Mij hoef je geen lecture te geven. Ik ken dat verschil heus wel.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben alleen bang dat mensen Arabische landen en Islamitische landen met elkaar verwarren, als je begrijpt wat ik bedoel... want jij hebt het over Arabische landen, de TS over islamitische.. dus ik ben verward...
En als je de mensenrechtensituatie bekijkt over de gehéle wereld, dan kan je slechts concluderen dat Nederland wel autoritair moet zijn?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:28 schreef useroid het volgende:
Wie heeft het hier over Dubai
We hebben het over de rijkdom van de Islamtische landen als geheel.
IDD, Nederland komt geen eens voor in de Amnestie lijsten.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
En als je de mensenrechtensituatie bekijkt over de gehéle wereld, dan kan je slechts concluderen dat Nederland wel autoritair moet zijn?
Zullen we dan gewoon de twee beste en de twee slechtste wegstrepen aan bijde kanten van het spectrem.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:53 schreef Monidique het volgende:
Nee, dat bedoelde ik niet. Je neemt een aantal landen, berekent een gemiddelde en hanteert dan dat gemiddelde om individuele landen van die groep te beoordelen. Dat is verkeerd, klaar.
En dan moet je Vrede natuurlijk niet meerekenen.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:26 schreef Davitamon het volgende:
Kijken we naar het aantal Nobel prijzen dan komt er een nog triester beeld van achterlijkheid aan het licht. De gehele Arabische wereld komt tot een aantal wat op twee handen te tellen is, met ongeveer 16,6% van de wereldbevolking. Dit in schril contrast met bijvoorbeeld de Joden, welke met 0,1% van de wereldbevolking enkele honderden Nobel prijzen hebben ontvangen.
En dan gaan er nog twee af voor Christelijke wetenschappers.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dan moet je Vrede natuurlijk niet meerekenen.
ze delen dezelfde vader...quote:Op zondag 6 maart 2005 01:33 schreef Monidique het volgende:
Joden en Arabische wereld. Appels ende peren, me dunkt.
Wat blijft er over?quote:Op zondag 6 maart 2005 01:32 schreef Davitamon het volgende:
En dan gaan er nog twee af voor Christelijke wetenschappers.
Net of die niet kan bestaanquote:Op zondag 6 maart 2005 01:30 schreef Eye_of_god het volgende:
En pberends gaat van een oorzakelijk verband uit: geloof en bnp.
Van zulke verbanden lust ik er nog wel meer.
Vier ofzo? Eens even zoeken.quote:
Dat jij in staat bent dit te posten geeft al blijk van hypocrisie wat betreft jouw kijk op 'overontwikkeld' kapitalismequote:Op zondag 6 maart 2005 01:44 schreef Jaande het volgende:
De Islam laat geen ruimte voor een overontwikkeld kapitalisme?
Bron: Googlequote:GDP van de wereld is bij elkaar: 51.480$ miljard
GDP van alle Afrikaanse staten bij elkaar: plusminus 500$ miljard
Je toont acht Arabische Nobelprijswinnaars en noemt dat slechts vijf?quote:Op zondag 6 maart 2005 01:55 schreef Davitamon het volgende:
Nobel prijzen in de Arabische wereld:
1988 - Najib Mahfooz
1978 - Mohamed Anwar El-Sadat
1994 - Yaser Arafat
2003 - Shirin Ebadi
1990 - Elias James Corey (Christen)
1999 - Ahmed Zewail
1960 - Peter Brian Medawar (Christen)
1960 - Ferid Moura (Christen)
Vijf dus.
|
|