abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 maart 2005 @ 00:09:54 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_25372844
Chuiliana de Italiaanse journaliste is vrijgelaten door haar Irakeze gijzelnemers.

Lekker op weg naar het vliegveld worden ze onder vuur genomen door Amerikanen die niks te doen hebben. Haar begeleider was een Italiaan, dus de doofpot zal wel weer erg diep zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door tong80 op 05-03-2005 00:15:44 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25372978
Amerikanen schieten bevrijder van Italiaanse dood.

Bevrijder?

Ze is vrijgelaten hoor?
pi_25373006
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:16 schreef Murray het volgende:
Amerikanen schieten bevrijder van Italiaanse dood.

Bevrijder?

Ze is vrijgelaten hoor?
En hoe denk je dat ze naar het vliegveld ging? Te voet?
pi_25373052
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:17 schreef Martijntj het volgende:

[..]

En hoe denk je dat ze naar het vliegveld ging? Te voet?
Bij bevrijder denk ik aan Rambo,, niet aan iemand die haar naar het vliegveld rijdt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 maart 2005 @ 00:20:54 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_25373084
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Murray het volgende:

[..]

Bij bevrijder denk ik aan Rambo,, niet aan iemand die haar naar het vliegveld rijdt.
Heb je gelijk in.De hoofdrolspeler zit zelf nooit achter het stuur.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25373171
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef Murray het volgende:

[..]

Het was iemand van de Italiaanse veiligheidsdienst... Anyway, mooi stukje anti-VS propaganda. Daar zal Dubya blij mee zijn.
pi_25373175
Dat heb je als je met een noodgang op een wegversperring afrijdt. Wat denk je dan? Dat je een beetje in Milaan rondrijdt in je Ferrari? Het is nou eenmaal een oorlogsgebied, dus dan moet je je inhouden.
pi_25373341
Nou, die heeft gelijk iets om over te schrijven als ze maandagochtend weer op de redactie zit.
Dat dan weer wel.
pi_25373565
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Het was iemand van de Italiaanse veiligheidsdienst... Anyway, mooi stukje anti-VS propaganda. Daar zal Dubya blij mee zijn.
Die Amerikan worden steeds populairder zo. .
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:41:38 #10
3767 Herald
Come get some
pi_25373607
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:39 schreef sig000 het volgende:
Die Amerikan worden steeds populairder zo. .
de McDonalds wordt er niet minder druk van bezocht
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:46:08 #11
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25373714
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:43 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit zo niet kunt zeggen. De aanslag op die commie is immers mislukt.
Welke jonge Amerikaanse held hebben we inmiddels eigenlijk nog
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25373765
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:46 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Welke jonge Amerikaanse held hebben we inmiddels eigenlijk nog
Ze hebben er 1 in de dodencel die erg goed is in gebouwen opblazen. .
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:52:13 #13
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25373864
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:48 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ze hebben er 1 in de dodencel die erg goed is in gebouwen opblazen. .
Jawel, maar dat zal nooit een succesvolle Hollywoodformule worden, daar doelde ik eigenlijk een beetje op. Je weet wel; de Jean-Claude van Dammes, de Dolph Luntgrens, de Rambo's enzovoorts. Vroeger had je die wel en die lui hadden nog een sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Tegenwoordig zijn ze spoorloos, zo lijkt het wel ..
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zaterdag 5 maart 2005 @ 00:58:24 #14
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25374013
Ouch, wat pijnlijk................. in de eerste plaats voor de betrokkenen en hun familie, maar zeker voor de Italiaans-Amerikaanse betrekkingen. Dit zal wel een onderzoekje worden.
Of het doofpot wordt of niet, zal met name van Berlusconi afhangen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25374178
quote:
Ze werkt voor de communistische krant Il Manifesto
http://teletekst.nos.nl/tekst/123-01.html

was wel ironisch geweest als ze door ex-sadam aanhangers was omgebracht.
pi_25374286
ben benieuwd wat er precies gebeurt is...

voor het zelfde geld reden die italianen hard op een controlepost af, wat natuurljk behoorlijk verdacht is.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 01:14:04 #17
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_25374420
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 01:06 schreef SilverSpirit het volgende:

Hypocriete eikel. En nou ontopic.
Ah dat moest er nog even bij? Mijn vorige post veegt jouw beschuldiging van hypocrisie van de tafel.

Mij commanderen om ontopic te gaan lijkt me ongepast, jij bent diegene die begon over het krijgen van euforische gevoelens bij het sterven van mensen.

Je bent vrij om je bijdehande praatjes in het ONZ voort te zetten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_25375301
Officials: Freed hostage's driver ignored warnings

Hmz, niet echt slim als het waar is. Zijn ook wel paar videos online met Irakezen die niet stopten met hun bus.
pi_25375335
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 01:59 schreef NightH4wk het volgende:
Officials: Freed hostage's driver ignored warnings

Hmz, niet echt slim als het waar is. Zijn ook wel paar videos online met Irakezen die niet stopten met hun bus.
Ook niet zo heel gek als rebellen zich in militaire kledij hullen vanwege een hinderlaag.
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 02:02:47 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25375339
Er wordt al heel lang melding gemaakt dat er bij checkpoints veel te snel geschoten wordt. Dat is al sinds het begin van de oorlog cq. bezetting. Kennelijk moet er eerst een geval zijn waar niemand om heen kan voor het serieus genomen wordt.
pi_25375389
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 02:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Ook niet zo heel gek als rebellen zich in militaire kledij hullen vanwege een hinderlaag.
Yep, die lui houden zich ook niet aan de regels maar willen wel als POWs behandeld worden als ze gevangen worden genomen. Iig, in die videos zie je ook dat ze zeker niet zomaar gaan schieten.
pi_25375496
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 02:02 schreef NorthernStar het volgende:
Er wordt al heel lang melding gemaakt dat er bij checkpoints veel te snel geschoten wordt. Dat is al sinds het begin van de oorlog cq. bezetting. Kennelijk moet er eerst een geval zijn waar niemand om heen kan voor het serieus genomen wordt.
Hier kan je zien hoe ze het doen: klik. (150mb)
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2005 @ 02:33:04 #23
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_25375663
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 02:17 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Hier kan je zien hoe ze het doen: klik. (150mb)
Wat staat erop? (150 mb duurt me iets te lang)

De titel "US Marines shoot at Insurgents in a bus" doet vermoeden dat het om rebellen gaat?

Maar dat is nu juist het punt. Daarmee kun je niet goedpraten dat er duizenden gewone burgers worden doodgeschoten omdat ze 'niet op tijd stoppen' of de signalen niet goed interpreteren.

Die mensen rijden voor hun lol door? Gewoon om te kijken wat er gebeurd?

Nee dat is onzin. Er deugt dus gewoon iets niet. Maar ik lees in het CNN bericht al weer welke richting het opgaat.

U.S. troops "attempted to warn the driver to stop by hand and arm signals, flashing white lights, and firing warning shots in front of the car," the statement said.

Dus was het hun eigen schuld, net als al die Irakezen die doodgeschoten zijn en nog gaan worden.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 02:39:19 #24
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25375721
Star trekkin - firm.mp3
quote:
Ha-ha! We come in peace, shoot to kill
Shoot to kill, shoot to kill
We come in peace, shoot to kill
shoot to kill, men
pi_25375741
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 02:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat staat erop? (150 mb duurt me iets te lang)

De titel "US Marines shoot at Insurgents in a bus" doet vermoeden dat het om rebellen gaat?

Maar dat is nu juist het punt. Daarmee kun je niet goedpraten dat er duizenden gewone burgers worden doodgeschoten omdat ze 'niet op tijd stoppen' of de signalen niet goed interpreteren.

Die mensen rijden voor hun lol door? Gewoon om te kijken wat er gebeurd?

Nee dat is onzin. Er deugt dus gewoon iets niet. Maar ik lees in het CNN bericht al weer welke richting het opgaat.

U.S. troops "attempted to warn the driver to stop by hand and arm signals, flashing white lights, and firing warning shots in front of the car," the statement said.

Dus was het hun eigen schuld, net als al die Irakezen die doodgeschoten zijn en nog gaan worden.
Vertel maar hoe we hetzelfde (en alle andere conflicten in de wereld) voor elkaar krijgen zonder doden. Lijkt me vrij lastig. Btw, als Saddam nog aan de macht was waren er al meer burgerslachtoffers gevallen als je de lijn van de afgelopen jaren doortrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')