quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:49 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik gooi altijd een glas water leeg in de socket.. overtollig water verdampt wel en zorgt dus ook nog voor extra koeling op diverse andere plekken van het moederbord. Verder zorgt het water ervoor de de ESD wordt afgevoerd..![]()
Het water dat in de socket blijft zitten zorgt voor een betere geleiding en daarbij voor net dat beetje extra koeling dat je nodig hebt
quote:terwijl in één klap je hele kast uit fikt![]()
![]()
Of een cd in de magnetronquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Hum, toch een proberen dan.
[..]
Doet mij denken aan een televisie programma van gisteravond..
Doe een gloeilamp in je magnetron en zet die aan.
Gaat heel mooi branden omdat Argon (?) gas in de lamp oplicht.![]()
Wel op tijd uitzetten.![]()
Doe dit thuis niet na zeiden ze erbij.
Disclaimer.![]()
Je vergeet het zelf even aanraken van de kast, aangezien je zelf anders nog een andere spanning hebt dan de computeronderdelen..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:18 schreef Youssef het volgende:
Hallo![]()
![]()
Wat een onzin over die compjoeters zegIk ben in de leer bij een computerwinkel, en we doen hier alles gewoon simpel? De PC's staan gewoon op zo een rubberen deurmat, stekker erachterin proppen en graaien maar in die kast
Vakaaansiequote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En heb je daar een goede reden voor.
Vandaag ben je niet weg te slaan hier.![]()
Daar breng ik mn pc dus nietquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:18 schreef Youssef het volgende:
Hallo![]()
![]()
Wat een onzin over die compjoeters zegIk ben in de leer bij een computerwinkel, en we doen hier alles gewoon simpel? De PC's staan gewoon op zo een rubberen deurmat, stekker erachterin proppen en graaien maar in die kast
nu weet ik het,quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:18 schreef Youssef het volgende:
Hallo![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:21 schreef Faithz het volgende:
Vakaaansie![]()
Weekendje ardennen, 50cm sneeuw
Met sleetje van berg af, soeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff![]()
Fotoboek aandoende computerzaakquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Niet
je was niet van plan om naar Amsterdam te rijden.
![]()
![]()
Sowiezo niet bij een enigzins كتاب الصورة aandoende computerzaak.![]()
Nou ja, die processor komt ook uit Amsterdamquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Niet
je was niet van plan om naar Amsterdam te rijden.
![]()
![]()
Sowiezo niet bij een enigzins كتاب الصورة aandoende computerzaak.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, die processor komt ook uit Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |