quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:36 schreef piertje2 het volgende:
Ze zitten nu in bespreking (blind&bestuur) eind van de dag melden ze wat eruit is gekomen. Denk haast wel dat ze blind als hoofdtrainer aanstellen
quote:Het stoelenplan is zoals bekend gestart en loopt door. Ook hiervan verwachten wij steeds meer resultaten te zien. Inmiddels wordt er bekeken wat er nog meer kan veranderen aan de buitenkant van het Rinus Michels Stadion (groene verlichting wordt rood) en op de omloop (grote afbeeldingen van Ajax iconen).
quote:De jostiband die tijdens Ajax - FC Twente op de tweede ring naast het uitvak zat was daar op voorstel van de gemeente Amsterdam en zal nooit meer terug keren in het Rinus Michels Stadion. Dit is geen officieel ASD punt, maar er was dermate veel kritiek op hun aanwezigheid dat we het wel ter sprake hebben gebracht tijdens het overleg.
Van f-side.nlquote:Wat betreft het oude logo, daar loopt een haalbaarheidsonderzoek naar welke op 30 mei aanstaande afgerond zal worden. Wij zullen de uitkomst van dit onderzoek afwachten maar blijven uiteraard bij ons standpunt dat het logo zo snel mogelijk terug moet keren.
hij heeft wel gelijk met die buitenspelers, die geven de spits 0,0 bruikbare voorzetten per wedstrijd.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:30 schreef JeroenV het volgende:
9/3/2005 - Sonck haalt zijn gelijk
(Van onze verslaggever RvN)
BRON: VRT teletekst
Wesley Sonck heeft in een interview met Voetbal Magazine zijn gelijk proberen te halen naar aanleiding van de moeizame prestaties van de Griek Charisteas. "Zie je wel dat het niet aan mij lag. Volgens mij ligt het aan hun systeem. Ze houden vast aan buitenspelers, ook al geraken die hun man niet voorbij." Niet alleen sportief ook qua behandeling uitte hij weer kritiek. "Elke dag bakken kritiek: daarin heeft Ajax me wat gebroken, gekrenkt zelfs. Ibrahimovic werd drie jaar afgekraakt, maar die speelt nu wel bij Juventus hé"
Ik begin een steeds grotere hekel aan die *** te krijgen... Wat een instelling. Gelukkig scoort hij wel aan de lopende band in Duitsland.
Is er iets aan me voorbij gegaan?? Is het al zo ver??quote:De jostiband die tijdens Ajax - FC Twente op de tweede ring naast het uitvak zat was daar op voorstel van de gemeente Amsterdam en zal nooit meer terug keren in het Rinus Michels Stadion. Dit is geen officieel ASD punt, maar er was dermate veel kritiek op hun aanwezigheid dat we het wel ter sprake hebben gebracht tijdens het overleg.
Is van de F-side-site afgehaalt dus is met eigen mening erin. Nog niks officieels volgens mijquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is er iets aan me voorbij gegaan?? Is het al zo ver??
Vind ik inderdaad een mooiere naam. Met overal citaten van Cruyff op de zijkantquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
tja, niets tegen Michels hoor, maar dat stadion moet natuurlijk gewoon ooit het Johan Cruijff stadion heten.....
Was eigenlijk ook mijn eerste gedachte ja. Als je een naam moet hebben van een man die belangrijk was kies dan Cruijff. Dat klinkt ook wat beter vind ik.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
tja, niets tegen Michels hoor, maar dat stadion moet natuurlijk gewoon ooit het Johan Cruijff stadion heten.....
quote:10/3/2005 - The Guardian: Jol sprak met Jaakke en Van Eijden [update]
Kwaliteitskrant The Guardian meldt dat Martin Jol een onderhoud heeft gehad met voorzitter Jaakke en directeur Van Eijden. Jol zou nog steeds de eerste kandidaat zijn van Ajax. Jol zou daarin hebben laten weten eigenlijk een morele verplichting te voelen aan Tottenham Hotspur. Hij zou een beslissing willen nemen over zijn toekomst op het moment dat Ajax een akkoord zou bereiken met de Spurs over een afkoopsom van zijn nog twee jaar lopende contract.
In dezelfde krant bevestigde Portsmouth dat Ronald Koeman een van de kandidaten op hun lijstje is voor de positie van manager bij hun club. Koeman deed dinsdag al een open sollicitatie voor een functie in Engeland waardoor zijn naam daar de komende tijd vaker zal gaan vallen.
Ook The Times maakt melding over het gesprek en geeft aan dat de afkoopsom een probleem kan gaan vormen voor Ajax. Daarnaast zou Jol genoegen moeten nemen met minder salaris, maar hij zou meer macht gaan krijgen dan alleen op coaching gebied.
Sonck heeft simpelweg gelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:30 schreef JeroenV het volgende:
Wesley Sonck heeft in een interview met Voetbal Magazine zijn gelijk proberen te halen naar aanleiding van de moeizame prestaties van de Griek Charisteas. "Zie je wel dat het niet aan mij lag. Volgens mij ligt het aan hun systeem. Ze houden vast aan buitenspelers, ook al geraken die hun man niet voorbij." Niet alleen sportief ook qua behandeling uitte hij weer kritiek. "Elke dag bakken kritiek: daarin heeft Ajax me wat gebroken, gekrenkt zelfs. Ibrahimovic werd drie jaar afgekraakt, maar die speelt nu wel bij Juventus hé"
Ik begin een steeds grotere hekel aan die *** te krijgen... Wat een instelling. Gelukkig scoort hij wel aan de lopende band in Duitsland.
Die man heeft geen ruggegraat. Waarom heeft hij eigenlijk voor Ajax gekozen? Hij weet toch wat ze verwachten bij Ajax.quote:
Dat wel, maar meneer kon niet omgaan met kritiek en de amsterdamse sfeer ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:41 schreef gras het volgende:
[..]
Die man heeft geen ruggegraat. Waarom heeft hij eigenlijk voor Ajax gekozen? Hij weet toch wat ze verwachten bij Ajax.
Tja. Misschien kan dat veranderen als Jol komt. Voorlopig even afwachten, vorige week heeft hij zelf nog in een interview met AT5 gezegd te willen blijven.quote:09-03-'05: Van der Vaart wil weg bij Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
Rafael van der Vaart heeft in een interview in Voetbal Magazine aangegeven dat hij Ajax komende zomer hoopt te kunnen verlaten. "Ik wil gewoon lekker voetballen en als het even kan bij een hele mooie Europese topclub", aldus de international in het maandblad. "Mijn contract loopt nog een seizoen door, maar eigenlijk wil ik niet nóg een jaar wachten."
Van der Vaart zegt in het vraaggesprek toe te zijn aan iets nieuws. "Ik ben niet uitgekeken op Ajax, maar ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging. Ik denk ook dat dat goed voor me zou zijn. Ook voor de club is het beter als ik komende zomer vertrek, want dan kan er nog een aardig bedrag worden ontvangen."
De 22-jarige middenvelder is opnieuw aan een moeizaam seizoen bezig in Amsterdam. De afgelopen twee wedstrijden, tegen Roda JC (competitie) en ADO Den Haag (beker), kon hij niet rekenen op een basisplaats.
Bron: Ajax Online
Sonck heeft niet helemaal gelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Sonck heeft simpelweg gelijk.
Ik durf te beweren dat als Ajax dit hele seizoen 4-4-2 had gespeeld ze nu aan kop hadden gestaan in de competitie.
Het seizoen voordat Sonck kwam speelde Koeman nog wel eens wat realistischer en wel 4-4-2. Met name in de CL. Hetgeen later compleet over boord is gegooid. Zeker internationaal is dat de reden waarom Ajax slecht voetbalde. Als Ajax 4-3-3 speelt spelen ze in feite met 10 man, want die vleugelspitsen tellen met hun matige kwaliteit maar half mee.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:41 schreef gras het volgende:
[..]
Die man heeft geen ruggegraat. Waarom heeft hij eigenlijk voor Ajax gekozen? Hij weet toch wat ze verwachten bij Ajax.
OF Ajax had ' niet moeten kopen als ze van te voren wisten dat ze toch nooit 4-4-2 zouden spelen OF ze hadden gewoon moeten kijken naar de set spelers die ze hadden en 4-4-2 moeten spelen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Sonck heeft niet helemaal gelijk.
Hij heeft gelijk dat hij een 4-4-2 spits is.
Hij heeft gelijk dat hij het dan "misschien" beter zou doen.
Maar dat kun je Ajax niet kwalijk nemen.
Wat hij over ajax als club zegt slaat echt werkelijk nergens op.
Of had Ajax maar even lekker zijn systeem moeten aanpassen voor meneer Sonck.
Laat hem maar lekker goed voetballen in Duitsland, want na dit soort uitlatingen stijg je toch echt met stip op mijn lijst met meest arrogante en irritante voetballers! Lekker makkelijk om de club de schuld te geven van het feit dat hij niet slaagt bij die club. Sonck flikker op en loop in je eerst volgende wedstrijd toch even ongelofelijk hard tegen de doelpaal op van de tegenstander! Je bent de zwakste schakel, tot ziens!
(edit: ben het er wel mee eens dat 4-3-3 misschien niet het meest reele systeem is op dit moment!
Neemt niet weg dat Sonck in mijn ogen deels ongelijk heeft!)
Ik zeg ook DEELS gelijk, deels ongelijk!!! Goed lezen he, anders komen er misverstanden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:48 schreef Doc het volgende:
[..]
OF Ajax had ' niet moeten kopen als ze van te voren wisten dat ze toch nooit 4-4-2 zouden spelen OF ze hadden gewoon moeten kijken naar de set spelers die ze hadden en 4-4-2 moeten spelen.
Dat Sonck niet voldeed ligt minstens evengoed aan Ajax als aan de heer Sonck zelf.
Ik ben het gisteren ergens tegengekomen dacht ik, kan me niet herinneren waarquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:59 schreef gras het volgende:
Spelers zijn de baas. Hij kiest voor de verkeerde club, hij moet zich bewijzen. Dus laat hem dan ook naar zichzelf kijken in plaats van anderen.
Iemand misschien het hele interview?
quote:Zondag 6 maart - 'Ajax keek alleen naar mijn doelpuntenratio'
(Verslaggever SV, Amsterdam, 16.00u GMT+01.00, Aachener Zeitung)
Wesley Sonck heeft eerder deze week tegenover de Aachener Zeitung gezegd dat Ajax hem nooit goed beoordeeld heeft, omdat de Amsterdamse club alleen naar zijn doelpuntenratio en naam keek.
Sonck in de krant: 'Ajax zag alleen mijn naam. Bekeek mij om mijn doelpuntenratio. Voor het team ben ik nooit belangrijk geweest. Mijn karakter heeft ook niemand wat geinteresseerd', aldus de Belgische aanvaller, die de inmiddels Koeman nog steeds verwijt dat hij rechtsbuiten moest spelen.
Sonck daarover: 'Ik kan niet als rechtsbuiten voetballen. Bovendien heb ik nooit de vrijheid bij Ajax gehad, dat ik hier bij Borussia wel krijg', zegt hij in de Aachener Zeitung.
Zie mijn post hierboven.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:59 schreef gras het volgende:
Spelers zijn de baas. Hij kiest voor de verkeerde club, hij moet zich bewijzen. Dus laat hem dan ook naar zichzelf kijken in plaats van anderen.
Ben het volledig met Wesley eens.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:30 schreef JeroenV het volgende:
ik vond de kritiek op zlatan anders meer dan terecht. in het begin bakte hij er niks van.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:43 schreef aldostuta het volgende:
Ach, hij zegt dat Ajax onterecht 433 speelt en verwijst naar Zlatan met een verhaal over onterecht kritiek. Daar is wmb niets tegen in te brengen...
quote:Die goeie ouwe tijd
Prominente ex-Ajacieden als Marco van Basten en Johan Cruijff hebben al in een eerder stadium aangegeven dat het voetbal kapot gaat, wanneer het aantal buitenlandse spelers onbeperkt blijft, toch wordt er niets concreet gewijzigd door de UEFA/FIFA.
Gisteren werd de voorselectie bekend gemaakt voor de wedstrijden tegen Roemenië (op 26 maart in Boekarest) en Armenië (op 30 maart in Eindhoven) in deze selectie zijn zeven talentvolle Ajacieden opgenomen: Nigel de Jong, Maarten Stekelenburg, Rafael van der Vaart, John Heitinga, Wesley Sneijder, Ryan Babel en Hedwiges Maduro.
Op zich een geweldig gegeven, de vermaarde jeugdopleiding op de Toekomst blijkt geen weggegooid geld, maar toch zit het me niet lekker dat géén van deze zeven spelers een échte, onbetwistbare basisplaats heeft op dit moment en dat buitenlandse spelers op dit moment eigenlijk de ontwikkeling van deze talenten stagneren.
Met Nigel de Jong, Maarten Stekelenburg, Rafael van der Vaart, John Heitinga, Wesley Sneijder, Ryan Babel, Hedwiges Maduro en de niet geselecteerde Daniël de Ridder, heeft Ajax op dit moment acht talentvolle Nederlandse spelers in huis, die het gezicht van de club zouden moeten zijn. Maar wie krijgen de voorkeur??? De Griek Angelos Charisteas, de Argentijn Mauro Rosales, de Fransman Julien Escudé, de Zuid-Afrikaan Steven Pienaar, de Tunesiër Hatem Trabelsi, de Roemeen Bogdan Lobont en de Tsjechen Tomas Galásek en Zdenek Grygera.
Niets ten nadele van deze spelers, sommige van hen zijn ook beter dan het Nederlandse alternatief, maar herinnert iedereen zich nog de laatste succesperiode halverwege de jaren '90 onder Louis van Gaal??? Ajax speelde met slechts twee buitenlandse spelers in de basis: de Fin Jari Litmanen en de Nigeriaan Finidi George, soms mocht Nwanko Kanu (eveneens uit Nigeria) invallen, maar de basis van Ajax bestond vrijwel altijd uit negen Nederlanders.
In de beslissingswedstrijd tegen Ierland voor het EK van 1996 in Engeland, trad het Nederlands elftal aan met maar liefst negen Ajacieden en de reden waarom in 1996 zo matig werd gepresteerd tijdens het EK, was dat Oranje een rechtsbuiten (Finidi George) en nummer 10 (Jari Litmanen) miste, anders had men hélémáál kunnen voortborduren op de internationale successen van Ajax.
Mijn punt is dan ook, dat de UEFA/FIFA opnieuw zal moet besluiten een maximum te stellen aan het aantal buitenlanders, Ajax zou dan met de acht eerder genoemde talenten spelen, aangevuld met drie buitenlanders die écht een toegevoegde waarde blijken te zijn, zoals bijvoorbeeld Maxwell, Tomas Galásek en Hatem Trabelsi.
Ajax zal dan in Nederland jarenlang onbetwist de beste zijn, maar ook in de Champions League zou men wellicht nieuwe successen kunnen boeken, aangezien ook clubs als Chelsea, Arsenal, Barcelona, Real Madrid, AC Milan en Juventus dan slechts drie buitenlandse spelers mogen opstellen. Daarnaast zal ook het Oranje van Marco van Basten en John van 't Schip hierbij gebaat zijn...
Bron: http://ArieAFCA.web-log.nl
En Wesley is altijd maar poeslief geweest en heeft nooit kritiek geuit naar Ajax toe?quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ben het volledig met Wesley eens.
Een systeem zou niet een doel moeten zijn maar een hulpmiddel. Als je een spits koopt lijkt het mij dat je onderzoekt in welk systeem hij het best speelt. Komt dat niet overeen met jouw speelstij pas je deze aan, of je koopt de spits niet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:29 schreef Robar het volgende:
[..]
En dat 4-4-2 was een NOODoplossing. Iedereen had kunnen weten dat Ajax ten allen tijde terug zou vallen op 4-3-3. Dat is nu eenmaal het Ajaxsysteem. Dus verwachten dat Ajax door zou gaan met 4-4-2 was niet echt reeel!
Maar bijna iedereen verwachtte (Ajax, Sonck, Supporters, Critici, enzovoorts), dat Sonck wel uit de voeten kon bij Ajax, iedereen verwachtte dat. Daarom vind ik dat Sonck dat niet in zijn geheel mag afschuiven op Ajax. Hij moet zelf zo mans zijn en zo profesioneel om te zeggen dat hij zelf ook een verkeerde keuze heeft gemaakt. En dan niet omdat Ajax een ***club is (zijn woorden), maar omdat hij het systeem verkeerd ingeschat heeft! Hij heeft genoeg kansen gehad en hij heeft genoeg tijd gehad om zich te bewijzen. Kom dan niet met een slap verhaal over dat hij alleen maar kritiek kreeg. De kritiek is ontstaan toen bleek dat hij 1. Niet goed speelde, 2. Hij iedereen behalve zichzelf de schuld gaf, 3. Toen hij "vreemde" uitspraken ging doen. Voor die tijd was er geen kritiek. Zoals ik al eerder zei, beide partijen hebben een verkeerde keuze gemaakt, schuif dat niet op Ajax af.quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Een systeem zou niet een doel moeten zijn maar een hulpmiddel. Als je een spits koopt lijkt het mij dat je onderzoekt in welk systeem hij het best speelt. Komt dat niet overeen met jouw speelstij pas je deze aan, of je koopt de spits niet.
Het is inderdaad niet reëel dat Ajax doorgaat op 4-4-2 als ze niet de spelers hebben om 4-3-3 te spelen. Het zou echter wel realistischer en aanzienlijk verstandiger zijn als ze dat WEL zouden doen!quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:29 schreef Robar het volgende:
En dat 4-4-2 was een NOODoplossing. Iedereen had kunnen weten dat Ajax ten allen tijde terug zou vallen op 4-3-3. Dat is nu eenmaal het Ajaxsysteem. Dus verwachten dat Ajax door zou gaan met 4-4-2 was niet echt reeel!
In het allereerste begin was het nog niet je van het. Maar we weten allemaal dat elke spits bij ajax tijd nodig heeft, dus moet je wachten met de kritiek.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond de kritiek op zlatan anders meer dan terecht. in het begin bakte hij er niks van.
uiteindelijk ging hij goed spelen en was er geen (of iig minder) kritiek.
Het is exact het omgekeerde. elke speler die bij ajax weggaat, is een prutser en een pauper die zijn muil moet houden. Ik vind het op zn zachtst gezegd opvallend dat veel van de spelers die recent zijn weggegaan, gelijkluidende kritiek uiten op Ajax. Misschien dat er dan wel een kern van waarheid in zit?quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:29 schreef Robar het volgende:
[..]
En Wesley is altijd maar poeslief geweest en heeft nooit kritiek geuit naar Ajax toe?
Sorry hoor, maar Wesley moet maar eens goed naar zichzelf kijken!
Want hij heeft de grootste bek van iedereen gehad!
Wie kaatst kan de bal verwachten!
Dit is het Ajax probleem: het krampachtig vasthouden aan 433 zonder dat je daar de spelers voor hebt. dus ook hier is het weer omgekeerd: 433 spelen is juist irreeel.....quote:En dat 4-4-2 was een NOODoplossing. Iedereen had kunnen weten dat Ajax ten allen tijde terug zou vallen op 4-3-3. Dat is nu eenmaal het Ajaxsysteem. Dus verwachten dat Ajax door zou gaan met 4-4-2 was niet echt reeel!
nouquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In het allereerste begin was het nog niet je van het. Maar we weten allemaal dat elke spits bij ajax tijd nodig heeft, dus moet je wachten met de kritiek.
Maar zelfs daarna, toen hij al aantoonbaar de beste van allemaal was, bleef de kritiek maar komen; altijd werd er wel iets gevonden. Dat was belachelijk.
Mwah, er is altijd kritiek op Zlatan geweest. Het meeverdedigen, het soms slungelachtige balverlies, het kansloos een actie proberen te maken, zijn (weinige) goals...quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou
tijdens laatste seizoen vond iedereen Zlatan geweldig
en ook van zijn een na laatste seizoen kan ik me maar weinig kritiek herinneren.
True, ik heb altijd al gezegd dat 4-3-3 niet reeel is tegenwoordig, zeker niet in het internationale voetbal. In de Nederlandse competitie zou je ermee kunnen domineren, maar dan moet je wel de juiste spelers hebben. Het is een verschrikkelijk mooi systeem, maar zeker niet heilig in mijn ogen. Ik vrees alleen dat Blind die lijn wel zal volgen alwaar een Jol dit weleens los zou kunnen laten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet reëel dat Ajax doorgaat op 4-4-2 als ze niet de spelers hebben om 4-3-3 te spelen. Het zou echter wel realistischer en aanzienlijk verstandiger zijn als ze dat WEL zouden doen!
Het is in mijn ogen compleet knettergek dat een club een bepaald systeem heilig verklaard..
Ik pretendeer niet dat 4-3-3 heilig en reeel is. Ik pretendeer alleen dat Sonck dat had kunnen verwachten! Sonck heeft dit ook zelf verkeerd ingeschat! Niet alleen Ajax. En mijn kritiek is niet alleen gericht op de voetballer Sonck, maar ook op de persoon Sonck die het nodig vind met modder te gooien. Sonck heeft kritiek op Ajax alwaar hij zelf geen kritiek kan verdragen. Hij gedraagt zich nu echt als dat kleine onbegrepen jongetje in de klas, terwijl hij dondersgoed weet wat er allemaal fout is gegaan. Maar dit geldt dus voor TWEE kanten!quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het is exact het omgekeerde. elke speler die bij ajax weggaat, is een prutser en een pauper die zijn muil moet houden. Ik vind het op zn zachtst gezegd opvallend dat veel van de spelers die recent zijn weggegaan, gelijkluidende kritiek uiten op Ajax. Misschien dat er dan wel een kern van waarheid in zit?
[..]
Dit is het Ajax probleem: het krampachtig vasthouden aan 433 zonder dat je daar de spelers voor hebt. dus ook hier is het weer omgekeerd: 433 spelen is juist irreeel.....
Dan heb je of een heel slecht of een selectief geheugenquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou
tijdens laatste seizoen vond iedereen Zlatan geweldig
en ook van zijn een na laatste seizoen kan ik me maar weinig kritiek herinneren.
Wat Sonck zegt is wmb geen moddergooien, wat hij zegt lopt namelijk. Niet alle kritiek op ajax is moddergooien........ Of Sonck kritiek kan verdragen weet ik niet, maar een groot deel van de kritiek op hem was natuurlijk wel hypocriet. Stellen dat Sonck niet voldoet bij Ajax: is niet zo gek, want je laat een typische 442 spits spelen in een 433 systeem...... Kan hij niets aan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:19 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik pretendeer niet dat 4-3-3 heilig en reeel is. Ik pretendeer alleen dat Sonck dat had kunnen verwachten! Sonck heeft dit ook zelf verkeerd ingeschat! Niet alleen Ajax. En mijn kritiek is niet alleen gericht op de voetballer Sonck, maar ook op de persoon Sonck die het nodig vind met modder te gooien. Sonck heeft kritiek op Ajax alwaar hij zelf geen kritiek kan verdragen. Hij gedraagt zich nu echt als dat kleine onbegrepen jongetje in de klas, terwijl hij dondersgoed weet wat er allemaal fout is gegaan. Maar dit geldt dus voor TWEE kanten!
Hebben jullie weleens naar het verleden van Sonck en Ibrahimovic gekeken. het zijn beide geen lieverdjes hoor! Je kan verwachten dat ze met modder gaan gooien, omdat ze allebei te trots zijn om kritiek te kunnen verdragen. Let op mijn woorden, als van der vaart weggaat gebeurt precies hetzelfde! Sonck, Sneijder, Ibrahimovic, van der Vaart, allemaal voetballers met een te grote ego. Die gaan dus om hun heen slaan als ze aangevallen worden, of het nu terecht of onterecht is.
idd wij hadden 2 groepsfases, met ook nog eens hele moeilijke tegenstanders de 2de ronde.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Overigens was onze kwartfinaleplaats wel indrukwekkender dan die van PSV, omdat wij er destijds 12 duels voor moesten spelen. Dat ze dat wel onthouden.
quote:Babangida beëindigt voetballoopbaan
Tidjani Babangida zet een punt achter zijn voetballoopbaan. Ajax' voormalige rechtsbuiten had de afgelopen twee jaren te veel last van spierblessures.
De Nigeriaan won in 1998 met Ajax de dubbel en twee jaar geleden werd hij met zijn club kampioen van China. In 102 officiële wedstrijden scoorde hij 22 doelpunten. Het seizoen 97-98 was zijn beste. Hij scoorde maar liefst 13 doelpunten en had daarmee een belangrijk aandeel in de winst van de dubbel.
Babangida bevindt zich op dit moment in het Afrikaanse land Benin en is inmiddels een nieuwe carrière als zakenman begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |