Jep, dus niet echt gejat idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gejat? Dat kwam toch gewoon uit Studio Spaan? Zelfde acteurs (Erik van Muiswinkel, Diederik van Vleuten) die door Kopspijkers vaak ingehuurd worden?
Elke week dezelfde klaagzang van mensen die het ruk vonden...; ze kijken dus wel elke week weer...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:35 schreef pberends het volgende:
tvp... wat mij betreft laatste seizoen van Kopspijkers, of eigenlijk hadden ze twee jaar geleden al moeten stoppen. Ik zal het niet missen. Het is dat er niets anders op tv is op hetzelfde tijdstip.
Onzin, vorige seizoen heb ik ze toch zeker wel 3 keer gecomplimenteerd met een goede uitzending.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:47 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Elke week dezelfde klaagzang van mensen die het ruk vonden...; ze kijken dus wel elke week weer...![]()
![]()
Vond het leuk vanavond!
Mooi, dat ene fragment bij het RTL Nieuws. Dat het geluid uit viel! Hoe komen ze er iedere week toch op?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:31 schreef Djeez het volgende:
Ik vond het weer een leuke aflevering. Helaas geen honden-Idols, maar wel een leuke MJ-persiflage en gezellige gasten die praatten over afgerukte lichaamsdelen. En de komst van de paus aan de bar vond ik wel erg leuk gevonden. Ook Bert Visscher was eens niet irritant. Ik geef de aflevering een 7.5, ik heb soms zelfs geschaterd van het lachen.
De typetjes die Erik van Muiswinkel in dat stukje deed, waren echt veel grappigere dan de hele uitzending van Kopspijkers van gister. Van Muiswinkel is niet voor niets teruggehaald in het cabaret.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was ook totaal niet grappig. Die imitaties van Erik van Muiswinkel beginnen me gigantisch te irriteren. Ik zie eigenlijk altijd Erik van Muiswinkel als hij een typetje nadoet. Hoe goed ie het ook doet, ik zie Erik van Muiswinkel. Bij dat zwembad gezeik zaten totaal geen goede grappen in, bovendien superlangdradig. Een dikke 1 verdient het.
Wiequote:
De kijkers mailen dat soort fragmenten. Zij hoeven ze alleen maar uit het archief op te vragen lijkt me.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mooi, dat ene fragment bij het RTL Nieuws. Dat het geluid uit viel! Hoe komen ze er iedere week toch op?
tikfoutjequote:
Inderdaad. En die droge langdradige humor waar pberends het over had vind ik ook veel grappiger.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De typetjes die Erik van Muiswinkel in dat stukje deed, waren echt veel grappigere dan de hele uitzending van Kopspijkers van gister.
Ik vind de paus bij Papaul Live 10 keer leuker en beter!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:31 schreef Djeez het volgende:
En de komst van de paus aan de bar vond ik wel erg leuk gevonden.
Daarom bedoelt Djeez het sarcastisch.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:47 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vind de paus bij Papaul Live 10 keer leuker en beter!
Uit het gastenboek van kopspijkers.quote:Peter Berendse 06-03-2005
Een belevenis
Op 5 maart heb ik de uitzending bijgewoond. Wat een belevenis, zeker voor herhaling vatbaar. Natuurlijk ben je afhankelijk van de gasten en de cabaretiers. Dit was allemaal top. Jan en Youri aan het blok, Michael Jackson fenomenaal, Het cabaret fantastisch (complimenten voor Helga van Leur) en Jack geassisteerd door de niet te evenaren Bert Visscher. Trek je niets aan van de kritiek, die mensen moeten maar niet meer kijken. Ga vooral zo door, en hou dit team lekker bij elkaar. Groeten, Peter Berendse
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Uit het gastenboek van kopspijkers.
pberends?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |