quote:Het stoelenplan is zoals bekend gestart en loopt door. Ook hiervan verwachten wij steeds meer resultaten te zien. Inmiddels wordt er bekeken wat er nog meer kan veranderen aan de buitenkant van het Rinus Michels Stadion (groene verlichting wordt rood) en op de omloop (grote afbeeldingen van Ajax iconen).
quote:De jostiband die tijdens Ajax - FC Twente op de tweede ring naast het uitvak zat was daar op voorstel van de gemeente Amsterdam en zal nooit meer terug keren in het Rinus Michels Stadion. Dit is geen officieel ASD punt, maar er was dermate veel kritiek op hun aanwezigheid dat we het wel ter sprake hebben gebracht tijdens het overleg.
Van f-side.nlquote:Wat betreft het oude logo, daar loopt een haalbaarheidsonderzoek naar welke op 30 mei aanstaande afgerond zal worden. Wij zullen de uitkomst van dit onderzoek afwachten maar blijven uiteraard bij ons standpunt dat het logo zo snel mogelijk terug moet keren.
hij heeft wel gelijk met die buitenspelers, die geven de spits 0,0 bruikbare voorzetten per wedstrijd.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:30 schreef JeroenV het volgende:
9/3/2005 - Sonck haalt zijn gelijk
(Van onze verslaggever RvN)
BRON: VRT teletekst
Wesley Sonck heeft in een interview met Voetbal Magazine zijn gelijk proberen te halen naar aanleiding van de moeizame prestaties van de Griek Charisteas. "Zie je wel dat het niet aan mij lag. Volgens mij ligt het aan hun systeem. Ze houden vast aan buitenspelers, ook al geraken die hun man niet voorbij." Niet alleen sportief ook qua behandeling uitte hij weer kritiek. "Elke dag bakken kritiek: daarin heeft Ajax me wat gebroken, gekrenkt zelfs. Ibrahimovic werd drie jaar afgekraakt, maar die speelt nu wel bij Juventus hé"
Ik begin een steeds grotere hekel aan die *** te krijgen... Wat een instelling. Gelukkig scoort hij wel aan de lopende band in Duitsland.
Is er iets aan me voorbij gegaan?? Is het al zo ver??quote:De jostiband die tijdens Ajax - FC Twente op de tweede ring naast het uitvak zat was daar op voorstel van de gemeente Amsterdam en zal nooit meer terug keren in het Rinus Michels Stadion. Dit is geen officieel ASD punt, maar er was dermate veel kritiek op hun aanwezigheid dat we het wel ter sprake hebben gebracht tijdens het overleg.
Is van de F-side-site afgehaalt dus is met eigen mening erin. Nog niks officieels volgens mijquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Is er iets aan me voorbij gegaan?? Is het al zo ver??
Vind ik inderdaad een mooiere naam. Met overal citaten van Cruyff op de zijkantquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
tja, niets tegen Michels hoor, maar dat stadion moet natuurlijk gewoon ooit het Johan Cruijff stadion heten.....
Was eigenlijk ook mijn eerste gedachte ja. Als je een naam moet hebben van een man die belangrijk was kies dan Cruijff. Dat klinkt ook wat beter vind ik.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef HeatWave het volgende:
tja, niets tegen Michels hoor, maar dat stadion moet natuurlijk gewoon ooit het Johan Cruijff stadion heten.....
quote:10/3/2005 - The Guardian: Jol sprak met Jaakke en Van Eijden [update]
Kwaliteitskrant The Guardian meldt dat Martin Jol een onderhoud heeft gehad met voorzitter Jaakke en directeur Van Eijden. Jol zou nog steeds de eerste kandidaat zijn van Ajax. Jol zou daarin hebben laten weten eigenlijk een morele verplichting te voelen aan Tottenham Hotspur. Hij zou een beslissing willen nemen over zijn toekomst op het moment dat Ajax een akkoord zou bereiken met de Spurs over een afkoopsom van zijn nog twee jaar lopende contract.
In dezelfde krant bevestigde Portsmouth dat Ronald Koeman een van de kandidaten op hun lijstje is voor de positie van manager bij hun club. Koeman deed dinsdag al een open sollicitatie voor een functie in Engeland waardoor zijn naam daar de komende tijd vaker zal gaan vallen.
Ook The Times maakt melding over het gesprek en geeft aan dat de afkoopsom een probleem kan gaan vormen voor Ajax. Daarnaast zou Jol genoegen moeten nemen met minder salaris, maar hij zou meer macht gaan krijgen dan alleen op coaching gebied.
Sonck heeft simpelweg gelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:30 schreef JeroenV het volgende:
9/3/2005 - Sonck haalt zijn gelijk
BRON: VRT teletekst
Wesley Sonck heeft in een interview met Voetbal Magazine zijn gelijk proberen te halen naar aanleiding van de moeizame prestaties van de Griek Charisteas. "Zie je wel dat het niet aan mij lag. Volgens mij ligt het aan hun systeem. Ze houden vast aan buitenspelers, ook al geraken die hun man niet voorbij." Niet alleen sportief ook qua behandeling uitte hij weer kritiek. "Elke dag bakken kritiek: daarin heeft Ajax me wat gebroken, gekrenkt zelfs. Ibrahimovic werd drie jaar afgekraakt, maar die speelt nu wel bij Juventus hé"
Ik begin een steeds grotere hekel aan die *** te krijgen... Wat een instelling. Gelukkig scoort hij wel aan de lopende band in Duitsland.
Die man heeft geen ruggegraat. Waarom heeft hij eigenlijk voor Ajax gekozen? Hij weet toch wat ze verwachten bij Ajax.quote:
Dat wel, maar meneer kon niet omgaan met kritiek en de amsterdamse sfeer ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:41 schreef gras het volgende:
[..]
Die man heeft geen ruggegraat. Waarom heeft hij eigenlijk voor Ajax gekozen? Hij weet toch wat ze verwachten bij Ajax.
Tja. Misschien kan dat veranderen als Jol komt. Voorlopig even afwachten, vorige week heeft hij zelf nog in een interview met AT5 gezegd te willen blijven.quote:09-03-'05: Van der Vaart wil weg bij Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
Rafael van der Vaart heeft in een interview in Voetbal Magazine aangegeven dat hij Ajax komende zomer hoopt te kunnen verlaten. "Ik wil gewoon lekker voetballen en als het even kan bij een hele mooie Europese topclub", aldus de international in het maandblad. "Mijn contract loopt nog een seizoen door, maar eigenlijk wil ik niet nóg een jaar wachten."
Van der Vaart zegt in het vraaggesprek toe te zijn aan iets nieuws. "Ik ben niet uitgekeken op Ajax, maar ik ben wel toe aan een nieuwe uitdaging. Ik denk ook dat dat goed voor me zou zijn. Ook voor de club is het beter als ik komende zomer vertrek, want dan kan er nog een aardig bedrag worden ontvangen."
De 22-jarige middenvelder is opnieuw aan een moeizaam seizoen bezig in Amsterdam. De afgelopen twee wedstrijden, tegen Roda JC (competitie) en ADO Den Haag (beker), kon hij niet rekenen op een basisplaats.
Bron: Ajax Online
Sonck heeft niet helemaal gelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Sonck heeft simpelweg gelijk.
Ik durf te beweren dat als Ajax dit hele seizoen 4-4-2 had gespeeld ze nu aan kop hadden gestaan in de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |