op pagina 6 van het vorige topic heb ik gister pas foto's gezetquote:[b]Op zaterdag 5 maart 2005 16:51
Ps stiekem nog een leuke jordy foto om te showen?! Ik vind m zo'n lief mannetje!
Ahhhhquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef Githa het volgende:
op pagina 6 van het vorige topic heb ik gister pas foto's gezetkweet niet of je ze hebt gezien?
Wat wordt Norah groot zegquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Gooide de laatste dicht
Mijn reactie : Kids fototopic deel 41
jaja, leuk smoesje hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:00 schreef Rewimo het volgende:
(De scheve zijn door Christan persoonlijk gemaakt)
Ik heb getuigenquote:
qltel heeft het voor me gedaan, ik weet dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef daniman het volgende:
swah het kan wel.. alleen Rewimo, volgende keer even een link naar de html die erbij zat... das makkelijker dan dat je op elke link naar de foto moet klikkenMaar goed, dat weet je natuurlijk zelf ook wel
Kan ik hier niet, Jessie. Ik zit weliswaar op een eigen comp maar da's meteen ook de server, en ik kan mijn foto's hier niet op bekijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:42 schreef jessie het volgende:
Rewimo je moet ze toch eens gewoon hier plaartsen dat is veel makkelijker kijken!!! Maar leuk zijn ze wel jullie foto's!!! Die 2 hebben elkaar wel gevonden geloof ik
Noah en Dylan kleine schatjes
15 maandenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:26 schreef Suzanna het volgende:
Zo leuk dat wij niet de enigen zijn die haar zo prachtig vinden!!En toch zie ik hier ook zoveel prachtige schattige kindertjes dat het lijkt of er alleen maar mooie kindjes worden geboren tegenwoordig!
Hoe oud is Joshua, TheWizz? Inderdaad een schatje...
niet de eerste keerquote:Op zondag 6 maart 2005 13:10 schreef Githa het volgende:
WAUW Bram wat een super grote gave glijbaandat moet een geweldig feestje zijn geweest.
Joep, was dat je eerste keer onder de douche ? ...je kijkt een beetje benauwdwel een prachtige foto hoor
![]()
misschien is hij zo geconcentreerd op het ervaren van de douche dat hij zo'n koppie trektquote:Op zondag 6 maart 2005 13:13 schreef dop het volgende:
[..]
niet de eerste keer
wel de eerste keer op foto
Ik had 6 rollen inpakpapier gehaald en dacht dat het nog wat teveel was. Uiteindelijk is het tot het laatste snippertje opgegaanquote:Op zondag 6 maart 2005 13:13 schreef texelonia het volgende:
Die glijbaan ingepaktHoeveel rollen pakpapier waren daar voor nodig?
Gelukkig lijkt ie niet op z'n vaderquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Even linken naar een andere post: [HOOLS] Het VBL-Café # 578. Wat kan voetbal soms mooi zijn.
Toen ik die foto in mijn mail had vond ik zijn vader niet eens op zijn vader lijkenquote:
Ik moest ook ff goed kijken!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:51 schreef Lois het volgende:
[..]
Toen ik die foto in mijn mail had vond ik zijn vader niet eens op zijn vader lijkenIk dacht dat het een broer van Digger was
![]()
Glenn is een mooi mannetje EW en Digger, jullie mogen straks wel een hoog tuin/dranghek bij de voordeur zetten als hij gaat puberen.
Alsof jij met zo'n dikke luier je benen netjes bij elkaar zou kunnen houdenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Marietje lief lachebekjeJolie met rokje is een echte dame
gewoon gaan zitten met benen wijd en lezen uit d'r autoboek is favoriet. Een boek met wielen eraan...
Inderdaad een lekker ding hoor. Met zo'n supporter komt het allemaal vast goed.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Even linken naar een andere post: [HOOLS] Het VBL-Café # 578. Wat kan voetbal soms mooi zijn.
dat maakt geen verschil voor de laadtijd hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Even een tip voor grote foto's... als je img=500 tikt ipv img dan zijn ze iig al meteen een stuk kleiner.
En dan nog eventjes hier mijn superlieve nichtje showen!
[afbeelding]
niet altijd hoor!quote:Op zondag 13 maart 2005 11:18 schreef Belana het volgende:
Anna ziet er nu al heel wijs uit zeg!!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:08 schreef babyfeet het volgende:ja hij is echt een frummelkont heerlijk vind ik dat
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:09 schreef Faja-Lobi het volgende:
Miss-D is al een vervolg stoel, ze was met 5 maanden al uit de maxi cosi. Ze paste er niet meer in en probeerde zich er uit te trappen.
en ze is alweer dik 8 maandenquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:31 schreef Githa het volgende:
Die ogen![]()
jeetje Amber het lijkt pas gister dat je werd geboren......
Ik weet er alles vanquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
en ze is alweer dik 8 maanden
het cliché is echt waar: Geniet ervan, ze zijn zooo snel groot en ik kon die uitspraak niet meer horen toen amber nog zo klein wasmaar wat hadden die mensen toch gelijk
Gewoon bij de H&M. Erg leuke en stoere kleding en accesoires altijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:16 schreef Rottdog het volgende:
Faja waar heb jij dat petje gekocht![]()
![]()
![]()
zo leuk
![]()
Ja? Mag ik dan even heel trots zijn op mijn jongste zoontje Jimi (jaja ik ben een Hendrix-fanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:44 schreef rena het volgende:
Oudere kindjes mogen hier ook hoor Puckzzz!
Wat een mooi jongetje, die Max![]()
Voor de rest weer te veel mooie foto's om op te noemen, prachtige kindjes![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 08:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ja? Mag ik dan even heel trots zijn op mijn jongste zoontje Jimi
Jawelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:17 schreef Neva het volgende:
miss-take vind je het niet smerig als de hond zo in het gezicht likt![]()
haha erg hè!! Ik vind ze zó verschrikkelijk dat ik er vandaag wéér 1 heb gekochtquote:Op zaterdag 19 maart 2005 10:56 schreef Martineke het volgende:
mooie fotoos weer hoor
om in de spencersfeer te blijven
die hadden wij ook nog 1
Dat bedoel ikquote:Op zondag 20 maart 2005 08:39 schreef moussy het volgende:
een hondenbek is tig x schoner dan een mensenbekmond![]()
ze zijn ook zo sweetquote:Op zondag 20 maart 2005 02:05 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
haha erg hè!! Ik vind ze zó verschrikkelijk dat ik er vandaag wéér 1 heb gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |