nee dat zal ik niet bedoelenquote:Op donderdag 17 maart 2005 11:26 schreef Agrafes het volgende:
[..]
gierig?? erg netjes dat ie aan zn fans denkt zal je bedoelen
Ik hoop dat hij ook naar the Palace in Groningen komt. 2 jaar terug was dat ook heel geslaagd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:59 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
nee dat zal ik niet bedoelen![]()
schijnt dat Tiësto in dat promotie-avontuur de ASTA ook aandoet. Hier zou ik erg graag bij willen zijn! heeft iemand meer info hierover?
Hij komt 5 mei in de Nightlive in Maastrichtquote:Op donderdag 17 maart 2005 16:59 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
nee dat zal ik niet bedoelen![]()
schijnt dat Tiësto in dat promotie-avontuur de ASTA ook aandoet. Hier zou ik erg graag bij willen zijn! heeft iemand meer info hierover?
Fred Baker - All of Usquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:23 schreef Tomaz het volgende:
Check out de videootjes die ik gemaakt heb tijdens Armin Only:
Randy Katana ofzo? Ben zo slecht in titels(24,3 MB)
Fantastische plaat! Help me aub aan de titel! (53,2 MB)
En mijn excuses voor het hobbelige beeld! Kan echt niet stil blijven staan met zulke muziek![]()
Jij dan met je kutdraaitafels.... pruts synq's of sync's of hoe die prut ook heet ... bagger is het !quote:
Stanton ? Wat doet die technics slipmat dan op dat brakke stanton barrel van jequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:42 schreef Xantra het volgende:
lekker hé zo'n duitse 800(
naar tom)
coole set, ben ook hard toe aan een oem, iemand stanton draaitafel kopen...
Die is van Passiva! Rotzakje! Zegt ie nu pas! Ik zal Galen 't nieuws eens vertellen!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oh trouwens, bengels, dat vergeet ik telkens te vragen, maar:
na het 5djs feestje vond ik een SONY headphones zakje in m'n tas (waarschijnlijk heb ik die erin gestopt, denkend dat het de mijne was).
Iemand die kwijt? Tino misschien?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:55 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
Fred Baker - All of Us
Sophie Sugar - Call of Tomorrow (JoC remix)
Oh, mail maar even zijn adres door ofzo, dan gooi ik 'm dit weekend nog op de bus.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 02:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Die is van Passiva! Rotzakje! Zegt ie nu pas! Ik zal Galen 't nieuws eens vertellen!
synqs koop ik al helemaal niet, akiyama zijn veel beterquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Stanton ? Wat doet die technics slipmat dan op dat brakke stanton barrel van je
Verdiep je er nou eerst maar 's in, want akiyami's bestaan niet...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:52 schreef Xantra het volgende:
[..]
synqs koop ik al helemaal niet, akiyami zijn veel beter![]()
Jij had toch ook Synq Swoppie?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:34 schreef swopfile het volgende:
Wat nou Synq en Akiyama, mijn super oem is toch veel beter.
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12641quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:01 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Verdiep je er nou eerst maar 's in, want akiyami's bestaan niet...![]()
![]()
hehe!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12641![]()
mierenneuker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |