Deze tel. is op z'n minst het overwegen waard.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:28 schreef steve2003 het volgende:
ik moet tussen nu en 3 maanden een nieuwe telefoon kopen, is deze het waard, of zal ik een paar maanden wachten totdat er weer iets helemaal nieuws uitkomt?
dan zou ik even tot augustus wachten, dan komen eindelijk compacte umts toestellen uit. Er komt een toestel van samsung even groot als e710 of e720 maar dan met dual-cam voor videocalls, uitbreidbaar geheugen, bluetooth, sommige hebben 3 megapixel cam etc..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:36 schreef steve2003 het volgende:
ik ben het ook zeker aan het overwegen, zeer serieus aan het overwegen zelfs....
ik vraag me alleen af of ik niet nu net een telefoon koop, terwijl samsung over een maand een nieuw model launcht met weer iets heel gaafs en nieuws er in..... een magnetron ofzo
had ik met mijn samsung E800, koop ik die op de dag dat ie uitkomt, is een maand later een hele nieuwe generatie telefoons uit..... toen baalde ik dus stevig, en dat wil ik niet nog een keer hebben...
http://gathering.tweakers(...)s/1038518/0#firmwarequote:Op zaterdag 28 mei 2005 08:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar kan je terecht voor software updates van SE e.d.?
www.t-mobile.nlquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:57 schreef DeStedebouwer het volgende:
Is er eigenlijk een goeie aanbieding van T-mobile met deze telefoon?
geen las vanquote:Op zondag 29 mei 2005 00:29 schreef shredder het volgende:
Een vraagje aan de K750i bezitters.
Dat joystickje hè, is die ook zo (brak) als bij T630? Mijn joystick gaat niet goed omlaag, je moet met de duim òp de joystick zachtjes naar beneden duwen dan doet ie het pas.
Dat was trouwens een vaak voorkomende klacht scheen bij de T630. Ik heb het "laten maken" maar hij werd er niet beter op en er ze hebben een duimafdruk binnenin de display achtergelaten.
Mja muziek stond nogal hard he..quote:Op zondag 29 mei 2005 18:16 schreef speedfreakssj het volgende:
wat een bagger geluid zeg.
Ik bedoel eigenlijk als de mediaplayer geminimaliseerd is...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:10 schreef Junkie het volgende:
next knopje bij mediaplayer is toch gewoon de joystickje links/rechts
Het valt allemaal reuze mee vind ik. Ja het batterijklepje gaat de eerste paar keer wat moeilijk open en hij is een paar keer vastgelopen (maar daar komt een nieuwe firmware versie voor uit), traag isie eigenlijk alleen bij foto's van ruim 500 KB doorbladeren wat helemaal niet gek is enz..quote:
Van alle negatieve dingen de jij noemt heb ik dus TOTAAL geen last...quote:Op maandag 30 mei 2005 22:46 schreef 3st het volgende:
mijn contract loopt binnenkort ook af en ik zit er sterk aan te denken om dit toestel te nemen icm nieuw abbo. Alleen nu heeft dit ding wel strakke specs maar als ik het zo hoor zijn er toch nog wel wat mankementjes: Het schermpje ligt op het toestel, het klepje krijg je haast niet los, regelmatig vastlopers, traag, joysytickje gaat na verloop van tijd moeilijk doen.
Voor de eigenaars: Is het echt zo erg?
Voor de kenners: is er een goed alternatief nu of binnekort op de markt verkrijgbaar?
T lijkt me dat ze daar bij SE toch wel een keer ergens van geleerd hebben?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:00 schreef jap85 het volgende:
Ik hoop wel dat die joystick van ding wel goedblijft, bij mn T310 en K700i was dat ding na 9 maanden verrot. Bij mn K700i gaat ie niet goed meer omhoog, best wel irritant soms. Mja over 3 weken wordt er toch een K750i aangeschaft.
denk wel 2 keer na of dat wel slim is om te doen. Uitzondering waar jij het over hebt is gewoon dat je vroegtijdig mag verlengen. Dan moet je altijd verplicht 2 jaar bijtekenen en omdat je nog 5 maanden te gaan hebt heb je een 2 en half jaars contract!! En dan met huidige dure orange tarieven...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:54 schreef Mik-xa het volgende:
Ik moest eigenlijk nog 5 maanden met mijn Orange abonnement... balen man, want ik wilde de K750i nu!
Mik-xa belt de winkel op.. zegt dat zijn telefoon kapot is gevallen, hoort van de medewerker dat ze hier een speciale uitzondering voor willen maken en dus kan deze jongen meteen het nieuwe toestel komen ophalen![]()
Yippie
ik denk dat je verkeerde link hebt gebruikt want ik kom uit op een lijstje sim-only abonnementen zonder toestel..quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:54 schreef Hanzel_lane het volgende:
is dit wat mensen? qua prijs/abo/aanbieding?
Ik ben het er niet helemaa mee eens over dat internet bestellen, ik heb het zelf ook gedaan had helemaal geen gezeur met opsturen gehad en andere afspraken. ging prima...quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:34 schreef spooky1234 het volgende:
wel sms... 17.50 is 100 minuten of 100 sms
maar er zijn 2 nadelen:
- het gaat via debitel (een van de slechtste service providers, kijk maar op telecomvergelijker wat er in debitel subform over ze verteld wordt...)
- het gaat via een webshop (gezeik met opsturen, nooit ontvangen, afspraken niet nakomen over cashback, gezeik met garatie van je toestel..)
2 grote nadelen.. ik zou gewoon een 1 jarig abo van belcompany nemen.. loopt nog een paar dagen die actie.. heb je m met 1 jarig 27.50 abo en ook nog eerste maand gratis. Scheelt nie veel, je hebt een grotere abo en voor veel korter en via een fysiek bereikbare shop en direct bij vodafone dus niet via debiELtel
Dank voor je reactie. Ik kwam in de winkel inderdaad wat bedrogen uit. Ik kon niet "genieten" van de bonussen die je krijgt als je verlengt met nog 3 maanden te gaan. Dus geen 50 euro beltegoed extra, geen 50 smsjes gratis , geen 50 mmsjes gratis.quote:
Gedoe met nummerbehoud? Je stapt de winkel in van je nieuwe provider, je geeft je legitimatie, bankpas en 1 recente orange factuur en alles wordt voor je geregeld!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:16 schreef Mik-xa het volgende:
[..]
Dank voor je reactie. Ik kwam in de winkel inderdaad wat bedrogen uit. Ik kon niet "genieten" van de bonussen die je krijgt als je verlengt met nog 3 maanden te gaan. Dus geen 50 euro beltegoed extra, geen 50 smsjes gratis , geen 50 mmsjes gratis.
Nog maar even wachten dus voordat ik nu verleng. Het kon overigens wel maar voor 1 jaar hoor, dat is dus niet het probleem. Ik ga niet een andere provider zoeken enz, ik ben eigenlijk hardstikke tevreden met Orange. Allemaal gedoe met dat nummerbehoud enz. nee dank je.
Dat prepaid maken van mijn oude telefoon, nee dank je. Ik bel nooit 0900 nummers
Goedkoopste manier om aan het k750i te komen is met een belcompany 1 jarig vodafone abo maar het is wel 27.50 per maand dus als je dat te veel vindt kan je kijken naar een goedkoopste 2 jarige aanbieding waarbij je met 17.50 toestel gratis hebt en misschien nog wat cashback. Alleen raad ik je aan debitel te vermijden tenzij er echt geen andere aanbiedingen zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:23 schreef Hanzel_lane het volgende:
wat zou je me anders nog aanraden dan? ik wil gewoon een goedkoop abonnementje... en het liefst die telefoon (SEk750i dus)
ok, dankje voor de infoquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Goedkoopste manier om aan het k750i te komen is met een belcompany 1 jarig vodafone abo maar het is wel 27.50 per maand dus als je dat te veel vindt kan je kijken naar een goedkoopste 2 jarige aanbieding waarbij je met 17.50 toestel gratis hebt en misschien nog wat cashback. Alleen raad ik je aan debitel te vermijden tenzij er echt geen andere aanbiedingen zijn.
overigens belcompany actie is alleen nog deze week volgens mij...
Dit is nieuw voor mij. Je zegt dus eigenlijk dat als ik nu bij een willekeurige ander binnenloop. Zeg dat ik vanaf 26-9 wil bellen via hen omdat dan mijn Orange afloopt. Dat ik dan de winkel uitloop met een nieuw toestel en dat ik dan mijn Orange sim daar in kan gooien, de eerste 3 maanden nog gewoon via Orange bel en dan daarna ineens overga op een andere provider. Zonder dat ik dan een bepaalde tijd een ander 06nummer heb?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
en 3 maanden later (opzegtermijn van orange he) gaat je nieuwe abo in.
Bij vodafone mag je het toestel niet meegeven..quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:20 schreef spooky1234 het volgende:
je kan bijna 3 maanden eerder van je nieuwe toestel genieten...
En het scheelt een hoop centen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |