abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38736468
Oeh, wat is MySpace toch leuk af en toe. Vooral wat betreft nieuwe bandjes, het lijkt wel alsof steeds meer beginnende en iets meer gevorderde bandjes de mogelijkheden van dit soort promotie ontdekken.

Even een juich-momentje inbouwen:

Enfin, mijn aandacht werd getrokken door Bitter: Sweet en hun lekker decadente Mating Game. De muziek van het duo zangeres Shana Halligan & producer Kiran Shahani laat zich kenmerken door een mix van bigband, jazz, electronica, wellicht een beetje triphop en wat funk met een flinke portie decadent, sensueel gezang. Denk aan Zero7, Air, Portishead, Serge Gainsbourg en Everything But The Girl, volgens de marketeers achter het duo.

Ik moet eigenlijk heel het album nog ergens opsnorren ik kan nog nergens een download vinden, maar de preview op MySpace klinkt wat mij betreft al heel leuk. Meer info kun je vinden op de officiële site.

Woei.

Nu heb ik alleen nog mijn balkon, zwoel weer, een cocktail en deze muziek nodig.
  zondag 11 juni 2006 @ 21:25:03 #2
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38760945
Ik zie dat ik een ge-wel-di-ge stormlooptopic heb vervaardigd.

Ik wilde echter nog even melden dat er ook samples te luisteren zijn op Amazon.com.
pi_38771129
Vind het wel lekker klinken! Erg jaren '60. Alleen de stem van de zangeres vind ik wat minder, het is voor de stijl iets te 'gewoontjes', maar het stoort mij niet echt. Don't forget to breathe klinkt wel erg vet!
Volgens mij inderdaad een stormlooptopic (denk niet dat iemand ze kent )
pi_38771272
Vandaar natuurlijk dit topic, om ze een beetje onder de aandacht te brengen!

De stem vind ik juist één van de betere elementen, ik vind het wel een beetje te vergelijken met de heerlijke lijzige stem van Sia Furler van Zero 7. Heerlijk voor de zomerse avonden waar we deze week mee te kampen hebben.
pi_38771773
Sample op de site klinkt leuk. Maar kan idd niets vinden verder.
pi_38794266
Nee, hè? Misschien maar eens in de wat obscure zaakjes gaan snuffelen. Ik kan hem gelukkig wel bestellen bij Bol.com zag ik, maar dan duurt het 2 à 4 weken voor ik 'm binnen heb.
pi_38797433
Niet zeuren! Dat is haast niks Ik heb wel langer op cd's moeten wachten bij Bol.com
pi_38820786
Ja, maar ik wil hem voor mijn verjaardag.

Nou ja, ik bestel hem maar gewoon. Vandaag in Rotterdam kon ik hem totaal niet vinden, ook niet bij de wat meer hippere toko's...
pi_38875481
Oh dear, net besteld bij Bol.com en het gaat waarschijnlijk 6 tot 8 weken duren.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:10:26 #10
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_38875751
Wat een aparte muziek .
Lijkt een heel klein beetje op Hooverphonics.
Wel lekker though.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:46:41 #11
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39433529
Nog steeds de CD niet binnen, maar je hebt een beetje gelijk wat betreft de Hooverphonics. gek genoeg konden zie me niet zo bekoren als Bitter:sweet nu...
pi_39447600
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:00 schreef MadGuy het volgende:
Oh dear, net besteld bij Bol.com en het gaat waarschijnlijk 6 tot 8 weken duren.
dan moet je maar hopen dat ie überhaupt leverbaar is. bol heeft nog wel eens wat van dergelijke streken...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  zondag 2 juli 2006 @ 14:45:00 #13
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39448948
Ik blijf hoop houden.

Ze hebben gemaild dat-ie besteld is. Ik ben benieuwd.
pi_40493750
Nog steeds niets binnen. Maar de aanhouder wint.

Er is nog een andere reden voor deze schaamteloze *bump* Op MySpace is nu een andere track te beluisteren, naast Dirty Laundry, The Mating Game en Don't Forget To Breathe. Op hun homepage / promopage zijn ook Heaven en Overdue te beluisteren.
pi_40618288
Het blijkt dus dat de CD niet meer bij de leverancier te bestellen is voor Bol.com. Kan ik gewoon bij Amazon.com bestellen zonder dat de douane hier een enorm bedrag bovenop slaat?
pi_41107324
Yay!

Eindelijk heb ik de CD te pakken gekregen. Dat wilde ik even melden als roepende in de woestijn.
pi_41108502
Heb Bitter Sweet online ergens gevonden, even dogpilen en je hebt volledige mp3 zo te pakke. Helaas is dit het enige dat ik kon vinden.

Een bandje op MySpace dat ik een warm hart toe draag zijn de Nieuw Modern Angels. Prettige electropop uit zweden.

http://www.myspace.com/newmodernangels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')