En hoe denk je dat ze naar het vliegveld ging? Te voet?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:16 schreef Murray het volgende:
Amerikanen schieten bevrijder van Italiaanse dood.
Bevrijder?
Ze is vrijgelaten hoor?
Bij bevrijder denk ik aan Rambo,, niet aan iemand die haar naar het vliegveld rijdt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:17 schreef Martijntj het volgende:
[..]
En hoe denk je dat ze naar het vliegveld ging? Te voet?
Heb je gelijk in.De hoofdrolspeler zit zelf nooit achter het stuur.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Bij bevrijder denk ik aan Rambo,, niet aan iemand die haar naar het vliegveld rijdt.
Het was iemand van de Italiaanse veiligheidsdienst... Anyway, mooi stukje anti-VS propaganda. Daar zal Dubya blij mee zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Bij bevrijder denk ik aan Rambo,, niet aan iemand die haar naar het vliegveld rijdt.
Die Amerikan worden steeds populairder zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Het was iemand van de Italiaanse veiligheidsdienst... Anyway, mooi stukje anti-VS propaganda. Daar zal Dubya blij mee zijn.
de McDonalds wordt er niet minder druk van bezochtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:39 schreef sig000 het volgende:
Die Amerikan worden steeds populairder zo..
Welke jonge Amerikaanse held hebben we inmiddels eigenlijk nogquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit zo niet kunt zeggen. De aanslag op die commie is immers mislukt.
Ze hebben er 1 in de dodencel die erg goed is in gebouwen opblazen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welke jonge Amerikaanse held hebben we inmiddels eigenlijk nog
Jawel, maar dat zal nooit een succesvolle Hollywoodformule worden, daar doelde ik eigenlijk een beetje op. Je weet wel; de Jean-Claude van Dammes, de Dolph Luntgrens, de Rambo's enzovoorts. Vroeger had je die wel en die lui hadden nog een sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Tegenwoordig zijn ze spoorloos, zo lijkt het wel ..quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze hebben er 1 in de dodencel die erg goed is in gebouwen opblazen..
http://teletekst.nos.nl/tekst/123-01.htmlquote:Ze werkt voor de communistische krant Il Manifesto
Ah dat moest er nog even bij? Mijn vorige post veegt jouw beschuldiging van hypocrisie van de tafel.quote:
Ook niet zo heel gek als rebellen zich in militaire kledij hullen vanwege een hinderlaag.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:59 schreef NightH4wk het volgende:
Officials: Freed hostage's driver ignored warnings
Hmz, niet echt slim als het waar is. Zijn ook wel paar videos online met Irakezen die niet stopten met hun bus.
Yep, die lui houden zich ook niet aan de regels maar willen wel als POWs behandeld worden als ze gevangen worden genomen. Iig, in die videos zie je ook dat ze zeker niet zomaar gaan schieten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ook niet zo heel gek als rebellen zich in militaire kledij hullen vanwege een hinderlaag.
Hier kan je zien hoe ze het doen: klik. (150mb)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:02 schreef NorthernStar het volgende:
Er wordt al heel lang melding gemaakt dat er bij checkpoints veel te snel geschoten wordt. Dat is al sinds het begin van de oorlog cq. bezetting. Kennelijk moet er eerst een geval zijn waar niemand om heen kan voor het serieus genomen wordt.
Wat staat erop? (150 mb duurt me iets te lang)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:17 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hier kan je zien hoe ze het doen: klik. (150mb)
quote:Ha-ha! We come in peace, shoot to kill
Shoot to kill, shoot to kill
We come in peace, shoot to kill
shoot to kill, men
Vertel maar hoe we hetzelfde (en alle andere conflicten in de wereld) voor elkaar krijgen zonder doden. Lijkt me vrij lastig. Btw, als Saddam nog aan de macht was waren er al meer burgerslachtoffers gevallen als je de lijn van de afgelopen jaren doortrekt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat staat erop? (150 mb duurt me iets te lang)
De titel "US Marines shoot at Insurgents in a bus" doet vermoeden dat het om rebellen gaat?
Maar dat is nu juist het punt. Daarmee kun je niet goedpraten dat er duizenden gewone burgers worden doodgeschoten omdat ze 'niet op tijd stoppen' of de signalen niet goed interpreteren.
Die mensen rijden voor hun lol door? Gewoon om te kijken wat er gebeurd?
Nee dat is onzin. Er deugt dus gewoon iets niet. Maar ik lees in het CNN bericht al weer welke richting het opgaat.
U.S. troops "attempted to warn the driver to stop by hand and arm signals, flashing white lights, and firing warning shots in front of the car," the statement said.
Dus was het hun eigen schuld, net als al die Irakezen die doodgeschoten zijn en nog gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |