quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:40 schreef DIGGER het volgende:
Kan iemand mij een foto van SCH opsturen? Die kan ik dan namelijk maandag naast m'n ziekenhuis bed hangen, tussen de foto's van Viola Holt en Catherine Keijl in, dit om te voorkomen dat ik onverhoopt een (pijnlijke) erectie krijg.
Kan iemand mij een foto van SCH opsturen? Die kan ik dan namelijk maandag naast m'n ziekenhuis bed hangen, tussen de foto's van Viola Holt en Catherine Keijl in, dit om te voorkomen dat ik onverhoopt een (pijnlijke) erectie krijg.
Zit golfer eens niet zo te pesten Bjoro!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:03 schreef Bjoro het volgende:
Dat komt niet door die foto, dat is gewoon de leeftijd
Ik wou net zeggen, de foto moet zorgen dat ik de komende 3, 4 dagen geen erectie krijg (een foto van SCH z'n linkeroog zou voldoende moeten zijn), niet de komende 40 jaarquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ooit naaktfoto's van hem toegestuurd gekregen.
Afdoende middel om nooit meer last van een erectie te krijgen.
Ik heb echt geen idee, Ik heb volgens mij niet eens op invoeren gedrukt. Opeens zag ik dat ik de laatste post had gemaakt in dat Topic en toen bleken het er dus 18 te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, hoe doe je dat 18 berichten in een keer posten?(PSV topic)
Lekker in andermans kruis wezen snuffelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:40 schreef Bluezz het volgende:
golfer en ik hebben net even de natte neuzen show nagedaan buiten
Had Lebbis nog een leuke grap over afgelopen woensdag in het theater.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:46 schreef DIGGER het volgende:
Lekker in andermans kruis wezen snuffelen?
briljant stukquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Had Lebbis nog een leuke grap over afgelopen woensdag in het theater.
Dat hij het onbegrijpelijk vond dat er honden waren die bij reddingsacties door 50m puin kunnen ruiken of er nog mensen onder liggen, terwijl als hij op visite kwam bij mensen met een hond, die hond zijn neus IN zijn kruis moest drukken om hem te ruiken
quote:AMSTERDAM - De chaotische taferelen van de afgelopen twee dagen op luchthaven Schiphol lijken langzaam tot het verleden te gaan behoren. Vrijdagmiddag was er geen sprake meer van ellenlange rijen gedupeerde reizigers voor de informatiebalies van de luchthaven en de luchtvaartmaatschappijen.
De meeste reizigers zijn inmiddels op de hoogte van de gevolgen van het winterse weer, en houden vanuit huis de vertrekinformatie van hun vlucht in de gaten. Volgens een medewerkster van de luchthaven neemt het aantal geannuleerde vluchten vrijdagmiddag af.
Ook neemt de duur van de vertragingen af. "We hebben inmiddels de enorme massa mensen die hier was gestrand redelijk weggewerkt. Nu stroomt alles beter door. We houden alleen ons hart vast dat het niet weer gaat sneeuwen."
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
briljant stukk zat in het theater toen die tirade tegen begon
heb enthousiast geklapt.
[afbeelding]
je gaat toch niet hokken hè Frankyquote:
Ik ben opzoek naar een huis/appartementje voor mijzelf.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Gaan we nog sketchen zo?
Iets waaraan steeds meer Hools verslaafd raken. Een soort pictionairy.quote:
oke dat klinkt funquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets waaraan steeds meer Hools verslaafd raken. Een soort pictionairy.
Je krijgt om-de-beurt de opdracht iets te tekenen en de anderen moeten dan raden wat je aan het tekenen bent.
Je kunt dan punten winnen als je het raadt of punten krijgen als je tekening geraden wordt.
eeuh kan het kloppen dat ik niks ziequote:
is dat dan weer de week erop? k volg de mol dit seizoen voor t eerstquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en dan bijna de leukste aflevering waar iedereen op wacht
Met alle mollentrucs
jawel maar er schijnt wel een aardig feestje te komen vanwege de opening van een nieuwe zaalquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:28 schreef Suijk het volgende:
Is er iets dichterbij dan niets te vinden?
ja hoor.. t was wel erg stil.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:33 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja hoor.. t was wel erg stil.
Komt denk ik door de sneeuw enzo..
alles oke met eendje lief?
Ik hoefquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..], hoef morgenmiddag pas te werken hoorde k vanavond
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoef
Hij hoeft
Wij hoefen
Het paard had een hoef
wie biedt meer?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:50 schreef just me het volgende:
Bluezz weet nog wel een mooie pic van een uh..uh.. paardenkop
Ja lekker, ik neem er wel wat vanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- gooit er een meter bier tegenaan voor de liefhebber!
Hier ligt voor de verandering ook een mooie laag sneeuwquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:bier, t sneeuwt hier trouwens alweer een tijdje
* appelsientje gooit snelbal richting -Vaduz-quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier is nog steeds niks gevallen.
volgens mij hebben jullie daar in t noorden ook wel genoeg gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:25 schreef clauwheee het volgende:
Nou boe hier geen sneeuw hoor. * clauwheee zichzelf ook nog maar iets inschenkt...
nieuw tv, nieuwe Dvdquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:25 schreef pascalheister het volgende:
avond, zo eindelijk weekend
Mijn nieuwe DVD speler is ook onderweg
[afbeelding]
Dat was wel een hele snelle bal.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje gooit snelbal richting -Vaduz-
aub je sneeuw![]()
alvast weltruste, ik maak het ook niet te laat morgen weer werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:28 schreef just me het volgende:
* just me gaat op de bankhangen en vroeg naar bed
tja je moet toch wat met al die sneeuwquote:
tot morgen en slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:31 schreef Bos81 het volgende:
Mooie DVD-speler Pascal
Ben weer offlinetot morgen
nog even doorsparenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
nog dolby erbij PH?
ooit wil ik dit wel een keerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er strak uit! Ben je ook al bezig met een aantal luxe bioscoopstoelen Pascal?
meer overwerkenquote:
Wat voor muziek neem jij noe weer mee Tong!?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:47 schreef tong80 het volgende:
Even een beetje muziek in hools
[afbeelding]
Saskia en Serge man.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Wat voor muziek neem jij noe weer mee Tong!?![]()
Ik dacht dat het zo'n Jiskefet-iets wasquote:
de jeugd van tegenwoordig is ook niet snel meer tevredenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat valt ook tegen, wat dat opbrengt
Iklas het al eerder vanavond. Idiote Amerikanen die dat convooi waar haar bevrijder in zat hebben beschoten. Berlusconi heeft de Amerikaanse ambassadeur op het matje geroepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Even serieus de Italiaanse journaliste is vrij gelaten maar vlak bij het vliegveld werd haar auto beschoten en raakte ze gewond en werd een begeleider gedood. Irak dus.
ben geen jeugd meerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig is ook niet snel meer tevreden
en ze is ook nog eens beschoten door onze vrienden de Amerikanenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Even serieus de Italiaanse journaliste is vrij gelaten maar vlak bij het vliegveld werd haar auto beschoten en raakte ze gewond en werd een begeleider gedood. Irak dus.
Nu weer verder met Saskia en Serge.
de nachtfilm op RTL5 heeft betere dialogenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Iklas het al eerder vanavond. Idiote Amerikanen die dat convooi waar haar bevrijder in zat hebben beschoten. Berlusconi heeft de Amerikaanse ambassadeur op het matje geroepen.
Nu maar even de nachtfilm op Ned3 gaat kijken.
computers doen alleen maar wat er aan ze gevraagd wordt....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:10 schreef Blumchen het volgende:pff mijn comp doet zo dom!! ik word er gek van!
Nu nog wel. Volgende week is m'n badkamer aan de beurt en moet ik op een chemisch toilet poepenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
Tong zie je door de hamer en beitels nog vooruitgang in de verbouwing?
Ik voreg het kei lief!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
computers doen alleen maar wat er aan ze gevraagd wordt....
Dat komt vaak door de gebruiker bloempiequote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:10 schreef Blumchen het volgende:pff mijn comp doet zo dom!! ik word er gek van!
je moet ook een beetje geduld hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:13 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik voreg het kei lief!.. maar hij deed t nie.. toen werd ik boos
dat is een misverstandquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
computers doen alleen maar wat er aan ze gevraagd wordt....
Ik deed mijn best.. en wilde rustig zijn..maar naja gewoon, dom ding!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat komt vaak door de gebruiker bloempie![]()
![]()
Was voreg weer vervelendquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:13 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik voreg het kei lief!.. maar hij deed t nie.. toen werd ik boos
Nu durf je als ie tien dagen het land uit is.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:20 schreef Blumchen het volgende:
SCH, wil jij mijn pc hebben.. t is een homo ding..
quote:
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu durf je als ie tien dagen het land uit is.
pas op hij leest strax alles terug en neemt wraakquote:
Andere voetbal homo neemt het wel even voor hem opquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu durf je als ie tien dagen het land uit is.
Er zijn echt mensen die alle Hools teruglezen he?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas op hij leest strax alles terug en neemt wraak
als t een paar pagina's zijn dan blader k ze meestal ook wel ff door.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die alle Hools teruglezen he?
je moet toch wat hequote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die alle Hools teruglezen he?
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:47 schreef tong80 het volgende:
Terusten mensen. Ik lees morgen wel terug of er nog roddels over Tong waren.
je hebt posters van Dione in je hol? dat hoor je ook niet elke dag.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
In m'n hol hangt ook een poster van Dione, ik ga slapen. Welterusten!
Uiteraard.quote:
Smeet akelijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Have fun morgen met de rockmeet.
We zullen in de Bokkedoorns nog even aan jullie denken.
Yups, Arena of Mick O 'Connols maar weer eens plannen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:11 schreef HeatWave het volgende:
binnenkort maar weer eens een biertje doen met zijn "allen".
Lijkt me een goed plan!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, Arena of Mick O 'Connols maar weer eens plannen.
Nites tehen Blof he!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze playbacken gelukkig de nieuwe plaat van Blof. Als je een andere kant op kijkt is het erg mooi.
Mijn vader altijd en ik ga tegelijk met hemquote:Op zaterdag 5 maart 2005 04:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie plant danook de kappert op zatermuh?
Één keer in de zes weken is te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 04:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou dr bij mij niet inkokmen , zaterdag voetbaldagf of anders uitslaa/bierdinrk dag
ikkuhquote:Op zaterdag 5 maart 2005 04:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie plant danook de kappert op zatermuh?
Fisichella he?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:58 schreef rubbereend het volgende:
morgen hools, Dance Valley ziet er niet onaardig uiten wat een utislag van de 1e kwalificatie in Australie
uitslag, hmm snel ff kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:58 schreef rubbereend het volgende:
morgen hools, Dance Valley ziet er niet onaardig uiten wat een utislag van de 1e kwalificatie in Australie
quote:Nr. Coureur Team Tijd
1 Giancarlo Fisichella Renault 1:33.171
2 Jarno Trulli Toyota 1:35.270
3 Mark Webber Williams-BMW 1:36.717
4 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 1:36.984
5 Christian Klien Red Bull Racing 1:37.486
6 David Coulthard Red Bull Racing 1:38.320
7 Nick Heidfeld Williams-BMW 1:39.717
8 Jenson Button BAR-Honda 1:41.512
9 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 1:44.357
10 Kimi Raikkonen McLaren-Mercedes 1:44.997
11 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:45.325
12 Rubens Barrichello Ferrari 1:45.481
13 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 1:46.846
14 Fernando Alonso Renault 1:47.708
15 Christijan Albers Minardi-Cosworth 1:49.230
16 Patrick Friesacher Minardi-Cosworth 1:50.864
17 Ralf Schumacher Toyota 1:51.495
18 Michael Schumacher Ferrari 1:57.931
19 Felipe Massa Sauber-Petronas Geen tijd
20 Takuma Sato BAR-Hona Geen tijd
Nee idd... en ik hoop dat het morgen ook nog gaat regenen, dan zou het helemaal perfect zijn.... die wedstrijden zijn echt het leuks... vooral als het tijdens het rijden gaat regenen....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:20 schreef Suijk het volgende:
Albers had 2 dagen geleden niet durven dromen om in de eerste kwalificatie voor Schumi te eindigen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:33 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag t ook gaan regenen, dan is Schumacher zo weer op de eerste plaats
Mwah, dan gaat het wat meer om hoe goed je rijdt en niet alleen om je snelle auto...dus dan krijgt schumi het moeilijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:33 schreef rubbereend het volgende:
van mij mag t ook gaan regenen, dan is Schumacher zo weer op de eerste plaats
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Mwah, dan gaat het wat meer om hoe goed je rijdt en niet alleen om je snelle auto...dus dan krijgt schumi het moeilijk![]()
4 uurquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:45 schreef Suijk het volgende:
Hoe laat begint de race (die voorbeschouwing hoef ik niet zo te zien) dan in onze tijdzone? 3 uur ofzo?
* appelsientje gooit sneeuwbal in eend z'n nekquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:12 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga maar eens sneeuwruimen hier
kwakt 2 meter sneeuw in zn nek, zo de uitrit en stoep zijn vrijquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje gooit sneeuwbal in eend z'n nek
muwahahaha
Succes met ruimen ....
om 13.00quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je het opgenomen of komt het zo op tv?
precies ik ben zeer benieuwd naar dit seizoen is er eigenlijk geen VBL subleague in de F1 manager ofzoquote:
ja ik heb een vraagquote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:11 schreef appelsientje het volgende:
Zijn er nog mensen aangesloten bij Planet Internet ? mocht je worden doorverbondne met de 2e lijn, dan krijg je misschien mij aan de lijn
Oja ik zie het, momentje ik zal ff kijken of ik wat kan vinden... zo te zien is het eigen site en mailquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik heb een vraag
ik krijg steeds een foutmelding als ik mijn homepage oproep!
www.corinebrekelmans.nl
Wanneer komen die snelheidsverhogingen nou eens!?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:11 schreef appelsientje het volgende:
Zijn er nog mensen aangesloten bij Planet Internet ? mocht je worden doorverbondne met de 2e lijn, dan krijg je misschien mij aan de lijn
Ik zie dat je al eerder gebeld hebquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:33 schreef just me het volgende:
ja klopt!! en hij heeft echt wel gewerkt met foto's enzo erop!!
index.html dat is volgens mij het probleem; ik zal wel iets weggegooid hebben en ik weet niet hoe ik dat weer terug krijgquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie dat je al eerder gebeld hebBig Brother is watching
Ik heb je niet aan de lijn gehad trouwens, jammer![]()
eeuh ik alleen wel wat gegevens nodig... je eerste pagina index.html is die er nog wel ??
ik ga het ff uitzoeken... momentje hoor
zit er bij FOK niet één of andere uber-goeroe die dat in 2 seconden kan oplossen, of zijn ze nog te druk met de server ?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:33 schreef just me het volgende:
ja klopt!! en hij heeft echt wel gewerkt met foto's enzo erop!!
mom planet aan de lijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:37 schreef manny het volgende:
[..]
zit er bij FOK niet één of andere uber-goeroe die dat in 2 seconden kan oplossen, of zijn ze nog te druk met de server ?
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft Appelsientje nu Just Me aan de lijn?
super !!! ik ga ff aan de slagquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:44 schreef appelsientje het volgende:
En ja het is heel druk vandaag maar ik moet mensen terug bellen, dus vandaar dat ik JM ook maar terug bel....
Niet alleen daaroquote:
Ja maar het is wel koud straks maar even naar de voetbal maar eerste F1 kijkenquote:
Eerst dat Klussen met Kijkers afwachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar het is wel koud straks maar even naar de voetbal maar eerste F1 kijken
We zitten een eind uit elkaar denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Eerst dat Klussen met Kijkers afwachten
En koud? Het is bijna windstil met een lekker warm zonnetje.
Was wel te verwachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:21 schreef superjoden het volgende:
Groningen - Psv en Den Bosch - Feyenoord zijn voor morgen dus ook al afgelast.
ligt meer aan de clubs zelfquote:
Beetje veldverwarming doet ook wonderenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ligt meer aan de clubs zelf
Bij PSV ligt de mat er fantastisch bij door die nieuwe technologie, zelfs buitenlandse clubs komen al kijken.
Bij de Graafschap staan er nu zelfs tenten op het veld
Oosterpark is een ouder stadion natuurlijk...volgend jaar in de Euroborg zal het niet meer gebeuren, want dan hebben we ook veldverwarmingquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ligt meer aan de clubs zelf
Bij PSV ligt de mat er fantastisch bij door die nieuwe technologie, zelfs buitenlandse clubs komen al kijken.
Bij de Graafschap staan er nu zelfs tenten op het veld
Bijnaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben echt moe... heb geen zin meer....
is het al 5 uur ??
mooiquote:
166 nog maar appelsientjequote:
middag, something wrong ??quote:
ze zakken allemaal door het ijsquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:27 schreef tong80 het volgende:
middag. Nederlanders verloren bij het schaatsen.
Ik ben niet verbaasd, misschien een goede wake-up call voor volgend jaar... dat het niet meer vanzelf gaat... ach we hebben nog 1 jaar om te trainenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:27 schreef tong80 het volgende:
middag. Nederlanders verloren bij het schaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |