*zucht* Tom en ik maar lullen als brugman van het komt wel een keer terug... en wij maar nix horen. Komt deze knaap er nu mee aanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oh trouwens, bengels, dat vergeet ik telkens te vragen, maar:
na het 5djs feestje vond ik een SONY headphones zakje in m'n tas (waarschijnlijk heb ik die erin gestopt, denkend dat het de mijne was).
Iemand die kwijt? Tino misschien?
ZELFquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oh trouwens, bengels, dat vergeet ik telkens te vragen, maar:
na het 5djs feestje vond ik een SONY headphones zakje in m'n tas (waarschijnlijk heb ik die erin gestopt, denkend dat het de mijne was).
Iemand die kwijt? Tino misschien?
Hier nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef rubbereend het volgende:
heee een armada feestje op the Box
Je draaide ook nog een andere plaat voor Perry toch ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:10 schreef m-kay het volgende:
m-kay was ook even in de mix..
01. Ridgewalkers ft. El - Find (Perry O'Neill remix)
02. Gabriel & Dresden - Arcadia (Ozgur Can remix)
03. Eye Wall - Bad deal
04. Filo & Peri ft. Fisher - Closer Now (Whiteroom remix)
05. Armin van Buuren - Birth of an angel
06. Re:Locate - Absoluum
07. Sander van Doorn - Bling bling (Sander van Doorn remix)
08. Fred Baker vs. Keyboard Kids - All of us (Fred Baker remix)
09. Mojado - Senorita (Mr. Sam Version)
10. Hertz - Recreate (Montana re-edit)
11. F. Massif - Understatement
12. Solar Factor - Urban Shakedown
Owja, ook nog ergens Varian - Endless desire (Mark Otten remix), maar ik weet niet meer waar..
Hij zal zelf ook wel geen idee hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Je draaide ook nog een andere plaat voor Perry toch ?
Geen idee welke overigens
Die avond is (ook in den haag) ook Intiem event met 3 uur Özgür Can!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:24 schreef Joppy het volgende:
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om naar dat Trance.nu/Intuition feestje te gaan op 2 april![]()
Tot danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:24 schreef Joppy het volgende:
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om naar dat Trance.nu/Intuition feestje te gaan op 2 april![]()
Ja vast, dat stomme Traktor houdt geen tracklist bij. Dus het moest half uit het hoofd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Je draaide ook nog een andere plaat voor Perry toch ?
Geen idee welke overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |