quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:08 schreef Forumschorem het volgende:
Helemaal te space wauw deze psychedelische trip te gekkie!
quote:Wat een niveau weer vandaag...
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Fans hier?
Somersault vind ik ongelooflijk mooi.quote:Welke nummers vinden jullie goed?
Ben even lui, titel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef drugsgebruiker het volgende:
Nieuwe album is bijna uit. Heb hem stiekem al. Klinkt supergoed. Aantal nummers met Jose Gonzales (Is ook gelijk hun single - Futures), maar Zero7 bewijst nu ook uptempo erg goed de weg te weten.
Aanrader. Kopen dus.
Hmmm... nee, hij doet me na 1 keer horen maar weinig. Dat is bij nummers van Zero 7 anders altijd heel anders. Die raken me direct.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef drugsgebruiker het volgende:
Nieuwe album is bijna uit. Heb hem stiekem al. Klinkt supergoed. Aantal nummers met Jose Gonzales (Is ook gelijk hun single - Futures), maar Zero7 bewijst nu ook uptempo erg goed de weg te weten.
Aanrader. Kopen dus.
Mooi nr idd, net weer even opgezet. Hoewel het niet m'n favo is, was ik even vergeten dat 'ie toch wel erg goed klonk.quote:
Die is ook prachtig!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef MadGuy het volgende:
Pageant of the Bizarre is mijn favo op het moment.
Ik ga zeker weten, wil al een aantal jaar naar een concert van ze!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Binnenkort treden ze ergens op.....ff zoeken...
4 juli 2006 in de melkweg
Hier nog 1. Heb zojuist iedereen ingelicht, en wij zijn aanwezig. Heb ze een tijdje terug in Hotel Mozaique gemist, en dat scheen echt super te zijn geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:00 schreef IM_Barney het volgende:
[..]
Ik ga zeker weten, wil al een aantal jaar naar een concert van ze!
Ben hem net gekocht en ben nu aan het downloaden bij allTunes. Ben benieuwd.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:23 schreef Hexagon het volgende:
The Garden vind ik iig stukken beter dan zijn voorganger.
Leuke band is dit. Zero 7 is echt een fantastische sfeercd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |