Dan ben je sneller beneden dan de restquote:Op zondag 6 maart 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wat gebeurd er als je aan de rechterkant van de foto begint te rijden en je vliegt keihard de eerste bocht uit? Waar eindig je dan zeg maar?
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:37 schreef Youssef het volgende:
Gigantische foto's in dat ene topic trouwens, maar wie gaat daar eigenlijk op z'n bek en wie zijn die vrouw, nog een vrouw en man op de eerste foto's.?
Neeeeheeejquote:Op zondag 6 maart 2005 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi he die hedendaagse techniek
Trouwens, het zijn 2 mannen en 1 vrouw hoorDie lange is een vent
Je hebt het toch over mijn foto's van italie?
Ja, jij post het toch in de OPquote:Op zondag 6 maart 2005 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja lekker ben jij, zegt dat dan![]()
Ik post pics van verschillende landen... en jij begin ineens over foto's van ''dat ene'' circuit
quote:MrSuzuki ha scritto:
Thanks for all replies....
There are definitely alot more woman/girls on this bikeforum than on Dutch bikeforums, which is a good thing![]()
![]()
![]()
Echtquote:Op zondag 6 maart 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat ben ik die daar op zijn bek gaat
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
euhh, het weglaten van mensen die niet of nauwelijks op meets komen was mijn idee...dus daar viel riet niets over te verwijtenhij wilde zelfs het tegenovergestelde in het begin, alleen was hier en daar een paar mensen vergeten. kan gebeuren toch
sorry![]()
Vet hequote:
We doen geen namenlijst meer, we zetten nu gewoon elke motor erin van degene die dat willenquote:Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vond dat (meestal) gezellige mensen wel leuk staan in de OP.
En tot en met nummer 80/90zoiets hadden we altijd een operingspost.
Dus zo'n primeur is het nou ook weer niet (Youssef) maar dit is wel een goede ontwikkeling.![]()
Met vallen op opstaan, dat wel.
![]()
Mijn tipje als we toch een lijst maken (wat ik wel leuk vind) zet er (woorden van Hicham geloof ik) een disclaimer in. Maar dan zoiets als: wil je bij de Fok MC horen of vind je dat je onterecht niet in de lijst staat, reageer dan op de volgende wijze: <mailtje of meldpost>.
Wat tussen haakjes staat is een verkapt voorbeeld, geen zin om een hele zin te tikken.
Ik moet zo maar eens naar bed.![]()
![]()
Het weekend is weer veel te snel om.
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn er nog nachtbrakers voor vannacht?
Iddquote:Op zondag 6 maart 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
Je dag is pas lang als je om 01:00 naar bed gaat en 04:45 weer opstaat. Niet al te vaak doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |