400 uur volgens t boekie, bij mij zo'n 3 a 4 dagen. (maar ik was wel beetje bezig met spelletjes enzo af en toe, niet dat er leuke tussen zitten, maar om ff te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:35 schreef Steve-O het volgende:
Hoelang doet ie met een accu ?
Mij lukte het alleen de eerste keer, daarna niet meer.. gelukkig bleek me pa sterk genoeg te zijn om dat ding met 1 handomdraai los te krijgen..quote:Op zondag 22 mei 2005 09:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hier hetzelfde gelul. Krijg het klepje met geen mogelijkheid open.
Bij Orange shop:quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Bij Belcompany de volgende actie:
K750i i.c.m. Vodafone 27,50 1 jaar = gratis
is geen onzin en dat het bellen iets duurder is (als dat al zo is) dan bel je nog de aanbieding er niet uit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Orange heeft beter bereik?dit ga je niet menen...
Meer beltegoed p.m. is ook onzin.. Voor velen (naar mobiel bellen) is Orange gewoon duurder..
Alleen dat beltegoed ding is een voordeel..
Wat totaal niet in verhouding is tov het aantal negatieve reacties bij vodafoon.... alleen al je abo opzeggen schijnt al een hele klus te zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik zie daar ook genoeg negatieve dingen over Orange staan
Bij mij was dat een piece of cakequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wat totaal niet in verhouding is tov het aantal negatieve reacties bij vodafoon.... alleen al je abo opzeggen schijnt al een hele klus te zijn
Tuurlijk heeft Orange zo zijn voordelen. Vodafone en nummerbehoud, je mag het toestel niet eens meenemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:08 schreef Sport_Life het volgende:
maargoed ik ben happy met deze telefoon icm Orange, kan nummer ook nog gratis houden enz.
Vanmiddag geregeld, over 5 dagen foon ophalen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Bij Belcompany de volgende actie:
K750i i.c.m. Vodafone 27,50 1 jaar = gratis
Had hetzelfde, eerst thuis geen probleem, kon ik elke keer volledig bundel sparen. Nu een jaar op kamer en inderdaad mobiele als 'huistelefoon' (ideaal, geen KPN shit!), dan merk je (zeker in de eerste maanden) dat je het bedrag wel wegbelt. Kan ook dus nu wel die gok nemen om van Orange naar Vodafone over te stappen. Kortom, die 27,50 bel je er als huistelefoon wel doorheen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:25 schreef Sport_Life het volgende:
De hoofdreden voor mij om op dit moment Orange te nemen was vanwege dat beltegoed dat je op kunt sparen, ik bel momenteel gemiddeld voor een paar tientjes per maand (kom niet in de buurt van de 32,50), aangezien ik nog thuis woon pak ik altijd gewoon de huistelefoon. Maar aangezien ik na de zomer op kamers ga zal ik de mobiele telefoon meer gebruiken als "huistelefoon" en dus kan ik dat opgespaarde tegoed mooi gebruiken
...
In de nieuwe firmware schijnt dit probleem verholpen te zijn!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef lins het volgende:
hoe is t trouwens met die batterijklepjes van iedereen? blijft dat een probleem of is het wel op te lossen?
Ahem.. bij belcompany gratis met een 27.50 euro per maand 1 JAAR abo!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef lins het volgende:
ik heb k750i gekocht i.c.m. een hi ¤25 abonnement (van 2 jaar) via www.studentmobiel.nl
geen extra kosten (jaja enkel verzendkosten van ¤9,95), telefoon"dus "gratis"
en daar staan wel meer extra aanbiedingen..
wat ik wel een beetje onzin vind is dat je geen student hoeft te zijn om via hun site te bestellen, denk ik ff wat special voordeel op te doen..
maar wel klein probleempje, hij is op het moment bij hen niet op voorraad, dus moet nog 5 daagjes wachten
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb ook een zwarte T630, maar mn abo is pas verlengd met een cashback van 230 euro. Maar januari volgend jaar ga ik of deze of de W800i halen. Als die ook zo goedkoop is dan haal ik misschien die.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:31 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik blijf dit topic volgen als iedereen mooie aanbiedingen blijft posten. zit nu bij orange en mijn abo is afgelopen. kan dus elk moment overstappen. ik probeer het echter uit te houden tot de w800i, maar dat trek ik toch nooit(heb nu een t630)
Oh ja? Als ik radio kies kan ik 'm niet over de speaker laten spelen omdat hij om de hoofdtelefoon vraagd die er niet in zit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:31 schreef Junkie het volgende:
ja, dat kan.
Radio ook,
En ik vind het redelijk goed klinken.
en ook lopende gespreken volgens mij ook, maar nog niet geprobeerd
Over 2 maandjes - als ik naar Groningen ga verhuizen - mag je die van mij wel ff bekijken!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:11 schreef Laura 2000 het volgende:
Oh nee...
De mijne heeft nú al valschade opgelopen![]()
Kan iemand even wat zeggen waardoor ik het wat minder erg ga vinden...?![]()
Over 2 maandjes - als ik naar Groningen ga verhuizen - mag je die van mij wel ff bekijken!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:11 schreef Laura 2000 het volgende:
Oh nee...
Ik heb een t610quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:11 schreef Laura 2000 het volgende:
Oh nee...
Toen ik m'n nieuwe T630 2 dagen had, en 'em mee had genomen naar een avondje uit, besloot ik hem uit m'n jaszak te halen. Maar dat ging niet zo soepel, en 'k liet em vallen. Maar voordat 'ie op de grond viel, probeerde ik hem nog op te vangen. Dat lukte alleen niet zo goed, waardoor 'k em als volleerde volleyballer 5 meter door de lucht heen sloeg, alvorens 'ie op de grond vielquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:11 schreef Laura 2000 het volgende:
Oh nee...
Heb ik ook allemaal!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:01 schreef the shining het volgende:
Mijn één week oude 750i is nu al 3 keer vastgelopen!!![]()
Hebben meer mensen hier last van? Ik ga iig morgen terug naar de winkel om te vragen wat zij eraan kunnen doen..
Oh, en is het bij iedereen zo dat wanneer je een foto maakt, je het geluidje hoort, maar dat de échte foto pas 1 sec. erna genomen wordt? Ik heb meestal een mooie foto in t schempje.. dan zegt ie: bezig met opslaan en staat er ineens een net iets andere![]()
Ik heb op zich wel tevreden met de telefoon, maar heb nu al wel veel meer gedoe gehad als met mn vorige!![]()
Deze tel. is op z'n minst het overwegen waard.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:28 schreef steve2003 het volgende:
ik moet tussen nu en 3 maanden een nieuwe telefoon kopen, is deze het waard, of zal ik een paar maanden wachten totdat er weer iets helemaal nieuws uitkomt?
dan zou ik even tot augustus wachten, dan komen eindelijk compacte umts toestellen uit. Er komt een toestel van samsung even groot als e710 of e720 maar dan met dual-cam voor videocalls, uitbreidbaar geheugen, bluetooth, sommige hebben 3 megapixel cam etc..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:36 schreef steve2003 het volgende:
ik ben het ook zeker aan het overwegen, zeer serieus aan het overwegen zelfs....
ik vraag me alleen af of ik niet nu net een telefoon koop, terwijl samsung over een maand een nieuw model launcht met weer iets heel gaafs en nieuws er in..... een magnetron ofzo
had ik met mijn samsung E800, koop ik die op de dag dat ie uitkomt, is een maand later een hele nieuwe generatie telefoons uit..... toen baalde ik dus stevig, en dat wil ik niet nog een keer hebben...
http://gathering.tweakers(...)s/1038518/0#firmwarequote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar kan je terecht voor software updates van SE e.d.?
www.t-mobile.nlquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:57 schreef DeStedebouwer het volgende:
Is er eigenlijk een goeie aanbieding van T-mobile met deze telefoon?
geen las vanquote:Op zondag 29 mei 2005 00:29 schreef shredder het volgende:
Een vraagje aan de K750i bezitters.
Dat joystickje hè, is die ook zo (brak) als bij T630? Mijn joystick gaat niet goed omlaag, je moet met de duim òp de joystick zachtjes naar beneden duwen dan doet ie het pas.
Dat was trouwens een vaak voorkomende klacht scheen bij de T630. Ik heb het "laten maken" maar hij werd er niet beter op en er ze hebben een duimafdruk binnenin de display achtergelaten.
Mja muziek stond nogal hard he..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:16 schreef speedfreakssj het volgende:
wat een bagger geluid zeg.
Ik bedoel eigenlijk als de mediaplayer geminimaliseerd is...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:10 schreef Junkie het volgende:
next knopje bij mediaplayer is toch gewoon de joystickje links/rechts
Het valt allemaal reuze mee vind ik. Ja het batterijklepje gaat de eerste paar keer wat moeilijk open en hij is een paar keer vastgelopen (maar daar komt een nieuwe firmware versie voor uit), traag isie eigenlijk alleen bij foto's van ruim 500 KB doorbladeren wat helemaal niet gek is enz..quote:
Van alle negatieve dingen de jij noemt heb ik dus TOTAAL geen last...quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef 3st het volgende:
mijn contract loopt binnenkort ook af en ik zit er sterk aan te denken om dit toestel te nemen icm nieuw abbo. Alleen nu heeft dit ding wel strakke specs maar als ik het zo hoor zijn er toch nog wel wat mankementjes: Het schermpje ligt op het toestel, het klepje krijg je haast niet los, regelmatig vastlopers, traag, joysytickje gaat na verloop van tijd moeilijk doen.
Voor de eigenaars: Is het echt zo erg?
Voor de kenners: is er een goed alternatief nu of binnekort op de markt verkrijgbaar?
T lijkt me dat ze daar bij SE toch wel een keer ergens van geleerd hebben?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:00 schreef jap85 het volgende:
Ik hoop wel dat die joystick van ding wel goedblijft, bij mn T310 en K700i was dat ding na 9 maanden verrot. Bij mn K700i gaat ie niet goed meer omhoog, best wel irritant soms. Mja over 3 weken wordt er toch een K750i aangeschaft.
denk wel 2 keer na of dat wel slim is om te doen. Uitzondering waar jij het over hebt is gewoon dat je vroegtijdig mag verlengen. Dan moet je altijd verplicht 2 jaar bijtekenen en omdat je nog 5 maanden te gaan hebt heb je een 2 en half jaars contract!! En dan met huidige dure orange tarieven...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:54 schreef Mik-xa het volgende:
Ik moest eigenlijk nog 5 maanden met mijn Orange abonnement... balen man, want ik wilde de K750i nu!
Mik-xa belt de winkel op.. zegt dat zijn telefoon kapot is gevallen, hoort van de medewerker dat ze hier een speciale uitzondering voor willen maken en dus kan deze jongen meteen het nieuwe toestel komen ophalen![]()
Yippie
ik denk dat je verkeerde link hebt gebruikt want ik kom uit op een lijstje sim-only abonnementen zonder toestel..quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:54 schreef Hanzel_lane het volgende:
is dit wat mensen? qua prijs/abo/aanbieding?
Ik ben het er niet helemaa mee eens over dat internet bestellen, ik heb het zelf ook gedaan had helemaal geen gezeur met opsturen gehad en andere afspraken. ging prima...quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:34 schreef spooky1234 het volgende:
wel sms... 17.50 is 100 minuten of 100 sms
maar er zijn 2 nadelen:
- het gaat via debitel (een van de slechtste service providers, kijk maar op telecomvergelijker wat er in debitel subform over ze verteld wordt...)
- het gaat via een webshop (gezeik met opsturen, nooit ontvangen, afspraken niet nakomen over cashback, gezeik met garatie van je toestel..)
2 grote nadelen.. ik zou gewoon een 1 jarig abo van belcompany nemen.. loopt nog een paar dagen die actie.. heb je m met 1 jarig 27.50 abo en ook nog eerste maand gratis. Scheelt nie veel, je hebt een grotere abo en voor veel korter en via een fysiek bereikbare shop en direct bij vodafone dus niet via debiELtel
Dank voor je reactie. Ik kwam in de winkel inderdaad wat bedrogen uit. Ik kon niet "genieten" van de bonussen die je krijgt als je verlengt met nog 3 maanden te gaan. Dus geen 50 euro beltegoed extra, geen 50 smsjes gratis , geen 50 mmsjes gratis.quote:
Gedoe met nummerbehoud? Je stapt de winkel in van je nieuwe provider, je geeft je legitimatie, bankpas en 1 recente orange factuur en alles wordt voor je geregeld!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:16 schreef Mik-xa het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Ik kwam in de winkel inderdaad wat bedrogen uit. Ik kon niet "genieten" van de bonussen die je krijgt als je verlengt met nog 3 maanden te gaan. Dus geen 50 euro beltegoed extra, geen 50 smsjes gratis , geen 50 mmsjes gratis.
Nog maar even wachten dus voordat ik nu verleng. Het kon overigens wel maar voor 1 jaar hoor, dat is dus niet het probleem. Ik ga niet een andere provider zoeken enz, ik ben eigenlijk hardstikke tevreden met Orange. Allemaal gedoe met dat nummerbehoud enz. nee dank je.
Dat prepaid maken van mijn oude telefoon, nee dank je. Ik bel nooit 0900 nummers
Goedkoopste manier om aan het k750i te komen is met een belcompany 1 jarig vodafone abo maar het is wel 27.50 per maand dus als je dat te veel vindt kan je kijken naar een goedkoopste 2 jarige aanbieding waarbij je met 17.50 toestel gratis hebt en misschien nog wat cashback. Alleen raad ik je aan debitel te vermijden tenzij er echt geen andere aanbiedingen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:23 schreef Hanzel_lane het volgende:
wat zou je me anders nog aanraden dan? ik wil gewoon een goedkoop abonnementje... en het liefst die telefoon (SEk750i dus)
ok, dankje voor de infoquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Goedkoopste manier om aan het k750i te komen is met een belcompany 1 jarig vodafone abo maar het is wel 27.50 per maand dus als je dat te veel vindt kan je kijken naar een goedkoopste 2 jarige aanbieding waarbij je met 17.50 toestel gratis hebt en misschien nog wat cashback. Alleen raad ik je aan debitel te vermijden tenzij er echt geen andere aanbiedingen zijn.
overigens belcompany actie is alleen nog deze week volgens mij...
Dit is nieuw voor mij. Je zegt dus eigenlijk dat als ik nu bij een willekeurige ander binnenloop. Zeg dat ik vanaf 26-9 wil bellen via hen omdat dan mijn Orange afloopt. Dat ik dan de winkel uitloop met een nieuw toestel en dat ik dan mijn Orange sim daar in kan gooien, de eerste 3 maanden nog gewoon via Orange bel en dan daarna ineens overga op een andere provider. Zonder dat ik dan een bepaalde tijd een ander 06nummer heb?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
en 3 maanden later (opzegtermijn van orange he) gaat je nieuwe abo in.
Bij vodafone mag je het toestel niet meegeven..quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef spooky1234 het volgende:
je kan bijna 3 maanden eerder van je nieuwe toestel genieten...
En het scheelt een hoop centen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |