dan ben jij net iets stoerder dan ikquote:Op zondag 15 mei 2005 10:08 schreef Mirel het volgende:
Ken hem al sinds december 8)
jeetje wat stoer zeg, mag ik je aanraken?quote:Op zondag 15 mei 2005 10:08 schreef Mirel het volgende:
Preciesquote:Op maandag 16 mei 2005 18:44 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
jeetje wat stoer zeg, mag ik je aanraken?
Ach ja, het kan erger (usher hé May)quote:
Sorryquote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Mayy het volgende:
hou je kop, nooit ben je eens lief tegen mij
![]()
Dat is inderdaad maar te hopen jaquote:Op maandag 16 mei 2005 19:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ik hoop maar dat de plaat bedoelt dat hip hop niets is en het een sarcastisch nummer is.
Ander ben ik genoodzaakt om een geweer te kopen en die lui af te schieten.
www.dekliek.nl Kan je ook andere nummers downloaden. Het is ongeveer zo serieus als Balkenende die aankondigd een coupe soleil te nemenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ik hoop maar dat de plaat bedoelt dat hip hop niets is en het een sarcastisch nummer is.
Ander ben ik genoodzaakt om een geweer te kopen en die lui af te schieten.
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:58 schreef Xebrozius het volgende:
Ik hoop maar dat de plaat bedoelt dat hip hop niets is
Hoi Mirel.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:08 schreef Mirel het volgende:
Al is hij zo kut als wat, hij word toch gehypt als de pest (misschien mensen gister geluisterd naar Ruud de Wild op 538?) en dus zal het geforceerd een hit worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:24 schreef borisz het volgende:
wat een kut plaat, ik hoorde hem laatst bij 538 maar ik vind er niks aan
Ik heb nu een uurtje de tv aan ongeveer en hij is hier al 3 keer voorbijgekomen op de verschillende muziekzenders en dat is niet vanwege de kwaliteit van het nummerquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Al is hij zo kut als wat, hij word toch gehypt als de pest (misschien mensen gister geluisterd naar Ruud de Wild op 538?) en dus zal het geforceerd een hit worden.
...inmiddels als MP3-ringtone..quote:Wat is niau kauw watskeburt in de schuur
Is bij jouw alles rustig of gezeur met de buur?
Of zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur
En ben je baudibau of een treurig figuur
Voor alle vrouwen en chickies, van Joure tot Maastrikkie
Heb die vrouwen in m'n dickies yo we houden het jiggy
Baudibau net als een gek met al dat goud in m'n mikkie
Twee gezichten een formule als Lauda en Nikki
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:19 schreef ZeroVince het volgende:
* ZeroVince heeft:
[..]
...inmiddels als MP3-ringtone..
Naar mijn weten gewoon geproduceerd door die dude die achter Bastian zat (tietenvideo, u got my love)...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:07 schreef ThE_ED het volgende:
Dat originele nummer is toch van Fatboy Slim geloofik?
Het is een remake van dat nummer met "You know what is what, but you don't know what is what" erin, ik dacht dat dat van fatboy slim was. Maar idd staat er te lezen dat de beats van Bastian komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:31 schreef Cochese het volgende:
[..]
Naar mijn weten gewoon geproduceerd door die dude die achter Bastian zat (tietenvideo, u got my love)...
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:17 schreef Mukie het volgende:
Mega irritante tekst, lelijke lui, domme clip, enerverend stopwoordje.
Dus tja, niet zo mijn ding
Da's een mening, en iedereen heeft er een...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zij zegt. [afbeelding]
Ik hoorde het gisteren voor het eerst (Raymann)
Mijn god, wat een bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |