*zucht* Tom en ik maar lullen als brugman van het komt wel een keer terug... en wij maar nix horen. Komt deze knaap er nu mee aanquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oh trouwens, bengels, dat vergeet ik telkens te vragen, maar:
na het 5djs feestje vond ik een SONY headphones zakje in m'n tas (waarschijnlijk heb ik die erin gestopt, denkend dat het de mijne was).
Iemand die kwijt? Tino misschien?
ZELFquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oh trouwens, bengels, dat vergeet ik telkens te vragen, maar:
na het 5djs feestje vond ik een SONY headphones zakje in m'n tas (waarschijnlijk heb ik die erin gestopt, denkend dat het de mijne was).
Iemand die kwijt? Tino misschien?
Hier nietquote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:13 schreef rubbereend het volgende:
heee een armada feestje op the Box
Je draaide ook nog een andere plaat voor Perry toch ?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:10 schreef m-kay het volgende:
m-kay was ook even in de mix..
01. Ridgewalkers ft. El - Find (Perry O'Neill remix)
02. Gabriel & Dresden - Arcadia (Ozgur Can remix)
03. Eye Wall - Bad deal
04. Filo & Peri ft. Fisher - Closer Now (Whiteroom remix)
05. Armin van Buuren - Birth of an angel
06. Re:Locate - Absoluum
07. Sander van Doorn - Bling bling (Sander van Doorn remix)
08. Fred Baker vs. Keyboard Kids - All of us (Fred Baker remix)
09. Mojado - Senorita (Mr. Sam Version)
10. Hertz - Recreate (Montana re-edit)
11. F. Massif - Understatement
12. Solar Factor - Urban Shakedown
Owja, ook nog ergens Varian - Endless desire (Mark Otten remix), maar ik weet niet meer waar..
Hij zal zelf ook wel geen idee hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Je draaide ook nog een andere plaat voor Perry toch ?
Geen idee welke overigens
Die avond is (ook in den haag) ook Intiem event met 3 uur Özgür Can!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:24 schreef Joppy het volgende:
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om naar dat Trance.nu/Intuition feestje te gaan op 2 april![]()
Tot danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:24 schreef Joppy het volgende:
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om naar dat Trance.nu/Intuition feestje te gaan op 2 april![]()
Ja vast, dat stomme Traktor houdt geen tracklist bij. Dus het moest half uit het hoofd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Je draaide ook nog een andere plaat voor Perry toch ?
Geen idee welke overigens
Kladblokquote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ja vast, dat stomme Traktor houdt geen tracklist bij. Dus het moest half uit het hoofd..
Ja, ik was het ook al vergeten op te nemen. :|.quote:
Gebruik et dan niet als et stom isquote:Op zondag 20 maart 2005 13:08 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ja vast, dat stomme Traktor houdt geen tracklist bij.
Mag ik raden van wie jij het gedownkocht hebt ?quote:
Ik wacht nog even op dat album van Markus Schulz tot ik bepaal welke ik echt aanschaf. Ik ben ook maar een arme studentquote:Op zondag 20 maart 2005 16:42 schreef da_rippah het volgende:
heeft iemand asot 2005 al gekocht?
3xquote:Op zondag 20 maart 2005 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Mag ik raden van wie jij het gedownkocht hebt ?
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef Xantra het volgende:
info over isos4:
Wat er op schijnt te staan (99% zeker):Zou je dat in spoiler tags willen zetten? Er zijn mensen hier die graag verrast willen worden de 29e!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.belooft al wat, die ***** rockt
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
quote:Op zondag 20 maart 2005 18:37 schreef hp22 het volgende:
Zou je dat in spoiler tags willen zetten? Er zijn mensen hier die graag verrast willen worden de 29e!
Hmm ik kan t niet laten, legaal, gratis en 320kbpsquote:Op maandag 21 maart 2005 09:49 schreef swopfile het volgende:
Er zijn 2 gratis ISOS 4 tracks te downloaden op www.beatport.com
Als je je mening geeft over deze nummers, vergeet de spoiler tags niet.
Ach die dingen hebben alleen maar een averechts effect natuurlijk... dus zinloos en niet nodig lijkt mequote:Op maandag 21 maart 2005 09:49 schreef swopfile het volgende:
Een mooi voorbeeld van levering bij voorbaatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:33 schreef Joppy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)q%3Dtiesto%2Btickets
en toch doe ik het nietquote:Op maandag 21 maart 2005 09:49 schreef swopfile het volgende:
Er zijn 2 gratis ISOS 4 tracks te downloaden op www.beatport.com
Heb ze sinds vanochtend ook inderdaad. Goeie shit! En gratuit! Feest!quote:Op maandag 21 maart 2005 13:56 schreef Xantra het volgende:
dikke downloads, maar beetje raar dat ze die downloadbaar maken...
Alleen registreren blijft kut...quote:Op maandag 21 maart 2005 18:27 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Heb ze sinds vanochtend ook inderdaad. Goeie shit! En gratuit! Feest!
dat komt door de kwaliteit van de muziek... en die vele vrouwen op de vloer...quote:Op maandag 21 maart 2005 20:35 schreef Veersesmurf het volgende:
en toch is een hardstyle-feestje net even ietsje lekkerder dan een trance-feestje(uhm, vind ik dan
)
Hardcorefeestjes zijn ook leuk wat dat betreftquote:Op maandag 21 maart 2005 23:19 schreef Xantra het volgende:
[..]
... en die vele vrouwen op de vloer...
![]()
...
Het eerste gehoor is het belangrijkste....quote:Op maandag 21 maart 2005 23:48 schreef Joppy het volgende:
[..]
Hardcorefeestjes zijn ook leuk wat dat betreft![]()
Die ISOS tracks vond ik wel aardig klinken, wel ISOS waardig dacht ik zo op het eerste gehoor. Maar ik heb ze slechts vluchtig beluisterd, moet ze nog even een paar keer goed luisteren.
die phynnn track vind ik maar niks voor een ISOS cdquote:Op maandag 21 maart 2005 23:48 schreef Joppy het volgende:
[..]
Hardcorefeestjes zijn ook leuk wat dat betreft![]()
Die ISOS tracks vond ik wel aardig klinken, wel ISOS waardig dacht ik zo op het eerste gehoor. Maar ik heb ze slechts vluchtig beluisterd, moet ze nog even een paar keer goed luisteren.
Niet altijd, soms worden de tracks beter na een paar keer luisteren, en soms juist niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Het eerste gehoor is het belangrijkste....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |