* NT-T.BartMan heeft bezwaar tegen de aanspreektitel 'Dingetje'quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
Er is maar 1 mooie cardan motor he, en het is geen Yamaha.
Dingetje vroeg nog naar alternatieven geloof ik: Suzuki VX-800.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
* NT-T.BartMan heeft bezwaar tegen de aanspreektitel 'Dingetje'![]()
quote:Vreemd overigens dat er in een MotorSC mensen schijnen te zijn die niet weten wat een cardan is?? Toen kleine NT-T.BartMan een jaar of 30 geleden met Fisher Technik speelde zat daar al een cardannetje in de bouwdoos!
Dat zijn nog (net) beginnende motorrijders, dus zijn nog niet helemaal thuis in de motorwereld,quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
* NT-T.BartMan heeft bezwaar tegen de aanspreektitel 'Dingetje'![]()
Maar inderdaad: ik ben ook nog op zoek naar alternatieven. Met cardan dus.
Vreemd overigens dat er in een MotorSC mensen schijnen te zijn die niet weten wat een cardan is?? Toen kleine NT-T.BartMan een jaar of 30 geleden met Fisher Technik speelde zat daar al een cardannetje in de bouwdoos!
Als het maar geen Hé! of Dingetje is vind ik het al snel goed. BartMan is dus ook ok, maar er is ook een andere user onder deze naam geregistreerd.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
Is BartMan genoeg of moet alles ervoor ook steeds genoemt worden?
Ze proberen een beetje te revivallen. (zou dat woord bestaan?) Volgens mij kwam ik het in de Conrad gids tegen. In theorie zouden er kilos van dat spul bij mijn ouders op zolder moeten liggen, maar mijn zoontje is er nog te jong voor (binnenkort 2 jaar oud, een jaar of vier-vijf lijkt me wel het minimum met al die kleine onderdeeltjes). Hij vermaakt zich nu nog met Duplo (mega-lego)quote:Fisher techniek bestaat dat nog.
Een cardan is een 'algemeen mechanisch' ding, niet alleen een motor-onderdeel.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat zijn nog (net) beginnende motorrijders, dus zijn nog niet helemaal thuis in de motorwereld,![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
toch? of hoort dat niet standaard bij de rijopleiding van tegenwoordig
quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Heh?
Ok heH!quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:21 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Als het maar geen Hé! of Dingetje is vind ik het al snel goed.
Ik ben namen dislectisch.quote:BartMan is dus ook ok, maar er is ook een andere user onder deze naam geregistreerd.
Mijn zoontje is 7 sinds vorige week, maar die speelt al jaren met de compie.quote:Ze proberen een beetje te revivallen. (zou dat woord bestaan?) Volgens mij kwam ik het in de Conrad gids tegen. In theorie zouden er kilos van dat spul bij mijn ouders op zolder moeten liggen, maar mijn zoontje is er nog te jong voor (binnenkort 2 jaar oud, een jaar of vier-vijf lijkt me wel het minimum met al die kleine onderdeeltjes). Hij vermaakt zich nu nog met Duplo (mega-lego)
quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]maar hun hebben gelest op een ketting fiets
![]()
dan krijg je volgens mij er geen uitleg over![]()
Dan heb ik volgens mij wel een grondige leraar gehad...quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus niet ""
Heb nog nooit uitleg gehad over de verschillende aandrijvingen...
quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn zoontje is 7 sinds vorige week, maar die speelt al jaren met de compie.
Hij is ook namendislectisch trouwens met het intikken van sommige www. adressen.
Gaan jullie nog circuit rijden hierquote:
Idd, dijkje vanaf Zwijndrecht > Heerjansdam en dan kom je vanzelf in Hoogvlietquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ow jij gaat via HoogvlietDan gelijk linksaf na de brug, zie plaatje.
quote:3) Op de stand staat mijn FJR. In geval van nood (brand ofzo) moet mijn motor wanneer mogelijk naar buiten.
4) Zorg dat er tijdens de beurs niemand (en ik bedoel dus ook letterlijk niemand!) op of aan mijn motor gaat zitten. Grof geweld mag gebruikt worden.
Is heel mooi rijden hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
Maar je rijdt dan dus 400 meter langs mijn huis, net voor de Spijkenisser brug.
Die route ken ik niet zo binnendoor.
Moet Ralf binnenkort ook rijden van het Bastion.Laatste stukje ken ik wel natuurlijk.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, dan is er niemand thuis bij jou lijkt me
Steen -> ruit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:04 schreef Rietvaerder het volgende:
En waar is de sleutel van je voordeur? Misschien heb ik wel dorst ineens
Ik zou de quote even editten, met name de eerste zin.quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Uit de regels voor de stand op de motorbeurs van de FJR Club
[..]
Welkom op de homoclubquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:11 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens
Het ziet er dus nog steeds niet naar uit dat het motorweer gaat worden?![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou de quote even editten, met name de eerste zin.![]()
Neequote:Op woensdag 9 maart 2005 10:14 schreef Youssef het volgende:
Is dat de motor van je pa RietMet die regels.
Je weet niet eens hoe je dat moet openenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:14 schreef hicham het volgende:
[..]te laat, de marokkanen hebben het al gelezen
Voorlopig nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:11 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Goed dat je het zegt![]()
![]()
(nu een rood hoofd krijgt)
Doe je pa's mijn brandweerlaarzen aan en schop dat ding openquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe je dat moet openen![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:11 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:14 schreef hicham het volgende:
[..]te laat, de marokkanen hebben het al gelezen
LULquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:22 schreef Youssef het volgende:Even naar de FJR stand gaan dus en vragen waar de ijzeren kist ligt. FJR standmannetje: [afbeelding]
Geintje riet
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:14 schreef Youssef het volgende:
Welkom op de homoclub
Het sneeuwt/vriest niet echt, dus motorweer mag je het best noemen. Mooi weer rijder![]()
Hoezo over exact 3 wekenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
Een niet motorrijdende collega bagetaliseerde het nog: over 3 weken kan je iedere dag rijden.![]()
* Rietvaerder !quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wie kan er verder hier zeggen dat ze in 2 jaar 2 winters zonder auto hebben doorgereden.![]()
Mjah, ik kan tenminste zeggen dat ik dat nog wel 11 jaar wil doenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat ook wel weer, de Beemer is nu goed gepoetst voor de kijkers 3 weken geleden.
Een kwartiertje rijden met dit weer en je herkent hem daarna niet meer terug.![]()
Maar wie kan er verder hier zeggen dat ze in 11 jaar 5 winters zonder auto hebben doorgereden.![]()
het begint er toch steeds beter uit te zien ?quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:11 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens
Ja, ik ga lekker in de sneeuw en vrieskou mijn motor met koud water schoonmaken zekerquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Mjah, ik kan tenminste zeggen dat ik dat nog wel 11 jaar wil doen![]()
Volgens mij zit Hichams motorblok (wat wil je he, naked
) nog steeds onder de drek
![]()
Negerenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Pïet Paulusma heeft het anders het meest goed
Of gaan we weer op de negeertoer
En dan zeggen ze dat ik niet kan lezen
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Die jongen heeft echt problemen met het feit dat ie nog geen motor heeftWaarom laten we hem eigenlijk toe hier als ie geen motor heeft
![]()
![]()
Hij moet snel een motor kopen anders krijg ie straks ook triple-neigingen![]()
Die jongen heeft echt problemen met het feit dat ie nog geen motor heeftWaarom laten we hem eigenlijk toe hier als ie geen motor heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie jequote:Op woensdag 9 maart 2005 10:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Negeren![]()
![]()
![]()
Aniweg "Vrijdag en zaterdag perioden met regen of natte sneeuw en veel wind. Vanaf zondag maartse buien en iets afnemende wind. Middagtemperatuur rond 6 graden.
" En met de negen dagen vooruit door het KNMI ook grote kansen (90 en 70%) neerslag voorspeld. Ik ben benieuwd, echte sneeuw zullen we hopelijk niet meer krijgen
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
Kan dit topic naar onzin.![]()
Ik heb ook nog een bijdrage, nieuwste model sportuitlaat Suzuki.
geile valbeugelsquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tjek die achtervering op z'n end staanquote:
quote:
Ik ben inderdaad best een mooi weer rijder. In de pekel en sneeuw vind ik er niet zo veel aan.quote:Het sneeuwt/vriest niet echt, dus motorweer mag je het best noemen. Mooi weer rijder![]()
Verkapt 'ik-kom-uit-de-kast' postquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:06 schreef Youssef het volgende:
Gaat ie douchen
Maargoed, ben dus wel benieuwd naar je kleding Riet, ziet er best acceptabel uit om mee naar school te gaan en naar mijn idee is het mooier dan dat textiel
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:23 schreef hicham het volgende:Net stond er nog in de onderbroek van Stephan
Dat wordt graaien Youssef
En daar heb je ook zooveeel ervaring mee.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben inderdaad best een mooi weer rijder. In de pekel en sneeuw vind ik er niet zo veel aan.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En zo te lezen kick't ie op leer......
![]()
[..]
En daar heb je ook zooveeel ervaring mee.![]()
Ja euh, goede kleding.. tuurlijk, wat dacht je dan, dat ik in mn korte broek bij mn pa achterop zatquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tjek die achtervering op z'n end staan![]()
Je had wel meteen de goede kleding heWat voor merk is het? Die broek leek me eerder namelijk gewoon neutraal, en hoe doe jij dat dan met winterrijden? Past daar nog een geil dik broekje onder?
![]()
Ik ga maar eens goed rondkijken op de beurs.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja euh, goede kleding.. tuurlijk, wat dacht je dan, dat ik in mn korte broek bij mn pa achterop zat
Jas is van Hein Gericke, broek en handschoenen ook. Helm is een Shark RSF2 en nu heb ik Oxtar TCS sport laarzen
quote:
Schubert/Shark/Nolan/Shoei/Bieffe/AGV/Suomy/Arai/Laser?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ga maar eens goed rondkijken op de beurs.Ik wilde ook een bepaalde helm halen, alleen vergeet telkens het merk op te schrijven
Tis een soort van systeemhelm, waarvan je het kinstuk tot achter je helm kan klappen. Is dus niet echt een grote bak. Ben alleen bang dat ie koud/lawaaierig is.
Als ik telkens vergeet het merk op te schrijven kan ik ook niet recensies lezen op het net![]()
ab 99 euroquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
150 euro compleet (excl helm) op de Zwarte Markt in Beverwijk.
De huidige trend is overigens dat textiel kleding alsmaar duurder wordt.![]()
Leuk lurken op deze site.
Wel leuk setje voor 99.00 euro op de startpagina.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:30 schreef Faithz het volgende:
Ben op de motor dus lekker weer straks op de terugweg
Wel lekker in de zomer en binnen de bebouwde kom ja.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Youssef: systeemhelmen zijn niet zo stil als intergraal helmen nee
Het is al eens eerder gezegd maar motorkleding kopen op de Zwarte Markt is niet aan te raden..quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
150 euro compleet (excl helm) op de Zwarte Markt in Beverwijk.
De huidige trend is overigens dat textiel kleding alsmaar duurder wordt.![]()
Leuk lurken op deze site.
Wel leuk setje voor 99.00 euro op de startpagina.![]()
hey dit is een MOTOR club geen BROMMERTJES club,quote:
kijk dat is nou een echte bikkelin zegquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:30 schreef Faithz het volgende:
KNMI:
Overdag passeert een zwak frontaal systeem, maar onder invloed van een
uitloper van hogedruk, zal het zonder veel activiteit gepaard gaan.
Vooral in het noordoosten breekt vanmiddag de zon af en toe door. De
wind neemt flink af. Het wordt in het gehele land zo'n 6 graden.
Ben op de motor dus lekker weer straks op de terugweg
Vrouw met 1 bal?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kijk dat is nou een echte bikkelin zeg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |