Dat is dan wel weer tofquote:Favoriete muziek house
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:eeey lekkerding jij ben egt superknap man ik wou dat ik jou was kan je me tips geven ik hou van je (L) xxxjes wesley
Het moestquote:Op zondag 6 maart 2005 05:09 schreef -Jay-20- het volgende:
En de reden dat jij dit hier post is?
P.S. Freaks heb je overal... Niet alleen in Fr.
herasmus! wat een smerige lap for a tong.quote:
Check die poll eens danquote:Op zondag 6 maart 2005 05:36 schreef damster het volgende:
Ook heeft deze "schone dame" een vote4me profiel
http://www.vote4me.nl/site/view/34923
Is wel schrikken op de vroege zondag ochtend........quote:
ze is het woord kansloos vergeten erbij te zetten geloof ikquote:Op zondag 6 maart 2005 08:02 schreef funmaster het volgende:
[..]
Check die poll eens dan
Poll: Wat vinden jullie nou van mij?
* leuk
* lief
* knap
* aardig
dat is knippen en plakkenquote:Ik weet het, slecht gephotosoept
En lelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 11:18 schreef RIQY het volgende:
[..]
ze is het woord kansloos vergeten erbij te zetten geloof ik![]()
u vraagt, ik schiet.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef fayakill het volgende:
ze is niet moeder's mooiste,
maar al die mensen die zo goedkoop reageren mogen hun foto'tje ook wel even laten. kijken of zelf brad pitt zijn...
Jo zeg, daar zeg je me idd wat! what the FOK! Dit is een belediging voor het gemiddelde Friese stamboekquote:Op zondag 6 maart 2005 10:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is wel schrikken op de vroege zondag ochtend........![]()
![]()
moeten er altijd nou weer mensen zijn die zeikenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:22 schreef fayakill het volgende:
ze is niet moeder's mooiste,
maar al die mensen die zo goedkoop reageren mogen hun foto'tje ook wel even laten. kijken of zelf brad pitt zijn...
Goed dat ze er even boven heeft geschreven dat het een meid betreft.quote:Op zondag 6 maart 2005 05:07 schreef Crizje het volgende:
[afbeelding]
Meer van deze wonderlijke schoonheid: http://www.sugababes.nl/leuke-meid/pics
Ze is 23 en heet Bettie.
Doekje geeftquote:Op zondag 6 maart 2005 11:52 schreef Doekje het volgende:
Ik hang al boven de kotsbak
ze bedoeld dat ze vanaf nu ongeveer 20 jaar gaat zoekenquote:Welkom op mijn profiel
Ik ben bettie 22 jaar uit friesland.
heb blond lang haar 1.80m groene/grijze ogen en
draag eeen bril.
ik zoek tussen de 20 en de 25 jaar zijn.
intresse laat dan hier onder een berichtje achter.
En het feit dat ik aan jouw dacht hielp ook wel een hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doekje geeft![]()
Je moet ook niet in de spiegel kijken![]()
Doe het dan ook helemaal goed.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:50 schreef Litso het volgende:
contradictio interminis
quote:05-06-04 ► hallo bettie, ik vind je er leuk uitzien op de foto. zullen we een keer afspreken? groeten van mervin
◄ 06-06-04 ik doe dat niet ik zie dat je bi bent en daar hou ik niet van sorry. groetjes bettie
bassie en adriaanquote:Favoriete film/tv goede tijden slechte tijden ,bassie & adriaan , flodder
Favoriete geurtje wat moet ik er mee
ze zal toch wel weten dat dat met een vibo moetquote:ik heb ook een webcam niet voor sex
paralimpics team of...quote:Op zondag 6 maart 2005 22:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Betske
[afbeelding]
Ze is ook nog eens sportief:
[afbeelding]
Die links boven in het gele shirt ken ik volgens mij![]()
![]()
![]()
Heej achter in de rij aansluiten he!quote:
Friese meid!quote:Op maandag 7 maart 2005 11:21 schreef ymme het volgende:
Wat heeft dit voor nut?
Wat heb jij met haar dat je hier een foto plaats. Wees een vent en zet je eigen foto hier in dit tiopic ook even neer
Of durf je dat niet. Bang dat de medefokkers hetzelfde van jou gaan vinden als van de foto in je openingspost
Beetje kinderachtig dit
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ook goed.
Ik wil je hoe dan ook beter leren kennen.![]()
Een bi-gozertje dat wel met haar wil afsprekenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:52 schreef fembol het volgende:
ze heet helemaal niet bettie, ze heet sandra de haan!!!!
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:19 schreef fembol het volgende:
tis inderdaad een sneu toppic
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:19 schreef fembol het volgende:
tis inderdaad een sneu hoofd
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 01:46 schreef ikdenkhetwel het volgende:
Ze zoekt mensen van 20 tot 25 staat op dr Cu2day... maar iedereen die een berichtje heeft achtergelaten wijst ze afZo werkt dat niet denk ik
Hoezo bijna?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef gebakken-koekje het volgende:
mwah lekker ding hooraltijd beter dan dit
www.cu2.nl/Marjan en dat is familie van mij, kzal me dr bijna voor schamen![]()
OMFG!!! Die is niet lelijk, die is nog veeel erger!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:26 schreef gebakken-koekje het volgende:
mwah lekker ding hooraltijd beter dan dit
www.cu2.nl/Marjan en dat is familie van mij, kzal me dr bijna voor schamen![]()
-O_quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
De Friezen weten genoeg als ze zien dat ze uit Hallum komt... Uit de BermuHa-driehoek.. Hallum, Harkema en Hardegarijp.... als het daar weg komt, kan het niet goed zijn
Ik geloof in buitenaardse wezens... Jij niet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:32 schreef ThE_ED het volgende:
ik geloof hier dus echt geen fuck van heh.
Mijn reactie was overigens niet direct op jou, maar op het topic en TS in het bijzonder als geheel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik geloof in buitenaardse wezens... Jij niet?
ik steek wel af in Friesland, maar dat zegt niets over mij eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:12 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ben je zo om te kwijlen MarMar?
Ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik steek wel af in Friesland, maar dat zegt niets over mij eigenlijk
quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:11 schreef MarMar het volgende:
of sterrilisatie bij verstandelijk gehandicapten.. preventieve maatregelen
Ze doen het zelf hoor!quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:13 schreef ymme het volgende:
Toch best erg hoor, dat mensen zo lelijk kunnen zijn, ik vind het enigzinds best zielig voor die mensen!
Als een soort ontwikkelingswerk?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:11 schreef MarMar het volgende:
* MarMar stemt voor meer plastische chirurgie in Friesland
Zak over d'r hoofd !quote:Op zondag 6 maart 2005 19:51 schreef Chasin het volgende:
jamaar ze heeft wel een lekker lichaam
[afbeelding]
Dan nog zou ik haar niet neuken voor het vaderlandquote:
Nee, maag-van-streek-raakt topicquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:26 schreef BB-King het volgende:
Afruk-topic?
Neejoh, ze ziet er juist zo naturel en mooi uitquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:33 schreef Mazora het volgende:
Gaat deel 2 van dit topic: gedrochtentopic deel 2 heten? Mijn god wat een gollums hier zeg![]()
Ik zie een hele goeie reden om Friesland terug te geven aan de zee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:43 schreef buzzer het volgende:
ik zie nog steeds geen reden om naar Friesland te verhuizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |