quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:08 schreef Forumschorem het volgende:
Helemaal te space wauw deze psychedelische trip te gekkie!
quote:Wat een niveau weer vandaag...
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Fans hier?
Somersault vind ik ongelooflijk mooi.quote:Welke nummers vinden jullie goed?
Ben even lui, titel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef drugsgebruiker het volgende:
Nieuwe album is bijna uit. Heb hem stiekem al. Klinkt supergoed. Aantal nummers met Jose Gonzales (Is ook gelijk hun single - Futures), maar Zero7 bewijst nu ook uptempo erg goed de weg te weten.
Aanrader. Kopen dus.
Hmmm... nee, hij doet me na 1 keer horen maar weinig. Dat is bij nummers van Zero 7 anders altijd heel anders. Die raken me direct.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef drugsgebruiker het volgende:
Nieuwe album is bijna uit. Heb hem stiekem al. Klinkt supergoed. Aantal nummers met Jose Gonzales (Is ook gelijk hun single - Futures), maar Zero7 bewijst nu ook uptempo erg goed de weg te weten.
Aanrader. Kopen dus.
Mooi nr idd, net weer even opgezet. Hoewel het niet m'n favo is, was ik even vergeten dat 'ie toch wel erg goed klonk.quote:
Die is ook prachtig!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef MadGuy het volgende:
Pageant of the Bizarre is mijn favo op het moment.
Ik ga zeker weten, wil al een aantal jaar naar een concert van ze!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Binnenkort treden ze ergens op.....ff zoeken...
4 juli 2006 in de melkweg
Hier nog 1. Heb zojuist iedereen ingelicht, en wij zijn aanwezig. Heb ze een tijdje terug in Hotel Mozaique gemist, en dat scheen echt super te zijn geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:00 schreef IM_Barney het volgende:
[..]
Ik ga zeker weten, wil al een aantal jaar naar een concert van ze!
Ben hem net gekocht en ben nu aan het downloaden bij allTunes. Ben benieuwd.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:23 schreef Hexagon het volgende:
The Garden vind ik iig stukken beter dan zijn voorganger.
Leuke band is dit. Zero 7 is echt een fantastische sfeercd.
Google er op los zou ik zeggen! Of bedoel je van het laatste concert?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Niemand heeft toevallig foto's van Sia?!
Van gisteren inderdaad. Ze zag er geniaal uit met dat pakje over d'r kop en die maffe danspasjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Google er op los zou ik zeggen! Of bedoel je van het laatste concert?
Seeing Things?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:00 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Van gisteren inderdaad. Ze zag er geniaal uit met dat pakje over d'r kop en die maffe danspasjes. Nu ik toch bezig ben met vragen stellen, iemand nog enig idee hoe die nummers van gisteren heten waarin zo enorm tekeer werd gegaan met die bassdrums en retro synthmuziek?
Lijkt er aardig op, maar live gingen ze opeens echt zo keihard los, niet normaalquote:
Wow! You are in for a good summer!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef Skaai het volgende:
Het erge is, ik heb 1 nummer van Zero 7. Ben helemaal verliefd op het nr Destiny, maar ben echt te lui geweest om verder te zoeken naar meerdere nummers. Ga ik nu toch maar eens doen
Bitter: Sweetquote:Op woensdag 13 september 2006 21:26 schreef crossover het volgende:
Naast punk en metal houd ik op z'n tijd ook wel van een rustig liedje van Zero 7, Air of Morcheeba.
Wie kent er nog andere bands zoals deze?
Hier precies hetzelfde, tussen alle metal is zulke muziek wel lekker relaxquote:Op woensdag 13 september 2006 21:26 schreef crossover het volgende:
Naast punk en metal houd ik op z'n tijd ook wel van een rustig liedje van Zero 7, Air of Morcheeba.
Wie kent er nog andere bands zoals deze?
Echt he!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:00 schreef Airelle het volgende:
You're My Flame... prachtig nummer !
kloptquote:Op zondag 27 mei 2007 13:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt he!!!Throw It All Away ook, en volgens mij is die ook featuring Sia.
Nee die laat ik inderdaad ook links liggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klopt
Sowieso lekkere muziek, hoewel die Gonzales niet echt chill is imo
laat maar.. uit een ander topicquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef sugarJay het volgende:
hoieen aantal jaren terug heb ik op tv voor het eerst zero 7 gehoord en gezien.. in de clip zit de zangeres (een blonde dame in een jurk met blote voeten) achter een piano en gedurende de clip 'transformeert' die piano.. er komt een soort van mechaniek uit en zo.. mijn vraag is.. wat is de titel van dat nummer? ik ben op zoek naar die clip maar kan hem nergens vinden
![]()
overigens weet ik niet zeker of het zero 7 was maar ik denk van wel.. en de zangeres zou sia furler kunnen zijn maar dat weet ik ook niet.. ik herinner me alles van die clip behalve de titel.
sorry ik dacht echt dat het zero 7 wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:08 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik denk dat je Hayling van FC Kahuna bedoelt:
http://www.youtube.com/watch?v=ftQfxoAOZII
Ze zingt het vreselijk overdreven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:42 schreef eer-ik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=V5Q5HEtyYQg
Ik had stiekem niet verwacht dat het live ook nog zo fatsoenlijk zou klinken...
uhuh, maar om een of andere reden had ik niet verwacht dat haar stem zo zou klinken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze zingt het vreselijk overdreven.
Wel heerlijk zoals ze samen you sa-haaave me zingen.
bonoboquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef PDOA het volgende:
Het is wel goed geproduceerd, maar op de één of andere manier pakt dit me totaal niet. Dan zet ik liever Thievery Corporation of Bonobo op.
Ik maak dan ook geen vergelijking.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bonobo
Niet helemaal te vergelijken vind ik trouwens.
Bonobo is imo wel een stuk drukker dan zero 7...
Ook op bittorrent te vinden in goede kwaliteit.quote:Listen to 'Yeah Ghost' online now!
Back to listing
Tue 22 Sep 2009 | Views: 1582 | Comments: 1
We're pleased to announce that you can listen to the new album 'Yeah Ghost' in full on a number of sites to suit all online tastes!
You can now listen to the album in full on the following sites:
Myspace - www.myspace.com/zero7official
Facebook - www.facebook.com/zero7 (Click on the music tab)
iLike - www.ilike.com/artist/Zero+7
On Last.FM
We7 - www.we7.com/#/album/Yeah-Ghost-Standard-DMD-Album-!albumId=392353&play=true
Spotify Premium
Ik mis die relaxedheid, ik vind het iets te zoet allemaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:18 schreef crossover het volgende:
Wauw. Leuke plaat, na de eerste keer luisteren al onder de indruk.
Klinkt prettig en afwisselend, toch vertrouwd Zero 7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |