Dan ben je sneller beneden dan de restquote:Op zondag 6 maart 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wat gebeurd er als je aan de rechterkant van de foto begint te rijden en je vliegt keihard de eerste bocht uit? Waar eindig je dan zeg maar?
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:37 schreef Youssef het volgende:
Gigantische foto's in dat ene topic trouwens, maar wie gaat daar eigenlijk op z'n bek en wie zijn die vrouw, nog een vrouw en man op de eerste foto's.?
Neeeeheeejquote:Op zondag 6 maart 2005 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi he die hedendaagse techniek
Trouwens, het zijn 2 mannen en 1 vrouw hoorDie lange is een vent
Je hebt het toch over mijn foto's van italie?
Ja, jij post het toch in de OPquote:Op zondag 6 maart 2005 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja lekker ben jij, zegt dat dan![]()
Ik post pics van verschillende landen... en jij begin ineens over foto's van ''dat ene'' circuit
quote:MrSuzuki ha scritto:
Thanks for all replies....
There are definitely alot more woman/girls on this bikeforum than on Dutch bikeforums, which is a good thing![]()
![]()
![]()
Echtquote:Op zondag 6 maart 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat ben ik die daar op zijn bek gaat
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
euhh, het weglaten van mensen die niet of nauwelijks op meets komen was mijn idee...dus daar viel riet niets over te verwijtenhij wilde zelfs het tegenovergestelde in het begin, alleen was hier en daar een paar mensen vergeten. kan gebeuren toch
sorry![]()
Vet hequote:
We doen geen namenlijst meer, we zetten nu gewoon elke motor erin van degene die dat willenquote:Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vond dat (meestal) gezellige mensen wel leuk staan in de OP.
En tot en met nummer 80/90zoiets hadden we altijd een operingspost.
Dus zo'n primeur is het nou ook weer niet (Youssef) maar dit is wel een goede ontwikkeling.![]()
Met vallen op opstaan, dat wel.
![]()
Mijn tipje als we toch een lijst maken (wat ik wel leuk vind) zet er (woorden van Hicham geloof ik) een disclaimer in. Maar dan zoiets als: wil je bij de Fok MC horen of vind je dat je onterecht niet in de lijst staat, reageer dan op de volgende wijze: <mailtje of meldpost>.
Wat tussen haakjes staat is een verkapt voorbeeld, geen zin om een hele zin te tikken.
Ik moet zo maar eens naar bed.![]()
![]()
Het weekend is weer veel te snel om.
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn er nog nachtbrakers voor vannacht?
Iddquote:Op zondag 6 maart 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
Je dag is pas lang als je om 01:00 naar bed gaat en 04:45 weer opstaat. Niet al te vaak doen
Die kan ik dan wel weer begrijpen!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ben je weer ruzie aan het zoeken vriend![]()
Is het nog steeds sterker dan jij?
Ja. Maar Arabisch is geen Fransquote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
De vertaling klopt trouwens wel hoor, in het Frans zeg je ook bouque du foto en niet foto du bouqueToch?
ik vind hem leuk,quote:Op maandag 7 maart 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Ik heb een beetje zitten knutselen met pics die ik had verzameld van Fok!MC Meets. Random wat dingen zitten kiezen, bij elkaar plakken in een collage en FoK!MC erop plakken. Dit is het resultaat
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan? Geschikt als nieuw logo voor de standaard openingspost?
quote:Op maandag 7 maart 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Ik heb een beetje zitten knutselen met pics die ik had verzameld van Fok!MC Meets. Random wat dingen zitten kiezen, bij elkaar plakken in een collage en FoK!MC erop plakken. Dit is het resultaat
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan? Geschikt als nieuw logo voor de standaard openingspost?
Bedoel je dat van Rietvaerder aan kop?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het wel jammer dat er met andere tips nog niets mee gedaan word![]()
Staan ook geen vrouwen op iddquote:Op maandag 7 maart 2005 09:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Waarom staan OPM en Ploderus erop en ik niet.
![]()
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2005 09:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Staan ook geen vrouwen op idd![]()
Homoclub
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha![]()
Komen er dan ook geen geitenneukers op zeker in een later stadium.
Volgens mij moet er idd nog een aangepaste versie komen, voor het eerstvolgende topic. De huidige OP hoeft niet steeds gewijzigd te worden. Het is ook handiger als de OP in een *.txt file wordt gezet zodat iedereen het kan gebruiken voor een volgend topic. Je kunt namelijk niet meer quoten als dit topic op slot staat en dan kun je dus ook niet de UBB code kopieren.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik zat er nog aan te denken een dikke vette disclaimer eronder te zetten om me te excuseren voor het feit dat er geen dames opstaanquote:Op maandag 7 maart 2005 09:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Waarom staan OPM en Ploderus erop en ik niet.
![]()
Ondeugend wil niet met haar koppie op Fok! Alle foto's die ze ooit gepost heeft was met het hoofd eraf gemonteerd, of met vette zonnebril en helm - en die werden er na 15 minuten steeds weer afgehaald.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:28 schreef hicham het volgende:
Ik zat er nog aan te denken een dikke vette disclaimer eronder te zetten om me te excuseren voor het feit dat er geen dames opstaanMaar ik had er al boven gezet 'random gekozen'. Naja, niet helemaal random, heb een beetje de meest duidelijke en 'leuke' foto's genomen. En bovendien staat Rausdouwer's motor er ook op
die UBB code kunnen we eventueel wel op motormeet opslaan,quote:Op maandag 7 maart 2005 09:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij moet er idd nog een aangepaste versie komen, voor het eerstvolgende topic. De huidige OP hoeft niet steeds gewijzigd te worden. Het is ook handiger als de OP in een *.txt file wordt gezet zodat iedereen het kan gebruiken voor een volgend topic. Je kunt namelijk niet meer quoten als dit topic op slot staat en dan kun je dus ook niet de UBB code kopieren.
-edit
Even een smiley toevoegen aan deze post ->
dan zeggen we gewoon dat ze er op staat,quote:Op maandag 7 maart 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ondeugend wil niet met haar hoof op Fok! Alle foto's die ze ooit gepost heeft was met het hoofd eraf gemonteerd, of met vette zonnebril en helm - en die werden er na 15 minuten steeds weer afgehaald.![]()
![]()
Zo, dan hoef ik dus niet bang meer te zijn. Rausdouwer's motor staat erop en van ondeugend zijn er geen duidelijke picsquote:Op maandag 7 maart 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ondeugend wil niet met haar hoof op Fok! Alle foto's die ze ooit gepost heeft was met het hoofd eraf gemonteerd, of met vette zonnebril en helm - en die werden er na 15 minuten steeds weer afgehaald.![]()
![]()
Ook een idee!quote:Op maandag 7 maart 2005 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die UBB code kunnen we eventueel wel op motormeet opslaan,![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:37 schreef hicham het volgende:
[..knip..] Ik ga namelijk nog wat klappen vangen van jou denk ik![]()
heH een edit.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan zeggen we gewoon dat ze er op staat,![]()
is ze zo erg .............. dan ?
Welke tips? Zoals je eigen foto posten? Inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat meen je toch niet he ?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Welke tips? Zoals je eigen foto posten? Inderdaad.
ik heb ze wel eens gesproken maar nog nooit gezien, en aangezien er best moeite voor gedaan word om haar te verbergen, begint mijn vermoeden steeds sterker te worden,quote:Op maandag 7 maart 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
heH een edit.![]()
Hoe populair denk jij dat vrouwen zijn op iNET?
Voor je het heb je een een stalker te pakken hoor.![]()
Zeker met de Ondeugende foto's die ze in het verleden gepost had, maar ook zonder hoofd.
PatM had ze wel eens in het MC topic geplaatst.
Praat alweer over 2003..
Nee ik vind het logo zo wel mooi. Het ging er niet om dat iedereen erin kwam, ik wou gewoon wat leuke motorpics die van de Fok!MC zelf waren en niet van een willekeurige supersport sitequote:Op maandag 7 maart 2005 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham moeten we nu allemaal een foto posten die in het logo erbij kan of niet?![]()
Fantasie is alles in het leven.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ze wel eens gesproken maar nog nooit gezien, en aangezien er best moeite voor gedaan word om haar te verbergen, begint mijn vermoeden steeds sterker te worden,![]()
![]()
er word in ieder geval erg geheimzinnig over gedaan,
Omdat jij niet op de pic stondquote:Op maandag 7 maart 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoezo, wat ben je nog van plan dan.
Lijkt me logisch na het rijden toch?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
Vorige week wat GSM pic's genomen. (wordt tijd voor een echte cam)
Sneeuwophoping bij voorwiel. (na het rijden nota bene)
[afbeelding]
Speedy Gonzales.![]()
IJspegels onder de auto, bijna niet te zien met de resolutie en dekking.
[afbeelding]
Misschien later nog wat pushen in Photoshop.
Jammer dat ik geen toestel bij me had toen ik in de sneeuw naar de sportschool reed vorige week.
Dat was echt een mooi gezicht.![]()
Doe'es relaxed.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat meen je toch niet he ?
leer eens lezen man![]()
het is al 3x gepost en dan het nog niet gezien hebben![]()
Het zit er al op voor het rijden, en trilt er niet af tijdens het rijden -en deze auto maakt harde klappen qua vering. Mensen die meerijden zeggen vaak dat ze gelijk een niermassage krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:39 schreef hicham het volgende:
Lijkt me logisch na het rijden toch?![]()
Voor het rijden heeft de sneeuw geen kans daar tegenaan gespat te wordne
En je hebt er een hoop plezier vanquote:Op maandag 7 maart 2005 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Jammer dat ik geen goede cam heb vooralsnog. Prijsjes worden wel steeds leuker.
als je het eens een keer goed leest zal je begrijpen wat ik er mee bedoel,quote:Op maandag 7 maart 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
@Mercy Ik snap nu dat je het had over de tips die al een paar zijn gepost, dacht dat het over de foto ging
Maare, je wilt dus dat ik wat meer naar de achtergrond verdwijnWaarom? Problemen met mensen die het iniatief nemen? Dude, voordat jij er was ging het altijd goed qua meets regelen en routes verzorgen en voorrijden... waarom zou dat nu ineens veranderen? Omdat jij vind dat het anders moet? Want de rest heeft er duidelijk geen problemen mee. Ik denk dat jij niet zo erg op de voorgrond moet willen staan, ipv ik...
quote:
Wat dan.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:50 schreef Beaker het volgende:
wij hebben nog steeds een motorfiets te koop
En toen zei jij dat ze jouw tekst gejat had oid dus jij bent het er ook mee eens.. (hoe kan het ook anders)quote:O ja, en verder vind ik het een beetje onzin dat jij meestal de ritten voorrijdt. Volgens mij is dat afgelopen jaar al achterhaald en dit jaar waarschijnlijk zeker
ik heb een 4.1 megapixel voor 300 euro gekocht,quote:Op maandag 7 maart 2005 10:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil max 150 euro uitgeven, wacht totdat Nikon 3 x optische zoom heeft, en liefst 4 miljoen pixels of meer.
![]()
[..]
Wat dan.![]()
Goedzo. Zo werkt het niet geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
Ook heb ik Rietvaerder uit de FAQ gehaald, zijn we meteen van dat gezeik af.
zo is ie naar mijn idee perfectquote:Op maandag 7 maart 2005 11:09 schreef hicham het volgende:
Hier even een aangepast OP.
De OP is nog WIP (Work in progress) dus het is logisch dat er meerdere versies zijn. Dit is naar MIJN inziens een mooie en nette OP, omdat het WIP is laat ik het nu aan JULLIE over om daar jullie feedback op te geven.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi, dus we krijgen straks allerlei versies bij het openen van een nieuw topic, ligt eraan wie hem opent dus
Als ie maar op jouw manier is hequote:
Je zoekt het maar uit. Ik bemoei me er helemaal niet meer mee, het is toch nooit goed.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
[..]
De OP is nog WIP (Work in progress) dus het is logisch dat er meerdere versies zijn. Dit is naar MIJN inziens een mooie en nette OP, omdat het WIP is laat ik het nu aan JULLIE over om daar jullie feedback op te geven.
Waar ga ik wat neerzetten?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar ga je die neerzetten Hicham ?
op motor-meet ?
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi, dus we krijgen straks allerlei versies bij het openen van een nieuw topic, ligt eraan wie hem opent dus
ik bedoel als iedereen een eigen versie heeft word het denk ik nog niets,quote:Op maandag 7 maart 2005 11:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar ga ik wat neerzetten?
Als we een OP kunnen maken waar de meerderheid het er mee eens is, dan zal ik die wel op motormeet neerzetten
Het is dat je die disclaimer erbij hebt gezet, anders had ik je GVD helemaal de tering getraptquote:Op maandag 7 maart 2005 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik bedoel als iedereen een eigen versie heeft word het denk ik nog niets,
dus een universele die door iedereen die een topic opent kan gebruiken,
en dan heeft iedereen ook dezelfde OP,
disclaimer. is gewoon feedback hoeft niet perse uitgevoerd te worden dus poster hoeft er niet op aangevallen te worden, als je het er niet mee eens ben.
Als het alleen feedback is blijf je er wel lang over doorzagen (M.a.w. je wilt dus je zin krijgen en een ''universele'' op krijgen)quote:Op maandag 7 maart 2005 11:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
disclaimer. is gewoon feedback hoeft niet perse uitgevoerd te worden dus poster hoeft er niet op aangevallen te worden, als je het er niet mee eens ben.
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
WIP met ons mee danquote:Op maandag 7 maart 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
Ik lees lekker mee hoe jullie WIPpen. [afbeelding]
Dan wachten we gewoon nog even afquote:Op maandag 7 maart 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:Het gaat de goede kant op met de WIP, dus ik heb niets toe te voegen.
Montessori.
De besten grijpen pas in als het nodig is.
Elke dag op de stoep staan bij het uitzendbureau helpt niet ?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Best aso, dat bedrijven en zelfs uitzendbureaus niet reageren als je solliciteert naar een functie. En als je ze dan belt zeggen ze, " ja mail je CV maar even" of "ik heb je CV nog niet door genomen"
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Best aso, dat bedrijven en zelfs uitzendbureaus niet reageren als je solliciteert naar een functie. En als je ze dan belt zeggen ze, " ja mail je CV maar even" of "ik heb je CV nog niet door genomen"
Sorry hoor, maar volgens mij heb ik dit in het vorige topic al heel duidelijk uitgelegd. Ik vind het normaal dat als je samen in een clubje zit, je ook samen verantwoordelijk bent voor meets. Ik kan het me voorstellen dat iemand anders ook wel eens een meet wil voorrijden. Zoals ik al zei heeft dat dus niets met jouw meets te maken. Dit impliceert niet dat jouw meets niet leuk zijn. Het enige dat ik bedoelde en inmiddels al tien keer heb moeten posten en nog steeds niet wordt begrepen, is dat er afgelopen jaar even veel meets door anderen zijn voorgereden als door jou. Het is een beetje oneerlijk als jij dan zegt dat jij meestal de meets voorrijdt.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Beschuldigingen? Jullie zeiden het gisteren zelf
[..]
En toen zei jij dat ze jouw tekst gejat had oid dus jij bent het er ook mee eens.. (hoe kan het ook anders)
En hoelang zitten jullie nu eigenlijk bij dit clubje.. nog niet zo heel lang en hebben zeker de eerste meets gemist, dus hoe kan je daar een mening over hebben? Dat vat ik niet helemaal.
Waarom een universele OP? Het is gewoon ter informatie van een nieuwe user wie bijna altijd de routes verzorgt en de meets regelt. Wat is daar zo moeilijk aan te accepteren? Heb je soms een erg authoritaire baas?
Stel dat jij de vaste fotoman was... dan had ik dat ook in de OP gezet. Binnen een club heb je altijd mensen met een bepaalde functie, dat is bij de FJR Club ook. Je hebt de Tourcommissie, Shopmanager, penningsmeester etc etc
En het is hier nog niet eens zo dat ik heb gezegd IK GA DE ROUTES EN MEETS REGELEN. Nee, ik had toevallig samen met SuperFour het initief genomen de eerste meet te regelen en zo ben ik er een beetje ingerold om altijd de meets en routes te regelen en iedereen is daar over te spreken. Nogmaals, ik heb meerdere gezegd of iemand anders eens een route wou verzorgen en wou voorrijden maar dat laten ze aan mij over zeggen ze dan... dus
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik kan het me voorstellen dat iemand anders ook wel eens een meet wil voorrijden.
Gelukkig is Mercy mensen gewend die niet lezenquote:Op maandag 7 maart 2005 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Nogmaals, ik heb meerdere gezegd of iemand anders eens een route wou verzorgen en wou voorrijden maar dat laten ze aan mij over zeggen ze dan... dus
Ik zou dat handje vanquote:Op maandag 7 maart 2005 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Hallo
Ik twijfel.... zal ik er een disclaimer onder zetten of niet ?
Oehhhh volgens mij ben je benauwd voor krabben al.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zou dat handje vankunnen opvatten als het handje van
Trut
Of bedoelde je het niet zo?
Doe dan voortaan toch maar een disclaimer
Ben je geil en wil je neuken, of is dit bedoelt als beledigende middelvingerquote:
Waar ben ik aan begonnenquote:
eensquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:08 schreef Patrick281 het volgende:
Maar met wat meer pixels dan 2 miljoen kan je nog eens wat info achteraf uitsnijden en toch nog een redelijke foto overhouden,
Ik zet in op de andere uitkomst.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker vaag, een universele OP. Je krijgt straks toch vragen van users wie meestal de routes regelt, durf ik te wedden!
ik heb het nog even terug gelezen,quote:Op maandag 7 maart 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]Exen e.d.?
Slim bedacht Peppie.![]()
Even voor de duidelijkheid. Naar de achtergrond of voorgrond gaan daar zorg je zelf voor.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, je wilt dus dat ik wat meer naar de achtergrond verdwijnWaarom? Problemen met mensen die het iniatief nemen? Dude, voordat jij er was ging het altijd goed qua meets regelen en routes verzorgen en voorrijden... waarom zou dat nu ineens veranderen? Omdat jij vind dat het anders moet? Want de rest heeft er duidelijk geen problemen mee. Ik denk dat jij niet zo erg op de voorgrond moet willen staan, ipv ik...
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt JAMMER dat je niet op de Nordschleife kan rijden met FIA GTR
Vanochtend vrij genomenquote:Op maandag 7 maart 2005 13:49 schreef Patrick281 het volgende:Ik ga nu vrijdag vrij nemen voor de motorbeurs.
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoop dat er nog eens een add-on komt met de Ring er in
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vanochtend vrij genomennu hopen dat het sneeuwen ophoudt vanaf nu
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:Vanochtend was je vrij.
En het sneeuwt nu daar.
Niet ongebruikelijk.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe (on)gebruikelijk is het als je weer een sollicitatie gaat sturen naar een bedrijf waar je al eens bent afgewezen? Stond nu weer een vacature in de krant bij dat bedrijf
k#tquote:Op maandag 7 maart 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
Lars, hoe gaat het solliciteren verder?![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Kost niet heeeel veel tijd Pepijn want er zijn zat hobbisten die zelf die tracks maken, is namelijk software voor
net als al eerder gezegd zou ik het je ook aanraden om te doen,quote:Op maandag 7 maart 2005 14:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe (on)gebruikelijk is het als je weer een sollicitatie gaat sturen naar een bedrijf waar je al eens bent afgewezen? Stond nu weer een vacature in de krant bij dat bedrijf
Ik hoop hetquote:Op maandag 7 maart 2005 14:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kost nog steeds veel tijd.
Voor de fabrikant is het niet interessant denk ik, maar als ik je zo hoor zullen er vast al een paar enthousiaste Duitsers e.a gefixed hebben.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:51 schreef hollander172 het volgende:
Nog vervelender is dat mijn uitkering eind deze maand afloopt en ik dan dus zonder eigen inkomen zit, we hebben al zitten rekenen en doen maar dat gaan we niet lang uithouden.
Waarom over een maand? Ben je dan ook werkloos?quote:Op maandag 7 maart 2005 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@riet: verveel je je? gamecolony.comkunnen we over een maand missch es een potje doen
over een maand maak je misschien een kansquote:Op maandag 7 maart 2005 15:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom over een maand? Ben je dan ook werkloos?
serieus hoorquote:
ik ook, toen nog meegedaan met een landelijk toernooiquote:Ik heb het vroeger op basisschool in groep 8 geleerdIs wel heel erg leuk, maar heb het van de week weer effe opgefrisd. Maar 99% van het spel is gewoon tactiek he.
Lachte me mezelf uitquote:Op maandag 7 maart 2005 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
serieus hoor![]()
[..]
ik ook, toen nog meegedaan met een landelijk toernooihebben we de halve finale bereikt
vanavond een potje doen dan![]()
quote:
serieus ja, landelijkquote:Serieus? Landelijk toernooiDat win ik dan toch nooit...
Maar misschien kan je me nog wat bijleren
Iemand hier nog een antwoord op ?quote:Op maandag 7 maart 2005 12:57 schreef hicham het volgende:
Hoe kan je trouwens het blok en de buizen die uit je blok naar de uitlaat gaan beschermen tegen pekel enzoIk heb van dat spul wat ik erop kan spuiten (S100 spul) maar volgens mij verdampt dat bij de eerstvolgende rit weer met die hitte toch
Ben al aan het downloaden met 450 kb/squote:Op maandag 7 maart 2005 14:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham, probeer deze link eensIs Demo1 van FIA GTR
http://www.fragland.net/downloads.php?id=1664
Ah, nou begrijp ik waarom je zo fel reageertquote:Op maandag 7 maart 2005 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Net uitslag van de huisarts.. moest vorige week voor de derde keer ontlasting laten onderzoeken omdat ik nog steeds lastig van hevige buikkrampen heb etc en die klote parasiet zit er nog steeds![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/8309quote:Op maandag 7 maart 2005 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Weet iemand of Francourchamps nog steeds gratis en geheel toegankelijk is? Vroeger wel iig. Lijkt me best gaaf om daar eens heen te gaanZal eens met Route66 kijken.
Is een heel mooi circuit en gewoon open als er geen races zijn. En gratisMaar ik weet niet of je dan een rondje kan rijden, ik hoorde laatst zoiets dat je er maar voor een gedeelte op kan...
Ok, de vorige keer kon ik het ruiken namelijkquote:Op maandag 7 maart 2005 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham: vaselineS100 kan ook hoor. Blijft heus wel een vettig laagje achter, de mijne zit ook helemaal dik in vaseline
Wij hebben ooit iemand aangenomen, die bij de eerste functie is afgewezen en later bij een volgende vacature toch is aangenomen. Ik geloof wel dat de functie net iets anders was.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zelfde functie ja, bedienen van papier- en cardprintersJe krijt ook een interne opleiding bij indiensttreding
quote:Op maandag 7 maart 2005 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
begin ze steeds mooier te vinden,
[afbeelding]
en duur zijn ze ook niet eens meer,
haha lolquote:Op maandag 7 maart 2005 19:02 schreef Patrick281 het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://img57.exs.cx/img57/3108/dia35mf.jpg[/img
[img]http://img57.exs.cx/img57/4155/dia52er.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
quote:
Lang pijpie.quote:Op maandag 7 maart 2005 18:56 schreef Romius het volgende:
Voor de liefhebbers
[[url=http://img62.exs.cx/img62/3608/afb0354aj.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Jajaquote:Op maandag 7 maart 2005 19:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lang pijpie.![]()
En van wie is die CBR nou vroeg ik de vorige keer al.![]()
Geen gezamenlijke afspraken dit jaar?quote:Op maandag 7 maart 2005 13:49 schreef Patrick281 het volgende:Ik ga nu vrijdag vrij nemen voor de motorbeurs.
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:23 schreef Romius het volgende:
Ik kon de vorige keer niet meer reageren, draadje was al op slot door veelvuldig gepost hier
Enneh, tis wel een Fireblade hoor![]()
quote:Die is van m'n vader, uit '99.
Alleen hij denkt erover om 'm in te ruilen voor een Burgman 650![]()
![]()
quote:Had trouwens wel verwacht dat iemand wat ging zeggen over dat stickertje
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jullie zijn raar bezig.
![]()
Je quote iets van een post waar eerst iets heeeeel anders stond, geedit naar alleen een .tje en weer geeedit naar een off topic post (heeft niets met vanmiddag te maken) en direct gequote door jou.![]()
Ow dat wist ik nietquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:47 schreef Romius het volgende:
Een dagje ouder ok, maar hij denkt dat ie dan ook nog bij de motorclub hoort
Oom agent gaat 'm gewoon meenemen naar de rollebank op koopavond
Als je niet tegen feedback kan moet je er ook niet om vragen,quote:Op maandag 7 maart 2005 19:48 schreef hicham het volgende:
Dat stickertje gaat er bij mij weer vanafVoel me niet meer echt verbonden met M-F dus ook niet nodig om het erop te laten
Heb nu liever een Fok!MC stickertje. Maar laten we daar maar niet over beginnen. Dan wil de 1 dat Fok!MC cursief gedrukt wordt, en de ander wil het vetgedrukt. Gaan we daar weer over kibbelen
Ik hoorde er toch wel bij de eerste meet.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:47 schreef Romius het volgende:
Een dagje ouder ok, maar hij denkt dat ie dan ook nog bij de motorclub hoort
Heb je een typefoutje gemaakt in je post en ben je daarom afgezeken?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:48 schreef hicham het volgende:
Dat stickertje gaat er bij mij weer vanafVoel me niet meer echt verbonden met M-F dus ook niet nodig om het erop te laten
Heb nu liever een Fok!MC stickertje. Maar laten we daar maar niet over beginnen. Dan wil de 1 dat Fok!MC cursief gedrukt wordt, en de ander wil het vetgedrukt. Gaan we daar weer over kibbelen
O ja, voor woon-werk is het wel ideaal denk ik. Zei die verkoper ook al, je moet de scooter niet zien als vervanging van de motorquote:Op maandag 7 maart 2005 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar die scoot zal best nog wel sturen. Al is de overgang van een Blade wel eh apart.![]()
Ik had vorig jaar rond deze tijd ook nog een motorscoot, maar ook nog een Bimota.
Benne 2 totaal verschillende gebruiksdoelen.![]()
Gezien het feit dat je geen disclaimer eronder hebt gezet: KLOOTZAKAK!K!!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je niet tegen feedback kan moet je er ook niet om vragen,![]()
Riet, PatM en OPM geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:24 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen gezamenlijke afspraken dit jaar?
Wat een progressie. Scooter, BMW, SMquote:Op maandag 7 maart 2005 19:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoorde er toch wel bij de eerste meet.![]()
[afbeelding]
Rechtuit het lange stuk de Maasvlakte op was precies de helft van de snelheid van de laatste meet.![]()
Edit: geen van de motoren op dit plaatje hebben ooit een tweede meet meegemaakt.
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:58 schreef Romius het volgende:
[..]
Heb je een typefoutje gemaakt in je post en ben je daarom afgezeken?![]()
Zijn wel een stelletje zeikers daar, ik laat 'm er denk ik ook niet op zitten.\
Wel raar dat ik in 2004 niet minder dan 11 officiele meetings gehad heb, exclusief de proefritmeet bij Arie Molenaar.quote:Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden.
Vroeger was het nog wel leuk, he Ragonite?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:02 schreef hicham het volgende:Nee, ik maak nooit typfouten. Ik ben superieur
(zul je zien dat ik in deze post een fout ga maken
![]()
). Ik kwam er eerst best vaak, daarna steeds minder. Op een gegeven moment kwam ik vooral in het lesserstopic, maar nu heb ik m'n rijbewijs dus daar valt ook geen reet meer te doen. Nu heb ik de Fok!MC als vervanging. Vandaar
ik kom al op 9 meetsquote:Op maandag 7 maart 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel raar dat ik in 2004 niet minder dan 10 meetings gehad heb, exclusief de proefritmeet bij Arie Molenaar.![]()
![]()
Met 2003 erbij maakt dat toch 11 meetings, en dan heb ik er nog zeker 2 gemist.
Feedback geven en daarna blijven huilen dat je feedback niet wordt opgenomen noem ik geen feedback meer. Dat is gewoon ''ik wil mn zin krijgen anders ga ik huilen''quote:Als je niet tegen feedback kan moet je er ook niet om vragen,
Voel je je te goed voor onsquote:Op maandag 7 maart 2005 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Riet, PatM en OPM geloof ik.
Ik loop wel even langs de FJ1300 stand.![]()
Zie mijn edit, ik al op 11.quote:Op maandag 7 maart 2005 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kom al op 9 meets![]()
aan mijn foto mapje gezien dan,
ik kom ongeveer ook op dat aantal iddquote:Op maandag 7 maart 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
Zie mijn edit, ik al op 11.Inclusief de BBQ meet, want dat was toch ook een officiele meet.
![]()
speciale reden of sturen jullie elkaar vaker kaartenquote:Ruas nog bedankt voor de kaart
De R van Retesnelquote:Op maandag 7 maart 2005 20:29 schreef Patrick281 het volgende:
R tja is gewoon de modere versie van de FJ600 en FJ900 he.![]()
Kijk, dat zijn dé wegenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet dat erop gereageerd word ofzo
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
speciale reden of sturen jullie elkaar vaker kaarten?
Boeit dat?quote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
speciale reden of sturen jullie elkaar vaker kaarten?
Owwwwwwwwwwwwww... is dát het doel van meetenquote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik kom ongeveer ook op dat aantal idd
Ik ben gestopt met lezen, gebruik het nu alleen als archiefquote:Op maandag 7 maart 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zie mijn edit, ik al op 11.Inclusief de BBQ meet, want dat was toch ook een officiele meet.
![]()
Ruas nog bedankt voor de kaart, kon hem niet replyen want ik had al te snel op del gedrukt.
Heb inmiddels meer dan 50 mailtjes gehad ofzo, dus ik delete nogal snel, anders is het niet bij te houden.
Moet ook nog wat lezen.
[afbeelding]
ik ga je zomaar feliciterenquote:
watquote:Op maandag 7 maart 2005 20:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Owwwwwwwwwwwwww... is dát het doel van meetenIk dacht dat het een beetje sociaal doen was en je hobby delen met vage mensen
![]()
Er is helemaal geen lijn in te zien.quote:
Wat staat er onder die blur???quote:Op maandag 7 maart 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met lezen, gebruik het nu alleen als archiefWant er zit toch zo een handige zoekfunctie in Outlook. Ben veel te lui geworden
Sinds de laatste keer herinstalleren zit een deel ook nog onder /Troep/Backups. Maar niet meer teruggezet
[[url=http://img125.exs.cx/img125/5694/mail2bw.gif]afbeelding][/URL]Sjit, 1tje vergeten te smudge
Kan weleens kloppen, blij dat het toen niet ging.quote:Op maandag 7 maart 2005 19:46 schreef Patrick281 het volgende:
Hey Lars, precies een jaar geleden zou je hierheen komen op zondag om naar die GSX-R600 te kijken.![]()
Ziet er pijnlijk uitquote:Op maandag 7 maart 2005 20:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Boeit dat?![]()
![]()
Krijg net een filmpje binnen op de mail.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:40 schreef Youssef het volgende:
[[url=http://img125.exs.cx/img125/5694/mail2bw.gif]afbeelding][/URL]Sjit, 1tje vergeten te smudge
Ehhh beter inscannen.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:11 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh, Pepje hebt een beetje ervaring met PS enzo, weet je ook hoe ik een scan een beetje fatsoenlijk leesbaar krijg? Papier dat ik heb gescanned staat een tekst op in het Arabisch, dus met letterherkenning lukt sowieso niet, nu wil ik de zwarte strepen op het papier weg hebben incl. kreukels van het papier.
quote:Op maandag 7 maart 2005 21:14 schreef hicham het volgende:
Enieweej, gefeliciteerd![]()
Stom, we hadden het laatst nog over geboortedata n.a.v een cadeau, toch vergeten![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 20:55 schreef hollander172 het volgende:
Kan weleens kloppen, blij dat het toen niet ging.
Eerst stond de motor te koop, geen schade gehad en nooit mee geraced.Tsja, wel een beetje vreemd als in de weken na de verkoop allerlij kappensets en raceonderdelen door dezelfde persoon voor hetzelfde type motor aangeboden worden.
Doet ie het goed, gaat het foutquote:Op maandag 7 maart 2005 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Heren, kijken we uit van de zomer
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/10004/
quote:
quote:Beste heer,
Uw bestelling is vandaag verzonden en zal naar alle verwachting vandaag op het door u opgegeven adres aangeboden worden.
Die studentjes zijn ook weer een slag apartquote:Op maandag 7 maart 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
De enige studenten zijn er pas bijgekomen, en die voldoen niet aan het standaard plaatje.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 22:04 schreef Youssef het volgende:
Tnx voor de tip en aanbiedingenHeb het nu al uitgeprint en me vader vond me liev
![]()
![]()
Het was toch duotone?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nooit scannen in duotone of zwart wit, dat kost je gewoon veel te veel kwaliteit.
![]()
Nu ben ik echt (weer) weg.
![]()
Helemaal vergeten de modjes te bedanken voor de goede bedoelingen, bij dezequote:Op maandag 7 maart 2005 13:58 schreef Tjabbo het volgende:
Een Universele OP is een goed initiatief. Ik zou zeggen begin er gewoon mee. het kan later altijd worden uitgebreid en/of veranderd.
De OP kunnen wij (ThaFreak en ik) ook voor jullie copy/pasten omdat dat voor ons wel werkt.
Als er dan iets veranderd moet worden kunnen wij dat evt ook doen. De vragen daaromtrend kunnen gewoon in het feedbacktopic gesteld worden.
quote:Op maandag 7 maart 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Helemaal vergeten de modjes te bedanken voor de goede bedoelingen, bij deze![]()
Misschien iets om alleen de laatste 5 topics telkens mee te nemen in de titel, mjah. Is iedereen er een beetje blij nu mee dan? Tis bijna zover namelijkquote:
Welkom bij de Fok!MC!
Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.
Voor foto's van meets kun je hier kijkenDeze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.
Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.
Overzichtje van de Fok!MC motoren:BMW R1100S '01 - (Patrick281) Kawasaki ZXR400 - (One_Punch_Mickey) Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus) Suzuki GSF600N Bandit '96 - (Hicham) Suzuki GSF600S Bandit '04 - (Rietvaerder) Suzuki SV650N '04 & Kawasaki KLX650C '93 - (Didiot)
FAQ (Frequently Asked Questions):Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijstIk wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.Wie maakt de topics?
Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
quote:
Duotone, RGB, LAB, Grayscale zijn allemaal aparte gegevens/waarden voor het plaatje.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:37 schreef Youssef het volgende:
Het was toch duotone?Gewoon kleur ingescanned, maar zwarte dikke grote letters + witte achtergrond = duotone
Dus toen had ik hem gevonvert met PS
![]()
En idd, tot zo![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:39 schreef Youssef het volgende:
Duusuuh, zo nu??
[..]
Misschien iets om alleen de laatste 5 topics telkens mee te nemen in de titel, mjah. Is iedereen er een beetje blij nu mee dan? Tis bijna zover namelijk![]()
Ja, en er staan te weinig kawa's opquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ralf zijn Fazer staat er 2 keer op, beetje overkill want er zijn zat andere motren, en waarom staat die Bandit zo pontificaal in beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |