Dan ben je sneller beneden dan de restquote:Op zondag 6 maart 2005 20:31 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wat gebeurd er als je aan de rechterkant van de foto begint te rijden en je vliegt keihard de eerste bocht uit? Waar eindig je dan zeg maar?
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:37 schreef Youssef het volgende:
Gigantische foto's in dat ene topic trouwens, maar wie gaat daar eigenlijk op z'n bek en wie zijn die vrouw, nog een vrouw en man op de eerste foto's.?
Neeeeheeejquote:Op zondag 6 maart 2005 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi he die hedendaagse techniek
Trouwens, het zijn 2 mannen en 1 vrouw hoorDie lange is een vent
Je hebt het toch over mijn foto's van italie?
Ja, jij post het toch in de OPquote:Op zondag 6 maart 2005 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja lekker ben jij, zegt dat dan![]()
Ik post pics van verschillende landen... en jij begin ineens over foto's van ''dat ene'' circuit
quote:MrSuzuki ha scritto:
Thanks for all replies....
There are definitely alot more woman/girls on this bikeforum than on Dutch bikeforums, which is a good thing![]()
![]()
![]()
Echtquote:Op zondag 6 maart 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat ben ik die daar op zijn bek gaat
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
euhh, het weglaten van mensen die niet of nauwelijks op meets komen was mijn idee...dus daar viel riet niets over te verwijtenhij wilde zelfs het tegenovergestelde in het begin, alleen was hier en daar een paar mensen vergeten. kan gebeuren toch
sorry![]()
Vet hequote:
We doen geen namenlijst meer, we zetten nu gewoon elke motor erin van degene die dat willenquote:Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vond dat (meestal) gezellige mensen wel leuk staan in de OP.
En tot en met nummer 80/90zoiets hadden we altijd een operingspost.
Dus zo'n primeur is het nou ook weer niet (Youssef) maar dit is wel een goede ontwikkeling.![]()
Met vallen op opstaan, dat wel.
![]()
Mijn tipje als we toch een lijst maken (wat ik wel leuk vind) zet er (woorden van Hicham geloof ik) een disclaimer in. Maar dan zoiets als: wil je bij de Fok MC horen of vind je dat je onterecht niet in de lijst staat, reageer dan op de volgende wijze: <mailtje of meldpost>.
Wat tussen haakjes staat is een verkapt voorbeeld, geen zin om een hele zin te tikken.
Ik moet zo maar eens naar bed.![]()
![]()
Het weekend is weer veel te snel om.
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn er nog nachtbrakers voor vannacht?
Iddquote:Op zondag 6 maart 2005 23:27 schreef hicham het volgende:
Je dag is pas lang als je om 01:00 naar bed gaat en 04:45 weer opstaat. Niet al te vaak doen
Die kan ik dan wel weer begrijpen!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ben je weer ruzie aan het zoeken vriend![]()
Is het nog steeds sterker dan jij?
Ja. Maar Arabisch is geen Fransquote:Op zondag 6 maart 2005 23:54 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
De vertaling klopt trouwens wel hoor, in het Frans zeg je ook bouque du foto en niet foto du bouqueToch?
ik vind hem leuk,quote:Op maandag 7 maart 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Ik heb een beetje zitten knutselen met pics die ik had verzameld van Fok!MC Meets. Random wat dingen zitten kiezen, bij elkaar plakken in een collage en FoK!MC erop plakken. Dit is het resultaat
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan? Geschikt als nieuw logo voor de standaard openingspost?
quote:Op maandag 7 maart 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Ik heb een beetje zitten knutselen met pics die ik had verzameld van Fok!MC Meets. Random wat dingen zitten kiezen, bij elkaar plakken in een collage en FoK!MC erop plakken. Dit is het resultaat
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan? Geschikt als nieuw logo voor de standaard openingspost?
Bedoel je dat van Rietvaerder aan kop?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het wel jammer dat er met andere tips nog niets mee gedaan word![]()
Staan ook geen vrouwen op iddquote:Op maandag 7 maart 2005 09:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Waarom staan OPM en Ploderus erop en ik niet.
![]()
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2005 09:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Staan ook geen vrouwen op idd![]()
Homoclub
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha![]()
Komen er dan ook geen geitenneukers op zeker in een later stadium.
Volgens mij moet er idd nog een aangepaste versie komen, voor het eerstvolgende topic. De huidige OP hoeft niet steeds gewijzigd te worden. Het is ook handiger als de OP in een *.txt file wordt gezet zodat iedereen het kan gebruiken voor een volgend topic. Je kunt namelijk niet meer quoten als dit topic op slot staat en dan kun je dus ook niet de UBB code kopieren.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik zat er nog aan te denken een dikke vette disclaimer eronder te zetten om me te excuseren voor het feit dat er geen dames opstaanquote:Op maandag 7 maart 2005 09:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Waarom staan OPM en Ploderus erop en ik niet.
![]()
Ondeugend wil niet met haar koppie op Fok! Alle foto's die ze ooit gepost heeft was met het hoofd eraf gemonteerd, of met vette zonnebril en helm - en die werden er na 15 minuten steeds weer afgehaald.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:28 schreef hicham het volgende:
Ik zat er nog aan te denken een dikke vette disclaimer eronder te zetten om me te excuseren voor het feit dat er geen dames opstaanMaar ik had er al boven gezet 'random gekozen'. Naja, niet helemaal random, heb een beetje de meest duidelijke en 'leuke' foto's genomen. En bovendien staat Rausdouwer's motor er ook op
die UBB code kunnen we eventueel wel op motormeet opslaan,quote:Op maandag 7 maart 2005 09:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij moet er idd nog een aangepaste versie komen, voor het eerstvolgende topic. De huidige OP hoeft niet steeds gewijzigd te worden. Het is ook handiger als de OP in een *.txt file wordt gezet zodat iedereen het kan gebruiken voor een volgend topic. Je kunt namelijk niet meer quoten als dit topic op slot staat en dan kun je dus ook niet de UBB code kopieren.
-edit
Even een smiley toevoegen aan deze post ->
dan zeggen we gewoon dat ze er op staat,quote:Op maandag 7 maart 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ondeugend wil niet met haar hoof op Fok! Alle foto's die ze ooit gepost heeft was met het hoofd eraf gemonteerd, of met vette zonnebril en helm - en die werden er na 15 minuten steeds weer afgehaald.![]()
![]()
Zo, dan hoef ik dus niet bang meer te zijn. Rausdouwer's motor staat erop en van ondeugend zijn er geen duidelijke picsquote:Op maandag 7 maart 2005 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ondeugend wil niet met haar hoof op Fok! Alle foto's die ze ooit gepost heeft was met het hoofd eraf gemonteerd, of met vette zonnebril en helm - en die werden er na 15 minuten steeds weer afgehaald.![]()
![]()
Ook een idee!quote:Op maandag 7 maart 2005 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die UBB code kunnen we eventueel wel op motormeet opslaan,![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:37 schreef hicham het volgende:
[..knip..] Ik ga namelijk nog wat klappen vangen van jou denk ik![]()
heH een edit.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan zeggen we gewoon dat ze er op staat,![]()
is ze zo erg .............. dan ?
Welke tips? Zoals je eigen foto posten? Inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat meen je toch niet he ?quote:Op maandag 7 maart 2005 09:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Welke tips? Zoals je eigen foto posten? Inderdaad.
ik heb ze wel eens gesproken maar nog nooit gezien, en aangezien er best moeite voor gedaan word om haar te verbergen, begint mijn vermoeden steeds sterker te worden,quote:Op maandag 7 maart 2005 09:52 schreef Patrick281 het volgende:
heH een edit.![]()
Hoe populair denk jij dat vrouwen zijn op iNET?
Voor je het heb je een een stalker te pakken hoor.![]()
Zeker met de Ondeugende foto's die ze in het verleden gepost had, maar ook zonder hoofd.
PatM had ze wel eens in het MC topic geplaatst.
Praat alweer over 2003..
Nee ik vind het logo zo wel mooi. Het ging er niet om dat iedereen erin kwam, ik wou gewoon wat leuke motorpics die van de Fok!MC zelf waren en niet van een willekeurige supersport sitequote:Op maandag 7 maart 2005 10:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham moeten we nu allemaal een foto posten die in het logo erbij kan of niet?![]()
Fantasie is alles in het leven.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb ze wel eens gesproken maar nog nooit gezien, en aangezien er best moeite voor gedaan word om haar te verbergen, begint mijn vermoeden steeds sterker te worden,![]()
![]()
er word in ieder geval erg geheimzinnig over gedaan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |