Volgens mij is dat wel tekenend voor haar fans.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
Sinds 'ie in MUZ staat is het een beetje een eenmanstopic geworden..
Maar wel een hele grote.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel tekenend voor haar fans.
Oftewel: ze heeft er maar één.
Heb jij er zoveel aangeschaft danquote:Op zondag 19 juni 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wel een hele grote..
Oh, nog even happen... toevallig wel meer dan 50.000 platen verkocht.
.
Whehe.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb jij er zoveel aangeschaft dan
Ga es wat nuttigers met je geld doen zeg
Nog niet dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:15 schreef BVO het volgende:
De clip is vanaf komende maandag te zien op zowel MTV, TMF als The Box..
Ik denk het ook dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:18 schreef Hind. het volgende:
[..]
Nog niet dus. Ik denk ergens later deze week.
Er wordt veel gelukrt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze heeft niet veel fans hier..
En wat een lelijke foto op die hoes.
Die heb ik dus welquote:Om de streaming video's te kunnen bekijken heb je minimaal Windows Media Player 9 nodig.
Download de nieuwste versie van Windows Media Player!
Die heb ik dus al.quote:
Dan doe je dus toch iets fout.quote:
Toch heeft ze een vervelend hoofdquote:
Clip sinds vandaag uit, single 29 augustus te koop, nieuwe album 26 september.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toch heeft ze een vervelend hoofd
Ik hoor btw echt nooit meer iets van haar, tis dat ik toevallig op dit topic stuitte
Jouw posts in dit topic blinken ook nooit uit van enthousiasme.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hethoeft
niet
hoor
Ik heb jou echt nog nooit iets "enthousiasts" zien posten.
Ik had het over haar posts in het algemeen, niet alleen in dit topic.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Jouw posts in dit topic blinken ook nooit uit van enthousiasme..
Heb je hem al gehoord? Kom maar op met de kritieken hoor..
Op TMFsite, op de The Box en hopelijk snel ook op TMF zelf.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had het over haar posts in het algemeen, niet alleen in dit topic.
En ik heb 'm nog niet gehoord, maar heb ook nog geen tijd gehad om te luisteren. Maar dat ga ik meteen even doen.
Tja ik ben in tweestrijd..ik vind haar stem in *sommige* nummers wel mooi maar zij als mens op zich zeg maar wekt weerstand bij me opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Hethoeft
niet
hoor
Ik heb jou echt nog nooit iets "enthousiasts" zien posten.
Ik doelde eigenlijk op ál je posts op fok. Heb jou nog nooit ergens zonder een "quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tja ik ben in tweestrijd..ik vind haar stem in *sommige* nummers wel mooi maar zij als mens op zich zeg maar wekt weerstand bij me op
*Wijst op signature*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op ál je posts op fok. Heb jou nog nooit ergens zonder een "" of andere negatieve/pessimistische insteek zien posten.
Ik ben btw nu mediaplayer 10 aan het downloaden, dus ik zal binnenkort even laten weten wat ik ervan vond.
Die heeft ze niet zelf gemaakt. Die op haar nieuwe album echter wél, een album dat naar eigen zeggen veel meer bij haar past. Probeer die eens dus binnenkort.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:28 schreef mrkanarie het volgende:
ik vind Hind een erg goede zangeres, zeer zeker! Maar ik vind de nummers die ze zelf heeft gemaakt geen fuck aan. Helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |