moet wel stevig staan natuurlijk hequote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als je alle mogelijkheden gebruikt hoef je volgens mij niet eens te proppen als ik het zo bekijk![]()
En als je het allemaal goed neerzet kun je er ook nog een biertje (of een baco) op kwijt.. van smeren krijg je dorst.
Hoe moet ik dat zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:33 schreef Faithz het volgende:
.. van smeren krijg je dorst.
nou neem die foto van de dames. bedenk daar ergens een motor tussenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
Gevoelig he die Core.![]()
Mijn huidige slome 1Ghz processor heb ik al in het derde moederbord zitten.
Werkt al ongeveer 3.5 jaar.
Je bent vast iets vergeten:
Voordat ik een processor inbouw doe ik hem altijd even heen en weer warmwrijven over mijn wollen trui zodat hij alvast een beetje warm wordt, dan een beetje speeksel op de contactpuntjes, dan in het moederbord en dan met een klap de koeler er schuin op zetten zodat hij gelijk hecht aan de processor, en dan klik je hem vast.![]()
Ah, bedankt voor de uitleg, ik ben veel te naief van mijzelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou neem die foto van de dames. bedenk daar ergens een motor tussenen beeld je dan in hoe warm jij het krijgt als je bij die motor zo de ketting moet smeren,
je weet niet wat ze wil als jij klaar ben met ketting smeren
Wat gaat er precies fout dan? Doet ie helemaal niets meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Jou laat ik dus NOOIT aan mn pc zittenMwa, weet wel wat ik doe denk ik, ik schat dat ik inmiddels al zo'n 20 cpu-tjes gemonteerd heb die nog steeds hun werk doen
Heb hem nu dus teruggestuurd en als blijkt dat de cpu gewoon goed is word het tijd voor een ander moederbordje denk ik...
Lulligquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb in 2003 nog wat bedrijfcomputers gesloopt door de geheugenmodules aan te vullen.
De directeur wilde er een bedrijf voor inhuren, maar ik bood wel even aan om het te doen.
Affijn, zijn computer starte niet meer op..........Honderd keer voor anderen gedaan.
Chips niet met de handen aangeraakt en ook even naar de keuken gelopen met de computer om te ontladen op de waterleiding.
Voor hem wel een grappig moment, hij twijfelde al of ik het zou kunnen.![]()
quote:
geeeeen ideeequote:
Als ik even van de aardbodem had kunnen verdwijnen had ik dat zeker gedaan.quote:
Mijn eerste baantje was in een electronica magazijn in 1988.quote:Maare, chips zijn ZO gevoelig voor statisch electriciteit... ik gebruik altijd zo'n antistatisch polsbandjeSinds dat mn pc kapot is dan
![]()
Wauwquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ik snap nu pas hoe lullig dat is, als je als fabrikant iets bouwt, en defecte onderdelen aangeleverd krijgt, bij bosjes.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:07 schreef Faithz het volgende:
geeeeen ideee![]()
ik moet je wel vaak hebben heniks persoonlijks, het zijn steeds inkoppertjes
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:28 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
Zijn er gewoon al 3 topics doorgegaan..ZONDER MIJ
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:56 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Ik deed thuis altijd de stekker in het stopcontact en de hoofdschakelaar uit.
Stond de hele kast gewoon op aarde.
Eind vorig jaar die stroomstoring in huis, zeg de monteur doodleuk:
Waarom heeft u geaarde stopcontacten in de woonkamer.
Die zijn helemaal niet op aarde aangesloten!
Ik gooi altijd een glas water leeg in de socket.. overtollig water verdampt wel en zorgt dus ook nog voor extra koeling op diverse andere plekken van het moederbord. Verder zorgt het water ervoor de de ESD wordt afgevoerd..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
Gevoelig he die Core.![]()
Mijn huidige slome 1Ghz processor heb ik al in het derde moederbord zitten.
Werkt al ongeveer 3.5 jaar.
Je bent vast iets vergeten:
Voordat ik een processor inbouw doe ik hem altijd even heen en weer warmwrijven over mijn wollen trui zodat hij alvast een beetje warm wordt, dan een beetje speeksel op de contactpuntjes, dan in het moederbord en dan met een klap de koeler er schuin op zetten zodat hij gelijk hecht aan de processor, en dan klik je hem vast.![]()
Kneedown-variant?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:49 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik gooi altijd een glas water leeg in de socket.. overtollig water verdampt wel en zorgt dus ook nog voor extra koeling op diverse andere plekken van het moederbord. Verder zorgt het water ervoor de de ESD wordt afgevoerd..![]()
Het water dat in de socket blijft zitten zorgt voor een betere geleiding en daarbij voor net dat beetje extra koeling dat je nodig hebt terwijl in één klap je hele kast uit fikt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
[..]
geeeeen ideee![]()
ik moet je wel vaak hebben heniks persoonlijks, het zijn steeds inkoppertjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |