"We noemen hem Ahold"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:26 schreef teknomist het volgende:
Ik ken niemand die zijn kind zo noemt dat deze zijn kansen op de arbeidsmarkt er later mee verhoogd .
Dat is wel een goede overigens. Hoe komt het dat Nederlanders dat nooit zullen doen terwijl het in spaanstalige landen een doodnormale voornaam is?quote:
bank naast je dochterquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:57 schreef 51cent het volgende:
Kinderen die namelijk nu Mohammed genoemd worden, begeven zich pas over circa 20 jaar op de
Wat is daar mis mee ? De waarheid blijft hard.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:05 schreef hicham het volgende:
...en van die mensen die steeds maar weer fragmenten van pim onfortuynlijk op de FP posten
Oh, wacht, ik zit in het verkeerde topic
Inderdaad, die kogels waren keihardquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee ? De waarheid blijft hard.
Misschien was Mohammed ook vóór Mohammed al zo'n naam die iedereen had.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is wel een goede overigens. Hoe komt het dat Nederlanders dat nooit zullen doen terwijl het in spaanstalige landen een doodnormale voornaam is?
Of je bent zelf allochtoon, of je woont in een witte wijk.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:40 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
Misschien was Mohammed ook vóór Mohammed al zo'n naam die iedereen had.
"Kijk, daar is profeet Mohammed"
"Mohammed? Wat een slechte naam voor een profeet, 25% van onze criminelen heet Mohammed"
Ik bedoel meer dat in Spaanstalig landen Jesus een heel bekende voornaam is, terwijl Nederlanders hun kind niet snel Jezus zullen noemenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:40 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
Misschien was Mohammed ook vóór Mohammed al zo'n naam die iedereen had.
"Kijk, daar is profeet Mohammed"
"Mohammed? Wat een slechte naam voor een profeet, 25% van onze criminelen heet Mohammed"
maar Jesus spreek je uit als Hee-Zoes misschien dat dat het verschil isquote:Op zondag 6 maart 2005 00:22 schreef De_Hertog het volgende:
Ik bedoel meer dat in Spaanstalig landen Jesus een heel bekende voornaam is, terwijl Nederlanders hun kind niet snel Jezus zullen noemen
Ja die namen zijn gay maar engelse namen zijn cool maar dan meerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind het ook belachelijk dat Nederlanders hun kinderen Engelse namen geven, zoals Michael of Kelvin
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Breezy
Dat zijn namen die ik aan mijn homosexuele kat geef .quote:Op zondag 6 maart 2005 00:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die namen zijn gay maar engelse namen zijn cool maar dan meer
Snowy
Breezy
Angel
Darky
Dat zijn mooie kinder namen.
Zal je net zien dat dat kind later een hardrocker wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:30 schreef mechatronics het volgende:
Gister las ik dat iemand zijn kind
Armin Ferry Thijs Johan had gedoopt
Armin v Buuren
Ferry van System F
Thijs ala Tiesto
Johan Gielen
zo kan het ook
Ja, voor in de mijnen samen met Grumpy en Dopey en cohorten.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Snowy
Breezy
-knip-
Darky
Dat zijn mooie kinder namen.
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Snowy = naam voor een wit konijn
Breezy DIT meen je toch niet