overheid = PvdAquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:43 schreef Posdnous het volgende:
Precies, dit valt me ook een beetje van je tegen Sjun.
Het had een topic van landmass kunnen zijn om zo zonder enig duidelijk oorzaak-gevolg verband tegen de PVDA te gaan schoppen.
Jij begrijpt tenminste de achterliggende bedoeling van deze draad. De teksten daar vandaan te krijgen waar ze vast nog bewaard zijn: bij degenen die ze gepost hadden. Lucida loopt hier ook rond. Petra volgens mij niet maar wat nog niet is kan vast komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zulke nietszeggende retoriek is al na 10 seconden uitgewerkt, dus probeer het nog eens met voorbeelden van gecensureerde kritiek in een poging een naar voren gebrachte stelling eens te onderbouwen?
ach ja als een echte corrupte mod wijzig je keer op keer de regels net zolang tot ze jauw uitkomen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Racisme is geen opinie. Het is het zaaien van haat, of het uit zich in concrete handelingen (alleen blanken in je winkel toelaten bv).
Wanneer Eid en pinksterren samenvallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef Landmass het volgende:
[..]
ach ja als een echte corrupte mod wijzig je keer op keer de regels net zolang tot ze jauw uitkomen.
Wanneer ben jij in godsnaam eens mod af.
Waar zie je mij regels wijzigen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef Landmass het volgende:
[..]
ach ja als een echte corrupte mod wijzig je keer op keer de regels net zolang tot ze jauw jouw uitkomen.
Eensquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Mensen kunnen hun klachten en wensen toch wel normaal brengen zonder zomaar allerlei bevolkingsgroepen verrot te schelden en te discrimineren of erger?
Ik denk het niet als je zeer helder onderbouwd uiteenzet wat er precies vlgens jou plaatsvindt en welke maatschappelijke neveneffecten de bewoording waarop je commentaar geeft naar jouw idee oproept. Wat er namelijk ook gebeurde was dat men mogelijk met de beste bedoelingen steekhoudende kritiek rigoreus wegsaneerde en daar vervolgens onterecht de etiketjes racisme en schelden opplakte zonder dat inzichtelijk werd gemaakt of dit een juist oordeel betrof.quote:Als je dat allemaal maar toelaat wordt het straks nog normaal gevonden.
Ik zit idd ook te wachten op een soort impeachment procedure voor mods. Iets voor feedback misschien.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef Landmass het volgende:
ach ja als een echte corrupte mod wijzig je keer op keer de regels net zolang tot ze jauw uitkomen.
Discriminatie is het geven van de voorkeur van het ene boven het andere, het maken van onderscheid. Ieder individu krijgt in het eigen leven wel eens te maken met het feit niet te worden uitverkoren. Met dit feit kan je maar beter leren leven om niet te eindigen als zielig slachtoffer dat zich levenslang blijft beklagen in plaats van aan de slag te gaan en de vele kansen te grijpen die onze samenleving eveneens biedt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is dit een voorbeeld van zo'n tolerante waarde? ...
Kom op Landmass. Ik vind dat je Sidekick oneigenlijke verwijten maakt. We mogen in POL onze handjes dichtknijpen met mods als Sidekick en Sizzler. Het is for a w(h)ile wel eens erger geweest...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:56 schreef Landmass het volgende:
[..]
Dan is er nog altijd kozzmic die de door hem benoemde inhoudsloosheid met een soortgelijk antwoord tracht te accentueren. Natuurlijk is het jouw goed recht te vinden dat ik vooroordeel op 'vooroordeel' stapel, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit dan weer op jouw persoonlijke bevooroordeeldheid berust.. Zou je daadwerklijk meer kennis willen nemen van de strekking en (mogelijk voor jou verborgen) inhoud dan kun jij een aantal van jouw aannames niet zondermeer overeind houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:12 schreef Kozzmic het volgende:
Ach Lucida, de hoeveelheid woorden die je gebruikt verhullen nauwelijks de inhoudsloosheid ervan. Je stapelt aanname op vooroordeel en vooroordeel op aanname, maar van onderbouwing, argumenten en voorbeelden die je woorden kunnen bevestigen is geen sprake. Dat is toch geen discussie voeren?
Ik zou juist willen dat je eens wat meer voor je mening uitkwam i.p.v. jezelf te hullen in een politiek correcte schijn van opmerkelijke oppervlakkigheid. Denk je werkelijk dat het mij boeit of iemand mijn schrijfsels als hol en leeg, en mij terloops als demagoog bestempelt? Ik zou alleen graag willen zien, dat zo'n mening dan ook daadwerkelijk op basis van bevindingen of (steekhoudende) argumenten wordt gefundeerd. Maar daar schort het nu net aan. Want zomaar wat willekeurige citaten opsommen zonder een nadere context waar deze betrekking op hebben vind ik tamelijk ziel- en zoutloos. In feite roep jij daarmee een zekere leegte over jouw eigen reactie af, die jij ongegrond vervolgens op anderen projecteert. Ik vind het allemaal even best, maar kom dan ook niet zeuren dat jij in het debat op leegte stuit. Nogmaals aan mij ligt het niet, omdat ik altijd bereid ben om vragen te beantwoorden en mogelijke onduidelijkheden uit de doeken te doen. Maar dan blijkt dat mensen die mij van alles en nog wat toeschrijven nimmer de moeite nemen op de man af te vragen wat met welke opmerking door mij bedoeld wordt.quote:De PvdA omarmt de sharia? De PvdA probeert de ongeletterden binnen te halen? De PvdA is bang voor represailles vanuit islamitische hoek? Knuffelbeleid? Cohen wordt ontmaskerd door Verdonk? Linkse segregatiepolitiek? Je woorden zijn hol, Lucida. Demagogisch bijna, maar dat woordje zal ik wel niet mogen gebruiken van de politiek correcte rechtse kerk.
Zoals gezegd deins ik er niet voor terug. Laat maar eens weten t.a.v. van welke thematiek jij graag meer onderbouwing zou willen zien en ik bedien je probleemloos op jouw wenken. Echter lukraak beweren dat ik mijn mening niet zou beargumenteren is me een beetje al te goedkoop. Nogmaals ik verwacht van niemand dat hij het zomaar mij eens is, maar ik verwacht wel (in dezelfde mate als ik die aan de dag leg) een minimale bereidheid tot intellectuele integriteit. En als dat betekent dat er om het even in welke kerk gevloekt wordt - het zij zo.quote:Kom eens met concrete voorbeelden, kom eens met argumenten, kom eens met ECHTE INHOUD.
Racisme in de betekenis van bevoordelen van in dit geval Marokkanen. Zie voorbeelden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Niks punt. Racisme is gewoon bij wet verboden.
Vertel zonder in geblaat te vervallen...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:22 schreef Takkesteeg het volgende:
Wat een kansloos geblaat weer 's hier van 'den beter wetenden'.
Ja. Erblijkt eigen wijsheid genoeg te zijn als ik hier meelees.quote:'t is nog beroerder wat jullie hier neer durven te zetten dan het gepruts van 'onsch aller overheid'.
Vind je het gek dat het zo'n zooitje is ?
Ik zie hier toch ook wat potentiële voorgangers van een nihilistische gemeente.quote:Jezelf laten manipuleren door één of andere groepering en dan lekker met z'n allen tegen elkaar injensen...
Gewoon doorgaan.quote:Zo ontstijg je het nivo van bv voetbalsupporter niet echt. (en dat is nou net wat deze politiek denkt hoe het volk in elkaar zit...)
Doe je voordeel ermee!![]()
Omdat een aantal users zich niet laten manipuleren door jouw clubje laten ze zich manipuleren door een ander clubje?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:22 schreef Takkesteeg het volgende:
Wat een kansloos geblaat weer 's hier van 'den beter wetenden'.
't is nog beroerder wat jullie hier neer durven te zetten dan het gepruts van 'onsch aller overheid'.
Vind je het gek dat het zo'n zooitje is ?
Jezelf laten manipuleren door één of andere groepering en dan lekker met z'n allen tegen elkaar injensen...
Zo ontstijg je het nivo van bv voetbalsupporter niet echt. (en dat is nou net wat deze politiek denkt hoe het volk in elkaar zit...)
Doe je voordeel ermee!![]()
Je snapt het klaarblijkelijk! (nietwaar?)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat een aantal users zich niet laten manipuleren door jouw clubje laten ze zich manipuleren door een ander clubje?
Een beetje inhoudelijke kritiek op bepaalde stellingen uit dit topic zouden jouw opmerkingen behoorlijk kunnen versterken.
Waar blijft jouw inhoudelijke kritiek dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:38 schreef Takkesteeg het volgende:
Je snapt het klaarblijkelijk! (nietwaar?)
Er staan in de tweede alinea van mijn reactie zes vraagtekens. Over de stukjes die daarvoor staan zou ik wel eens wat meer discussie willen, met steekhoudende argumentatie en voorbeelden die de argumenten (naar jouw mening) onderschrijven zodat er ook op basis van inhoud op gereageerd kan worden. Niet alleen maar loze statements als 'de PvdA omarmt de sharia', oid. Hoeft niet nu allemaal in één topicje gepropt, liever niet eigenlijk. Ik zie hopelijk de topics wel een keer verschijnen in de komende maanden.quote:
Ik denk dat dit (o.a) op Fok gewoon een probleem blijft.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er staan in de tweede alinea van mijn reactie zes vraagtekens. Over de stukjes die daarvoor staan zou ik wel eens wat meer discussie willen, met steekhoudende argumentatie en voorbeelden die de argumenten (naar jouw mening) onderschrijven zodat er ook op basis van inhoud op gereageerd kan worden. Niet alleen maar loze statements als 'de PvdA omarmt de sharia', oid. Hoeft niet nu allemaal in één topicje gepropt, liever niet eigenlijk. Ik zie hopelijk de topics wel een keer verschijnen in de komende maanden.
Grappig dat je zelf ook nauwelijks beargumenteert.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:04 schreef Takkesteeg het volgende:
Ik denk dat dit (o.a) op Fok gewoon een probleem blijft.
Discussie is zo niet mogelijk.
Tsja, niet iedereen kan zoveel tijd spenderen als dat jij doet. (je loopt toch niet van één of andere uitkering te trekken, hé?)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Grappig dat je zelf ook nauwelijks beargumenteert.
Heb je wel argumenten?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:26 schreef Takkesteeg het volgende:
Tsja, niet iedereen kan zoveel tijd spenderen als dat jij doet. (je loopt toch niet van één of andere uitkering te trekken, hé?)![]()
Mooi zo!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je wel argumenten?
Ik heb trouwens gewoon een baan hoor.
Je hebt kritiek op dit topic maar je kan hem niet verwoorden. Komt wel wat zwakjes over, vind je niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:35 schreef Takkesteeg het volgende:
Mooi zo!
Maar wat argumenten betreft:
http://forum.fok.nl/fok/search_lite
daar woed op dit moment een uitgebreide wat is racisme discussiequote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zit idd ook te wachten op een soort impeachment procedure voor mods. Iets voor feedback misschien.
Val niet graag in herhaling maar lees even terug...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op dit topic maar je kan hem niet verwoorden. Komt wel wat zwakjes over, vind je niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |