Makkelijke, gewoon Mohammed A, Mohammed B, Mohammed C, etcquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:50 schreef pberends het volgende:
.... is het zeer irritant voor de mensen in je omgeving: die moeten al die mensen die Mohammed heten uit elkaar houden....
gelukkig heb jij wel een mooie nickquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef FokHond het volgende:
Het zoontje van mijn buurvrouw heet Osamakind is pas 3jr oud..
Individuele vrijheid boven alles natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:51 schreef Rahja het volgende:
Volgens de islam moet je (geloof ik) je oudste zoon naar de profeet Mohammed vernoemen. Vandaar.
Je ziet wel dat sommige ouders gewoon niet konden spellenquote:Op zaterdag 30 april 2005 05:06 schreef Tichelaar het volgende:
Enkele van de meest gezochte terroristen heten:
Abdelkarim Hussein Mohamed Al-Nasser
Ahmed Mohammed Hamed Ali
Fazul Abdullah Mohammed
Mustafa Mohamed Fadhil
Fahid Mohammed Ally Msalam
Muhammad Atef
Ibrahim Salih Mohammed Al-Yacoub
Bron: http://www.fbi.gov/mostwant/terrorists/fugitives.htm
![]()
Had die niet de krant gehaald?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef FokHond het volgende:
Dat is Fries, net als Seikje, Tietia en Fokjequote:Op zaterdag 30 april 2005 10:15 schreef Huttenkloas76 het volgende:
Tja echt origineel is het niet. Maar ja er zijn genoeg ouders die hun kind rare namen geven. Heb wel eens gehoord van iemand die Janke heeft(voornaam)
Of Hielke & Sietske.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat is Fries, net als Seikje, Tietia en Fokje![]()
Die Hans is wel anders danquote:Op zondag 1 mei 2005 08:36 schreef Funksoldier het volgende:
Ik ken een turk die heet Hans.![]()
En ja, dit staat ook in zijn paspoort.Heeft ook geen 2e naam oid die verwijst naar een profeet.
Hey ik ken er ook een (Turkse Koerd geloof ik). Werkt hij toevallig ook parttime bij een marktonderzoeksbureau?quote:Op zondag 1 mei 2005 08:36 schreef Funksoldier het volgende:
Ik ken een turk die heet Hans.![]()
En ja, dit staat ook in zijn paspoort.Heeft ook geen 2e naam oid die verwijst naar een profeet.
Het kan inderdaad een tactische zet zijn om je kind zo te gaan noemen...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:26 schreef teknomist het volgende:
Ik ken niemand die zijn kind zo noemt dat deze zijn kansen op de arbeidsmarkt er later mee verhoogd.
Wat een toekomst heeft dat kind dan. Ik snap dan ook goed als een werkgever zo iemand gewoon niet aanneemt omdat hij Osama heet. Want wie wil er nou een vertegenwoordiger die Osama heet? Zeker als het bedrijf veel zaken met Amerikanen doet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef FokHond het volgende:
Dat bedoel ik; met een Nederlandse naam dwing je gewoon respect af, net zoals die moslim die Hans heet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:40 schreef smesjz het volgende:
Slightly off-topic: tot een aantal jaar terug was het in IJsland verplicht om als immigrant een IJslandse naam aan te nemen en dan niet Adbul Mohammedson. Chinezen nemen regelmatig uit eigen beweging een 'makkelijkere' naam aan om zo sneller geaccepteerd te worden.
Ontopic: ik zie het probleem niet. Mohammed is toch een mooie naam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |