Uitstralingquote:Op woensdag 9 maart 2005 01:23 schreef krakkemieke het volgende:
Sandra, ik ben lelijk, maar wel aantrekkelijk. Ik zie daar wel degelijk een verschil in.

Liever dat dan met een wildvreemde.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er mis om het lekkerste op aarde te delen met 'gewoon een goede vriend'? wat stelt een wippie nou helemaal voor?

lijkt me een goed levensplan.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Liever dat dan met een wildvreemde.
Ben 't wel met je eens dat mensen TE uptight doen over relaties en sex. De meeste mensen baseren volgens mij hun ideeen op de bestaande moralen van de maatschappij. Ik bepaal liever zelf wat ik wel en niet vind kunnen.

Tuurlijk, je moet er wel beide hetzelfde over denken om gezeik te voorkomen. Maar in principe is er toch niks mis met sex met een vriend/vriendin zonder verder een 'relatie' te hebben?quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik bepaal ook wat ik wil, maar ik bekijk wel of anderen dat ook zo zien. Zo niet, dan heb ik liever vriendschap.

ik heb geen negatieve verhalen, dus misschien denk ik er daarom anders over.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:37 schreef krakkemieke het volgende:
Het punt is dat je er meestal niet hetzelfde over denkt.

Dan is de vraag of je de vriendschap op 't spel wilt zetten. Ik heb ook wel eens bewust gekozen het niet te doen, omdat ik de vriendschap belangrijker vond (die jongen is als een broer voor me).quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:37 schreef krakkemieke het volgende:
Het punt is dat je er meestal niet hetzelfde over denkt.

Geef nou maar toe dat je me wilt!quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:44 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb bijna alleen maar vrouwelijke vrienden, met wie ik geen eens een relatie zou willen. Daarmee kan ik zelfs beter opschieten dan met mijn mannelijke vrienden. Ik zal er dan ook nooit verliefd op worden. En dat is een mooie basis voor een goede vriendschap.

Dat zeker.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je me wilt!
Maar zou je ook sex met een vriendin kunnen hebben naast de vriendschap?

De kans zit er idd wel in dat het mis gaat, maar het kan net zo goed goed gaan en dan heb je goeie vriendschap en sex op de koop toequote:Op woensdag 9 maart 2005 01:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb met mijn mannelijke vrienden ook een ander soort vriendschap. Die wil ik idd niet op het spel zetten.

Het is een kwestie van afwegingen maken hoe goed de vriendschap is en of je verwacht dat de ander er anders over zal denken dan jij.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zeker..
Maar dat laatste weet ik niet. Zet je iets als een hele goede vriendschap op het spel voor kortstondig plezier? Ik zou het wel kunnen denk ik, seks heeft bij mij nooit een hele grote betekenis gehad.

Wat doe je dan als de ander laat blijken meer met je te willen (sex) of meer voor je te voelen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:54 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, ik heb om te beginnen gewoon een ander soort vriendschap. Dat zou misgaan als het geen relatie wordt en juist omdat het niet om sex of relatie gaat, klikt het.

Ik hoor het resultaat graag via MSN/ICQquote:

Maar misschien willen ze stiekem wel meer, maar vertellen ze je dat niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:04 schreef krakkemieke het volgende:
Als de ander dat laat blijken, dan zeg ik dat ik dat niet wil en liever vrienden blijf. Dan zijn ze het er ook mee eens.
Maar eigenlijk is het nooit zover gekomen, omdat ik altijd al laat blijken dat het maten zijn.

En dan backen ze ook altijd off?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:08 schreef krakkemieke het volgende:
Dat zeg ik, ze laten het blijken/doorschemeren.

Maar dat is het punt. Misschien zijn ze wel alleen 'vrienden' omdat ze je willenquote:Op woensdag 9 maart 2005 02:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ja. Want ze snappen dat ook wel. Want anders zijn het geen vrienden.

Hoi. Nuecken?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor het resultaat graag via MSN/ICQ

dat vind ik nou echt jaren '30 mentaliteit, sorry. zij willen toch ook mijn pik? als ik neuk met vrouwen is dat niet met dwang.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:16 schreef krakkemieke het volgende:
Het punt is dat ze mij willen, niet m'n kut.

ik vind neuken bij de vriendschap horen. we gaan ook wel eens iets anders doen, maar er wordt wel geneukt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:21 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, Zoalshetis, het gaat om vrienden, niet om neuken.

onder mijn definitie van vriendschap hoort het woordje seks niet bij. Ik denk dat het meerendeel er zo over denkt. Maar als jij blij bent en goede onderlinge afspraken kunt maken, moet je het vooral niet laten, niet waar.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind neuken bij de vriendschap horen. we gaan ook wel eens iets anders doen, maar er wordt wel geneukt.

ik denk dat het merendeel dit zegt omdat ze zich schamen of dat ze bang zijn dat de relatie kapot gaat. maar zoals ik al eerder aangaf in diverse posts...respect.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:31 schreef shredder het volgende:
[..]
onder mijn definitie van vriendschap hoort het woordje seks niet bij. Ik denk dat het meerendeel er zo over denkt. Maar als jij blij bent en goede onderlinge afspraken kunt maken, moet je het vooral niet laten, niet waar.

Ja, dit klinkt waarschijnlijk cliche, maar speel je dan niet met vuur? Nogmaals, als je heel goed bent met het scheiden van lust en gevoelens, maar als het meer dan fysiek, meer dan vriendschappelijk begint te worden. Dan zet je je relatie op het spel, ( Als het wat langer gaat duren)quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het merendeel dit zegt omdat ze zich schamen of dat ze bang zijn dat de relatie kapot gaat. maar zoals ik al eerder aangaf in diverse posts...respect.

ik zie het neuken zonder een 'liefdesrelatie' niet als beperkende factor voor een vriendschap met vrouwen, eerder als een versterkende. maar misschien komt dat omdat ik dat tot nu toe zo mee heb gemaakt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:51 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt waarschijnlijk cliche, maar speel je dan niet met vuur? Nogmaals, als je heel goed bent met het scheiden van lust en gevoelens, maar als het meer dan fysiek, meer dan vriendschappelijk begint te worden. Dan zet je je relatie op het spel, ( Als het wat langer gaat duren)
Kan aan mij liggen, maar als ik alleen wilde neuken dan zou ik eerder voor een vage kennis die je oppervlakkig kent, dan voor een goede vriend gaan.

dat mag je ook gewoon aan mij vragen. en ja ik ken het verschil tussen vriendschap en 1 nacht sex.quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:59 schreef krakkemieke het volgende:
Shredder, volgens mij snapt Zoalshetis niet het verschil tussen een one-night-stand en vriendschap.

ja voor mij ook. maar jij bent diegene die zegt dat ik het verschil niet ken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:03 schreef krakkemieke het volgende:
Nou, voor mij is dat verschil erg groot.

Als je alleen goede ervaringen hebt nu ja. Maar hoe vaak neuk je dan gemiddeld met een goede vriendin dan? (Jee wat een vraag) Wel vaker dan een keer dan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie het neuken zonder een 'liefdesrelatie' niet als beperkende factor voor een vriendschap met vrouwen, eerder als een versterkende. maar misschien komt dat omdat ik dat tot nu toe zo mee heb gemaakt.
Nou, hij definieert vriendschap alleen wat anders, hij vindt het waarschijnlijk geen problemen, mits er duidelijke afspraken (Het word geen relatie alleen neuken lieverdquote:Shredder, volgens mij snapt Zoalshetis niet het verschil tussen een one-night-stand en vriendschap

ja veel vaker dan de hierboven beschreven 1 nacht sex. zie het als een vriendschap waar de vrouwen het hier over hebben, maar dan met sex. en ook niet elke keer als ik ze zie, gewoon als we zin hebben. zoals het hoort.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:07 schreef shredder het volgende:
[..]
Als je alleen goede ervaringen hebt nu ja. Maar hoe vaak neuk je dan gemiddeld met een goede vriendin dan? (Jee wat een vraag) Wel vaker dan een keer dan?
[..]

en ik heb daar respect voor. ik vind het nogal irritant als je over mijn rug iemand anders aanspreekt dat ik geen verschil zou kennen tussen vriendschap en one night stands. .quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:10 schreef krakkemieke het volgende:
ROFL Shredder, ik ben dus vrijgezel. En ik heb dus mannelijke vrienden.

ja ja heb ik ook gedaan, dat inlezen. Hoef je niet gelijk te gaan ROFL.quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:11 schreef krakkemieke het volgende:
Of je leest de voorgaande posts ofzo.......

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |