Jouw posts in dit topic blinken ook nooit uit van enthousiasme.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hethoeft
niet
hoor
Ik heb jou echt nog nooit iets "enthousiasts" zien posten.
Ik had het over haar posts in het algemeen, niet alleen in dit topic.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Jouw posts in dit topic blinken ook nooit uit van enthousiasme..
Heb je hem al gehoord? Kom maar op met de kritieken hoor..
Op TMFsite, op de The Box en hopelijk snel ook op TMF zelf.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had het over haar posts in het algemeen, niet alleen in dit topic.
En ik heb 'm nog niet gehoord, maar heb ook nog geen tijd gehad om te luisteren. Maar dat ga ik meteen even doen.
Tja ik ben in tweestrijd..ik vind haar stem in *sommige* nummers wel mooi maar zij als mens op zich zeg maar wekt weerstand bij me opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hethoeft
niet
hoor
Ik heb jou echt nog nooit iets "enthousiasts" zien posten.
Ik doelde eigenlijk op ál je posts op fok. Heb jou nog nooit ergens zonder een "quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja ik ben in tweestrijd..ik vind haar stem in *sommige* nummers wel mooi maar zij als mens op zich zeg maar wekt weerstand bij me op
*Wijst op signature*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op ál je posts op fok. Heb jou nog nooit ergens zonder een "" of andere negatieve/pessimistische insteek zien posten.
Ik ben btw nu mediaplayer 10 aan het downloaden, dus ik zal binnenkort even laten weten wat ik ervan vond.
Die heeft ze niet zelf gemaakt. Die op haar nieuwe album echter wél, een album dat naar eigen zeggen veel meer bij haar past. Probeer die eens dus binnenkort.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:28 schreef mrkanarie het volgende:
ik vind Hind een erg goede zangeres, zeer zeker! Maar ik vind de nummers die ze zelf heeft gemaakt geen fuck aan. Helaas.
Zal ik doen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heeft ze niet zelf gemaakt. Die op haar nieuwe album echter wél, een album dat naar eigen zeggen veel meer bij haar past. Probeer die eens dus binnenkort..
In welke zin?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef happyme28 het volgende:
maar de muziekkeuze vind ik té Arabisch
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:49 schreef Christine het volgende:
Hij 's best leuk. Heel anders dan wat we van Hind gehoord hebben tot nu toe.
Juist die Arabische instrumenten. Ik hou gewoon niet van dat geluid. Werkt me op mijn zenuwen, gewoon niet mooi, kan toch? Ben heel benieuwd of het aanslaat, maar ik vind het niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:03 schreef BVO het volgende:
[..]
In welke zin?.
Het nummer is juist een mengeling van Arabische en Westerse facetten. Arabische instrumenten, westers arrangement. Mooi juist..
Dat het je smaak niet is kan natuurlijk, had alleen het idee dat je het nummer als slecht kwalificeerde omdat het van die instrumenten in zich heeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Juist die Arabische instrumenten. Ik hou gewoon niet van dat geluid. Werkt me op mijn zenuwen, gewoon niet mooi, kan toch? Ben heel benieuwd of het aanslaat, maar ik vind het niets.
Het zal me niks verbazen als we haar volgend jaar sturen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:13 schreef BVO het volgende:
Ik krijg er trouwens wel een beetje en songfestivalgevoel bij..
Het refrein bleef bij mij na de eerste keer ook niet helemaal hangen, maar na een paar keer kan je het dromen hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind haar nu een stuk volwassener klinken, al zingt ze wel een toontje lager dan dat ik leuk vind
Het nummer is erg gaaf, al had ik graag een duidelijker refrein gehad...
Ook had er een stevigere beat onder gekund..
Maar de clip is wel gaaf....
Ze is echt een artiest geworden
Met dit nummer had ze gewonnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als we haar volgend jaar sturen...
Ik vind haar nog steeds erg leuk
Op TMF inmiddels ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Het refrein bleef bij mij na de eerste keer ook niet helemaal hangen, maar na een paar keer kan je het dromen hoor..
En de beat is in vergelijking met het vorige album toch al vrij stevig..
De clip is geweldig..
Waarom komt 'ie 20 keer per dag op The Box, maar nog niet op TMF?!.
Ze zijn daar altijd zo traag met nieuwe nummers..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |