Ik heb deze songtekst van een site die die gasten kent volgens mij...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:19 schreef Parvus het volgende:
ik dacht trouwens misschien 1e zinnetje van refrein
"je bent een chef echt absurd"
tekst is in dit geval onbelangrijk:quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef -Numlock- het volgende:
Hij klinkt leuk. Alleen jammer van de slechte tekst.
Niet echtquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
tekst is in dit geval onbelangrijk:
De klanken en de beat doen het hem
quote:Over de Jeugd
Ze hebben elkaar leren kennen bij Idols 1, maar laat je niet misleiden. Pepijn, Freddie en Oliçio, beter bekend onder aliassen P. Dronq, Vieze Fur en Willie Wartaal, zijn samen de opkomende hiphopgroep De Jeugd van Tegenwoordig. De groep is ontstaan uit de grote Spaarndammerkliek, die onder andere bestaat uit klinkende namen als Sandder, Dubbel B, El Nilio, Majoor Floshart en vele meer.
De beats worden uitgewerkt door Bastian, een Nederlandse DJ die al wat langer meedraait en misschien het bekendst is voor zijn videoclip ‘You’ve got my love’. Juist ja, met de dansende tieten.
"Kliekman moet drinken met alle geweld, en als alles op is, is er statiegeld"
Uit ‘Laag’
Ze willen geld, bier en sex. Ze zijn blut, altijd lam en rappen over de gekste shit. Dit gemixt met funky beats van DJ Bastian en je krijgt een mix van dronken raps over van alles en nog wat met geweldige beats.
"Ik zie je met je slabbert, (slabbert) en tover die raps uit mijn knapzak als een ghetto Dauwe Dabbert."
Uit ‘Kliederen’
Ja, het is ruw, rauw, grof en gek, maar ik vind het geniaal! Het is van die aanstekelijke no-nonsense hiphop zoals het hoort in Nederland. Wij horen niet te rappen over goud, over hoe gangsta wij wel niet zijn en hoe we iedereen zullen doodmaken, want Nederlanders zijn helemaal niet gangster. Want moeten gewoon lol hebben, gek doen, goede muziek maken en tja, bier drinken.
dit tekst is juist gaafquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:30 schreef -Numlock- het volgende:
Hij klinkt leuk. Alleen jammer van de slechte tekst.
* ijsmeis gaat hem even downloaden, want ze heeft hem nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.dekliek.nl/fil(...)tskeburt.avi.torrent
En deze link is volkomen legaal hij komt van Sandder (de gast van De jeugd van tegenwoordig) zelf, en hij staat dus ook gewoon op hun site
Zit niet eens geluid bij jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.dekliek.nl/fil(...)tskeburt.avi.torrent
En deze link is volkomen legaal hij komt van Sandder (de gast van De jeugd van tegenwoordig) zelf, en hij staat dus ook gewoon op hun site
Dan zal mijn comp wel weer raar doenquote:
Ehhhh wel hoor, ik zit er nu naar te kijken sjembekquote:
dan ben jij net iets stoerder dan ikquote:Op zondag 15 mei 2005 10:08 schreef Mirel het volgende:
Ken hem al sinds december 8)
jeetje wat stoer zeg, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 15 mei 2005 10:08 schreef Mirel het volgende:
Preciesquote:Op maandag 16 mei 2005 18:44 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
jeetje wat stoer zeg, mag ik je aanraken?
Ach ja, het kan erger (usher hé May)quote:
Sorryquote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Mayy het volgende:
hou je kop, nooit ben je eens lief tegen mij
![]()
Dat is inderdaad maar te hopen jaquote:Op maandag 16 mei 2005 19:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ik hoop maar dat de plaat bedoelt dat hip hop niets is en het een sarcastisch nummer is.
Ander ben ik genoodzaakt om een geweer te kopen en die lui af te schieten.
www.dekliek.nl Kan je ook andere nummers downloaden. Het is ongeveer zo serieus als Balkenende die aankondigd een coupe soleil te nemenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ik hoop maar dat de plaat bedoelt dat hip hop niets is en het een sarcastisch nummer is.
Ander ben ik genoodzaakt om een geweer te kopen en die lui af te schieten.
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ik hoop maar dat de plaat bedoelt dat hip hop niets is
Hoi Mirel.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:08 schreef Mirel het volgende:
Al is hij zo kut als wat, hij word toch gehypt als de pest (misschien mensen gister geluisterd naar Ruud de Wild op 538?) en dus zal het geforceerd een hit worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:24 schreef borisz het volgende:
wat een kut plaat, ik hoorde hem laatst bij 538 maar ik vind er niks aan
Ik heb nu een uurtje de tv aan ongeveer en hij is hier al 3 keer voorbijgekomen op de verschillende muziekzenders en dat is niet vanwege de kwaliteit van het nummerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Al is hij zo kut als wat, hij word toch gehypt als de pest (misschien mensen gister geluisterd naar Ruud de Wild op 538?) en dus zal het geforceerd een hit worden.
...inmiddels als MP3-ringtone..quote:Wat is niau kauw watskeburt in de schuur
Is bij jouw alles rustig of gezeur met de buur?
Of zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur
En ben je baudibau of een treurig figuur
Voor alle vrouwen en chickies, van Joure tot Maastrikkie
Heb die vrouwen in m'n dickies yo we houden het jiggy
Baudibau net als een gek met al dat goud in m'n mikkie
Twee gezichten een formule als Lauda en Nikki
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:19 schreef ZeroVince het volgende:
* ZeroVince heeft:
[..]
...inmiddels als MP3-ringtone..
Naar mijn weten gewoon geproduceerd door die dude die achter Bastian zat (tietenvideo, u got my love)...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:07 schreef ThE_ED het volgende:
Dat originele nummer is toch van Fatboy Slim geloofik?
Het is een remake van dat nummer met "You know what is what, but you don't know what is what" erin, ik dacht dat dat van fatboy slim was. Maar idd staat er te lezen dat de beats van Bastian komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:31 schreef Cochese het volgende:
[..]
Naar mijn weten gewoon geproduceerd door die dude die achter Bastian zat (tietenvideo, u got my love)...
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:17 schreef Mukie het volgende:
Mega irritante tekst, lelijke lui, domme clip, enerverend stopwoordje.
Dus tja, niet zo mijn ding
Da's een mening, en iedereen heeft er een...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt. [afbeelding]
Ik hoorde het gisteren voor het eerst (Raymann)
Mijn god, wat een bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |