Die heb ik dus welquote:Om de streaming video's te kunnen bekijken heb je minimaal Windows Media Player 9 nodig.
Download de nieuwste versie van Windows Media Player!
Die heb ik dus al.quote:
Dan doe je dus toch iets fout.quote:
Toch heeft ze een vervelend hoofdquote:
Clip sinds vandaag uit, single 29 augustus te koop, nieuwe album 26 september.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toch heeft ze een vervelend hoofd
Ik hoor btw echt nooit meer iets van haar, tis dat ik toevallig op dit topic stuitte
Jouw posts in dit topic blinken ook nooit uit van enthousiasme.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hethoeft
niet
hoor
Ik heb jou echt nog nooit iets "enthousiasts" zien posten.
Ik had het over haar posts in het algemeen, niet alleen in dit topic.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Jouw posts in dit topic blinken ook nooit uit van enthousiasme..
Heb je hem al gehoord? Kom maar op met de kritieken hoor..
Op TMFsite, op de The Box en hopelijk snel ook op TMF zelf.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had het over haar posts in het algemeen, niet alleen in dit topic.
En ik heb 'm nog niet gehoord, maar heb ook nog geen tijd gehad om te luisteren. Maar dat ga ik meteen even doen.
Tja ik ben in tweestrijd..ik vind haar stem in *sommige* nummers wel mooi maar zij als mens op zich zeg maar wekt weerstand bij me opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hethoeft
niet
hoor
Ik heb jou echt nog nooit iets "enthousiasts" zien posten.
Ik doelde eigenlijk op ál je posts op fok. Heb jou nog nooit ergens zonder een "quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja ik ben in tweestrijd..ik vind haar stem in *sommige* nummers wel mooi maar zij als mens op zich zeg maar wekt weerstand bij me op
*Wijst op signature*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op ál je posts op fok. Heb jou nog nooit ergens zonder een "" of andere negatieve/pessimistische insteek zien posten.
Ik ben btw nu mediaplayer 10 aan het downloaden, dus ik zal binnenkort even laten weten wat ik ervan vond.
Die heeft ze niet zelf gemaakt. Die op haar nieuwe album echter wél, een album dat naar eigen zeggen veel meer bij haar past. Probeer die eens dus binnenkort.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:28 schreef mrkanarie het volgende:
ik vind Hind een erg goede zangeres, zeer zeker! Maar ik vind de nummers die ze zelf heeft gemaakt geen fuck aan. Helaas.
Zal ik doen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heeft ze niet zelf gemaakt. Die op haar nieuwe album echter wél, een album dat naar eigen zeggen veel meer bij haar past. Probeer die eens dus binnenkort..
In welke zin?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef happyme28 het volgende:
maar de muziekkeuze vind ik té Arabisch
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:49 schreef Christine het volgende:
Hij 's best leuk. Heel anders dan wat we van Hind gehoord hebben tot nu toe.
Juist die Arabische instrumenten. Ik hou gewoon niet van dat geluid. Werkt me op mijn zenuwen, gewoon niet mooi, kan toch? Ben heel benieuwd of het aanslaat, maar ik vind het niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
[..]
In welke zin?.
Het nummer is juist een mengeling van Arabische en Westerse facetten. Arabische instrumenten, westers arrangement. Mooi juist..
Dat het je smaak niet is kan natuurlijk, had alleen het idee dat je het nummer als slecht kwalificeerde omdat het van die instrumenten in zich heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Juist die Arabische instrumenten. Ik hou gewoon niet van dat geluid. Werkt me op mijn zenuwen, gewoon niet mooi, kan toch? Ben heel benieuwd of het aanslaat, maar ik vind het niets.
Het zal me niks verbazen als we haar volgend jaar sturen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:13 schreef BVO het volgende:
Ik krijg er trouwens wel een beetje en songfestivalgevoel bij..
Het refrein bleef bij mij na de eerste keer ook niet helemaal hangen, maar na een paar keer kan je het dromen hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind haar nu een stuk volwassener klinken, al zingt ze wel een toontje lager dan dat ik leuk vind
Het nummer is erg gaaf, al had ik graag een duidelijker refrein gehad...
Ook had er een stevigere beat onder gekund..
Maar de clip is wel gaaf....
Ze is echt een artiest geworden
Met dit nummer had ze gewonnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als we haar volgend jaar sturen...
Ik vind haar nog steeds erg leuk
Op TMF inmiddels ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Het refrein bleef bij mij na de eerste keer ook niet helemaal hangen, maar na een paar keer kan je het dromen hoor..
En de beat is in vergelijking met het vorige album toch al vrij stevig..
De clip is geweldig..
Waarom komt 'ie 20 keer per dag op The Box, maar nog niet op TMF?!.
Ze zijn daar altijd zo traag met nieuwe nummers..
Ik vind de Arabische invloeden in dit nummer en de andere nummers van dit album juist geweldig.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:54 schreef Airelle het volgende:
Soms vind ik alleen dat ze de 'arabische' invloeden een beetje forceert.
Verder is ze nog steeds de beste gebleken uit Idols.
Mooi dat ze naar me luistert.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
Nou Tom, Hind was het met je eens hoor..
Nieuwe cover is deze:
[afbeelding]
Nu moet ik bekennen dat ik die ook nog wel grappig vond.quote:
Doet ze normaal ook niet al te vaak, zal wel speciaal voor de clip wezen.quote:Sinds wanneer draagt Hind eigenlijk topjes enzo? Ik dacht dat ze dat stom vond..
Mooi.quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
Nou Tom, Hind was het met je eens hoor..
Nieuwe cover is deze:
[afbeelding]
quote:DW VW AW ARTIEST TITEL CLIPCODE
01 01 04 Brace ft. Ali B Hartendief 433
02 -- 01 Pussycat Dolls ft. Busta Rhymes Don't Cha 610
03 -- 01 Hind Give Me A Sign 405
04 05 07 Ciara ft. Ludacris Oh 272
05 03 02 The Game Dreams 385
06 06 08 M.V.P. Roc Ya Body 444
07 02 03 Black Eyed Peas Don't Lie 535
08 10 02 Belle Perez Que Viva La Vida 645
09 07 04 Rihanna Pon De Replay 333
10 30 02 Eddy Zoey ft. Yes-R Kan Me Niet Meer Schelen 809
Dat eerste dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:51 schreef happyme28 het volgende:
Edit: het is inmiddels van haar site verwijderd. Weet niet of het optreden toch door gaat, of dat ze zelf ook inzien dat de inhoud van het bericht niet echt goed gekozen is.
Niet echt, Kwalbert vertelde alleen wat over haar nieuwe album en ze lieten zo'n 20 sec. van haar clip zien, dat was het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef happyme28 het volgende:
Sorry, had niet eerder tijd om het te plaatsen. Overigens heb ik haar niet gezien in Boulevard, of heb ik wat gemist??
Vanochtend was ze bij radio 2.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:39 schreef BVO het volgende:
Donderdagochtend is ze bij Giel Beelen op 3FM.
Ça ne marche pas.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Vanochtend was ze bij radio 2.
http://www.hindfan.nl/downloads/gmas.html
De MP3 is op het eind alleen niet zo super, maarja.
quote:AMSTERDAM - "Als mensen mijn nieuwe cd hebben beluisterd, dan leren ze mij kennen", zegt zangeres Hind Laroussi (20) over haar nieuwe cd Halfway Home. De titel van de nieuwe cd slaat op haar culturele achtergrond. "Ik ben in Nederland geboren maar mijn vader komt uit Marokko en daar voel ik me ook helemaal thuis."
Halfway Home is de tweede cd van de zangeres. Haar debuut stamt uit 2003. Deze werd opgenomen korte tijd nadat ze derde werd bij het succesvolle tv-programma Idols. Halfway Home, vanaf 3 oktober in de winkel, ligt veel dichter bij haarzelf, zegt de zangeres. "Ik heb mijn eigen stijl gevonden. De plaat is een mix tussen Westerse en Arabische popmuziek. Het album is meer wie ik zelf ben, ook omdat ik vier nummers zelf heb geschreven."
De zelfgeschreven nummers gaan vooral over onrecht in de wereld. Zo schreef Hind het nummer Ya Wili over haar bezoek aan India en een project wat ze daar bekeek waarin de vrouwen met een klein krediet een eigen zaak konden opbouwen. Ashamed schreef ze samen met Tjeerd Oosterhuis en gaat over uitgeprocedeerde asielzoekers.
Onmenselijke verhalen
"Ik heb zoveel onmenselijke verhalen gehoord over mensen die terug moeten naar hun land terwijl ze al jaren in Nederland wonen." Hind zegt dat ze geen politiek statement wil maken. "Het is meer een gevoel vanuit mezelf, dan dat ik er een duidelijk standpunt mee inneem." Ze noemt het extra speciaal om de nummers te zingen die ze zelf heeft geschreven. "Ze komen recht uit mijn hart, dat doet heel veel met je om dat aan het publiek te laten horen."
Met de nieuwe cd maakt Hind vanaf 2006 een theatertour. De premičre is 6 februari in haar woonplaats Gouda. "De toer is echt een droom die uitkomt, ik wilde altijd al in het theater zingen." Ze heeft het idee dat ze in die toer veel van haarzelf kan leggen. "Ik ben van de details en daarom ben ik erg blij dat ik kan werken met mooie decors, kleding en licht."
Op dit moment is de zangeres druk bezig met te bedenken hoe haar show eruit komt te zien. "Ik ga ook op het podium vertellen hoe ik tot bepaalde nummers ben gekomen. Eigenlijk ben ik niet zo'n prater, maar ik wil de mensen toch wat meegeven, zodat ze aan het eind van de avond denken: we hebben Hind echt leren kennen." Een andere wens van Hind, naast de theatertour, is meer nummers schrijven. "Maar ik moet wel kritisch blijven. Ik kom natuurlijk pas net kijken en het belangrijkste is dat ik blijf groeien als zangeres en artiest."
Idols
Hind werd populair door het programma Idols waar ze derde werd na Jamai en Jim. Ze denkt dat dat programma haar altijd zal blijven achtervolgen, maar vervelend vindt ze het niet. "Ik ben erg dankbaar dat ik mee heb kunnen doen aan Idols. Ik heb daar zoveel geleerd in hele korte tijd, het is nu mijn taak om te laten zien dat ik een volwassen artiest ben geworden."
quote:Hind is helemaal terug! Sinds zaterdag 3 september ligt de eerste single van haar nieuwe album 'Halfway Home' in de winkel. Deze week komt de single met stip binnen op nummer 15 in de Megatop 100.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |