abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25382247
Hoe denken jullie hierover?
Ik heb best wat 'mannelijke vrienden' gehad, maar op de een of andere manier worden ze dus altijd verliefd

Hierdoor gaan de vriendschappen kapot en tja, eigenlijk werkt het nooit.
Nu ga ik al een paar maanden met een jongen om, gewoon gezellig, lekker stappen enzo en ouwehoeren, verder niks.
Maar de laatste paar weken merk ik toch wel wat veranderingen in zijn gedrag, en volgens een vriendin van mij is hij verliefd.

Oke........dit was dus niet de bedoeling he.
Ik vind het gewoon leuk zoals het nu gaat, en heb geen verdere gevoelens voor hem.
Ik wil hem niet kwijt als vriend en wil hem niet kwetsen, maar het begint me een beetje op mijn zenuwen te werken.

nou kan ik bovenstaande dus gewoon tegen hem zeggen, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt.

Hoe maak ik dit subtiel duidelijk...ik weet niet hoe ik zo'n gesprek moet beginnen.. zit je gezellig te lullen en dan ineens 'hey maar ik weet niet wat jij voelt, maar je moet hier niks achterzoeken hoor '

Not done.

tips?
pi_25382316
Bekend

Je slaat zo'n flater als je gaat vragen of iemand verliefd is terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Ik wil nog wel eens beginnen over andere kerels.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_25382337
Ik zou eerst eens uitzoeken of hij ook wel echt verliefd op je is.

Je kunt wel meteen een gesprek met hem beginnen over dat je niet verliefd op hem bent maar je weet niet eens zeker of hij wel verliefd op jou is. Is een beetje lullig dan he als jij erover begint terwijl die jongens ook alleen vriendschap wilt.

Ik heb ook 2 goede vrienden en eentje kwam ook altijd hier en lag ik ook elke avond gezellig mee op de bank film te kijken. Nooit iets gebeurd,
pi_25382350
Tja, vaak genoeg meegemaakt. Is drie keer een relatie uit gekomen, één keer een flirt (ik val nou eenmaal voor jongens die ik goed ken...) en verder is de vriendschap altijd blijven bestaan eigenlijk.

Als ik niks voor ze voel dan laat ik het gewoon lopen. Ik hou er rekening mee dat ik geen hoop geef, maar blijf gewoon met ze omgaan. Op het moment dat ze zélf met hun gevoelens komen, vertel ik redelijk subtiel dat het niks kan worden.
pi_25382377
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef poepsie het volgende:

Ik heb ook 2 goede vrienden en eentje kwam ook altijd hier en lag ik ook elke avond gezellig mee op de bank film te kijken. Nooit iets gebeurd,
Maar misschien had hij dat wel gewild?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_25382404
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Psychiater het volgende:
Gewoon altijd benadrukken dat hij een vriend is. Als hij je belt om uit te gaan zeg je: 'maar wel als vrienden.' Als hij tegen je praat eerst zeggen: 'pas op he, alleen vrienden' . Als hij je vriendschappelijk omhelst zeg je: 'pas op he, alleen vrienden.' Als hij je aankijkt zeg je: pas op, niet te zwoel, alleen vrienden.' Gewoon jezelf indekken dus.
Ja hoor! Zie je het voor je? Lekker advies.
pi_25382416
Maar dan had ik wel signalen gekregen.

Als ik hem tegenkom geef ik hem ook meestal een kus op de mond zie hem nu namelijk niet meer vaak. Maar nooit heeft hij iets geprobeerd en ik ook niet.

Niet elke jongen loopt zijn pik achterna en kan niet van een meisje afblijven.

Gewoon vriendjes.
pi_25382581
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:10 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja hoor! Zie je het voor je? Lekker advies.
Pas op met wat je zegt hé, alleen als vrienden!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_25382590
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Psychiater het volgende:
Gewoon altijd benadrukken dat hij een vriend is. Als hij je belt om uit te gaan zeg je: 'maar wel als vrienden.' Als hij tegen je praat eerst zeggen: 'pas op he, alleen vrienden' . Als hij je vriendschappelijk omhelst zeg je: 'pas op he, alleen vrienden.' Als hij je aankijkt zeg je: pas op, niet te zwoel, alleen vrienden.' Gewoon jezelf indekken dus.
'ik ga ff drinken halen, wil je ook wat'?

Pas op he, alleen vrienden
pi_25382613
nou goede psychiater!

Moest hardop lachen. Zie je het al voor je?

Ze weet nog niet eens of hij wel verliefd op haar is!
pi_25382627
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken. Of er komt een relatie uit voort, of een van beiden gaat meer voelen. Heel, heel af en toe werkt het wel, als er na jaren samenzijn nog steeds geen liefdesgevoelens de kop op hebben gestoken.

Maar meestal loopt het uit op een fiasco. Ik weet er alles van, zit er nu middenin..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_25382669
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken.
En in de andere 5% is de vriend in kwestie homo.
pi_25382673
quote:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken. Of er komt een relatie uit voort, of een van beiden gaat meer voelen. Heel, heel af en toe werkt het wel, als er na jaren samenzijn nog steeds geen liefdesgevoelens de kop op hebben gestoken.

Maar meestal loopt het uit op een fiasco. Ik weet er alles van, zit er nu middenin..
Nou gebruik de tip van psychiater.

Zeg dat je alleen vrienden wilt zijn. Jezelf indekken!
pi_25382740
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef poepsie het volgende:
Ik zou eerst eens uitzoeken of hij ook wel echt verliefd op je is.

Je kunt wel meteen een gesprek met hem beginnen over dat je niet verliefd op hem bent maar je weet niet eens zeker of hij wel verliefd op jou is. Is een beetje lullig dan he als jij erover begint terwijl die jongens ook alleen vriendschap wilt.
Hij geeft aardig wat signalen..gewoon de manier waarop hij kijkt, als ik met een andere jongen bijvoorbeeld sta te praten, en de dingen die hij zegt.
Voorbeeldje: vorig weekend was ik een weekendje weg, en dan zegt hij dingen zoals: o dus dan moet ik je een heel weekend gaan missen..
Kwam ik terug: en waren er nog leuke jongens? nog wat uitgespookt?

Het leek wel een kruisverhoor ..................
pi_25382756
Je zult maar zo'n psychiater hebben!
pi_25382810
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:25 schreef Biancavia het volgende:

[..]

En in de andere 5% is de vriend in kwestie homo.
Ja, dat vrees ik inderdaad ook, ergo, het werkt nooit...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_25382812
Ik heb ook een vriend en hij heeft altijd het beste met me voor.

Maar zodra ik zeik heb dan wilt hij me helpen maar claimt me helemaal.
Was een keertje met een jongen waar ik problemen mee had.. bemoeit zich dan overal mee en praat voor mij.

Irritant is dat!

Als je duidelijke signalen krijgt moet je het gewoon vragen. Geeft hij het toe moet je gewoon zegge dat je graag vrienden wilt blijven en dat hij verder niks van je moet verwachten omdat je meer dan dat niet kunt geven.
pi_25382818
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:28 schreef mell.from.hell het volgende:

[..]

Hij geeft aardig wat signalen..gewoon de manier waarop hij kijkt, als ik met een andere jongen bijvoorbeeld sta te praten, en de dingen die hij zegt.
Voorbeeldje: vorig weekend was ik een weekendje weg, en dan zegt hij dingen zoals: o dus dan moet ik je een heel weekend gaan missen..
Kwam ik terug: en waren er nog leuke jongens? nog wat uitgespookt?

Het leek wel een kruisverhoor ..................
Toen ik in oktober een weekendje weg ging kwam er een vriend in kwestie binnen met de opmerking: "Zo, in welke kamer slaap jij?"

Niet in die van jou in elk geval dus.
pi_25383306
Mmm, ik had het hier toevallig met een vriend over van de week. Ik heb dit ook al heel vaak mee gemaakt, en het is HEEL irritant omdat ik veel beter met jongens dan met meiden om kan gaan....

Het leukste is ook gewoon nog dat ze dan boos worden, want jij gaf de hints :S

WELKE HINTS?? Ik doe echt iets fout ook daarin volgens mij, want ik heb maar 1 vriend waar ik al heel lang mee omga en die er niet over zeurt, en dat komt omdat tie een vriendje heeft
Als je dan vraagt welke hints ik dan gaf, kwamen ze met lul verhalen aan.....

Ja je lacht elke keer zo lief naar me.....
Ja we zijn toch wel eens samen naar de bios geweest.....
Ja je kneep toen in mijn kont?!?!?! (Algemeen bekend is nu eenmaal dat ik onwijs op lekkere kontjes geil kan ik ook niks aan doen Zegt nog niet gelijk dat ik ook gelijk met iemand naar bed wil...)

Maar dan ook altijd de opmerking:
Ja, wat dacht je dan? Dat ik gewoon vrienden met je wilde zijn??

Euhmmm ja?!?!
pi_25383400
Het kan wel hoor.
Ik heb al jaren een vriendin.
Allebij nooit de neiging gehad om elkaar te zoenen ofzo.
Gewoon vriendschap meer niet
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:15:51 #21
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_25383423
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:07 schreef MissPeppertje het volgende:

Ja je kneep toen in mijn kont?!?!?! (Algemeen bekend is nu eenmaal dat ik onwijs op lekkere kontjes geil kan ik ook niks aan doen Zegt nog niet gelijk dat ik ook gelijk met iemand naar bed wil...)
Als bovenstaande gebeurt met ieman die je niet héél goed kent zou ik ook denken dat je wel meer wil als een platonische relatie, in elk geval dat er lichamelijke aantrekkingskracht is. Als je een beetje gaat uitdagen kun je verwachten dat ze denken dat er meer in zit.

Juist omdat mensen het niet gewend zijn om vriendschappelijk met het andere geslacht om te gaan zal er al gauw meer achter gezocht worden.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_25383453
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:15 schreef Frezer het volgende:

[..]

Als bovenstaande gebeurt met ieman die je niet héél goed kent zou ik ook denken dat je wel meer wil als een platonische relatie. Als je een beetje gaat uitdagen kun je verwachten dat ze denken dat er meer in zit.

Juist omdat mensen het niet gewend zijn om vriendschappelijk met het andere geslacht om te gaan zal er al gauw meer achter gezocht worden.
Hehehe neej zijn wel met mensen die ik dat wel ken en waarvan ik dan ook wel weet dat ze het niet erg zullen vinden. Doe het ook gewoon bij vriendinnen en bedoel er echt niks meer....

Maar is meestal gewoon meer een klap op kont geven, en dan dus wel bij mensen die ik ken....Zou het niet eens durven om het te doen bij een jongen die ik niet ken
Ik zou ook niet willen dat iemand die ik niet ken het bij mij doet....dus doe ik dat ook niet bij een ander
pi_25383537
Het kan best hoor, in mijn vriendengroep zitten ook wat meiden en met 1 kan ik het goed vinden, we gaan geregeld samen wat leuks doen, poolen ofzo. .
pi_25383574
Ik herken het wel, en ik denk dat het een kwestie van ervaring is om ermee te kunnen omgaan. Er zullen vrienden zijn die je zult moeten duidelijk maken dat dit niet was wat jij bedoelde, daarvoor in de plaats zullen nieuwe vrienden komen die vanalles verkeerd kunnen opvatten. Probeer de vriendschap gewoon zo neutraal mogelijk te houden: ga samen uit om allebei met mensen te flirten, neem eventuele partners mee, spreek wat vaker op een neutrale plek af - ipv bij iemand thuis. Dek je vanaf het begin af aan in tegen een eventuele verliefdheid. Je hebt het nu al zó vaak meegemaakt zeg je; waarom heb je er dan nu nog niets van geleerd? Wil je je lieve vriendje kwijt door onduidelijk te blijven en zijn hart te breken als je de onoplettende muts uithangt?

Je hebt je intuïtie, gebruik dat.
En het blijft een ingewikkeld spel van voortdurend aanstoten en aftrekken
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:45:24 #25
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_25383842
Heb het zelf ook meegemaakt..

Die vriend was totaal anders dan mij, tenminste qua kledingstijl.. En hij blowde erg veel..

En ik had ook niet verwacht dat hij zo'n goede vriend van mij zou worden, laat staan dat hij verliefd op me zou worden.. Ik had niks door

Maar toen het uitging met mijn ex-vriend vertelde hij dat hij verliefd op me was.. Ik schrok hier best van eigenlijk, want vrienden zie ik als vrienden.. En ik ben ook niet iemand die op een vriend verliefd worden.. Die intentie heb ik helemaal niet..
Maar ik wilde hem een kans geven, dus ben ik een avondje samen met hem een film gaan kijken, maar er was geen vonk.. Hij was totaal anders dan mij, zag er soms best wel onverzorgd uit en blowde mij net iets teveel, voor de rest supergozer hoor.. Maar niet mijn type..

Ik heb nog wel contact met hem op msn, maar meer ook niet, onze wegen zijn ook gescheiden, hij is naar groningen verhuist en ik naar noord-brabant vorig jaar..
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_25383845
quote:

Een verliefdheid, wederzijds of niet, hoeft echt niet het einde van een vriendschap te betekenen. Want ja, in bijna alle gevallen wordt één van beiden (en vaak is dat de man) verliefd. Het hangt van beiden af of het een heet hangijzer gaat worden. Ik heb meer dan eens meegemaakt dat een vriend verliefd op mij werd. Daar zijn drie relaties uit voort gekomen, met mijn huidige vriend en met 2 jongens, waarvan ik er nu één nooit meer zie en één als een goede vriend beschouw. Ook van de jongens waar het niks mee werd, is het grootste deel nog een vriend van mij. Ik heb er gewoon nooit moeilijk over gedaan, nooit krampachtig afstand willen houden, er wel rekening mee gehouden dat hij wellicht meer wilde en dat ik hem geen hoop moest geven.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:47:56 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25383873
ik neuk altijd met vrouwen die graag veel 'mannelijke vrienden' hebben...maar verder geen relatie natuurlijk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:58:57 #28
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25384043
Vrouwen: ga eens bij jezelf na; denken jullie nou echt dat mannen jullie alleen om jullie persoonlijkheid boeiend genoeg vinden? Voor elke vrouw waarmee een man 'goed kan opschieten' zijn er 100 mannen waarmee hij flink het beest uit kan hangen zonder dat hij op zijn maniertjes moet letten of moet luisteren naar een verhaal wat hem totaal niet interesseert.

Ik heb nog nooit een vriendschappelijke relatie met een vrouw gehad om 1 simpele reden: vrouwen zijn afgezien van het seks gedeelte en verliefdheid enzo ONT-ZET-TEND saai. Ik zou het nog geen kwartier in zo'n relatie uithouden.

(oh ja, ik heb wel eens een vriendschappelijke relatie gehad met een pot, maar dat telt niet want dat was toch een halve kerel.)

Think about it.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:08:47 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25384239
Ik heb een aantal mannelijke vrienden waarbij seksualiteit totaal geen rol (meer) speelt.
Toegegeven, het merendeel is homo, maar met mijn beste heterovriend -met wie ik jaren terug ook een seksuele fling heb gehad- heb ik nu een puur platonische, maar hechte en echte vriendschap.

Voor mij kan het dus zeker wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25384331
Gemiddeld genomen zal een man niet snel (vrijwillig) omgaan met een lelijke vrouw. (Edit: bij vriendschap tussen man en vrouw gaat het dus vrijwel altijd om een redelijk tot knappe vrouw.) Dus als het goed klikt willen mannen meer, en anders willen ze ook geen vriendschap.

[ Bericht 24% gewijzigd door Modwire op 05-03-2005 20:11:50 ]
Power perceived is power achieved.
pi_25384340
Vriendschappelijk heb ik wel vriendinnen, ook wel voorgekomen dat ik diegene leuk begon te vinden. Maar vriendschap kan heel makkelijk, alleen goed...wij mannen zijn blijkbaar erg desperite
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:19:43 #32
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25384402
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:15 schreef WeirdMicky het volgende:
desperite
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:32:05 #33
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25384605
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:20 schreef mell.from.hell het volgende:

[..]

'ik ga ff drinken halen, wil je ook wat'?

Pas op he, alleen vrienden
uh.. daar is toch niets mis mee?
meer zo van beleefd enzo..
of ben ik nou zo anders..
pi_25384658
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:15 schreef Modwire het volgende:
Gemiddeld genomen zal een man niet snel (vrijwillig) omgaan met een lelijke vrouw. Dus als het goed klikt willen mannen meer, en anders willen ze ook geen vriendschap.
En dit geldt niet voor knappe vrouwen?
pi_25384898
Uitzonderingen zijn er altijd, maar volgens mij kan het bijna niet. Natuurlijk wel dat je vrienden van het andere geslacht in je vriendengroep hebt, maar als het zo'n vriendschap wordt waarbij je vaak met zijn tweeen op de bank gaat hangen e.d. is het volgens mij bijna onvermijdelijk dat 1 van de twee meer gaat voelen. Heb dat zelf wel meegemaakt, tot voor kort ging de man dan meer voelen maar de laatste keer was ik het. Bah!

Een vriendin van me is altijd erg op zoek naar een 'maatje' en heeft dus steeds weer een andere jongen met wie ze zo ongeveer alles samen doet: eten, voor de tv hangen, naar de film...en NATUURLIJK gebeurt het telkens dat die heren verliefd op haar worden. Tegenwoordig waarschuwen wij haar als ze weer eens zo'n vriendschap begint te ontwikkelen met een man, maar dan roept ze altijd: "nee, deze is anders, hij wil echt alleen maar vriendschap net als ik" en een paar maanden later ligt er weer een arme ongelukkig verliefde jongen in puin
pi_25384999
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:50 schreef thaleia het volgende:
Tegenwoordig waarschuwen wij haar als ze weer eens zo'n vriendschap begint te ontwikkelen met een man, maar dan roept ze altijd: "nee, deze is anders, hij wil echt alleen maar vriendschap net als ik" en een paar maanden later ligt er weer een arme ongelukkig verliefde jongen in puin
Inderdaad, zo zit er ook een vriendin in mijn kennissengroep, altijd de onschuldige snol uithangen, terwijl al de anderen al lang gezien hebben dat die jongen wel geïnteresseerd is in dat meisje.

Dus TS, als je dat echt al ZOOOOOOOOOOOO vaak hebt meegemaakt, zou je je misschien wel iets anders kunnen opstellen tegen je mannelijke vrienden. Je hebt er veel, niet alles maar toch heel veel, zelf van in de hand.

Ik geloof niet in hechte vriendschappen tussen een jongen en een meisje, inderdaad, minstens één van de twee zal toch altjd zwichten...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:02:08 #37
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_25385109
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:15 schreef Modwire het volgende:
Gemiddeld genomen zal een man niet snel (vrijwillig) omgaan met een lelijke vrouw. Dus als het goed klikt willen mannen meer, en anders willen ze ook geen vriendschap.
Nou volgens mij is het andersom. volgens mij word je doorgaans eerder verliefd op knappe vrouwen. Ik zou zeggen dat 't bij lelijke vrouwen makkelijker is om een vriendschappelijke band te houden omdat je je niet fysiek aangetrokken voelt. maarja wat weet ik er van...
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_25385234
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

En dit geldt niet voor knappe vrouwen?
Even een verduidelijking: Mannen gaan niet om met lelijke vrouwen, alleen met redelijk tot mooie vrouwen. Als ze vriendschap met een lelijk vrouw zouden sluiten dan zou het maar zeer sporadisch voorkomen dat de man meer wil. Mannen zijn visueel ingesteld. Bij een vriendschap met een redelijk tot knappe vrouw zal het voorkomen dat de man meer wil, vriendschap tussen een man en een lelijk vrouwmensch is vrijwel uitgesloten.
pi_25385742
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:02 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Nou volgens mij is het andersom. volgens mij word je doorgaans eerder verliefd op knappe vrouwen. Ik zou zeggen dat 't bij lelijke vrouwen makkelijker is om een vriendschappelijke band te houden omdat je je niet fysiek aangetrokken voelt. maarja wat weet ik er van...
Lukt niet, dan moet je steeds opletten dat je niet de verkeerde signalen stuurt, straks wordt ze verliefd op jou.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_25385823
En je moet je reputatie hooghouden, je vrienden mogen ook niet denken dat je haar leuk vind.
pi_25385838
Dit topic gaat een vreemde wending nemen.
pi_25385856
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:45 schreef Modwire het volgende:
En je moet je reputatie hooghouden, je vrienden mogen ook niet denken dat je haar leuk vind.
Een msn relatie zou dus wel kunnen, want dan kan je altijd nog zeggen dat ze hele andere foto's stuurde.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_25386540
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:08 schreef Modwire het volgende:

[..]

Even een verduidelijking: Mannen gaan niet om met lelijke vrouwen, alleen met redelijk tot mooie vrouwen. Als ze vriendschap met een lelijk vrouw zouden sluiten dan zou het maar zeer sporadisch voorkomen dat de man meer wil. Mannen zijn visueel ingesteld. Bij een vriendschap met een redelijk tot knappe vrouw zal het voorkomen dat de man meer wil, vriendschap tussen een man en een lelijk vrouwmensch is vrijwel uitgesloten.
Je zit verkeerd . Ik ben een absoluut 'niet-knap' meisje, en ga heb meerdere mannelijke vrienden, tegen 1 beste vriendin. Denk dat het juist zo is dat mannen met lelijke meiden vriendschappelijker om kunnen gaan, zoals iemand al zei. Ik heb bij jongens meer de functie van 'een' vriendin, praatpaal, iets in die richting dan iets anders.
Ik denk dat je wel een punt hebt als je zegt dat jongens sneller contact zoeken met knappere meiden, dat klopt weer wel.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:44:32 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25386776
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:46 schreef Biancavia het volgende:
Dit topic gaat een vreemde wending nemen.
kuch
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 21:47:16 #45
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25386826
kom maar... ik doe echt niks
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25386916
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:14 schreef jeann het volgende:
Het kan wel hoor.
Ik heb al jaren een vriendin.
Allebij nooit de neiging gehad om elkaar te zoenen ofzo.
Gewoon vriendschap meer niet
Ik heb op dat gebied ook in geen enkel geval problemen ondervonden.
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in mijn optiek dan ook prima mogelijk.

Ik vind zulke vriendschappen vaak juist erg fijn, omdat je daarin dingen vindt die bij vriendschappen tussen mensen van hetzelfde geslacht onderling niet aanwezig zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door TheDon1985 op 06-03-2005 11:25:34 ]
pi_25387136
Ik zou het wel leuk vinden hoor een vriendschap met een man, helaas wil dat nooit lukken.
Zelf zou ik gewoon zeggen joh luister eens ff...ik wil een leuke vriendschap met je maar meer ook niet dan weet je dat
Waarom eromheen draaien??? Je gaat het je zelf toch niet moeilijk lopen maken. Gewoon recht voor zn raap, gooi het eruit, dan weet je alle 2 gelijk waar je aan toe bent.
pi_25390289
Dit klinkt bekend!

Ik heb al jaren gewoon een aantal vriendinnen, gewoon zonder er meer achter te gaan zoeken. Op den duur worden ze gewoon onderdeel van je geestelijke inboedel ipv een nieuw bed

Evil-angel: Hm maybe moet je het iets subtieler brengen Gewoon met praten helpt, gooi het gesprek dan gewoon eens op relaties tussen m/v en vrienden blijven. Zo kun je heel subtiel je punt duidelijk maken lijkt me
Zolang je op de dag des oordeels maar niet moet uitleggen dat alles is mislukt :)
  zondag 6 maart 2005 @ 01:18:22 #49
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_25390312
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
pi_25390326
Oh het kan best hoor. Ik heb een aantal vriendschappen met meiden achter de rug. Toegegeven, in 2 gevallen werd ik na verloop van tijd verliefd op 'r, in 1 van die twee gevallen zij achteraf ook op mij, maar ze had toen al verkering met een andere gozer, en die wilde ze niet zomaar in de steek laten. Daar werd de vriendschap als zodanig echter niets minder om. In beide gevallen hebben we elkaar dan ook nooit met ook maar een vinger aangeraakt.
En evengoed heb ik nogsteeds een aantal gewone normale platonische vriendschappen met meiden. Waarom niet? Ik weet waar ik aan toe ben, want in beide gevallen hebben ze al jaren verkering, en in beide gevallen zou ik het geen 2 dagen met ze uithouden in een relatie, naar ik vrees. Maar ook daar word de vriendschap echt niet minder om.
Het is maar net hoe gek je jezelf en de ander maken wilt hoor, als jij realistisch blijft, met je benen stevig op de grond blijft staan, en een klein beetje nadenkt, is er niks aan de hand
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_25390377
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:16 schreef Dark-Sky het volgende:
Dit klinkt bekend!

Ik heb al jaren gewoon een aantal vriendinnen, gewoon zonder er meer achter te gaan zoeken. Op den duur worden ze gewoon onderdeel van je geestelijke inboedel ipv een nieuw bed

Evil-angel: Hm maybe moet je het iets subtieler brengen Gewoon met praten helpt, gooi het gesprek dan gewoon eens op relaties tussen m/v en vrienden blijven. Zo kun je heel subtiel je punt duidelijk maken lijkt me
Zelfs dan lukt het niet al zou ik het nog zo leuk vinden...het subtiel brengen werkt vaak niet, dus dan maar iets "harder" en dan werkt het nog niet...hahaha toch maar weer eens gaan praten als brugman, alleen heb ik momenteel even geen mannelijke vrienden meer hoe zou dat toch komen
pi_25390435
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:

Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
Ge-wel-dig stukje
Zolang je op de dag des oordeels maar niet moet uitleggen dat alles is mislukt :)
pi_25390496
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:23 schreef Evil-Angel het volgende:

[..]

Zelfs dan lukt het niet al zou ik het nog zo leuk vinden...het subtiel brengen werkt vaak niet, dus dan maar iets "harder" en dan werkt het nog niet...hahaha toch maar weer eens gaan praten als brugman, alleen heb ik momenteel even geen mannelijke vrienden meer hoe zou dat toch komen
Naaaa, dat klinkt wel erg wanhopig hoor Ik durf te wedden dat er jongens in je telefoonboek staan die opnemen als je belt Als dat niet zo is dan zou ik het als een verloren zaak beschouwen en eens uitgaan in een andere stad
pi_25390556
door dit topic te lezen, realiseer ik mij nu dat een heel goede vriendin enkele weken geleden mij wel subtiel iets heeft willen duidelijk maken
pi_25390566
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:32 schreef Dark-Sky het volgende:

[..]

Naaaa, dat klinkt wel erg wanhopig hoor Ik durf te wedden dat er jongens in je telefoonboek staan die opnemen als je belt Als dat niet zo is dan zou ik het als een verloren zaak beschouwen en eens uitgaan in een andere stad
Nou zo erg is het niet hoor zou het best wel eens leuk vinden maar het is niet zo dat ik er op zit te wachten hahahah... heb het nu ook prima naar mijn zin...
pi_25390586
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:36 schreef -Lay-Z- het volgende:
door dit topic te lezen, realiseer ik mij nu dat een heel goede vriendin enkele weken geleden mij wel subtiel iets heeft willen duidelijk maken
Was het zo erg
pi_25390599
Loog zij subtiel doch ferm ( Uitgaande van je vorige posts in dit topic )
pi_25390637
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:38 schreef Evil-Angel het volgende:

[..]

Was het zo erg
ze wilde van de ene dag op de andere dag niet meer meerijden (wij carpoolden), en zei nog maar weinig
haar uitleg was dat ze ook eens met andere mensen wilde omgaan. het komt er dus op neer dat ze wilde dat ik afstand nam (realiseer ik mij nu pas)

ook wel even vermelden dat dit maar even heeft geduurd, ondertussen is het weer bijna net als vroeger
pi_25390639
Ik lieg nooit
pi_25390664
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:42 schreef -Lay-Z- het volgende:

[..]

ze wilde van de ene dag op de andere dag niet meer meerijden (wij carpoolden), en zei nog maar weinig
haar uitleg was dat ze ook eens met andere mensen wilde omgaan. het komt er dus op neer dat ze wilde dat ik afstand nam (realiseer ik mij nu pas)

ook wel even vermelden dat dit maar even heeft geduurd, ondertussen is het weer bijna net als vroeger
Ehm...wil jij nu op een subtiele manier duidelijk maken dat je gevoelens heb voor haar ???
pi_25390701
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:45 schreef Evil-Angel het volgende:

[..]

Ehm...wil jij nu op een subtiele manier duidelijk maken dat je gevoelens heb voor haar ???
valt het zo op dan??
pi_25390713
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:48 schreef -Lay-Z- het volgende:

[..]

valt het zo op dan??
Nee???
pi_25390741
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:49 schreef Evil-Angel het volgende:

[..]

Nee???
maar om nu even ontopic terug te gaan

volgens mij is het gewoon iets dat maar een beperkt aantal mannen kan (vrienden zijn zonder meer)
het is zo, en het zal wss zo ook wel blijven.

Heeft het misschien iets te maken met onze drang om ons voort te produceren??
pi_25390743
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:42 schreef Evil-Angel het volgende:
Ik lieg nooit
Ik bedenk me eigenlijk net dat internet wel door vrouwen uitgevonden moet zijn, je kunt praten wat je wilt zonder dat jongens/mannen zien hoe je eruit zit ( volgens die laddertheorie van een paar posts terug is dat toch 60% van de beslissing, dat is toch al gouw een veto stem voor vriendschap en tegen gemeenschap

Ik moet nu _echt_ gaan slapen hoor, d'r komt weinig zinnigs meer uit
pi_25390855
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:51 schreef -Lay-Z- het volgende:

[..]

maar om nu even ontopic terug te gaan

volgens mij is het gewoon iets dat maar een beperkt aantal mannen kan (vrienden zijn zonder meer)
het is zo, en het zal wss zo ook wel blijven.

Geen idee ben geen vent hahaha...er zullen best mannen en vrouwen zijn die een vriendschappelijke relatie hebben, maar vaak hoor je toch dat 1 van de 2 kriebels krijgt...of 1 van de 2 een relatie heeft, waardoor haar of zijn partner het niet kan hebben dat er een vriendschap is met een ander.
  zondag 6 maart 2005 @ 02:14:47 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25390966
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:51 schreef -Lay-Z- het volgende:

nee we willen gewoon sex (liefst niet om voort te planten, maar omdat het lekker is). als ik wil risken bel ik mijn vrienden wel.
  zondag 6 maart 2005 @ 13:03:31 #67
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25394792
quote:
Op zondag 6 maart 2005 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
nee we willen gewoon sex (liefst niet om voort te planten, maar omdat het lekker is). als ik wil risken bel ik mijn vrienden wel.
En dat zou dan niet een meisje kunnen zijn?
  zondag 6 maart 2005 @ 14:04:28 #68
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_25395808
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:01 schreef mell.from.hell het volgende:
Hoe denken jullie hierover?
Ik heb best wat 'mannelijke vrienden' gehad, maar op de een of andere manier worden ze dus altijd verliefd
haha... ik heb ook best veel vrouwelijke 'vrienden' gehad, maar op een of andere manier
wordt ik dus vaak verliefd...
quote:
Hierdoor gaan de vriendschappen kapot en tja, eigenlijk werkt het nooit.
daar heb je helemaal gelijk in. als je ermee doorgaat (als jongen) ga je eraan kapot (figuurlijk)
en voor de vrouwelijke partij lijkt het me ook niet leuk, zo'n druipende verliefde hond
achter je aan.
quote:
Nu ga ik al een paar maanden met een jongen om, gewoon gezellig, lekker stappen enzo en ouwehoeren, verder niks.
Maar de laatste paar weken merk ik toch wel wat veranderingen in zijn gedrag, en volgens een vriendin van mij is hij verliefd.
Oke........dit was dus niet de bedoeling he.
Ik vind het gewoon leuk zoals het nu gaat, en heb geen verdere gevoelens voor hem.
Ik wil hem niet kwijt als vriend en wil hem niet kwetsen, maar het begint me een beetje op mijn zenuwen te werken.
jep.. zo gaat het altijd.
quote:
nou kan ik bovenstaande dus gewoon tegen hem zeggen, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt.
Hoe maak ik dit subtiel duidelijk...ik weet niet hoe ik zo'n gesprek moet beginnen.. zit je gezellig te lullen en dan ineens 'hey maar ik weet niet wat jij voelt, maar je moet hier niks achterzoeken hoor '
Not done.
tips?
ja zult het wel moeten zeggen. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat zo'n meisje het
Niet tegen mij zei, en dat is nog kutter. Dan duurt het veel te lang en is de desillusie nog groter.
Bij een ander heb ik gehad dat ze me iets mailde van "je moet er niet meer achter zoeken", en
dat is prima (was voor mij toen ook meer een bevestiging van wat ik al wist).

Maar een vriendschap terwijl één iemand misschien stiekum wel meer
zou willen, werkt niet. Omdat dat bij mij meestal snel gebeurd (en altijd
één-richtingsverkeer is zeg maar) heb ik ook geen vrouwelijke vrienden,
scheelt een hoop frustratie!

nouja, succes
groet

ps. zou jammer zijn als je bi bent, kun je nooit een waardevolle vriendschap
met iemand opbouwen (of je moet mensen uitzoeken die je totaal nooit
zou zien zitten)

[ Bericht 10% gewijzigd door zurekop op 06-03-2005 14:26:48 ]
  zondag 6 maart 2005 @ 15:23:12 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25396785
quote:
Op zondag 6 maart 2005 13:03 schreef Christine het volgende:

[..]

En dat zou dan niet een meisje kunnen zijn?
in mijn geval niet, maar er zal best een groepje mannen te vinden zijn waarvoor dat wel geldt.
  zondag 6 maart 2005 @ 15:23:24 #70
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_25396792
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:27 schreef Dark-Sky het volgende:

[..]

Ge-wel-dig stukje
If the man is in the upper position the disparity is a measure of how long the woman will put up with him cheating, using her physically without committing, or paying his rent and all his bills.

If the woman is in the power position then it is a measure of how much the man will spend money on her, fetch her things at midnight, and listen to stories about other guys she is fucking.

Dat vind ik 't mooiste stukje
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_25397685
quote:
Op zondag 6 maart 2005 14:04 schreef zurekop het volgende:

[..]

haha... ik heb ook best veel vrouwelijke 'vrienden' gehad, maar op een of andere manier
wordt ik dus vaak verliefd...
[..]

daar heb je helemaal gelijk in. als je ermee doorgaat (als jongen) ga je eraan kapot (figuurlijk)
en voor de vrouwelijke partij lijkt het me ook niet leuk, zo'n druipende verliefde hond
achter je aan.
[..]

jep.. zo gaat het altijd.
[..]

ja zult het wel moeten zeggen. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat zo'n meisje het
Niet tegen mij zei, en dat is nog kutter. Dan duurt het veel te lang en is de desillusie nog groter.
Bij een ander heb ik gehad dat ze me iets mailde van "je moet er niet meer achter zoeken", en

Maar een vriendschap terwijl één iemand misschien stiekum wel meer
zou willen, werkt niet. Omdat dat bij mij meestal snel gebeurd (en altijd
één-richtingsverkeer is zeg maar) heb ik ook geen vrouwelijke vrienden,
scheelt een hoop frustratie!

nouja, succes
groet

ps. zou jammer zijn als je bi bent, kun je nooit een waardevolle vriendschap
met iemand opbouwen (of je moet mensen uitzoeken die je totaal nooit
zou zien zitten)

Net hetzelfde als bij mij, enkel dat ik meer vriendinnen dan vrienden heb. Om de één of andere reden ben ik gewoon liever in vrouwelijk gezelschap
pi_25398584
quote:
Op zondag 6 maart 2005 14:04 schreef zurekop het volgende:

Mja het speelt al best lang eigenlijk
Hij weet het diep van binnen ook wel i guess...maar heeft gewoon bevestiging nodig.
  maandag 7 maart 2005 @ 11:48:01 #73
99533 zurekop
pi_25410128
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:00 schreef mell.from.hell het volgende:

[..]

Mja het speelt al best lang eigenlijk
Hij weet het diep van binnen ook wel i guess...maar heeft gewoon bevestiging nodig.
ja klopt..
een man kan niet zoveel met 'vrouwelijke hints' en dat soort dingen (tenminsten ik
niet en jongens die ik ken ook niet), dus die heeft inderdaad op zo'n moment een
(negatieve) bevestiging nodig.

zoals iemand met hoogtevrees in een ski-lift... toch steeds even naar beneden kijken...

of als een ober zegt "het bord is heet, meneer", ... toch even vastpakken...

zoals straks, met de auto door het sneeuw/ijs in m'n straat, ("het is glad").... toch even slippen....

grts
  maandag 7 maart 2005 @ 11:58:01 #74
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25410320
Bij mij zijn er al wel wat vriendschappen kapot door gegaan. Een goede vriend van me kuste me op gegeven moment. We hebben er toen een goed gesprek over gehad maar toch was alles anders tussen ons. Langzaamaan is het contact toen verwatert. Erg jammer dus.
Het gebeurd volgens mij vrij vaak dat iemand verliefd word op zijn/haar beste vriend. Waarschijnlijk juist omdat je zo close met elkaar omgaat. Tenminste, dat was bij me wel het geval. Gezellig naast elkaar op de bank liggen filmpje kijken, over elkaar heen hangen, knuffelen, samen slapen enzo. Alles zonder bijbedoelingen, maar toch schijnt het op gegeven moment op een andere manier opgevat te worden.

Ik denk dat je er beter wel over kan praten. Anders blijf je ermee zitten en dat is ook niet bevorderlijk voor de vriendschap...
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  maandag 7 maart 2005 @ 15:06:45 #75
99533 zurekop
pi_25412716
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:58 schreef Shreever het volgende:
Bij mij zijn er al wel wat vriendschappen kapot door gegaan.
(...)
Gezellig naast elkaar op de bank liggen filmpje kijken, over elkaar heen hangen, knuffelen, samen slapen enzo.
hahaha, nee vind je het gek dat iemand er dan meer achter zoekt! ongelooflijk
quote:
Alles zonder bijbedoelingen, maar toch schijnt het op gegeven moment op een andere manier opgevat te worden.
dit soort dingen werken niet (tenminste bij mij en anderen die ik ken)
maar je hoort het vaak: het meisje (zonder bijbedoelingen) - lekker naief - denkend aan de
prijs van de aardappelen ofzo, terwijl de jongen verliefd ernaast zit dampend en trillend, te bedenken welke 'move' hij nu moet maken...
  maandag 7 maart 2005 @ 15:17:18 #76
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25412874
quote:
Op maandag 7 maart 2005 15:06 schreef zurekop het volgende:

[..]

hahaha, nee vind je het gek dat iemand er dan meer achter zoekt! ongelooflijk
[..]

dit soort dingen werken niet (tenminste bij mij en anderen die ik ken)
maar je hoort het vaak: het meisje (zonder bijbedoelingen) - lekker naief - denkend aan de
prijs van de aardappelen ofzo, terwijl de jongen verliefd ernaast zit dampend en trillend, te bedenken welke 'move' hij nu moet maken...
Bij mij meestal dus ook niet
Maar ik vind het heerlijk om zo close te kunnen zijn met een goede vriend, net als hoe ik dat met goede vriendinnen doe. Het gaat bij mij vanzelf, waarschijnlijk omdat ik me enorm op mijn gemak voel bij die persoon. Ik blijf het toch enorm jammer vinden dat dat (in de meeste gevallen) niet mogelijk is...
  maandag 7 maart 2005 @ 15:22:55 #77
52214 RDC
Tyf op!
pi_25412967
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Maar misschien had hij dat wel gewild?
Don't get me started ...
We hebben het nog steeds leuk
  maandag 7 maart 2005 @ 15:30:27 #78
99533 zurekop
pi_25413083
quote:
Op maandag 7 maart 2005 15:17 schreef Shreever het volgende:
[..]
Bij mij meestal dus ook niet
Maar ik vind het heerlijk om zo close te kunnen zijn met een goede vriend, net als hoe ik dat met goede vriendinnen doe. Het gaat bij mij vanzelf, waarschijnlijk omdat ik me enorm op mijn gemak voel bij die persoon. Ik blijf het toch enorm jammer vinden dat dat (in de meeste gevallen) niet mogelijk is...
ja... als jongen is die aandacht van een meisje in eerste instantie ook leuk.... totdat het aandacht
blijkt te zijn die inderdaad totaal niks betekent (in romantische zin dan). Ik voelde me dan altijd
steeds slechter (terwijl de vrouw in kwestie van niks wist). Toch blijf je dan lekker zo doorgaan,
omdat het ook niet Echt vervelend is... pas naderhand wordt je er gek van...
  maandag 7 maart 2005 @ 15:43:42 #79
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25413240
quote:
Op maandag 7 maart 2005 15:30 schreef zurekop het volgende:

[..]

ja... als jongen is die aandacht van een meisje in eerste instantie ook leuk.... totdat het aandacht
blijkt te zijn die inderdaad totaal niks betekent (in romantische zin dan). Ik voelde me dan altijd
steeds slechter (terwijl de vrouw in kwestie van niks wist). Toch blijf je dan lekker zo doorgaan,
omdat het ook niet Echt vervelend is... pas naderhand wordt je er gek van...
Ik heb sowieso een bord voor m'n kop als het mannen betreft die in mij geinteresseerd zijn en het voorbeeld dat ik eerder noemde was wel 1 van de extreemste gevallen. Maar bij hem voelde ik me toen echt op mijn gemak. Het was ook niet zo dat het alleen van mijn kant kwam, het kwam van beide kanten. Hij wist dat er bij mij niets achterzat, want daar hebben we het tijdens onze vriendschap vaak over gehad. En ik ging ervanuit dat dat bij hem hetzelfde was. Aan de ene kant weet je gewoon dat het kan gebeuren, maar je verwacht niet dat het gebeurd. Het lijkt vaak zelfs of vrouwen er wel toe in staat zijn om zo close te zijn met een man en andersom niet.
Er zijn ook veel mannen die altijd als 'goede vriend' betiteld worden. Het lijkt me best irritant als dat je als man vaak overkomt.
  maandag 7 maart 2005 @ 17:09:58 #80
99533 zurekop
pi_25413723
quote:
Op maandag 7 maart 2005 15:43 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een bord voor m'n kop als het mannen betreft die in mij geinteresseerd zijn en het voorbeeld dat ik eerder noemde was wel 1 van de extreemste gevallen. Maar bij hem voelde ik me toen echt op mijn gemak. Het was ook niet zo dat het alleen van mijn kant kwam, het kwam van beide kanten. Hij wist dat er bij mij niets achterzat, want daar hebben we het tijdens onze vriendschap vaak over gehad. En ik ging ervanuit dat dat bij hem hetzelfde was. Aan de ene kant weet je gewoon dat het kan gebeuren, maar je verwacht niet dat het gebeurd. Het lijkt vaak zelfs of vrouwen er wel toe in staat zijn om zo close te zijn met een man en andersom niet.
hmmm, als je het er allebei duidelijk over gehad hebt, is het misschien minder snel te verwachten.
Als ik dan nog steeds meer zou willen met een 'goede vriendin', had ik allang de vrienschap
afgekapt (want de 'vriendschap' wordt dan gewoon te scheef)
quote:
Er zijn ook veel mannen die altijd als 'goede vriend' betiteld worden. Het lijkt me best irritant als dat je als man vaak overkomt.
.... snif, snif.....
ik heb nooit anders meegemaakt... (lijkt me best leuk als een meisje je ineens Wel als
potentiële vriend / lustobject ziet, maar die broer-zus-relaties, pffff ... vrij irritant idd.
de enige manier hoe ik er nu mee om ga is gewoon geen 'close' vriendschappen
met vrouwen aangaan)
(:) haha mijn signature behoeft dan ook weinig uitleg)

maargoed, ontopic: het gebeurd gewoon vaak en het probleem wat je vaak hebt
is dat er geen duidelijkheid is (dus iemand kan verwachtingen krijgen)

[ Bericht 2% gewijzigd door zurekop op 07-03-2005 17:16:57 ]
pi_25413928
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Bekend
Hey! Hoe is het daar in het pittoreske Zdrecht? en met mr den Oude? hehe..

Bij mij loopt het helaas ook altijd maar op hetzelfde uit.
Op een gegeven moment was ik het ook maar spuugzat. Dan was het net uit met een vriendje en kwamen er weer vrienden bekennen dat ze al tijden verliefd op me waren.
Heb toen een tijd flink afstand genomen. En als ik dan weer contact met ze kreeg, dan begon ik over andere jongens te praten.. of dat ik totaal geen zin had in een vriend e.d
En eh.. ik vind het ook altijd zo arrogant staan om te vragen of iemand verliefd op me is.. of meer gevoelens voor me heeft.. Als je dat ook vind kun je het misschien het beste op mijn manier aanpakken?
Of je vraagt het hem gewoon wél op de man af en bent hard en duidelijk.. want mannen schijnen onze subtiele hint nooit echt te begrijpen.

[ Bericht 11% gewijzigd door gekke_sandra op 07-03-2005 17:45:38 ]
Delivered without an information leaflet
pi_25414138
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:18 schreef MissPeppertje het volgende:

[..]

Hehehe neej zijn wel met mensen die ik dat wel ken en waarvan ik dan ook wel weet dat ze het niet erg zullen vinden. Doe het ook gewoon bij vriendinnen en bedoel er echt niks meer....

Maar is meestal gewoon meer een klap op kont geven, en dan dus wel bij mensen die ik ken....Zou het niet eens durven om het te doen bij een jongen die ik niet ken
Ik zou ook niet willen dat iemand die ik niet ken het bij mij doet....dus doe ik dat ook niet bij een ander
Mag je best eens bij mij doen hoor. Zullen we kijken of we "vrienden" kunnen zijn
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_25414494
Je moet het gewoon eens met 'm erover hebben. Want als hij niet verliefd op je is, is er niks aan de hand en kunnen jullie gewoon vrienden blijven, maar als hij het wel is, dan zit je 'm nu gewoon voor de gek te houden en loop je het risico dat er vroeg of laat iets gebeurd waardoor je vriendschap eraan gaat.
pi_25414887
quote:
Op maandag 7 maart 2005 15:43 schreef Shreever het volgende:
Ik heb sowieso een bord voor m'n kop als het mannen betreft die in mij geinteresseerd zijn. Maar bij hem voelde ik me toen echt op mijn gemak. Het lijkt vaak zelfs of vrouwen er wel toe in staat zijn om zo close te zijn met een man en andersom niet.
Ja.. ik ook en als ik ze verdenk van verliefdheid.. dan praat ik mezelf aan dat ik het me verbeeld. Ik wist dat hij verliefd op me was geweest, maar toen hij al een langere tijd een vriendin had leek het me vanzelfsprekend dat het over was.
We werden steeds closer en ik voelde me op mijn gemak. Ik had toentertijd ook zelf een vriend, dus hij wist dat er niks mogelijk was. Toen het uitging tussen mij en mijn vriend ging hij steeds meer toespelingen maken.
En ik maar denken dat hij alleen mijn beste vriendje was..
quote:
Bij mij zijn er al wel wat vriendschappen kapot door gegaan. Een goede vriend van me kuste me op gegeven moment. We hebben er toen een goed gesprek over gehad maar toch was alles anders tussen ons. Langzaamaan is het contact toen verwatert. Erg jammer dus.
Mja.. uiteindelijk is mijn relatie met mijn beste vriend er ook door kapot gegaan.
Toen ik dacht dat zijn bedoelingen anders waren heb ik mijn beste vriend erop aangesproken. Dat ik me er niet meer bij op mijn gemak voelde, zeker omdat hij een vriendin had. Zat zijn vriendin in de woonkamer, stond hij mij in de keuken uit te dagen. Hij zei dat het allemaal maar een geintje was.
Ik heb toen lange tijd afstand van hem genomen.. omdat ik me schuldig voelde.

Toen ik hem weer voor het eerst zag, bleek dat het een dag uit was met zijn vriendin. Ik was ervan geschrokken omdat ze zo lang wat hadden, maar hij leek er niet zo mee te zitten. Toen hij me thuisbracht knuffelde we als gewoonlijk, maar het was allemaal anders. Ik voelde me erg eenzaam en liet me meeslepen.. voor ik het wist waren we aan het zoenen... helemaal niet wat mijn bedoeling was.

Daarna spraken we af om erover te praten. Hij zag een vervolg wel zitten, maar voor mij was dat absoluut geen optie. Hij vond het jammer, maar geen probleem.. we zouden gewoon beste vrienden blijven, zei hij. Daarna verwaterde het contact.. hij deed er weinig moeite voor en onze vriendschap was helemaal niet meer wat het was. En nu ik erbij stil sta denk ik dat het misschien wel mijn fout is geweest..
pi_25415063
OK..nu weet ik het zeker:
We hadden vorige week afgesproken om aankomende donderdagavond met een groepje te gaan stappen, en stuurde even smsje of dat nog door zou gaan.

Stuurt ie terug, 'Ja geloof het wel..maar je mag alleen mee als je m'n vriendin wordt ''

Pfffff
pi_25415175
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef mell.from.hell het volgende:
maar je mag alleen mee als je m'n vriendin wordt ''

Pfffff
Nou, dan mag je dus niet mee, opgelost slotje

trouwens wel suf van je die dingen kan je verwachten/zien aankomen.
pi_25415373
Terug sms-en: Nou veel plezier nog donderdag, ik hoor wel hoe het geweest is!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_25415426
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef mell.from.hell het volgende:
OK..nu weet ik het zeker:
We hadden vorige week afgesproken om aankomende donderdagavond met een groepje te gaan stappen, en stuurde even smsje of dat nog door zou gaan.

Stuurt ie terug, 'Ja geloof het wel..maar je mag alleen mee als je m'n vriendin wordt ''

Pfffff
Omg.. lijkt mijn beste vriend wel die maakte ook altijd zulk soort opmerkingen. Wat ga je nu doen?
pi_25415600
Ik begin langzaam een lijn hierin te zien. Het lijkt erop dat vrouwen wel denken 'gewoon' vrienden te kunnen zijn met mannen, maar mannen willen stiekem op den duur toch meer. Klopt dit? Zijn er mannen die vrouwen als vriendin hebben en daarmee regelmatig leuke dingen gaan doen zonder dat er verder iets gebeurt of dat ze er verder iets van verwachten??
pi_25415682
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:38 schreef schufucker het volgende:
Ik begin langzaam een lijn hierin te zien. Het lijkt erop dat vrouwen wel denken 'gewoon' vrienden te kunnen zijn met mannen, maar mannen willen stiekem op den duur toch meer. Klopt dit? Zijn er mannen die vrouwen als vriendin hebben en daarmee regelmatig leuke dingen gaan doen zonder dat er verder iets gebeurt of dat ze er verder iets van verwachten??
nee, wij mannen verwachten altijd meer
pi_25417213
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:38 schreef schufucker het volgende:
Ik...

Van de vriendinnen die ik heb zou ik nooit meer willen dan alleen vriendschap.
Ook van mijn beste vriendin niet.
  maandag 7 maart 2005 @ 22:15:36 #92
99533 zurekop
pi_25417357
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:46 schreef -Lay-Z- het volgende:
nee, wij mannen verwachten altijd meer
klopt!
MEER... altijd altijd altijd altijd meer!!!
(maarja)

maar er bestaan volgens mij (heb ik gehoord) wel mannen die
'gewone' vriendinnen hebben zonder bijbedoelingen...
.......denk ik, hmmm
pi_25419753
Die mannen bestaan idd. En nee ze zijn niet allemaal homo . Tenminste, de vrienden die ik heb niet.
pi_25419856
Mijn vrienden zijn ook hetero. Maar ik ga ook niet met ze knuffelen/op de bank hangen. Dat zou ik ook niet met een goeie vriendin doen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25420141
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:07 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Ik...

Van de vriendinnen die ik heb zou ik nooit meer willen dan alleen vriendschap.
Ook van mijn beste vriendin niet.
En jullie doen ook regelmatig samen dingen met z'n 2en? Of meer in een vriendengroep oid?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  Redactie Games dinsdag 8 maart 2005 @ 00:52:16 #96
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25420208
Het scheelt trouwens wel hoe vaak men elkaar ziet, als je elkaar dag in, dag uit ziet. Dan wordt het lastig ja. Ik heb zelf gewoon nog een goeie vriendin die ik wel regelmatig spreek, maar eigenlijk best vaak gewoon op reis is door de wereld, dat ik er nooit echt een verliefdheidsgevoel aan over gehouden heb. Spreken doe je over de telefoon, ICQ of je mailt elkaar. Maar dan kun je eigenlijk niet meer van een "relatie" spreken. Vriend heeft ze niet (althans ik geloof dat ze me het anders allang verteld had), maar goed geloof ook niet dat ze echt op mij verliefd is ofzo. En af en toe komt ze weer eens langs bij mij langs om te overnachten... boeien. Je merkt zelf wel als iemand je niet ziet zitten.

Contact wordt sowiezo minder en het initiatief is ver te zoeken...
En als je dan nog bij je hoofd gaat denken: "Goh, misschien is ze nog wel verliefd op me..."
Forget it, moet je bij jezelf eens nagaan hoe wanhopig dat klinkt...
Ze is echt niet de enige op de wereld..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 01:12:46 #97
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_25420551
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:

Zo herkenbaar . Geweldig.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 maart 2005 @ 01:26:33 #98
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_25420744
Trouwens ik heb zelf goede vriendinnen, waarmee ik gewoon jaren platonische relaties mee heb. Op een of andere manier gaan die relaties bij mij veel langer mee (meestal omdat ik gewone relaties verneuk). Platonische relaties worden alleen maar waardevoller met de jaren en dan is het beter om voorzichtiger te zijn.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:40:03 #99
99533 zurekop
pi_25423103
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 01:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Platonische relaties worden alleen maar waardevoller met de jaren en dan is het beter om voorzichtiger te zijn.
maar bedoel je dan niet, dat je met die vrouw(en) eigenlijk wat zou willen, maar "omdat het zo
beter gaat" of "omdat de vriendschap anders verneukt wordt" het toch maar niet probeert?

hmmm, ik zou eigenlijk alleen erover denken "vrienden" te worden met een vrouw, als ik
zelf al een vriendin had (en een goede relatie daarmee dan).
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:02:49 #100
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25423352
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Die mannen bestaan idd. En nee ze zijn niet allemaal homo . Tenminste, de vrienden die ik heb niet.
Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar dat kan best aan mij liggen dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')