Dat is Fries, net als Seikje, Tietia en Fokjequote:Op zaterdag 30 april 2005 10:15 schreef Huttenkloas76 het volgende:
Tja echt origineel is het niet. Maar ja er zijn genoeg ouders die hun kind rare namen geven. Heb wel eens gehoord van iemand die Janke heeft(voornaam)
Of Hielke & Sietske.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is Fries, net als Seikje, Tietia en Fokje![]()
Die Hans is wel anders danquote:Op zondag 1 mei 2005 08:36 schreef Funksoldier het volgende:
Ik ken een turk die heet Hans.![]()
En ja, dit staat ook in zijn paspoort.Heeft ook geen 2e naam oid die verwijst naar een profeet.
Hey ik ken er ook een (Turkse Koerd geloof ik). Werkt hij toevallig ook parttime bij een marktonderzoeksbureau?quote:Op zondag 1 mei 2005 08:36 schreef Funksoldier het volgende:
Ik ken een turk die heet Hans.![]()
En ja, dit staat ook in zijn paspoort.Heeft ook geen 2e naam oid die verwijst naar een profeet.
Het kan inderdaad een tactische zet zijn om je kind zo te gaan noemen...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:26 schreef teknomist het volgende:
Ik ken niemand die zijn kind zo noemt dat deze zijn kansen op de arbeidsmarkt er later mee verhoogd.
Wat een toekomst heeft dat kind dan. Ik snap dan ook goed als een werkgever zo iemand gewoon niet aanneemt omdat hij Osama heet. Want wie wil er nou een vertegenwoordiger die Osama heet? Zeker als het bedrijf veel zaken met Amerikanen doet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef FokHond het volgende:
Het zoontje van mijn buurvrouw heet Osamakind is pas 3jr oud..
Dat bedoel ik; met een Nederlandse naam dwing je gewoon respect af, net zoals die moslim die Hans heet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:40 schreef smesjz het volgende:
Slightly off-topic: tot een aantal jaar terug was het in IJsland verplicht om als immigrant een IJslandse naam aan te nemen en dan niet Adbul Mohammedson. Chinezen nemen regelmatig uit eigen beweging een 'makkelijkere' naam aan om zo sneller geaccepteerd te worden.
Ontopic: ik zie het probleem niet. Mohammed is toch een mooie naam?
Wat heerlijk al zei:quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:40 schreef smesjz het volgende:
Ontopic: ik zie het probleem niet. Mohammed is toch een mooie naam?
Dat is dus de mening van 80% van de Nederlanders; als ik zo even mag schatten. Je kind Mohammed noemen is dus een complete schande, aangezien dit schadelijk is voor de toekomst van je kind.quote:edit
quote:Op maandag 2 mei 2005 11:05 schreef J_CDA het volgende:
Blijft inderdaad triest dat je je kind naar een ranzige pedofiel vernoemd.
Z'n geboortenaam is toch helemaal niet Mohammed Ali? En het was ook geen moslim of wel?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik wist niet dat hij zo erg was!
[afbeelding]
Ik dacht dat ie alleen maar bokste....
Hij was wel moslim geloof ik, maar hij heette later pas mohammed voor een of andere redenquote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n geboortenaam is toch helemaal niet Mohammed Ali? En het was ook geen moslim of wel?
ik hoop dat je dan ook tegen het christemdom bent? in latijns-amerikaanse landen is het namelijk volkomen normaal om je kind naar jezus te vernoemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:16 schreef speedfreak1 het volgende:
Maar goed, dat zijn "slechts" apostelen en andere bijbelse figuren, kennelijk is in de islam de blasfemie die het is om het kind te noemen naar de centrale profeet heel gewoon.
In Amerika zag je dat ook met de immigrantengolven. Maar ook nu veranderen veel immigranten hun naam in een Amerikaanse vorm, dacht ik.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:40 schreef smesjz het volgende:
Slightly off-topic: tot een aantal jaar terug was het in IJsland verplicht om als immigrant een IJslandse naam aan te nemen en dan niet Adbul Mohammedson. Chinezen nemen regelmatig uit eigen beweging een 'makkelijkere' naam aan om zo sneller geaccepteerd te worden.
Hij was niet geboren als moslim. Dat werd ie pas toen ie een hersenbeschadiging geslagen was.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:21 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Hij was wel moslim geloof ik, maar hij heette later pas mohammed voor een of andere reden
Ik ken Chinezen uit Hong Kong en de kinderen uit die familie hebben allemaal een Engelse eerste naam en een tweede Chinese naam.quote:Op maandag 2 mei 2005 19:15 schreef SaferSephy het volgende:
Het bedrijf waar ik stage loop krijgt nogal eens Japanners over de vloer. Die mensen hebben allemaal een Amerikaanse naam om zo wat sneller geaccepteerd te worden
Het is natuurlijk wel bizar dat de overheid stelt dat, wil je IJslands paspoort krijgen, je je naam verandert. Die regel is gelukkig afgeschaft maar de IJslanders die ik ken staan duidelijk niet te springen om meer immigranten binnen te halen...quote:Op maandag 2 mei 2005 18:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
In Amerika zag je dat ook met de immigrantengolven. Maar ook nu veranderen veel immigranten hun naam in een Amerikaanse vorm, dacht ik.
Hij was eerst joodquote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n geboortenaam is toch helemaal niet Mohammed Ali? En het was ook geen moslim of wel?
Ja, met heerlijke nederlandse namen als Donnie en Wesley en Sjon en Melvin en Roger en Kevin en Mario en en Rafael .... en ..... en .... dwing je zeker respect afquote:Op maandag 2 mei 2005 10:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat bedoel ik; met een Nederlandse naam dwing je gewoon respect af, net zoals die moslim die Hans heet.
Cassius Clay, ken je klassiekersquote:Op maandag 2 mei 2005 22:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hij was eerst jood
later werd hij moslim
en hij weigerde te vechten in het USA leger omdat hij bij zijn "joodse naam" werd genoemd (hij wou bij zijn "moslim naam" genoemd worden)
zijn "joodse naam" was volgens mij cley ofzow
Dat kan ik me ook wel voorstellen. IJsland is een klein geïsoleerd land (wie wíl daar nou permanent wonenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:03 schreef smesjz het volgende:
Het is natuurlijk wel bizar dat de overheid stelt dat, wil je IJslands paspoort krijgen, je je naam verandert. Die regel is gelukkig afgeschaft maar de IJslanders die ik ken staan duidelijk niet te springen om meer immigranten binnen te halen...
quote:Op maandag 2 mei 2005 12:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik wist niet dat hij zo erg was!
[afbeelding]
Ik dacht dat ie alleen maar bokste....
Sterk!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:55 schreef Lemmeb het volgende:
Inderdaad, eensch met TS.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |