Maar misschien had hij dat wel gewild?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef poepsie het volgende:
Ik heb ook 2 goede vrienden en eentje kwam ook altijd hier en lag ik ook elke avond gezellig mee op de bank film te kijken. Nooit iets gebeurd,
Ja hoor! Zie je het voor je? Lekker advies.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Psychiater het volgende:
Gewoon altijd benadrukken dat hij een vriend is. Als hij je belt om uit te gaan zeg je: 'maar wel als vrienden.' Als hij tegen je praat eerst zeggen: 'pas op he, alleen vrienden' . Als hij je vriendschappelijk omhelst zeg je: 'pas op he, alleen vrienden.' Als hij je aankijkt zeg je: pas op, niet te zwoel, alleen vrienden.' Gewoon jezelf indekken dus.
Pas op met wat je zegt hé, alleen als vrienden!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja hoor! Zie je het voor je? Lekker advies.
'ik ga ff drinken halen, wil je ook wat'?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Psychiater het volgende:
Gewoon altijd benadrukken dat hij een vriend is. Als hij je belt om uit te gaan zeg je: 'maar wel als vrienden.' Als hij tegen je praat eerst zeggen: 'pas op he, alleen vrienden' . Als hij je vriendschappelijk omhelst zeg je: 'pas op he, alleen vrienden.' Als hij je aankijkt zeg je: pas op, niet te zwoel, alleen vrienden.' Gewoon jezelf indekken dus.
En in de andere 5% is de vriend in kwestie homo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken.
Nou gebruik de tip van psychiater.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken. Of er komt een relatie uit voort, of een van beiden gaat meer voelen. Heel, heel af en toe werkt het wel, als er na jaren samenzijn nog steeds geen liefdesgevoelens de kop op hebben gestoken.
Maar meestal loopt het uit op een fiasco. Ik weet er alles van, zit er nu middenin..
Hij geeft aardig wat signalen..gewoon de manier waarop hij kijkt, als ik met een andere jongen bijvoorbeeld sta te praten, en de dingen die hij zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef poepsie het volgende:
Ik zou eerst eens uitzoeken of hij ook wel echt verliefd op je is.
Je kunt wel meteen een gesprek met hem beginnen over dat je niet verliefd op hem bent maar je weet niet eens zeker of hij wel verliefd op jou is. Is een beetje lullig dan he als jij erover begint terwijl die jongens ook alleen vriendschap wilt.
Ja, dat vrees ik inderdaad ook, ergo, het werkt nooit...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En in de andere 5% is de vriend in kwestie homo.
Toen ik in oktober een weekendje weg ging kwam er een vriend in kwestie binnen met de opmerking: "Zo, in welke kamer slaap jij?"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:28 schreef mell.from.hell het volgende:
[..]
Hij geeft aardig wat signalen..gewoon de manier waarop hij kijkt, als ik met een andere jongen bijvoorbeeld sta te praten, en de dingen die hij zegt.
Voorbeeldje: vorig weekend was ik een weekendje weg, en dan zegt hij dingen zoals: o dus dan moet ik je een heel weekend gaan missen..![]()
Kwam ik terug: en waren er nog leuke jongens? nog wat uitgespookt?
Het leek wel een kruisverhoor ..................![]()
Als bovenstaande gebeurt met ieman die je niet héél goed kent zou ik ook denken dat je wel meer wil als een platonische relatie, in elk geval dat er lichamelijke aantrekkingskracht is. Als je een beetje gaat uitdagen kun je verwachten dat ze denken dat er meer in zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:07 schreef MissPeppertje het volgende:
Ja je kneep toen in mijn kont?!?!?! (Algemeen bekend is nu eenmaal dat ik onwijs op lekkere kontjes geil kan ik ook niks aan doenZegt nog niet gelijk dat ik ook gelijk met iemand naar bed wil...)
Hehehe neej zijn wel met mensen die ik dat wel ken en waarvan ik dan ook wel weet dat ze het niet erg zullen vinden. Doe het ook gewoon bij vriendinnen en bedoel er echt niks meer....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als bovenstaande gebeurt met ieman die je niet héél goed kent zou ik ook denken dat je wel meer wil als een platonische relatie. Als je een beetje gaat uitdagen kun je verwachten dat ze denken dat er meer in zit.
Juist omdat mensen het niet gewend zijn om vriendschappelijk met het andere geslacht om te gaan zal er al gauw meer achter gezocht worden.
Een verliefdheid, wederzijds of niet, hoeft echt niet het einde van een vriendschap te betekenen. Want ja, in bijna alle gevallen wordt één van beiden (en vaak is dat de man) verliefd. Het hangt van beiden af of het een heet hangijzer gaat worden. Ik heb meer dan eens meegemaakt dat een vriend verliefd op mij werd. Daar zijn drie relaties uit voort gekomen, met mijn huidige vriend en met 2 jongens, waarvan ik er nu één nooit meer zie en één als een goede vriend beschouw. Ook van de jongens waar het niks mee werd, is het grootste deel nog een vriend van mij. Ik heb er gewoon nooit moeilijk over gedaan, nooit krampachtig afstand willen houden, er wel rekening mee gehouden dat hij wellicht meer wilde en dat ik hem geen hoop moest geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef nozem het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw zijn in 95% van de gevallen gedoemd te mislukken. Of er komt een relatie uit voort, of een van beiden gaat meer voelen. Heel, heel af en toe werkt het wel, als er na jaren samenzijn nog steeds geen liefdesgevoelens de kop op hebben gestoken.
Maar meestal loopt het uit op een fiasco. Ik weet er alles van, zit er nu middenin..
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:15 schreef WeirdMicky het volgende:
desperite
uh.. daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:20 schreef mell.from.hell het volgende:
[..]
'ik ga ff drinken halen, wil je ook wat'?
Pas op he, alleen vrienden
En dit geldt niet voor knappe vrouwen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:15 schreef Modwire het volgende:
Gemiddeld genomen zal een man niet snel (vrijwillig) omgaan met een lelijke vrouw. Dus als het goed klikt willen mannen meer, en anders willen ze ook geen vriendschap.
Inderdaad, zo zit er ook een vriendin in mijn kennissengroep, altijd de onschuldige snol uithangen, terwijl al de anderen al lang gezien hebben dat die jongen wel geïnteresseerd is in dat meisje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:50 schreef thaleia het volgende:
Tegenwoordig waarschuwen wij haar als ze weer eens zo'n vriendschap begint te ontwikkelen met een man, maar dan roept ze altijd: "nee, deze is anders, hij wil echt alleen maar vriendschap net als ik" en een paar maanden later ligt er weer een arme ongelukkig verliefde jongen in puin![]()
Nou volgens mij is het andersom. volgens mij word je doorgaans eerder verliefd op knappe vrouwen. Ik zou zeggen dat 't bij lelijke vrouwen makkelijker is om een vriendschappelijke band te houden omdat je je niet fysiek aangetrokken voelt. maarja wat weet ik er van...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:15 schreef Modwire het volgende:
Gemiddeld genomen zal een man niet snel (vrijwillig) omgaan met een lelijke vrouw. Dus als het goed klikt willen mannen meer, en anders willen ze ook geen vriendschap.
Even een verduidelijking: Mannen gaan niet om met lelijke vrouwen, alleen met redelijk tot mooie vrouwen. Als ze vriendschap met een lelijk vrouw zouden sluiten dan zou het maar zeer sporadisch voorkomen dat de man meer wil. Mannen zijn visueel ingesteld. Bij een vriendschap met een redelijk tot knappe vrouw zal het voorkomen dat de man meer wil, vriendschap tussen een man en een lelijk vrouwmensch is vrijwel uitgesloten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En dit geldt niet voor knappe vrouwen?
Lukt niet, dan moet je steeds opletten dat je niet de verkeerde signalen stuurt, straks wordt ze verliefd op jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het andersom. volgens mij word je doorgaans eerder verliefd op knappe vrouwen. Ik zou zeggen dat 't bij lelijke vrouwen makkelijker is om een vriendschappelijke band te houden omdat je je niet fysiek aangetrokken voelt. maarja wat weet ik er van...
Een msn relatie zou dus wel kunnen, want dan kan je altijd nog zeggen dat ze hele andere foto's stuurde.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:45 schreef Modwire het volgende:
En je moet je reputatie hooghouden, je vrienden mogen ook niet denken dat je haar leuk vind.![]()
Je zit verkeerdquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:08 schreef Modwire het volgende:
[..]
Even een verduidelijking: Mannen gaan niet om met lelijke vrouwen, alleen met redelijk tot mooie vrouwen. Als ze vriendschap met een lelijk vrouw zouden sluiten dan zou het maar zeer sporadisch voorkomen dat de man meer wil. Mannen zijn visueel ingesteld. Bij een vriendschap met een redelijk tot knappe vrouw zal het voorkomen dat de man meer wil, vriendschap tussen een man en een lelijk vrouwmensch is vrijwel uitgesloten.
kuchquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:46 schreef Biancavia het volgende:
Dit topic gaat een vreemde wending nemen.
Ik heb op dat gebied ook in geen enkel geval problemen ondervonden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:14 schreef jeann het volgende:
Het kan wel hoor.
Ik heb al jaren een vriendin.
Allebij nooit de neiging gehad om elkaar te zoenen ofzo.
Gewoon vriendschap meer niet
Zelfs dan lukt het nietquote:Op zondag 6 maart 2005 01:16 schreef Dark-Sky het volgende:
Dit klinkt bekend!
Ik heb al jaren gewoon een aantal vriendinnen, gewoon zonder er meer achter te gaan zoeken. Op den duur worden ze gewoon onderdeel van je geestelijke inboedel ipv een nieuw bed
Evil-angel: Hm maybe moet je het iets subtieler brengenGewoon met praten helpt, gooi het gesprek dan gewoon eens op relaties tussen m/v en vrienden blijven. Zo kun je heel subtiel je punt duidelijk maken lijkt me
Ge-wel-dig stukjequote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
Naaaa, dat klinkt wel erg wanhopig hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 01:23 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Zelfs dan lukt het nietal zou ik het nog zo leuk vinden...het subtiel brengen werkt vaak niet, dus dan maar iets "harder" en dan werkt het nog niet...hahaha
toch maar weer eens gaan praten als brugman, alleen heb ik momenteel even geen mannelijke vrienden meer
![]()
hoe zou dat toch komen
![]()
Nou zo erg is het niet hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 01:32 schreef Dark-Sky het volgende:
[..]
Naaaa, dat klinkt wel erg wanhopig hoorIk durf te wedden dat er jongens in je telefoonboek staan die opnemen als je belt
Als dat niet zo is dan zou ik het als een verloren zaak beschouwen en eens uitgaan in een andere stad
![]()
Was het zo ergquote:Op zondag 6 maart 2005 01:36 schreef -Lay-Z- het volgende:
door dit topic te lezen, realiseer ik mij nu dat een heel goede vriendin enkele weken geleden mij wel subtiel iets heeft willen duidelijk maken
ze wilde van de ene dag op de andere dag niet meer meerijden (wij carpoolden), en zei nog maar weinigquote:
Ehm...wil jij nu op een subtiele manier duidelijk maken dat je gevoelens heb voor haarquote:Op zondag 6 maart 2005 01:42 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
ze wilde van de ene dag op de andere dag niet meer meerijden (wij carpoolden), en zei nog maar weinig
haar uitleg was dat ze ook eens met andere mensen wilde omgaan. het komt er dus op neer dat ze wilde dat ik afstand nam (realiseer ik mij nu pas)
ook wel even vermelden dat dit maar even heeft geduurd, ondertussen is het weer bijna net als vroeger
valt het zo op dan??quote:Op zondag 6 maart 2005 01:45 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Ehm...wil jij nu op een subtiele manier duidelijk maken dat je gevoelens heb voor haar???
![]()
maar om nu even ontopic terug te gaanquote:
Ik bedenk me eigenlijk net dat internet wel door vrouwen uitgevonden moet zijn, je kunt praten wat je wilt zonder dat jongens/mannen zien hoe je eruit zit ( volgens die laddertheorie van een paar posts terug is dat toch 60% van de beslissing, dat is toch al gouw een veto stem voor vriendschap en tegen gemeenschapquote:
Geen idee ben geen vent hahaha...er zullen best mannen en vrouwen zijn die een vriendschappelijke relatie hebben, maar vaak hoor je toch dat 1 van de 2 kriebels krijgt...of 1 van de 2 een relatie heeft, waardoor haar of zijn partner het niet kan hebben dat er een vriendschap is met een ander.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:51 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
maar om nu even ontopic terug te gaan
volgens mij is het gewoon iets dat maar een beperkt aantal mannen kan (vrienden zijn zonder meer)
het is zo, en het zal wss zo ook wel blijven.
Heeft het misschien iets te maken met onze drang om ons voort te produceren??
nee we willen gewoon sex (liefst niet om voort te planten, maar omdat het lekker is). als ik wil risken bel ik mijn vrienden wel.quote:Op zondag 6 maart 2005 01:51 schreef -Lay-Z- het volgende:
Heeft het misschien iets te maken met onze drang om ons voort te produceren??
En dat zou dan niet een meisje kunnen zijn?quote:Op zondag 6 maart 2005 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
nee we willen gewoon sex (liefst niet om voort te planten, maar omdat het lekker is). als ik wil risken bel ik mijn vrienden wel.
haha... ik heb ook best veel vrouwelijke 'vrienden' gehad, maar op een of andere manierquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:01 schreef mell.from.hell het volgende:
Hoe denken jullie hierover?
Ik heb best wat 'mannelijke vrienden' gehad, maar op de een of andere manier worden ze dus altijd verliefd![]()
daar heb je helemaal gelijk in. als je ermee doorgaat (als jongen) ga je eraan kapot (figuurlijk)quote:Hierdoor gaan de vriendschappen kapot en tja, eigenlijk werkt het nooit.
jep.. zo gaat het altijd.quote:Nu ga ik al een paar maanden met een jongen om, gewoon gezellig, lekker stappen enzo en ouwehoeren, verder niks.
Maar de laatste paar weken merk ik toch wel wat veranderingen in zijn gedrag, en volgens een vriendin van mij is hij verliefd.
Oke........dit was dus niet de bedoeling he.
Ik vind het gewoon leuk zoals het nu gaat, en heb geen verdere gevoelens voor hem.
Ik wil hem niet kwijt als vriend en wil hem niet kwetsen, maar het begint me een beetje op mijn zenuwen te werken.
ja zult het wel moeten zeggen. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat zo'n meisje hetquote:nou kan ik bovenstaande dus gewoon tegen hem zeggen, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt.
Hoe maak ik dit subtiel duidelijk...ik weet niet hoe ik zo'n gesprek moet beginnen.. zit je gezellig te lullen en dan ineens 'hey maar ik weet niet wat jij voelt, maar je moet hier niks achterzoeken hoor '
Not done.![]()
tips?
in mijn geval niet, maar er zal best een groepje mannen te vinden zijn waarvoor dat wel geldt.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:03 schreef Christine het volgende:
[..]
En dat zou dan niet een meisje kunnen zijn?
If the man is in the upper position the disparity is a measure of how long the woman will put up with him cheating, using her physically without committing, or paying his rent and all his bills.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 14:04 schreef zurekop het volgende:
[..]
haha... ik heb ook best veel vrouwelijke 'vrienden' gehad, maar op een of andere manier
wordt ik dus vaak verliefd...
[..]
daar heb je helemaal gelijk in. als je ermee doorgaat (als jongen) ga je eraan kapot (figuurlijk)
en voor de vrouwelijke partij lijkt het me ook niet leuk, zo'n druipende verliefde hond
achter je aan.
[..]
jep.. zo gaat het altijd.
[..]
ja zult het wel moeten zeggen. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat zo'n meisje het
Niet tegen mij zei, en dat is nog kutter. Dan duurt het veel te lang en is de desillusie nog groter.
Bij een ander heb ik gehad dat ze me iets mailde van "je moet er niet meer achter zoeken", en
dat is prima (was voor mij toen ook meer een bevestiging van wat ik al wist).
Maar een vriendschap terwijl één iemand misschien stiekum wel meer
zou willen, werkt niet. Omdat dat bij mij meestal snel gebeurd (en altijd
één-richtingsverkeer is zeg maar) heb ik ook geen vrouwelijke vrienden,
scheelt een hoop frustratie!
nouja, succes
groet
ps. zou jammer zijn als je bi bent, kun je nooit een waardevolle vriendschap
met iemand opbouwen (of je moet mensen uitzoeken die je totaal nooit
zou zien zitten)
Mja het speelt al best lang eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2005 14:04 schreef zurekop het volgende:
ja zult het wel moeten zeggen. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat zo'n meisje het
Niet tegen mij zei, en dat is nog kutter. Dan duurt het veel te lang en is de desillusie nog groter.
Bij een ander heb ik gehad dat ze me iets mailde van "je moet er niet meer achter zoeken", en
dat is prima (was voor mij toen ook meer een bevestiging van wat ik al wist).
ja klopt..quote:Op zondag 6 maart 2005 17:00 schreef mell.from.hell het volgende:
[..]
Mja het speelt al best lang eigenlijk![]()
Hij weet het diep van binnen ook wel i guess...maar heeft gewoon bevestiging nodig.
hahaha, nee vind je het gek dat iemand er dan meer achter zoekt! ongelooflijkquote:Op maandag 7 maart 2005 11:58 schreef Shreever het volgende:
Bij mij zijn er al wel wat vriendschappen kapot door gegaan.
(...)
Gezellig naast elkaar op de bank liggen filmpje kijken, over elkaar heen hangen, knuffelen, samen slapen enzo.
dit soort dingen werken niet (tenminste bij mij en anderen die ik ken)quote:Alles zonder bijbedoelingen, maar toch schijnt het op gegeven moment op een andere manier opgevat te worden.
Bij mij meestal dus ook nietquote:Op maandag 7 maart 2005 15:06 schreef zurekop het volgende:
[..]
hahaha, nee vind je het gek dat iemand er dan meer achter zoekt! ongelooflijk
[..]
dit soort dingen werken niet (tenminste bij mij en anderen die ik ken)
maar je hoort het vaak: het meisje (zonder bijbedoelingen) - lekker naief - denkend aan de
prijs van de aardappelen ofzo, terwijl de jongen verliefd ernaast zit dampend en trillend, te bedenken welke 'move' hij nu moet maken...![]()
Don't get me started ...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:08 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar misschien had hij dat wel gewild?
ja... als jongen is die aandacht van een meisje in eerste instantie ook leuk.... totdat het aandachtquote:Op maandag 7 maart 2005 15:17 schreef Shreever het volgende:
[..]
Bij mij meestal dus ook niet
Maar ik vind het heerlijk om zo close te kunnen zijn met een goede vriend, net als hoe ik dat met goede vriendinnen doe. Het gaat bij mij vanzelf, waarschijnlijk omdat ik me enorm op mijn gemak voel bij die persoon. Ik blijf het toch enorm jammer vinden dat dat (in de meeste gevallen) niet mogelijk is...
Ik heb sowieso een bord voor m'n kop als het mannen betreft die in mij geinteresseerd zijn en het voorbeeld dat ik eerder noemde was wel 1 van de extreemste gevallen. Maar bij hem voelde ik me toen echt op mijn gemak. Het was ook niet zo dat het alleen van mijn kant kwam, het kwam van beide kanten. Hij wist dat er bij mij niets achterzat, want daar hebben we het tijdens onze vriendschap vaak over gehad. En ik ging ervanuit dat dat bij hem hetzelfde was. Aan de ene kant weet je gewoon dat het kan gebeuren, maar je verwacht niet dat het gebeurd. Het lijkt vaak zelfs of vrouwen er wel toe in staat zijn om zo close te zijn met een man en andersom niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:30 schreef zurekop het volgende:
[..]
ja... als jongen is die aandacht van een meisje in eerste instantie ook leuk.... totdat het aandacht
blijkt te zijn die inderdaad totaal niks betekent (in romantische zin dan). Ik voelde me dan altijd
steeds slechter (terwijl de vrouw in kwestie van niks wist). Toch blijf je dan lekker zo doorgaan,
omdat het ook niet Echt vervelend is... pas naderhand wordt je er gek van...
hmmm, als je het er allebei duidelijk over gehad hebt, is het misschien minder snel te verwachten.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:43 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een bord voor m'n kop als het mannen betreft die in mij geinteresseerd zijn en het voorbeeld dat ik eerder noemde was wel 1 van de extreemste gevallen. Maar bij hem voelde ik me toen echt op mijn gemak. Het was ook niet zo dat het alleen van mijn kant kwam, het kwam van beide kanten. Hij wist dat er bij mij niets achterzat, want daar hebben we het tijdens onze vriendschap vaak over gehad. En ik ging ervanuit dat dat bij hem hetzelfde was. Aan de ene kant weet je gewoon dat het kan gebeuren, maar je verwacht niet dat het gebeurd. Het lijkt vaak zelfs of vrouwen er wel toe in staat zijn om zo close te zijn met een man en andersom niet.
....quote:Er zijn ook veel mannen die altijd als 'goede vriend' betiteld worden. Het lijkt me best irritant als dat je als man vaak overkomt.
Hey! Hoe is het daar in het pittoreske Zdrecht? en met mr den Oude? hehe..quote:
Mag je best eens bij mij doen hoor. Zullen we kijken of we "vrienden" kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:18 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Hehehe neej zijn wel met mensen die ik dat wel ken en waarvan ik dan ook wel weet dat ze het niet erg zullen vinden. Doe het ook gewoon bij vriendinnen en bedoel er echt niks meer....
Maar is meestal gewoon meer een klap op kont geven, en dan dus wel bij mensen die ik ken....Zou het niet eens durven om het te doen bij een jongen die ik niet ken![]()
Ik zou ook niet willen dat iemand die ik niet ken het bij mij doet....dus doe ik dat ook niet bij een ander
Ja.. ik ook en als ik ze verdenk van verliefdheid.. dan praat ik mezelf aan dat ik het me verbeeld. Ik wist dat hij verliefd op me was geweest, maar toen hij al een langere tijd een vriendin had leek het me vanzelfsprekend dat het over was.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:43 schreef Shreever het volgende:
Ik heb sowieso een bord voor m'n kop als het mannen betreft die in mij geinteresseerd zijn. Maar bij hem voelde ik me toen echt op mijn gemak. Het lijkt vaak zelfs of vrouwen er wel toe in staat zijn om zo close te zijn met een man en andersom niet.
Er zijn ook veel mannen die altijd als 'goede vriend' betiteld worden. Het lijkt me best irritant als dat je als man vaak overkomt.
Mja.. uiteindelijk is mijn relatie met mijn beste vriend er ook door kapot gegaan.quote:Bij mij zijn er al wel wat vriendschappen kapot door gegaan. Een goede vriend van me kuste me op gegeven moment. We hebben er toen een goed gesprek over gehad maar toch was alles anders tussen ons. Langzaamaan is het contact toen verwatert. Erg jammer dus.
Nou, dan mag je dus niet mee, opgelost slotjequote:Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef mell.from.hell het volgende:
maar je mag alleen mee als je m'n vriendin wordt''
Pfffff![]()
Omg.. lijkt mijn beste vriend welquote:Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef mell.from.hell het volgende:
OK..nu weet ik het zeker:![]()
We hadden vorige week afgesproken om aankomende donderdagavond met een groepje te gaan stappen, en stuurde even smsje of dat nog door zou gaan.
Stuurt ie terug, 'Ja geloof het wel..maar je mag alleen mee als je m'n vriendin wordt''
Pfffff![]()
nee, wij mannen verwachten altijd meerquote:Op maandag 7 maart 2005 19:38 schreef schufucker het volgende:
Ik begin langzaam een lijn hierin te zien. Het lijkt erop dat vrouwen wel denken 'gewoon' vrienden te kunnen zijn met mannen, maar mannen willen stiekem op den duur toch meer. Klopt dit? Zijn er mannen die vrouwen als vriendin hebben en daarmee regelmatig leuke dingen gaan doen zonder dat er verder iets gebeurt of dat ze er verder iets van verwachten??
Ik...quote:Op maandag 7 maart 2005 19:38 schreef schufucker het volgende:
Ik begin langzaam een lijn hierin te zien. Het lijkt erop dat vrouwen wel denken 'gewoon' vrienden te kunnen zijn met mannen, maar mannen willen stiekem op den duur toch meer. Klopt dit? Zijn er mannen die vrouwen als vriendin hebben en daarmee regelmatig leuke dingen gaan doen zonder dat er verder iets gebeurt of dat ze er verder iets van verwachten??
klopt!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:46 schreef -Lay-Z- het volgende:
nee, wij mannen verwachten altijd meer
En jullie doen ook regelmatig samen dingen met z'n 2en? Of meer in een vriendengroep oid?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:07 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Ik...
Van de vriendinnen die ik heb zou ik nooit meer willen dan alleen vriendschap.
Ook van mijn beste vriendin niet.
Zo herkenbaarquote:Op zondag 6 maart 2005 01:18 schreef MeneerGiraffe het volgende:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Het is misschien een klein beetje satire, maar er zit zooooo'n enorme kern van waarheid in.
maar bedoel je dan niet, dat je met die vrouw(en) eigenlijk wat zou willen, maar "omdat het zoquote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Platonische relaties worden alleen maar waardevoller met de jaren en dan is het beter om voorzichtiger te zijn.
Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar dat kan best aan mij liggen danquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Die mannen bestaan idd. En nee ze zijn niet allemaal homo. Tenminste, de vrienden die ik heb niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |