Maar misschien had hij dat wel gewild?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef poepsie het volgende:
Ik heb ook 2 goede vrienden en eentje kwam ook altijd hier en lag ik ook elke avond gezellig mee op de bank film te kijken. Nooit iets gebeurd,
Ja hoor! Zie je het voor je? Lekker advies.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Psychiater het volgende:
Gewoon altijd benadrukken dat hij een vriend is. Als hij je belt om uit te gaan zeg je: 'maar wel als vrienden.' Als hij tegen je praat eerst zeggen: 'pas op he, alleen vrienden' . Als hij je vriendschappelijk omhelst zeg je: 'pas op he, alleen vrienden.' Als hij je aankijkt zeg je: pas op, niet te zwoel, alleen vrienden.' Gewoon jezelf indekken dus.
Pas op met wat je zegt hé, alleen als vrienden!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja hoor! Zie je het voor je? Lekker advies.
'ik ga ff drinken halen, wil je ook wat'?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Psychiater het volgende:
Gewoon altijd benadrukken dat hij een vriend is. Als hij je belt om uit te gaan zeg je: 'maar wel als vrienden.' Als hij tegen je praat eerst zeggen: 'pas op he, alleen vrienden' . Als hij je vriendschappelijk omhelst zeg je: 'pas op he, alleen vrienden.' Als hij je aankijkt zeg je: pas op, niet te zwoel, alleen vrienden.' Gewoon jezelf indekken dus.
En in de andere 5% is de vriend in kwestie homo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken.
Nou gebruik de tip van psychiater.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken. Of er komt een relatie uit voort, of een van beiden gaat meer voelen. Heel, heel af en toe werkt het wel, als er na jaren samenzijn nog steeds geen liefdesgevoelens de kop op hebben gestoken.
Maar meestal loopt het uit op een fiasco. Ik weet er alles van, zit er nu middenin..
Hij geeft aardig wat signalen..gewoon de manier waarop hij kijkt, als ik met een andere jongen bijvoorbeeld sta te praten, en de dingen die hij zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef poepsie het volgende:
Ik zou eerst eens uitzoeken of hij ook wel echt verliefd op je is.
Je kunt wel meteen een gesprek met hem beginnen over dat je niet verliefd op hem bent maar je weet niet eens zeker of hij wel verliefd op jou is. Is een beetje lullig dan he als jij erover begint terwijl die jongens ook alleen vriendschap wilt.
Ja, dat vrees ik inderdaad ook, ergo, het werkt nooit...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En in de andere 5% is de vriend in kwestie homo.
Toen ik in oktober een weekendje weg ging kwam er een vriend in kwestie binnen met de opmerking: "Zo, in welke kamer slaap jij?"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:28 schreef mell.from.hell het volgende:
[..]
Hij geeft aardig wat signalen..gewoon de manier waarop hij kijkt, als ik met een andere jongen bijvoorbeeld sta te praten, en de dingen die hij zegt.
Voorbeeldje: vorig weekend was ik een weekendje weg, en dan zegt hij dingen zoals: o dus dan moet ik je een heel weekend gaan missen..![]()
Kwam ik terug: en waren er nog leuke jongens? nog wat uitgespookt?
Het leek wel een kruisverhoor ..................![]()
Als bovenstaande gebeurt met ieman die je niet héél goed kent zou ik ook denken dat je wel meer wil als een platonische relatie, in elk geval dat er lichamelijke aantrekkingskracht is. Als je een beetje gaat uitdagen kun je verwachten dat ze denken dat er meer in zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:07 schreef MissPeppertje het volgende:
Ja je kneep toen in mijn kont?!?!?! (Algemeen bekend is nu eenmaal dat ik onwijs op lekkere kontjes geil kan ik ook niks aan doenZegt nog niet gelijk dat ik ook gelijk met iemand naar bed wil...)
Hehehe neej zijn wel met mensen die ik dat wel ken en waarvan ik dan ook wel weet dat ze het niet erg zullen vinden. Doe het ook gewoon bij vriendinnen en bedoel er echt niks meer....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als bovenstaande gebeurt met ieman die je niet héél goed kent zou ik ook denken dat je wel meer wil als een platonische relatie. Als je een beetje gaat uitdagen kun je verwachten dat ze denken dat er meer in zit.
Juist omdat mensen het niet gewend zijn om vriendschappelijk met het andere geslacht om te gaan zal er al gauw meer achter gezocht worden.
Een verliefdheid, wederzijds of niet, hoeft echt niet het einde van een vriendschap te betekenen. Want ja, in bijna alle gevallen wordt één van beiden (en vaak is dat de man) verliefd. Het hangt van beiden af of het een heet hangijzer gaat worden. Ik heb meer dan eens meegemaakt dat een vriend verliefd op mij werd. Daar zijn drie relaties uit voort gekomen, met mijn huidige vriend en met 2 jongens, waarvan ik er nu één nooit meer zie en één als een goede vriend beschouw. Ook van de jongens waar het niks mee werd, is het grootste deel nog een vriend van mij. Ik heb er gewoon nooit moeilijk over gedaan, nooit krampachtig afstand willen houden, er wel rekening mee gehouden dat hij wellicht meer wilde en dat ik hem geen hoop moest geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken. Of er komt een relatie uit voort, of een van beiden gaat meer voelen. Heel, heel af en toe werkt het wel, als er na jaren samenzijn nog steeds geen liefdesgevoelens de kop op hebben gestoken.
Maar meestal loopt het uit op een fiasco. Ik weet er alles van, zit er nu middenin..
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:15 schreef WeirdMicky het volgende:
desperite
uh.. daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:20 schreef mell.from.hell het volgende:
[..]
'ik ga ff drinken halen, wil je ook wat'?
Pas op he, alleen vrienden
En dit geldt niet voor knappe vrouwen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:15 schreef Modwire het volgende:
Gemiddeld genomen zal een man niet snel (vrijwillig) omgaan met een lelijke vrouw. Dus als het goed klikt willen mannen meer, en anders willen ze ook geen vriendschap.
Inderdaad, zo zit er ook een vriendin in mijn kennissengroep, altijd de onschuldige snol uithangen, terwijl al de anderen al lang gezien hebben dat die jongen wel geïnteresseerd is in dat meisje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:50 schreef thaleia het volgende:
Tegenwoordig waarschuwen wij haar als ze weer eens zo'n vriendschap begint te ontwikkelen met een man, maar dan roept ze altijd: "nee, deze is anders, hij wil echt alleen maar vriendschap net als ik" en een paar maanden later ligt er weer een arme ongelukkig verliefde jongen in puin![]()
Nou volgens mij is het andersom. volgens mij word je doorgaans eerder verliefd op knappe vrouwen. Ik zou zeggen dat 't bij lelijke vrouwen makkelijker is om een vriendschappelijke band te houden omdat je je niet fysiek aangetrokken voelt. maarja wat weet ik er van...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:15 schreef Modwire het volgende:
Gemiddeld genomen zal een man niet snel (vrijwillig) omgaan met een lelijke vrouw. Dus als het goed klikt willen mannen meer, en anders willen ze ook geen vriendschap.
Even een verduidelijking: Mannen gaan niet om met lelijke vrouwen, alleen met redelijk tot mooie vrouwen. Als ze vriendschap met een lelijk vrouw zouden sluiten dan zou het maar zeer sporadisch voorkomen dat de man meer wil. Mannen zijn visueel ingesteld. Bij een vriendschap met een redelijk tot knappe vrouw zal het voorkomen dat de man meer wil, vriendschap tussen een man en een lelijk vrouwmensch is vrijwel uitgesloten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dit geldt niet voor knappe vrouwen?
Lukt niet, dan moet je steeds opletten dat je niet de verkeerde signalen stuurt, straks wordt ze verliefd op jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het andersom. volgens mij word je doorgaans eerder verliefd op knappe vrouwen. Ik zou zeggen dat 't bij lelijke vrouwen makkelijker is om een vriendschappelijke band te houden omdat je je niet fysiek aangetrokken voelt. maarja wat weet ik er van...
Een msn relatie zou dus wel kunnen, want dan kan je altijd nog zeggen dat ze hele andere foto's stuurde.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:45 schreef Modwire het volgende:
En je moet je reputatie hooghouden, je vrienden mogen ook niet denken dat je haar leuk vind.![]()
Je zit verkeerdquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:08 schreef Modwire het volgende:
[..]
Even een verduidelijking: Mannen gaan niet om met lelijke vrouwen, alleen met redelijk tot mooie vrouwen. Als ze vriendschap met een lelijk vrouw zouden sluiten dan zou het maar zeer sporadisch voorkomen dat de man meer wil. Mannen zijn visueel ingesteld. Bij een vriendschap met een redelijk tot knappe vrouw zal het voorkomen dat de man meer wil, vriendschap tussen een man en een lelijk vrouwmensch is vrijwel uitgesloten.
kuchquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:46 schreef Biancavia het volgende:
Dit topic gaat een vreemde wending nemen.
Ik heb op dat gebied ook in geen enkel geval problemen ondervonden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:14 schreef jeann het volgende:
Het kan wel hoor.
Ik heb al jaren een vriendin.
Allebij nooit de neiging gehad om elkaar te zoenen ofzo.
Gewoon vriendschap meer niet
Zelfs dan lukt het nietquote:Op zondag 6 maart 2005 01:16 schreef Dark-Sky het volgende:
Dit klinkt bekend!
Ik heb al jaren gewoon een aantal vriendinnen, gewoon zonder er meer achter te gaan zoeken. Op den duur worden ze gewoon onderdeel van je geestelijke inboedel ipv een nieuw bed
Evil-angel: Hm maybe moet je het iets subtieler brengenGewoon met praten helpt, gooi het gesprek dan gewoon eens op relaties tussen m/v en vrienden blijven. Zo kun je heel subtiel je punt duidelijk maken lijkt me
Ge-wel-dig stukjequote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
Naaaa, dat klinkt wel erg wanhopig hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 01:23 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Zelfs dan lukt het nietal zou ik het nog zo leuk vinden...het subtiel brengen werkt vaak niet, dus dan maar iets "harder" en dan werkt het nog niet...hahaha
toch maar weer eens gaan praten als brugman, alleen heb ik momenteel even geen mannelijke vrienden meer
![]()
hoe zou dat toch komen
![]()
Nou zo erg is het niet hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 01:32 schreef Dark-Sky het volgende:
[..]
Naaaa, dat klinkt wel erg wanhopig hoorIk durf te wedden dat er jongens in je telefoonboek staan die opnemen als je belt
Als dat niet zo is dan zou ik het als een verloren zaak beschouwen en eens uitgaan in een andere stad
![]()
Was het zo ergquote:Op zondag 6 maart 2005 01:36 schreef -Lay-Z- het volgende:
door dit topic te lezen, realiseer ik mij nu dat een heel goede vriendin enkele weken geleden mij wel subtiel iets heeft willen duidelijk maken
ze wilde van de ene dag op de andere dag niet meer meerijden (wij carpoolden), en zei nog maar weinigquote:
Ehm...wil jij nu op een subtiele manier duidelijk maken dat je gevoelens heb voor haarquote:Op zondag 6 maart 2005 01:42 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ze wilde van de ene dag op de andere dag niet meer meerijden (wij carpoolden), en zei nog maar weinig
haar uitleg was dat ze ook eens met andere mensen wilde omgaan. het komt er dus op neer dat ze wilde dat ik afstand nam (realiseer ik mij nu pas)
ook wel even vermelden dat dit maar even heeft geduurd, ondertussen is het weer bijna net als vroeger
valt het zo op dan??quote:Op zondag 6 maart 2005 01:45 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Ehm...wil jij nu op een subtiele manier duidelijk maken dat je gevoelens heb voor haar???
![]()
maar om nu even ontopic terug te gaanquote:
Ik bedenk me eigenlijk net dat internet wel door vrouwen uitgevonden moet zijn, je kunt praten wat je wilt zonder dat jongens/mannen zien hoe je eruit zit ( volgens die laddertheorie van een paar posts terug is dat toch 60% van de beslissing, dat is toch al gouw een veto stem voor vriendschap en tegen gemeenschapquote:
Geen idee ben geen vent hahaha...er zullen best mannen en vrouwen zijn die een vriendschappelijke relatie hebben, maar vaak hoor je toch dat 1 van de 2 kriebels krijgt...of 1 van de 2 een relatie heeft, waardoor haar of zijn partner het niet kan hebben dat er een vriendschap is met een ander.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:51 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
maar om nu even ontopic terug te gaan
volgens mij is het gewoon iets dat maar een beperkt aantal mannen kan (vrienden zijn zonder meer)
het is zo, en het zal wss zo ook wel blijven.
Heeft het misschien iets te maken met onze drang om ons voort te produceren??
nee we willen gewoon sex (liefst niet om voort te planten, maar omdat het lekker is). als ik wil risken bel ik mijn vrienden wel.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:51 schreef -Lay-Z- het volgende:
Heeft het misschien iets te maken met onze drang om ons voort te produceren??
En dat zou dan niet een meisje kunnen zijn?quote:Op zondag 6 maart 2005 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
nee we willen gewoon sex (liefst niet om voort te planten, maar omdat het lekker is). als ik wil risken bel ik mijn vrienden wel.
haha... ik heb ook best veel vrouwelijke 'vrienden' gehad, maar op een of andere manierquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:01 schreef mell.from.hell het volgende:
Hoe denken jullie hierover?
Ik heb best wat 'mannelijke vrienden' gehad, maar op de een of andere manier worden ze dus altijd verliefd![]()
daar heb je helemaal gelijk in. als je ermee doorgaat (als jongen) ga je eraan kapot (figuurlijk)quote:Hierdoor gaan de vriendschappen kapot en tja, eigenlijk werkt het nooit.
jep.. zo gaat het altijd.quote:Nu ga ik al een paar maanden met een jongen om, gewoon gezellig, lekker stappen enzo en ouwehoeren, verder niks.
Maar de laatste paar weken merk ik toch wel wat veranderingen in zijn gedrag, en volgens een vriendin van mij is hij verliefd.
Oke........dit was dus niet de bedoeling he.
Ik vind het gewoon leuk zoals het nu gaat, en heb geen verdere gevoelens voor hem.
Ik wil hem niet kwijt als vriend en wil hem niet kwetsen, maar het begint me een beetje op mijn zenuwen te werken.
ja zult het wel moeten zeggen. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat zo'n meisje hetquote:nou kan ik bovenstaande dus gewoon tegen hem zeggen, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt.
Hoe maak ik dit subtiel duidelijk...ik weet niet hoe ik zo'n gesprek moet beginnen.. zit je gezellig te lullen en dan ineens 'hey maar ik weet niet wat jij voelt, maar je moet hier niks achterzoeken hoor '
Not done.![]()
tips?
in mijn geval niet, maar er zal best een groepje mannen te vinden zijn waarvoor dat wel geldt.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:03 schreef Christine het volgende:
[..]
En dat zou dan niet een meisje kunnen zijn?
If the man is in the upper position the disparity is a measure of how long the woman will put up with him cheating, using her physically without committing, or paying his rent and all his bills.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 14:04 schreef zurekop het volgende:
[..]
haha... ik heb ook best veel vrouwelijke 'vrienden' gehad, maar op een of andere manier
wordt ik dus vaak verliefd...
[..]
daar heb je helemaal gelijk in. als je ermee doorgaat (als jongen) ga je eraan kapot (figuurlijk)
en voor de vrouwelijke partij lijkt het me ook niet leuk, zo'n druipende verliefde hond
achter je aan.
[..]
jep.. zo gaat het altijd.
[..]
ja zult het wel moeten zeggen. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat zo'n meisje het
Niet tegen mij zei, en dat is nog kutter. Dan duurt het veel te lang en is de desillusie nog groter.
Bij een ander heb ik gehad dat ze me iets mailde van "je moet er niet meer achter zoeken", en
dat is prima (was voor mij toen ook meer een bevestiging van wat ik al wist).
Maar een vriendschap terwijl één iemand misschien stiekum wel meer
zou willen, werkt niet. Omdat dat bij mij meestal snel gebeurd (en altijd
één-richtingsverkeer is zeg maar) heb ik ook geen vrouwelijke vrienden,
scheelt een hoop frustratie!
nouja, succes
groet
ps. zou jammer zijn als je bi bent, kun je nooit een waardevolle vriendschap
met iemand opbouwen (of je moet mensen uitzoeken die je totaal nooit
zou zien zitten)
Mja het speelt al best lang eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2005 14:04 schreef zurekop het volgende:
ja zult het wel moeten zeggen. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat zo'n meisje het
Niet tegen mij zei, en dat is nog kutter. Dan duurt het veel te lang en is de desillusie nog groter.
Bij een ander heb ik gehad dat ze me iets mailde van "je moet er niet meer achter zoeken", en
dat is prima (was voor mij toen ook meer een bevestiging van wat ik al wist).
ja klopt..quote:Op zondag 6 maart 2005 17:00 schreef mell.from.hell het volgende:
[..]
Mja het speelt al best lang eigenlijk![]()
Hij weet het diep van binnen ook wel i guess...maar heeft gewoon bevestiging nodig.
hahaha, nee vind je het gek dat iemand er dan meer achter zoekt! ongelooflijkquote:Op maandag 7 maart 2005 11:58 schreef Shreever het volgende:
Bij mij zijn er al wel wat vriendschappen kapot door gegaan.
(...)
Gezellig naast elkaar op de bank liggen filmpje kijken, over elkaar heen hangen, knuffelen, samen slapen enzo.
dit soort dingen werken niet (tenminste bij mij en anderen die ik ken)quote:Alles zonder bijbedoelingen, maar toch schijnt het op gegeven moment op een andere manier opgevat te worden.
Bij mij meestal dus ook nietquote:Op maandag 7 maart 2005 15:06 schreef zurekop het volgende:
[..]
hahaha, nee vind je het gek dat iemand er dan meer achter zoekt! ongelooflijk
[..]
dit soort dingen werken niet (tenminste bij mij en anderen die ik ken)
maar je hoort het vaak: het meisje (zonder bijbedoelingen) - lekker naief - denkend aan de
prijs van de aardappelen ofzo, terwijl de jongen verliefd ernaast zit dampend en trillend, te bedenken welke 'move' hij nu moet maken...![]()
Don't get me started ...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar misschien had hij dat wel gewild?
ja... als jongen is die aandacht van een meisje in eerste instantie ook leuk.... totdat het aandachtquote:Op maandag 7 maart 2005 15:17 schreef Shreever het volgende:
[..]
Bij mij meestal dus ook niet
Maar ik vind het heerlijk om zo close te kunnen zijn met een goede vriend, net als hoe ik dat met goede vriendinnen doe. Het gaat bij mij vanzelf, waarschijnlijk omdat ik me enorm op mijn gemak voel bij die persoon. Ik blijf het toch enorm jammer vinden dat dat (in de meeste gevallen) niet mogelijk is...
Ik heb sowieso een bord voor m'n kop als het mannen betreft die in mij geinteresseerd zijn en het voorbeeld dat ik eerder noemde was wel 1 van de extreemste gevallen. Maar bij hem voelde ik me toen echt op mijn gemak. Het was ook niet zo dat het alleen van mijn kant kwam, het kwam van beide kanten. Hij wist dat er bij mij niets achterzat, want daar hebben we het tijdens onze vriendschap vaak over gehad. En ik ging ervanuit dat dat bij hem hetzelfde was. Aan de ene kant weet je gewoon dat het kan gebeuren, maar je verwacht niet dat het gebeurd. Het lijkt vaak zelfs of vrouwen er wel toe in staat zijn om zo close te zijn met een man en andersom niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:30 schreef zurekop het volgende:
[..]
ja... als jongen is die aandacht van een meisje in eerste instantie ook leuk.... totdat het aandacht
blijkt te zijn die inderdaad totaal niks betekent (in romantische zin dan). Ik voelde me dan altijd
steeds slechter (terwijl de vrouw in kwestie van niks wist). Toch blijf je dan lekker zo doorgaan,
omdat het ook niet Echt vervelend is... pas naderhand wordt je er gek van...
hmmm, als je het er allebei duidelijk over gehad hebt, is het misschien minder snel te verwachten.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:43 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een bord voor m'n kop als het mannen betreft die in mij geinteresseerd zijn en het voorbeeld dat ik eerder noemde was wel 1 van de extreemste gevallen. Maar bij hem voelde ik me toen echt op mijn gemak. Het was ook niet zo dat het alleen van mijn kant kwam, het kwam van beide kanten. Hij wist dat er bij mij niets achterzat, want daar hebben we het tijdens onze vriendschap vaak over gehad. En ik ging ervanuit dat dat bij hem hetzelfde was. Aan de ene kant weet je gewoon dat het kan gebeuren, maar je verwacht niet dat het gebeurd. Het lijkt vaak zelfs of vrouwen er wel toe in staat zijn om zo close te zijn met een man en andersom niet.
....quote:Er zijn ook veel mannen die altijd als 'goede vriend' betiteld worden. Het lijkt me best irritant als dat je als man vaak overkomt.
Hey! Hoe is het daar in het pittoreske Zdrecht? en met mr den Oude? hehe..quote:
Mag je best eens bij mij doen hoor. Zullen we kijken of we "vrienden" kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:18 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Hehehe neej zijn wel met mensen die ik dat wel ken en waarvan ik dan ook wel weet dat ze het niet erg zullen vinden. Doe het ook gewoon bij vriendinnen en bedoel er echt niks meer....
Maar is meestal gewoon meer een klap op kont geven, en dan dus wel bij mensen die ik ken....Zou het niet eens durven om het te doen bij een jongen die ik niet ken![]()
Ik zou ook niet willen dat iemand die ik niet ken het bij mij doet....dus doe ik dat ook niet bij een ander
Ja.. ik ook en als ik ze verdenk van verliefdheid.. dan praat ik mezelf aan dat ik het me verbeeld. Ik wist dat hij verliefd op me was geweest, maar toen hij al een langere tijd een vriendin had leek het me vanzelfsprekend dat het over was.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:43 schreef Shreever het volgende:
Ik heb sowieso een bord voor m'n kop als het mannen betreft die in mij geinteresseerd zijn. Maar bij hem voelde ik me toen echt op mijn gemak. Het lijkt vaak zelfs of vrouwen er wel toe in staat zijn om zo close te zijn met een man en andersom niet.
Er zijn ook veel mannen die altijd als 'goede vriend' betiteld worden. Het lijkt me best irritant als dat je als man vaak overkomt.
Mja.. uiteindelijk is mijn relatie met mijn beste vriend er ook door kapot gegaan.quote:Bij mij zijn er al wel wat vriendschappen kapot door gegaan. Een goede vriend van me kuste me op gegeven moment. We hebben er toen een goed gesprek over gehad maar toch was alles anders tussen ons. Langzaamaan is het contact toen verwatert. Erg jammer dus.
Nou, dan mag je dus niet mee, opgelost slotjequote:Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef mell.from.hell het volgende:
maar je mag alleen mee als je m'n vriendin wordt''
Pfffff![]()
Omg.. lijkt mijn beste vriend welquote:Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef mell.from.hell het volgende:
OK..nu weet ik het zeker:![]()
We hadden vorige week afgesproken om aankomende donderdagavond met een groepje te gaan stappen, en stuurde even smsje of dat nog door zou gaan.
Stuurt ie terug, 'Ja geloof het wel..maar je mag alleen mee als je m'n vriendin wordt''
Pfffff![]()
nee, wij mannen verwachten altijd meerquote:Op maandag 7 maart 2005 19:38 schreef schufucker het volgende:
Ik begin langzaam een lijn hierin te zien. Het lijkt erop dat vrouwen wel denken 'gewoon' vrienden te kunnen zijn met mannen, maar mannen willen stiekem op den duur toch meer. Klopt dit? Zijn er mannen die vrouwen als vriendin hebben en daarmee regelmatig leuke dingen gaan doen zonder dat er verder iets gebeurt of dat ze er verder iets van verwachten??
Ik...quote:Op maandag 7 maart 2005 19:38 schreef schufucker het volgende:
Ik begin langzaam een lijn hierin te zien. Het lijkt erop dat vrouwen wel denken 'gewoon' vrienden te kunnen zijn met mannen, maar mannen willen stiekem op den duur toch meer. Klopt dit? Zijn er mannen die vrouwen als vriendin hebben en daarmee regelmatig leuke dingen gaan doen zonder dat er verder iets gebeurt of dat ze er verder iets van verwachten??
klopt!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:46 schreef -Lay-Z- het volgende:
nee, wij mannen verwachten altijd meer
En jullie doen ook regelmatig samen dingen met z'n 2en? Of meer in een vriendengroep oid?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:07 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ik...
Van de vriendinnen die ik heb zou ik nooit meer willen dan alleen vriendschap.
Ook van mijn beste vriendin niet.
Zo herkenbaarquote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
maar bedoel je dan niet, dat je met die vrouw(en) eigenlijk wat zou willen, maar "omdat het zoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Platonische relaties worden alleen maar waardevoller met de jaren en dan is het beter om voorzichtiger te zijn.
Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar dat kan best aan mij liggen danquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Die mannen bestaan idd. En nee ze zijn niet allemaal homo. Tenminste, de vrienden die ik heb niet.
Vrij logisch... maar toch vind ik het jammer. Helemaal als je bekijkt dat we er veel over gepraat hebben, over vriendschappen tussen man en vrouw. We waren gewoon erg close, gaven veel om elkaar, en uitten dat op die manier.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:18 schreef inXs het volgende:
Als je als vrouw lekker wilt knuffelen met een man, lekker alles wilt doen met een man, zonder dat het je vriend is, denkt die man vaak dat je iets in hem ziet (zou ik ook doen). Wat is er anders zo speciaal aan om juist wel jou vriend te zijn? Alleen het zoenen en de sex? Want de rest doe je blijkbaar ook gewoon met normale mannelijke vrienden. Dus tja, je moet er maar mee leren leven, dat wanneer je een man het gevoel van intimiteit geeft dat die vaak denkt dat je hem leuk vindt.. Opzich best logisch toch?
Wanneer ik afspreek met iemand van het andere geslacht dan is dat nagenoeg altijd uitsluitend met diegenequote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En jullie doen ook regelmatig samen dingen met z'n 2en? Of meer in een vriendengroep oid?
misschien kunnen vrouwen lichamelijkheden (zoals aanraken, tegen iemand aanliggen etc) beterquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:24 schreef Shreever het volgende:
Vrij logisch... maar toch vind ik het jammer. Helemaal als je bekijkt dat we er veel over gepraat hebben, over vriendschappen tussen man en vrouw. We waren gewoon erg close, gaven veel om elkaar, en uitten dat op die manier.
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:58 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nou, dan mag je dus niet mee, opgelost slotje
![]()
trouwens wel suf van je die dingen kan je verwachten/zien aankomen.
Dat is het denk ik. Want als ik kijk hoe ik met een hele goede vriend omga, verschilt niet veel (of eigenlijk helemaal niks) met hoe ik met een hele goede vriendin omga.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:26 schreef zurekop het volgende:
[..]
misschien kunnen vrouwen lichamelijkheden (zoals aanraken, tegen iemand aanliggen etc) beter
scheiden van liefde/verliefdheid dan mannen?
(per slot van rekening zie je vrouwen/vriendinnen ook wel eens aan elkaar zitten,
terwijl dat bij jongens echt niet kan (behalve een groeps-stoeipartij of een vrienschappelijke
tik op de schouder)
Ja, dat denk ik ook, iig wel de mannen die je dus heel dichtbij staan, waar je vaak alleen mee afspreekt, op de bank (tegen elkaar aan) een film mee kijkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:41 schreef TGT het volgende:
Mannen willen uiteindelijk áltijd neuken..
Ik heb dus precies hetzelfde, ik geef ze blijkbaar ook het verkeerde gevoel,alleen ik heb zelf geen andere gevoelens voor die persoon behalve vriendschappelijke. Al is het bij mij vaak wel zo dat het iemand is die ik al heel lang ken en waar ik een hele goede band mee heb. Als het iemand was die ik nog niet zolang kende zou ik het minder erg vinden lijkt me.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:44 schreef Christine het volgende:
Interessant topic, dit. Ik kan zelf nooit zo goed met vrouwen overweg, dus ik ga meer met mannen om ipv met vrouwen. Maar het gebeurt mij dus ook regelmatig dat ik mannen het verkeerde idee geef, of dat ik zelf dus meer ga voelen. Ontzettend irritant, en vooral als je mensen nog niet zo goed kent, betekent het vaak een hele rare draai aan je vriendschap, die soms ook gewoon helemaal over is.
Daar heb je op zich wel een punt, maar het is best lastig om vrienschappen op te bouwen als het al snel die richting op gaat. En aangezien ik niet zoveel vrienden heb, is het vaak toch nog een beetje aftasten.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:50 schreef Shreever het volgende:
Ik heb dus precies hetzelfde, ik geef ze blijkbaar ook het verkeerde gevoel,alleen ik heb zelf geen andere gevoelens voor die persoon behalve vriendschappelijke. Al is het bij mij vaak wel zo dat het iemand is die ik al heel lang ken en waar ik een hele goede band mee heb. Als het iemand was die ik nog niet zolang kende zou ik het minder erg vinden lijkt me.
wat is er mis om het lekkerste op aarde te delen met 'gewoon een goede vriend'? wat stelt een wippie nou helemaal voor?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:28 schreef gekke_sandra het volgende:
ja, dat wel helaas. Maar ze zijn niet allemaal zo..... sommigen zijn homo
Zeg je dat ook tegen je vriendin?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er mis om het lekkerste op aarde te delen met 'gewoon een goede vriend'? wat stelt een wippie nou helemaal voor?
Nou.. ik eet liever in mijn eentje mijn chocolade opquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
wat is er mis om het lekkerste op aarde te delen met 'gewoon een goede vriend'?
Mijn beste vriend én mijn beste vriendin wilden allebei met me zoenen.....quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:31 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat ik dat niet wil delen met een goede vriend. Net zomin als met een goede vriendin.
Als jij zo over je beste vriend praat zul je wel een zielig sociaal leventje hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:38 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Mijn beste vriend én mijn beste vriendin wilden allebei met me zoenen.....
En mijn beste vriend wilde ook wel meer dan zoenen.. maar mooi niet dat hij dat kreeg, stomme rockster. Ben te goed voor hem en die arrogante zak wist dat, heb ik hem dag 1 al duidelijk gemaakt, daarom was hij maar mijn beste vriend. En hij maar denken en hopen dat het hem zou lukken.. sukkel
wel tegen een vriendin die graag met mannen omgaat. hoezo eigenlijk, vond je het schokkend?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je vriendin?
Ik niet...quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:32 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, chocola zou ik wel delen, hihihi.....
quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:31 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nou.. ik eet liever in mijn eentje mijn chocolade op
Als jij wil dat je vriendin vaak buiten de deur neukt moet je dat zelf weten. Hopelijk komt ze mij een keer tegen dan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel tegen een vriendin die graag met mannen omgaat. hoezo eigenlijk, vond je het schokkend?
Haha jij snapt duidelijk de relatie tussen mij en mijn beste vriend niet. Hij was nogal grof en vond het leuk om me dagelijks uit te schelden voor de grap. Net als zijn seksuele grapjes. Alleen waren dat stiekem geen grapjes, bleek later. Hij zei zelf toen ik hem in het begin afwees.. nou, wil je dan een seksrelatie? Toen ik dat ook niet wilde werd hij maar de welbekende beste vriend.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Als jij zo over je beste vriend praat zul je wel een zielig sociaal leventje hebben
lol. wie weet. maar dit topic gaat dus over 'n vriendin. niet over mijn vriendin en niet over jouw vriendin.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als jij wil dat je vriendin vaak buiten de deur neukt moet je dat zelf weten. Hopelijk komt ze mij een keer tegen dan.
En ja, dat kloptquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Als jij zo over je beste vriend praat zul je wel een zielig sociaal leventje hebben
Want, jij hebt te weinig/geen seks en bent wanhopig op zoek naar een potentiel slachtoffer?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Als jij wil dat je vriendin vaak buiten de deur neukt moet je dat zelf weten. Hopelijk komt ze mij een keer tegen dan.
overigens had ik het ook nog eens over 'gewoon een goede vriend'quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:44 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Want, jij hebt te weinig/geen seks en bent wanhopig op zoek naar een potentiel slachtoffer?
Niet weinig maar wel te weinig.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:44 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Want, jij hebt te weinig/geen seks en bent wanhopig op zoek naar een potentiel slachtoffer?
Ben je een kloon?quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
overigens had ik het ook nog eens over 'gewoon een goede vriend'
Wel meer mannen hebben daar last van. Weet je wat je dan moet doen, een vriendin zoeken die beter bij je pastquote:Op woensdag 9 maart 2005 00:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Niet weinig maar wel te weinig.
de grap was duidelijk. maar nu je zo doorgaat is het misschien toch tijd om in het grotechocolatopic te gaan posten.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:49 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ben je een kloon?
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal... zelfs met gewoon een goede vriend wil ik mijn chocolade niet delen
hangt een beetje van de relatie af.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Seks is iets wat ik niet met jan en alleman heb. Dat hoort wel enigzins speciaal te zijn, daarom heb ik dat alleen met vriendjes. Seks met vrienden beinvloed je verstandhouding overigens heel erg, uiteindelijk is het niet meer wat het was in negatieve zin.
Klopt, maar vaak krijgt 1 v/d 2 toch meer gevoelens.. en anders wel jaloerse trekjes als je je met een ander begeeft. Knap lastig wordt het dan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
hangt een beetje van de relatie af.
ja dat bedoelde ik dus eigenlijk, dat voor mij een wippie niet zo gek veel uitmaakt, behalve dat het lekker is. ik denk dat ik ook niet zovaak jaloezie meemaak omdat je toch een beetje je mensen (vrouwen in dit geval) uitzoekt. als ik een vrouw in eerste instantie al niet aantrekkelijk vind, is de kans minimaal dat ik daar ook een goede relatie mee heb. dus is de kans des te groter dat ik ermee in bed duik. maar respect voor jouw keuzes.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:59 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak krijgt 1 v/d 2 toch meer gevoelens.. en anders wel jaloerse trekjes als je je met een ander begeeft. Knap lastig wordt het dan.
ook dat respecteer ik. ik heb dus alleen maar vrouwelijke vrienden om het wippie. wat ik al eerder zei, risken doe ik wel met mannen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb alleen een wippie met mannen met wie ik geen relatie wil. Met mijn vrienden heb ik wat anders, daar wil ik geen sex mee.
Dus daarom gaan mannen met lelijke vrouwen!quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
ja dat bedoelde ik dus eigenlijk, dat voor mij een wippie niet zo gek veel uitmaakt, behalve dat het lekker is. ik denk dat ik ook niet zovaak jaloezie meemaak omdat je toch een beetje je mensen (vrouwen in dit geval) uitzoekt. als ik een vrouw in eerste instantie al niet aantrekkelijk vind, is de kans minimaal dat ik daar ook een goede relatie mee heb. dus is de kans des te groter dat ik ermee in bed duik. maar respect voor jouw keuzes.
Haha een wippiequote:Op woensdag 9 maart 2005 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb alleen een wippie met mannen met wie ik geen relatie wil. Met mijn vrienden heb ik wat anders, daar wil ik geen sex mee.
ik geef toe het stond er nogal moeilijk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:12 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dus daarom gaan mannen met lelijke vrouwen!
als ik een vrouw in eerste instantie al niet aantrekkelijk vind, is de kans minimaal dat ik daar ook een goede relatie mee heb. dus is de kans des te groter dat ik ermee in bed duik.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:16 schreef krakkemieke het volgende:
Sandra: je verwart lelijk met aantrekkelijk.....
ik bedoelde dat de kans klein is dat ik een vriendschap met een onaantrekkelijke vrouw zou hebben en dus áls ik een vriendin heb dan is de kans groot dat ik met haar naar bed ga. overigens hoor je mij niet het woord lelijk in de mond nemen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha een wippiemaarre zoalshetis
Je zegt net, dat als vrouwen lelijker zijn je minder snel een band hebt.. en dat dus sneller wipbuddy's zijn. Maar doet uiterlijk je dan niks? Als ik zonder gevoelens met iemand zoen e.d, dan moet het toch altijd wel een lekkerding zijn.. want dan gaat het me dus echt puur om het uiterlijk. Als je er geen gevoelens voor hebt, moet dat er op zijn minst toch wel zijn..Met een lelijke jongen, waar ik geen gevoelens voor heb.. pff daar kan ik echt niks mee.
Uitstralingquote:Op woensdag 9 maart 2005 01:23 schreef krakkemieke het volgende:
Sandra, ik ben lelijk, maar wel aantrekkelijk. Ik zie daar wel degelijk een verschil in.
Liever dat dan met een wildvreemde.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er mis om het lekkerste op aarde te delen met 'gewoon een goede vriend'? wat stelt een wippie nou helemaal voor?
lijkt me een goed levensplan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever dat dan met een wildvreemde.
Ben 't wel met je eens dat mensen TE uptight doen over relaties en sex. De meeste mensen baseren volgens mij hun ideeen op de bestaande moralen van de maatschappij. Ik bepaal liever zelf wat ik wel en niet vind kunnen.
Tuurlijk, je moet er wel beide hetzelfde over denken om gezeik te voorkomen. Maar in principe is er toch niks mis met sex met een vriend/vriendin zonder verder een 'relatie' te hebben?quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik bepaal ook wat ik wil, maar ik bekijk wel of anderen dat ook zo zien. Zo niet, dan heb ik liever vriendschap.
ik heb geen negatieve verhalen, dus misschien denk ik er daarom anders over.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:37 schreef krakkemieke het volgende:
Het punt is dat je er meestal niet hetzelfde over denkt.
Dan is de vraag of je de vriendschap op 't spel wilt zetten. Ik heb ook wel eens bewust gekozen het niet te doen, omdat ik de vriendschap belangrijker vond (die jongen is als een broer voor me).quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:37 schreef krakkemieke het volgende:
Het punt is dat je er meestal niet hetzelfde over denkt.
Geef nou maar toe dat je me wilt!quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb bijna alleen maar vrouwelijke vrienden, met wie ik geen eens een relatie zou willen. Daarmee kan ik zelfs beter opschieten dan met mijn mannelijke vrienden. Ik zal er dan ook nooit verliefd op worden. En dat is een mooie basis voor een goede vriendschap.
Dat zeker.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je me wilt!
Maar zou je ook sex met een vriendin kunnen hebben naast de vriendschap?
De kans zit er idd wel in dat het mis gaat, maar het kan net zo goed goed gaan en dan heb je goeie vriendschap en sex op de koop toequote:Op woensdag 9 maart 2005 01:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb met mijn mannelijke vrienden ook een ander soort vriendschap. Die wil ik idd niet op het spel zetten.
Het is een kwestie van afwegingen maken hoe goed de vriendschap is en of je verwacht dat de ander er anders over zal denken dan jij.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zeker..
Maar dat laatste weet ik niet. Zet je iets als een hele goede vriendschap op het spel voor kortstondig plezier? Ik zou het wel kunnen denk ik, seks heeft bij mij nooit een hele grote betekenis gehad.
Wat doe je dan als de ander laat blijken meer met je te willen (sex) of meer voor je te voelen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:54 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, ik heb om te beginnen gewoon een ander soort vriendschap. Dat zou misgaan als het geen relatie wordt en juist omdat het niet om sex of relatie gaat, klikt het.
Ik hoor het resultaat graag via MSN/ICQquote:
Maar misschien willen ze stiekem wel meer, maar vertellen ze je dat niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:04 schreef krakkemieke het volgende:
Als de ander dat laat blijken, dan zeg ik dat ik dat niet wil en liever vrienden blijf. Dan zijn ze het er ook mee eens.
Maar eigenlijk is het nooit zover gekomen, omdat ik altijd al laat blijken dat het maten zijn.
En dan backen ze ook altijd off?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:08 schreef krakkemieke het volgende:
Dat zeg ik, ze laten het blijken/doorschemeren.
Maar dat is het punt. Misschien zijn ze wel alleen 'vrienden' omdat ze je willenquote:Op woensdag 9 maart 2005 02:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ja. Want ze snappen dat ook wel. Want anders zijn het geen vrienden.
Hoi. Nuecken?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor het resultaat graag via MSN/ICQ
dat vind ik nou echt jaren '30 mentaliteit, sorry. zij willen toch ook mijn pik? als ik neuk met vrouwen is dat niet met dwang.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:16 schreef krakkemieke het volgende:
Het punt is dat ze mij willen, niet m'n kut.
ik vind neuken bij de vriendschap horen. we gaan ook wel eens iets anders doen, maar er wordt wel geneukt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:21 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, Zoalshetis, het gaat om vrienden, niet om neuken.
onder mijn definitie van vriendschap hoort het woordje seks niet bij. Ik denk dat het meerendeel er zo over denkt. Maar als jij blij bent en goede onderlinge afspraken kunt maken, moet je het vooral niet laten, niet waar.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind neuken bij de vriendschap horen. we gaan ook wel eens iets anders doen, maar er wordt wel geneukt.
ik denk dat het merendeel dit zegt omdat ze zich schamen of dat ze bang zijn dat de relatie kapot gaat. maar zoals ik al eerder aangaf in diverse posts...respect.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:31 schreef shredder het volgende:
[..]
onder mijn definitie van vriendschap hoort het woordje seks niet bij. Ik denk dat het meerendeel er zo over denkt. Maar als jij blij bent en goede onderlinge afspraken kunt maken, moet je het vooral niet laten, niet waar.
Ja, dit klinkt waarschijnlijk cliche, maar speel je dan niet met vuur? Nogmaals, als je heel goed bent met het scheiden van lust en gevoelens, maar als het meer dan fysiek, meer dan vriendschappelijk begint te worden. Dan zet je je relatie op het spel, ( Als het wat langer gaat duren)quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het merendeel dit zegt omdat ze zich schamen of dat ze bang zijn dat de relatie kapot gaat. maar zoals ik al eerder aangaf in diverse posts...respect.
ik zie het neuken zonder een 'liefdesrelatie' niet als beperkende factor voor een vriendschap met vrouwen, eerder als een versterkende. maar misschien komt dat omdat ik dat tot nu toe zo mee heb gemaakt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:51 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt waarschijnlijk cliche, maar speel je dan niet met vuur? Nogmaals, als je heel goed bent met het scheiden van lust en gevoelens, maar als het meer dan fysiek, meer dan vriendschappelijk begint te worden. Dan zet je je relatie op het spel, ( Als het wat langer gaat duren)
Kan aan mij liggen, maar als ik alleen wilde neuken dan zou ik eerder voor een vage kennis die je oppervlakkig kent, dan voor een goede vriend gaan.
dat mag je ook gewoon aan mij vragen. en ja ik ken het verschil tussen vriendschap en 1 nacht sex.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:59 schreef krakkemieke het volgende:
Shredder, volgens mij snapt Zoalshetis niet het verschil tussen een one-night-stand en vriendschap.
ja voor mij ook. maar jij bent diegene die zegt dat ik het verschil niet ken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:03 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, voor mij is dat verschil erg groot.
Als je alleen goede ervaringen hebt nu ja. Maar hoe vaak neuk je dan gemiddeld met een goede vriendin dan? (Jee wat een vraag) Wel vaker dan een keer dan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie het neuken zonder een 'liefdesrelatie' niet als beperkende factor voor een vriendschap met vrouwen, eerder als een versterkende. maar misschien komt dat omdat ik dat tot nu toe zo mee heb gemaakt.
Nou, hij definieert vriendschap alleen wat anders, hij vindt het waarschijnlijk geen problemen, mits er duidelijke afspraken (Het word geen relatie alleen neuken lieverdquote:Shredder, volgens mij snapt Zoalshetis niet het verschil tussen een one-night-stand en vriendschap
ja veel vaker dan de hierboven beschreven 1 nacht sex. zie het als een vriendschap waar de vrouwen het hier over hebben, maar dan met sex. en ook niet elke keer als ik ze zie, gewoon als we zin hebben. zoals het hoort.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:07 schreef shredder het volgende:
[..]
Als je alleen goede ervaringen hebt nu ja. Maar hoe vaak neuk je dan gemiddeld met een goede vriendin dan? (Jee wat een vraag) Wel vaker dan een keer dan?
[..]
en ik heb daar respect voor. ik vind het nogal irritant als je over mijn rug iemand anders aanspreekt dat ik geen verschil zou kennen tussen vriendschap en one night stands. .quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:10 schreef krakkemieke het volgende:
ROFL Shredder, ik ben dus vrijgezel. En ik heb dus mannelijke vrienden.
ja ja heb ik ook gedaan, dat inlezen. Hoef je niet gelijk te gaan ROFL.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:11 schreef krakkemieke het volgende:
Of je leest de voorgaande posts ofzo.......
Okee wat gedoe?quote:Ik werd even narrig vanwege Sh'redder''s idee van gedoe terwijl je een relatie hebt.
Lees je wel wat ik typ en wat moet ik precies lezen?quote:Dan moet je echt beter lezen Shredder!
mijn dank grenst aan hondsdolheid.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga niet meer reageren. (Nee niet vanwege Zoalshetis)
ik heb nu pas tijd gehad om de site in z'n geheel door te lezen...quote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
met een heel stuk sarcasme, 95% waarheidquote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
valt ook nog tegen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:41 schreef grindtegel het volgende:
[..]
oh en de enigste manier om het IETS te beperken is een vaste vriend te hebben. Volgens mij is dat DE manier om in ieder geval van de liefdesverklaringen af te zijn.
ja, je moet natuurlijk wel de theorie kennen, voordat je die voorbeelden leest hequote:Op woensdag 9 maart 2005 20:43 schreef mell.from.hell het volgende:
"Britney gaf een verkeerde indruk over de ladder waarop John zich bevond. Hij dacht dat hij op de goede ladder zat omdat ze met hem uitging. Fout. Dit leidde tot een onbedoelde laddersprong"
"Hij werd in de dieperik gestampt.
In deze situatie wil Britney dikwijls vrienden blijven, omdat je "zo interessant of grappig" of iets dergelijks bent. Het spijt me. Het betreft hier waarschijnlijk een geval van een ninja wijf"
OMG!![]()
Ninja - wijf?![]()
Nee, ok, dat was mijn fout. Maar geen uitstraling, aantrekkelijkheid noem ik vaak ook lelijk.. vandaar.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik bedoelde dat de kans klein is dat ik een vriendschap met een onaantrekkelijke vrouw zou hebben en dus áls ik een vriendin heb dan is de kans groot dat ik met haar naar bed ga. overigens hoor je mij niet het woord lelijk in de mond nemen.
Dat zegt zoalshetis ook. Als hij zich niet aangetrokken voelt tot een vrouw wil hij haar niet als 'just' vriendin.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:36 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nee, ok, dat was mijn fout. Maar geen uitstraling, aantrekkelijkheid noem ik vaak ook lelijk.. vandaar.
Hmm.. ik kan dat dus klaarblijkelijk niet. Ik moet me altijd enigzins aangetrokken voelen.. anders heb ik er geen plezier aan.
Ja, maar bij "vrienden" maakt me dat geen klap uit. Sommigen van mijn vrienden waren best lelijk.. niemand wilde daarom met ze omgaan, maar ik vond dat maar onzin. Ik wil tenslotte niks met vrienden doen. Als ik met jongens zoen of whatever.. dan moet ik me wél aangetrokken voelen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat zegt zoalshetis ook. Als hij zich niet aangetrokken voelt tot een vrouw wil hij haar niet als 'just' vriendin.
Voor mannen is dat anders, die lopen hun lul achterna, dat is het hele punt. Vrouwen kunnen/willen gewoon vrienden zijn met mannen, maar mannen willen altijd meerquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:53 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, maar bij "vrienden" maakt me dat geen klap uit. Sommigen van mijn vrienden waren best lelijk.. niemand wilde daarom met ze omgaan, maar ik vond dat maar onzin. Ik wil tenslotte niks met vrienden doen. Als ik met jongens zoen of whatever.. dan moet ik me wél aangetrokken voelen.
Nou, om mijn beste vriendin als voorbeeld te nemen: ik vind het bijv. leuk om alledaagse dingen met haar te doen, zoals statten, of gewoon samen ergens wat te gaan drinken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:35 schreef dazzle123 het volgende:
Het punt is vrij simpel , mannen zijn helemaal niet geinterreseerd in een vriendschap met een vrouw. Als een man doet alsof hij dat wel wilt dan wilt hij gewoon meer klaar.
Ik bedoel wat heeft een vrouw mij als man zijnde te bieden als het gaat om vriendschap?
You're very right.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Nickthedick het volgende:
Vrouwen: ga eens bij jezelf na; denken jullie nou echt dat mannen jullie alleen om jullie persoonlijkheid boeiend genoeg vinden? Voor elke vrouw waarmee een man 'goed kan opschieten' zijn er 100 mannen waarmee hij flink het beest uit kan hangen zonder dat hij op zijn maniertjes moet letten of moet luisteren naar een verhaal wat hem totaal niet interesseert.
Ik heb nog nooit een vriendschappelijke relatie met een vrouw gehad om 1 simpele reden: vrouwen zijn afgezien van het seks gedeelte en verliefdheid enzo ONT-ZET-TEND saai. Ik zou het nog geen kwartier in zo'n relatie uithouden.
(oh ja, ik heb wel eens een vriendschappelijke relatie gehad met een pot, maar dat telt niet want dat was toch een halve kerel.)
Think about it.
Nee! Ik heb er een die bi is, tot nog toe niks van gemerkt dat ze meer wil hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:25 schreef MissMSX het volgende:
En wat nou als je als vrouw zijnde een vriendschap hebt met een lesbische vrouw? Zou die lesbische vrouw ook alleen vriendin zijn, omdat ze meer wil?
jep, that's life....quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:49 schreef Radjwantie het volgende:
Hier heb ik nou ook last van. In het begin is het allemaal leuk, aardig en gezellig. Maar na een tijdje willen ze allemaal meer. Nog geen 1 meegemaakt die dat niet wilde. Wel jammer hoor.
Als je doet of er niks aan de hand is blijft hij natuurlijk in de waan dat 'i een kans maakt. En dat moet je in de eerste plaats eigelijk al proberen te voorkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:29 schreef sterre1981 het volgende:
gewoon net doen of je doof stom en blind bent, dan gaat hij niet af, en maak je het jezelf niet moeilijk. Als hij er op een gegeven moment mee komt kun je duidelijk aangeven dat het van jou kant anders is, en hem eventueel vragen of hij afstand wil, of hij wil dat je m een tijdje met rust laat o.i.d.
Of dat "gewoon" kan waag ik te betwijfelen in de meeste gevallen.quote:Wat het ook is, het waait wel weer over, en daarna kun je gewoon weer vrienden zijn (in de meeste gevallen).
Als je daarniets van merkt, boeit dat toch niet? En als ie lastig wordt, kun je gewoon zeggen dat je daar niet van gediend bent. Klaar.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je doet of er niks aan de hand is blijft hij natuurlijk in de waan dat 'i een kans maakt. En dat moet je in de eerste plaats eigelijk al proberen te voorkomen.
Dan heb ik misschien geluk gehad met mijn vrienden.quote:Of dat "gewoon" kan waag ik te betwijfelen in de meeste gevallen.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:11 schreef sterre1981 het volgende:
Als je daarniets van merkt, boeit dat toch niet? En als ie lastig wordt, kun je gewoon zeggen dat je daar niet van gediend bent. Klaar.
Daar sla je wel de spijker op z'n kop. Het "kleffe" in een vriendschap met een vrouw zijn mannen vaak niet gewend. Tenminste, ik heb geen enkele mannelijke vriend die echt zijn hele hart bij me komt uit storten of knuffelig is. Het feit dat dames dat wel doen zorgt er voor dat de heer in kwestie kan gaan denken dat er meer speelt.quote:en als je echt wilt dat ie op je afknapt, laat dan gewoon een keer een scheet als je naast m staat. Dan is ie er snel genoeg overheen.![]()
![]()
lekker ga jij met vrienden om dan...quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:11 schreef sterre1981 het volgende:
Als je daarniets van merkt, boeit dat toch niet? En als ie lastig wordt, kun je gewoon zeggen dat je daar niet van gediend bent. Klaar.
maar toch staan daarna de verhoudingen Altijd scheef.quote:Dan heb ik misschien geluk gehad met mijn vrienden.
Ik ben absoluut niet knuffelig, helemaal niet van de aanrakingen, eigenlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef Frezer het volgende:
[..]Voor jou niet nee, maar niet bepaald prettig voor betreffende vriend lijkt me.
[..]
Daar sla je wel de spijker op z'n kop. Het "kleffe" in een vriendschap met een vrouw zijn mannen vaak niet gewend. Tenminste, ik heb geen enkele mannelijke vriend die echt zijn hele hart bij me komt uit storten of knuffelig is. Het feit dat dames dat wel doen zorgt er voor dat de heer in kwestie kan gaan denken dat er meer speelt.
Dus: Vrouwen niet zo klef doen, en mannen niet gelijk er vanalles achter zoeken.
juist! zo hoort het ookquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:16 schreef sterre1981 het volgende:
Ik ben absoluut niet knuffelig, helemaal niet van de aanrakingen, eigenlijk.
Wat je in het eerste stukje zegt: Als ik gewoon normaal doe tegen hem, en hij laat niet merken dat hij mij leuk vindt, en ik heb enkel het vermoeden, omdat een vriendin me dat zegt, zoals TS vertelt, dan ga ik toch niet ineens daarover beginnen? Dan doe ik dus, zoals ik eerder al zei, helemaal niets. Ik heb er geen last van, en als hij er last van heeft, dan moet ie dat gewoon zeggen. Anders negeer ik de 'roddel' of 'intuïtie' van die vriendin en ga ik gewoon hetzelfde om met die kerel als daarvoor. Geen gezeur.
En ik flirt niet met mijn vrienden, dat scheelt ook een hoop. Ik laat inderdaad gewoon boeren, hang op de bank, praat over meiden, over seks, over muziek, over kerels, zeik hen net zo hard af als zij mij, en pool iedere avond met ze, ik ga mee naar metalconcerten en andere feesten en word net zo dronken als hun. Ik donder net zo vaak van podia en tafels, ben misschien wel de lompste van allemaal en heb een grote bek. Ik kan me niet voorstellen dat ik daarmee 'verkeerde' signalen afgeef.
De meeste jongens willen vanaf het begin al meer, maar durven daar niet meteen voor uit te komen... beetje het tegenovergestelde van de stereotype man die normaal gesproken geschetst wordtquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:49 schreef Radjwantie het volgende:
Hier heb ik nou ook last van. In het begin is het allemaal leuk, aardig en gezellig. Maar na een tijdje willen ze allemaal meer. Nog geen 1 meegemaakt die dat niet wilde. Wel jammer hoor.
Psies, zo heb ik het ook iedere keer opgelost, en dat werkt goedquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef innovative het volgende:
Tja, vaak genoeg meegemaakt.
Als ik niks voor ze voel dan laat ik het gewoon lopen. Ik hou er rekening mee dat ik geen hoop geef, maar blijf gewoon met ze omgaan. Op het moment dat ze zélf met hun gevoelens komen, vertel ik redelijk subtiel dat het niks kan worden.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:55 schreef Nickthedick het volgende:
Als je vrouw bent kun je gewoon denken:'hmm, ik wil nu een vriend.'En BAM, de volgende dag heb je een vriend. Je trekt wat sexy kleding aan, gaat de stad in en gaat een beetje aan staan rijden tegen de eerste leuke gozer die je tegen komt. Mannen hebben die luxe niet; het is voor de meeste mannen een weg vol afwijzing, vernedering en frustratie (het lukt uiteindelijk wel, maar pas nadat je helemaal gebroken bent en meer op een hond lijkt dan op een mens).
Wat goed!!! wat goed!!! wat ongelooflijk goed!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:55 schreef Nickthedick het volgende:
(...)
Echt je hele verhaal klopt!!!!!!!!! voor losers die nooit aan de vrouw kunnen komenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:55 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zat hier even wat reacties te bekijken (het stond in mijn MyAT). Maar... wtf did you expect! Tuurlijk wordt zo'n gozer verliefd! (ik denk dat ik dit ook al eens eerder gepost heb hier) WAAROM zou een man eigenlijk een vriendschappelijke relatie met een vrouw aangaan; ik heb nieuws voor jullie vrouwen: jullie zijn geestelijk niet erg interessant voor mannen! Denken jullie nu echt dat die gozer daar voor z'n plezier zit?
Ok, hij is vanaf het begin misschien niet 'verliefd', maar hij vindt het wel verdomde interessant dat een meisje zomaar bij hem wil zijn en wat praat, grapjes maakt etc. etc. Want is dat ook niet wat stelletjes doen?
Als je vrouw bent kun je gewoon denken:'hmm, ik wil nu een vriend.'En BAM, de volgende dag heb je een vriend. Je trekt wat sexy kleding aan, gaat de stad in en gaat een beetje aan staan rijden tegen de eerste leuke gozer die je tegen komt. Mannen hebben die luxe niet; het is voor de meeste mannen een weg vol afwijzing, vernedering en frustratie (het lukt uiteindelijk wel, maar pas nadat je helemaal gebroken bent en meer op een hond lijkt dan op een mens).
Nu komen jullie vrouwen langs, en mannen hebben ALTIJD gehoord dat vrouwen niet zoveel geven om uiterlijk, maar dat karakter het belangrijkste is. Je praat met die gozer, je vind z'n karakter het einde, maar je wilt geen relatie met hem. Dit gaat tegen alle informatie in die mannen de afgelopen 100 jaar van vrouwen hebben gekregen. EN JULLIE VINDEN HET GEK DAT ZO'N GOZER VERLIEFD WORDT?
Jullie zitten jezelf in de weg en zullen uiteidelijk een relatie krijgen met iemand als ik.
Laat ik wat vertellen over mijzelf: Ik ben een ontzettende klootzak wat vrouwen betreft. Ik geef niet om gevoelens van vrouwen, ik heb geen vrouwelijke vrienden, de enige relaties die ik ooit met vrouwen heb gehad was om met ze naar bed te kunnen gaan en ik zal je links laten liggen zodra er een beter exemplaar langs komt. Ik ben zo omdat 'een aardige jongen' zijn gewoon niet werkt (dit had ik al door op m'n twaalfde).
Vrouwen hebben een enorme macht over mannen, waarom denken jullie dat mannen dingen bouwen; vechten en dingen kapot maken? Als je keuze is om zo achteloos met emoties om te gaan, is het jouw keuze. Maar als je verstandig bent: ga je geen vriendschappelijke relatie aan met een man want de frustratie zal zich uiteindelijk tegen jou keren.
Dus: wees verstandig, wees eerlijk, en leer in godsnaam eens direct te communiceren!
*hijg *hijg *hijg
Deze tirade werd u aangeboden door:
Nickthedick; een klootzak tegenover vrouwen.![]()
Ik ken genoeg aardige jongens waar vrouwen helemaal weg mee lopen. Het heeft gewoon met zelfverzekerheid te maken. Mn vriendinnetje ging ook altijd met gasten die haar aant uitschelden waren en zich gedroegen als een grote lul. Ze vond t echt raar dat ik zo lief was. Maja ik denk van waarom zou ik stoer gaan lopen doen of dom gaan lopen doen als ik dr leuk vind.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:55 schreef Nickthedick het volgende:
Ik ben zo omdat 'een aardige jongen' zijn gewoon niet werkt (dit had ik al door op m'n twaalfde).
nee met uiterlijk, waar die jongens dan inderdaad zelfverzekerd over zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken genoeg aardige jongens waar vrouwen helemaal weg mee lopen. Het heeft gewoon met zelfverzekerheid te maken.
nee: je moet gewoon weten dat vrouwen op hotshots vallen. Dus of je bent bekend / hebt veelquote:Ik denk sowieso dat wanneer je wet dat je gewoon een leuke jongen bent je je niet anders hoeft te gedragen dan je bent. Als je niet leuk genoeg bent dan moet je idd interressant doen...
En jongens doen dat nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef zurekop het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw de kip neemt gewoon de lekkerste hunk en heeft het verder wel
geschoten met jouw dichtregels, muziekcomposities, verhalen en idealen....![]()
Terug naar de oertijd! Vrouwen, leid ons!
ja ook wel, maar als het om een relatie gaat... minder denk ik...quote:
Ja dat zie je wel bij de meisjes die lopen te janken dat hun vriendje zo'n klootzak isquote:Aangetrokken voelen tot iemand is zo veel meer dan alleen uiterlijk...
Ja het spijt me maar ik vind je nu echt zielig overkomen... Natuurlijk 'scoort' de 1 wat makkelijker dan de ander, maja oim dan maar de schuld te geven aan de 'slechtheid'van de vrouwen vind ik weer overdreven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:16 schreef zurekop het volgende:
[..]
ja ook wel, maar als het om een relatie gaat... minder denk ik...
[..]
Ja dat zie je wel bij de meisjes die lopen te janken dat hun vriendje zo'n klootzak is
en weer vervolgens masaal de benen spreiden...![]()
Hier gaat het met een aantal (drie) vriendinnen gewoon goed. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit op één van die drie verliefd zal worden. Ik word dan ook compleet niet snel verliefd. En ik voel me niet aangetrokken tot vrouwen op wie ik niet verliefd ben. Ik heb er vertrouwen in dat het wel goed blijft gaan met mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
ik zeg niet dat vrouwen "slecht" zijn, ze kunnen tenslotte zelf er niets aan doen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja het spijt me maar ik vind je nu echt zielig overkomen... Natuurlijk 'scoort' de 1 wat makkelijker dan de ander, maja oim dan maar de schuld te geven aan de 'slechtheid'van de vrouwen vind ik weer overdreven.
ik ben slechts een toeschouwer... ik kijk vanaf de zijlijn en geef commentaar...quote:Misschien is het beter om eerst te kijken naar je eigen onkunde...
Als je echt wilt wel, hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:07 schreef zurekop het volgende:
[..]
ik zeg niet dat vrouwen "slecht" zijn, ze kunnen tenslotte zelf er niets aan doen...
je kunt ze ook niet dwingen verliefd te worden op / neuken met persoon
Ze zijn gewoon een beetje frustie en geven vrouwen de schuld dat ze niet kunnen scoren...quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
wat maakt iedereen zich toch druk. vrouw dit... man dat... doe gewoon relaxed en niet alsof je aangeschoten wild bent.
Die wijze neger waar jij het over hebt was half blank en 'no woman, no cry' betekent niet: 'geen vrouw, geen verdriet' maar 'vrouw, huil niet'.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef AgLarrr het volgende:
Nickthedick, je maakt een schitterend punt and i couldn't agree with you more. Het probleem: als je dan toch verliefd wordt op zo'n vrouwexemplaar gaat heel dat verhaal van jou niet meer op, en ben je -inderdaad- net een hond die kwijlend achter zijn baasje aanloopt. Ik tenminste wel. Het duurt dan toch al snel een jaar of 2 voordat je dat beseft en dan is het kwaad al geschied.
Een wijze neger zei ooit eens: "No woman, no cry". En zo is't maar net.
Laten we even duidelijk zijn: ik scheld geen vouwen uit etc etc. etc. Ik ben de aardigste gozer die je je voor kan stellen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken genoeg aardige jongens waar vrouwen helemaal weg mee lopen. Het heeft gewoon met zelfverzekerheid te maken. Mn vriendinnetje ging ook altijd met gasten die haar aant uitschelden waren en zich gedroegen als een grote lul. Ze vond t echt raar dat ik zo lief was. Maja ik denk van waarom zou ik stoer gaan lopen doen of dom gaan lopen doen als ik dr leuk vind.
Ik denk sowieso dat wanneer je wet dat je gewoon een leuke jongen bent je je niet anders hoeft te gedragen dan je bent. Als je niet leuk genoeg bent dan moet je idd interressant doen...
Ja snap niet waarom je dat moet vertellen want dat heeft elke jongen en elk meisje wel eens...quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
.
Het is alleen dat ik soms best een klootzak kan zijn die gewoon geen rekening houdt met de gevoelens van het meisje.
AUCHquote:Die wijze neger waar jij het over hebt was half blank en 'no woman, no cry' betekent niet: 'geen vrouw, geen verdriet' maar 'vrouw, huil niet'.
Het is toch de natuur... Ik sex ook liever met een lekker ding... En die vrouwtjes maken hun eigen keuze hoor. Je doet net alsof ze dom zijn... Ze maken gewoon de beste keuze op dat moment. Ik neuk ook liever een lekker ding die het om mn lichaam doet dan iemand waar ik me niet tot aangetrokken voel maar wel veel om me geeft...quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:15 schreef zurekop het volgende:
wat een zielepietjes bij mekaar........
mannen die over "vrouwen dit" en "vrouwen dat" discussiëren, terwijl vele
olijke onschuldig-uit-hun-ogen-kijkende meisjes dit topic laconiek dichtklikken
en zich weer laten nemen door de zoveelste bosaap...
De natuur maakt het niks uit... de stoere mannetjes met spierballen zorgen toch
wel dat de vrouwtjes (denkend dat ze hun eigen keus maken) gek geneukt worden!
Wat is het leven toch mooi!
Leve Brad Pitt!!
Leve alle fotomodellen!!
Daarvoor moet je in het 'Transsexuele vrienden?' topic zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:07 schreef Muertez het volgende:
ja maar ik was voor mijn operatie dan ook echt een vrouw, een omgekeerde Kelly zeg maar
Of de man is homoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef nozem het volgende:
Vriendschap tussen man en vrouw is best mogelijk, onder een aantal voorwaarden:
-De man in kwestie heeft een vriendin.
-Jullie hebben al eens wat gehad maar kwamen beide tot de conclusie dat het beter was om er mee te kappen.
-De vrouw in kwestie is domweg onaantrekkelijk.
-De vrouw in kwestie is bijzonder mannelijk en zou dus gewoon een maat van je kunnen zijn
of ze is gewoon lesbisch, dat kan natuurlijk ook.
In alle andere gevallen zal de man in kwestie op den duur altijd seks willen, misschien zal hij dat niet expliciet aangeven maar het blijf onderhuids borrelen en dat doet een platonische vriendschapsrelatie weinig goed.
Shit, vergeten. Maar inderdaad, dat kan ook nog en lag eigenlijk best voor de hand.quote:
Enig idee wat die wijze neger daarmee bedoelde? "Nee meisje, je moet niet huilen..."quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef AgLarrr het volgende:
Nickthedick, je maakt een schitterend punt and i couldn't agree with you more. Het probleem: als je dan toch verliefd wordt op zo'n vrouwexemplaar gaat heel dat verhaal van jou niet meer op, en ben je -inderdaad- net een hond die kwijlend achter zijn baasje aanloopt. Ik tenminste wel. Het duurt dan toch al snel een jaar of 2 voordat je dat beseft en dan is het kwaad al geschied.
Een wijze neger zei ooit eens: "No woman, no cry". En zo is't maar net.
Je vergeet er nog een:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef nozem het volgende:
Vriendschap tussen man en vrouw is best mogelijk, onder een aantal voorwaarden:
-De man in kwestie heeft een vriendin.
-Jullie hebben al eens wat gehad maar kwamen beide tot de conclusie dat het beter was om er mee te kappen.
-De vrouw in kwestie is domweg onaantrekkelijk.
-De vrouw in kwestie is bijzonder mannelijk en zou dus gewoon een maat van je kunnen zijn
of ze is gewoon lesbisch, dat kan natuurlijk ook.
In alle andere gevallen zal de man in kwestie op den duur altijd seks willen, misschien zal hij dat niet expliciet aangeven maar het blijf onderhuids borrelen en dat doet een platonische vriendschapsrelatie weinig goed.
ja ik ook. maar er wordt wel zo nu en dan gesext.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat staat hier een hoop gelul zeg. Ik kan gewoon vrienden zijn met veel meiden.
dan heb je waarschijnlijk een relatie met een knappere vrouw, ben je homo of aardslelijk waardoor je genoegen neemt met vriendschap ipv sexquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:46 schreef WeirdMicky het volgende:
Precies, laat maar lekker zwammenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:46 schreef WeirdMicky het volgende:
dan kan je 80-100% van de topics kansloos geneuzel noemen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef het.ismij het volgende:
wat een baggertopic is dit zeg, en een hoop dom geouwehoer.
Wtf maakt het uit dat man-vrouw goed bevriend zijn?
Zonder sex en weet k ut allemaal wat?
Echt kansloos geneuzen weer,..
Dit is echt al de 100000e discussie hierover die niemand gaat winnen omdat iedereen er anders over denkt,..
Das een beetje crue,..quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan kan je 80-100% van de topics kansloos geneuzel noemen.
Nou, ik ben het wel enigszins met 'het.ismij' eens hoor, 'zoalshetis'.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan kan je 80-100% van de topics kansloos geneuzel noemen.
ja daarom is er toch ook zoiets als het bestaansrecht van een openbaar forum.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:36 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Nou, ik ben het wel enigszins met 'het.ismij' eens hoor, 'zoalshetis'.
Dat mensen hun visie daarover kenbaar maken, ok, interessant. Maar die lijsten met criteria e.d.
Dus wat dat betreft ben ik het met 'het.ismij' eens; zulke dingen liggen gewoon voor iedereen verschillend.
Dat wel indd,..quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja daarom is er toch ook zoiets als het bestaansrecht van een openbaar forum.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef het.ismij het volgende:
Ik vind alleen al die verwoede gesprekken zo grappig.![]()
heel terecht!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geloof er niet meer zo in. Ik heb wel een aantal mannelijke vrienden, maar nu niet meer zoveel als vroeger. Ik heb de neiging om zodra er verliefde gevoelens opborrelen bij die vriend die persoon helemaal uit mijn leven te blocken. Werkt prima, ook al is dat misschien erg kut voor de andere persoon.
De mannelijke vrienden die ik nu nog heb, zijn ofwel héél erg verliefd op hun eigen vriendinnetje (maar dat zegt ook niet veel, als ik terugdenk aan andere vriendschappen), of homo, of zó ver weg dat ze me niks kunnen flikken.
best wel hard wat je zegt, maar waarschijnlijk de enige snelle oplossingquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik geloof er niet meer zo in. Ik heb wel een aantal mannelijke vrienden, maar nu niet meer zoveel als vroeger. Ik heb de neiging om zodra er verliefde gevoelens opborrelen bij die vriend die persoon helemaal uit mijn leven te blocken. Werkt prima, ook al is dat misschien erg kut voor de andere persoon.
De mannelijke vrienden die ik nu nog heb, zijn ofwel héél erg verliefd op hun eigen vriendinnetje (maar dat zegt ook niet veel, als ik terugdenk aan andere vriendschappen), of homo, of zó ver weg dat ze me niks kunnen flikken.
Het is ook hard, maar het werkt wel. Je kunt wel eeuwig psychologisch verantwoord gaan doen en 'het rustig aan gaan doen'. Werkt niet, zodra er gevoelens van liefde of seksuele enorme spanning komt, dan is het niet meer leuk en dan kun je er beter helemaal mee kappen. Het is niet makkelijk, ook niet voor jezelf, je raakt toch een goede vriend of vriendin kwijt, maar ervaring heeft me geleerd dat andere methoden niet werken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:54 schreef My_Dying_Bride het volgende:
[..]
best wel hard wat je zegt, maar waarschijnlijk de enige snelle oplossing
You go girlquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:48 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het is ook hard, maar het werkt wel. Je kunt wel eeuwig psychologisch verantwoord gaan doen en 'het rustig aan gaan doen'. Werkt niet, zodra er gevoelens van liefde of seksuele enorme spanning komt, dan is het niet meer leuk en dan kun je er beter helemaal mee kappen. Het is niet makkelijk, ook niet voor jezelf, je raakt toch een goede vriend of vriendin kwijt, maar ervaring heeft me geleerd dat andere methoden niet werken.
* het.ismij is het gigantisch met zoalshetis eens!quote:Op donderdag 26 mei 2005 03:36 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is hier zo'n enorme kinderlijke (lees hanerige, kipperige) scheiding tussen vriendschap, liefde en sex, zeker sinds bloodylotte haar woordje gezegd heeft?
hoe oud zijn jullie? 13?
ik neuk gewoon af en toe met mijn vrouwelijke vriendinnen, maar dat heeft weinig met liefde te maken. gewoon ff palen en lekker je gang gaan, niks geen stagnatie in vriendschap. eerder een verrijking en het is nog bererelaxed ook.
maar... aangezien het discussieren geridiculiseerd wordt na de opmerking van 'het is mij' zak er maar lekker in. en geef ik iedereen hier gelijk
precies,..quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:25 schreef hollander76 het volgende:
Komt bekend voor, bij sommige vriendinnen gebeurt het gewoon, bij velen anderen niet.... kan er dus niks aandoen, en heb ook geen zinnige tips; behalve dat het niet bij iedere man zo is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |