Waren van plan Sunderland, maar blijkt dat een bepaald persoon dan niet beschikbaar is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Welke wedstrijd wil je gaan?
Als je vroeg van te voren besteld sturen ze op, ik was de 1e x vrij laat dus daarom moest ik ze ophalen, en das best wel effe spannend.
quote:Wotte: geen grote deal rond Mendes da Silva
18/3/2005 10:58
Volgens Mark Wotte, technisch directeur van Feyenoord, zal er nooit een megadeal rond NAC'er David Mendes da Silva plaatsvinden.
De Rotterdamse td laat in het AD weten zeer ontstemd te zijn over de eisen die NAC Breda stelt aan Feyenoord: of de hoofdprijs voor de middenvelder, wiens contract nog tot 2008 doorloopt, of een viertal Feyenoorders in ruil.
Volgens Wotte staat Mendes da Silva wel degelijk op het verlanglijstje van zijn club, maar heeft de komst van de 22-jarige voetballer naar de Kuip geen prioriteit.
'Verschillende spelers zijn verhuurd, met hen praten we eerst voor we verder kijken. Maar ik kan nu al zeggen dat Mendes da Silva geen speler is waar een uitgebreide deal uit zou kunnen ontstaan', aldus Wotte.
ik zie liever dat ze jou hier wegwerken op het forum vanwege jouw achterlijke teksten met ronduit schandalige scheldwoorden. Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club. Ook jij zal wel stoer idiote ziektes scanderen en andere idiote dingen zodat je denkt er dan bij te horen> Van mij mogen ze gasten zoals jij stenigen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
en alle anderen van W natuurlijk ook. En inderdaad nu die kale kankerlul nog weg.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik zie liever dat ze jou hier wegwerken op het forum vanwege jouw achterlijke teksten met ronduit schandalige scheldwoorden. Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club. Ook jij zal wel stoer idiote ziektes scanderen en andere idiote dingen zodat je denkt er dan bij te horen> Van mij mogen ze gasten zoals jij stenigen.
Je moet eens de tijd nemen en je eigen reacties terug lezen, een zwarte speler van Feyenoord een aap noemen enz.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik zie liever dat ze jou hier wegwerken op het forum vanwege jouw achterlijke teksten met ronduit schandalige scheldwoorden. Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club. Ook jij zal wel stoer idiote ziektes scanderen en andere idiote dingen zodat je denkt er dan bij te horen> Van mij mogen ze gasten zoals jij stenigen.
Het zusje van Loek is terecht.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Alsof jij dat nodig moet zeggen. Als er hier één is die nooit zonder scheldwoorden of beledigingen haar punt duidelijk kan maken, dan ben jij het wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Van mij mag jij de kanker krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand hier die dat beheerst........quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Alsof jij dat nodig moet zeggen. Als er hier één is die nooit zonder scheldwoorden of beledigingen haar punt duidelijk kan maken, dan ben jij het wel.
Dan ga jij toch lekker bij Heerenveen kijken ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club.
ik geloof niet dat jij beseft wat je allemaal zegt. Je bent een domme idioot en het zou rechtvaardig zijn als jij zou meemaken wat jij anderen wenst.quote:
Nou, De Ceulaer staan ze niet volledig af natuurlijk, anders hoef je hem niet aan te trekken. Overigens heeft Feyenoord alles al lang ontkend.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:43 schreef DivineJester het volgende:
ik lees het bericht nog eens op vi.nl, maar het gaat dan neit om verhuren, maar een "echte" ruil
[..]
Mijn moeder zei altijd: "Van ruilen, komt huilen".
Mee eens. de FSV werd zelfs in eerste instantie over 'het hoofd gezien'.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Bah wat erger ik me aan dit stukje, wat steken ze veren in hun eigen reet! De supportersverening zal ongetwijfeld hun best gedaan hebben, maar ik denk toch dat met name de vele reacties van supporters, de spandoeken en de actie op W Feyenoord heeft doen besluiten het eerder genomen besluit terug te draaien.
Ga liever naar Relaties & Psychologie - zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:08 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij beseft wat je allemaal zegt. Je bent een domme idioot en het zou rechtvaardig zijn als jij zou meemaken wat jij anderen wenst.
Kan het ff wat minder?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:46 schreef RedGuy het volgende:
Van mij mag jij de kanker krijgen.
Ook jij wat minder op de persoon spelen, graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:08 schreef yvette1982 het volgende:
ik geloof niet dat jij beseft wat je allemaal zegt. Je bent een domme idioot en het zou rechtvaardig zijn als jij zou meemaken wat jij anderen wenst.
Had Michael Jackson zijn kelder vergeten op slot te doen dan?quote:
Wat let je.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:02 schreef ferrarifreak het volgende:
Kan het nu weer over Feyenoord gaan?
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Boeiend!
Zolang ze maar spelen voor Feyenoord!
Ok, maar yvette is erg irritant.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het ff wat minder?
Lees even de policy?
Dit soort zaken zijn banwaardig.
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Boeiend!
Zolang ze maar spelen voor Feyenoord!
zondag vond ik m weer fantastisch, temporiseren, steekballetjes, telkens aanbieden, maar dit gezeik altijd....is ie niet geblesseerd, zit ie wel weer met een jetlag.quote:17-03-2005: Japanse bond eist Shinji Ono gewoon op
[Bron: FR-Fans.nl]
Shinji Ono is door de Japanse bond opgeroepen voor het Wk-kwalificatieduel met Iran op 25 maart. De Japanse bond negeert daarmee dus het voorstel van Feyenoord om Ono pas op te roepen als hij volgende week voldoende blijkt. Feyenoord laat Ono de laatste weken weer rustig in zijn ritme komen. De Japanse bond verzekert echter dat zij de situatie rond de enkel van Ono niet zullen laten verergeren, en willen de speler sowieso in Japan zien.
Je hebt er misschien meer aan, omdat Mendes een meer controlerende rol kan vervullen, en dat is harder nodig. Buiten dat denk ik dat je beter Acuña kunt houden, dan wegdoen, en met veel moeite een speler van, volgens mij, hetzelfde niveau te halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat je meer aan David Mendes da Silva hebt dan aan Hosam Ghali, heiden.
Redelijk goede middenvelder, ik vond dat hij het prima deed. Niet bijzonder, maar Mendes ook niet, dus waarom zou je moeilijk doen?quote:
Net als Mendes dus. Dat is mijn punt, en niet anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:35 schreef ferrarifreak het volgende:
Niet extreem slecht nee, maar eerder een speler voor een club als NAC of Roda JC
Omdat het geen versterking is, Feyenoord wordt niet beter van hem, het is toch redelijk beperkte speler. Ik zie liever een Nederlandse jonge speler daar staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Redelijk goede middenvelder, ik vond dat hij het prima deed. Niet bijzonder, maar Mendes ook niet, dus waarom zou je moeilijk doen?
Boutahar?quote:Hetzelfde geldt overigens voor een hoop andere aankopen en verkopen, zoals bijvoorbeeld Boutahar, een echte Feyenoorder uit de eigen jeugd, wegsturen, om vervolgens weer lui uit het buitenland te halen zonder toegevoegde waarde. En Boutahar zit straks in het buitenland en lacht Feyenoord uit, en gelijk heeft hij.
Mee eens, ik hoef Mendes ook niet te zien in de Kuip. Maar liever hem als Acuna, want Mendes is jonger en kan dus nog beter worden plus hij is Nederlands.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Net als Mendes dus. Dat is mijn punt, en niet anders.
Bovendien is die Mendes gewoon een Ajacied, en dat blijft hij ook. Dan heb ik nog liever een buitenlander die de rivaliteit amper kent.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:38 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Omdat het geen versterking is, Feyenoord wordt niet beter van hem, het is toch redelijk beperkte speler. Ik zie liever een Nederlandse jonge speler daar staan.
Ja, ook zo'n speler die bij zulke transferseries betrokken was.quote:Boutahar?
Schreuder en v.d. Berg waren in pure wanhoop gehaald. Jean is een echte miskoop, al schijnt hij het niet slecht te doen in de Bundesliga (volg het niet zo).quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:44 schreef rotskibo het volgende:
Sowieso moeten ze al die rotzooi van Rob Baan dumpen: Lurling, Dondé, v.d Berg, Schreuder, Acuna. En dan ben ik er vast nog wat vergeten, wat een tiefuszooi heeft die gast er toch ook van gemaakt![]()
Hier komt 'ie dan:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:36 schreef rotskibo het volgende:
In de nummer 14 van deze maand staat een interview met Mino Raiola, met een 'leuk' stukje over de handelswijze van v.d Herik![]()
Hij is 1 x ingevallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jean is een echte miskoop, al schijnt hij het niet slecht te doen in de Bundesliga (volg het niet zo).
Raiola is geen zaakwaarnemer van Trabelsi, da's Franklin Sedoc. Raiola is ook Martin Jol's zaakwaarnemer en is voor zover ik kan zien geen slechte.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:59 schreef Erasmusch het volgende:
Die Raiola is lekker betrouwbaar. Zaakwaarnemer van trabelsi, zlatan, mido, moens etc. Die heeft het beste voor met zn spelertjes.
Wat een blunder weer van Babos. Was geen rode kaart. Basto weer dramatisch.
In de Kuip heb je overal redelijk goed zicht.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb kaartjes voor V V. Niet te duur en voor zover ik op de Feyenoord-site kon zien heel aardig zicht.
Op VV heb je een van de beste plekjes. Je overziet vanaf daar het hele veld en kan dus goed de wedstrijd volgen.quote:Op zondag 20 maart 2005 14:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In de Kuip heb je overal redelijk goed zicht.
Of je moet op W zitten en laat zijn, dan kijk je tegen de dugout aan!
Ik zie geen progressie bij hem, al een jaar niet. En ik verwacht ook niet dat die er tegen AZ opeens wel staat.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk revancheert Babos zich de komende wedstrijd tegen AZ met enkele mooi reddingen.
Met onze verdediging? En tegen AZ? Die kans acht ik 0,000001quote:Alhoewel, ik heb eigenlijk nog liever dat ie 90 minuten uit zijn neus staat te eten!
Wishful thinking noemen ze dat!quote:Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef ferrarifreak het volgende:
Met onze verdediging? En tegen AZ? Die kans acht ik 0,000001![]()
Vorig jaar joden uit blundert Lodewijks. Dit jaar joden uit pakt Babos een punt.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:59 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik hoop zo dat Lodewijks tegen Ajax terug is. Dat is echt iemand die de wedstrijd voor Feyenoord kan beslissen in positieve zin.
Als Babos op het doel staat, is het een gespeelde wedstrijd en wint Ajax, helaas.
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vorig jaar joden uit blundert Lodewijks. Dit jaar joden uit pakt Babos een punt.
Van harte gefeliciteert !!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb sowieso trauma's overgehouden aan sommige Feyenoorders van de afgelopen jaren. René Bot, Radoslav Samardzic, Jan Visser, Dos Santos, Somalia... om te huilen.
Maar goed, ik ben toch ook wel trots op een hoop ex-Feynoorders bij de Europese top.
Hopelijk krijgt Ajax morgen een flink pak slaag trouwens. Zou een mooi verjaardagscadeautje voor mij zijn.
quote:
Over Somalia gesproken, ik herinner me meteen het moment dat hij ons persoonlijk naar de tweede ronde van de Champions League kopte in de dying seconds van de wedstrijd tegen Rosenborg in Rotterdam.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb sowieso trauma's overgehouden aan sommige Feyenoorders van de afgelopen jaren. René Bot, Radoslav Samardzic, Jan Visser, Dos Santos, Somalia... om te huilen.
Maar goed, ik ben toch ook wel trots op een hoop ex-Feynoorders bij de Europese top.
Hopelijk krijgt Ajax morgen een flink pak slaag trouwens. Zou een mooi verjaardagscadeautje voor mij zijn.
het is te hopen!!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef DivineJester het volgende:
Toch jammer dat Lodewijks in deze belangrijke weken geblesseerd is. De verdediging kan wel een iets zekerder keeper gebruiken dan Babos op dit moment is. Maar misschien pakt hij wel juist de winst, en wint ie enorm aan zelfvertrouwen.
Valt wat dat betreft een beetje in dezelfde categorie als Mik Obiku, die zich met zijn doelpunt tegen een bepaalde hoofdstedelijke club onsterfelijk maakte tijdens de Amstel Cupquote:Op maandag 21 maart 2005 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over Somalia gesproken, ik herinner me meteen het moment dat hij ons persoonlijk naar de tweede ronde van de Champions League kopte in de dying seconds van de wedstrijd tegen Rosenborg in Rotterdam.
Alleen daarom al is hij zijn (volgens mij) kleine transferbedrag wat hij toen gekost heeft, wel waard geweest.
P.S. Nog gefeliciteerd trouwens.![]()
Was dat ook niet die goal waarna hij zijn eigen hand blesseerde aan de hekken waar hij invloog?quote:Valt wat dat betreft een beetje in dezelfde categorie als Mik Obiku, die zich met zijn doelpunt tegen een bepaalde hoofdstedelijke club onsterfelijk maakte tijdens de Amstel Cup
2000 was dat alweer...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Helaas is het wel altijd zo dat hoe hoog Feyenoord of Ajax ook staan en hoe laag de ander geclasseerd staat, het zijn altijd weer moeilijke wedstrijden.
Alhoewel ik me wel een mooie 3-1 voor Feyenoord in 2002 (?) kan herinneren, zat toen in vak W trouwens![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef rotskibo het volgende:
[..]
2000 was dat alweer...
Wordt dus hoog tijd voor een competitie-overwinning tegen ze in De Kuip.
Met een glansrijke Tomassonquote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef rotskibo het volgende:
[..]
2000 was dat alweer...
Wordt dus hoog tijd voor een competitie-overwinning tegen ze in De Kuip.
Als Tomasson nou eens leert iets meer kansen te benutten dan legt ie er ook 30 per seizoen in. En kwa werklust zullen we nooit over hem mogen klagen.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Tomasson, waarover trouwens geruchten gaan/gingen (althans had zoiets opgevangen niet zolang geleden) dat Feyenoord hem weer probeert los te weken bij AC Milan omdat hij daar niet veel speeltijd krijgt en transfer-vrij is.
Klopt dit?
Zou wel mooi zijn! Tomasson
Tis nou niet dat ie fijn is vertrokken...quote:Op maandag 21 maart 2005 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou Tomasson graag weer hier willen zien, maar ik denk niet dat hij teruggaat naar Nederland.
Wat ik nooit heb begrepen, want met 0-0 hadden we ook de volgende ronde gehaald (dan ga ik uit van de regels die nu gehanteerd worden voor ranglijsten in de C?L)quote:Op maandag 21 maart 2005 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over Somalia gesproken, ik herinner me meteen het moment dat hij ons persoonlijk naar de tweede ronde van de Champions League kopte in de dying seconds van de wedstrijd tegen Rosenborg in Rotterdam.
Alleen daarom al is hij zijn (volgens mij) kleine transferbedrag wat hij toen gekost heeft, wel waard geweest.
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat ik nooit heb begrepen, want met 0-0 hadden we ook de volgende ronde gehaald (dan ga ik uit van de regels die nu gehanteerd worden voor ranglijsten in de C?L)
1 2 3 4 | Rosenborg C 6 3 2 1 11 12- 5= + 7 Feyenoord C 6 1 5 0 8 7- 6= + 1 Borussia Dortmund U 6 1 3 2 6 7- 9= - 2 Boavista - 6 1 2 3 5 4-10= - 6 |
quote:Op maandag 21 maart 2005 19:11 schreef rotskibo het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Omdat Dortmund het toen liet afweten bij Boavista was gelijk genoeg geweest, alleen de 1-0 maakte toen volgensmij een einde aan de onzekerheidMaar het zou kunnen dat de regels toen nog anders waren.
Dat zit er dik in, ja....quote:Maargoed, voordat er weer CL in De Kuip te aanschouwen is zijn we minstens 2 jaar verder![]()
Die vliegende kopbal was in Enschede, 3-3..quote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Erasmusch:
In mijn herinnering was het toch echt een kopbalmaar goed, weet vooral nog hoe gek ik werd nadat hij had gescoord
Hij scoorde via een soort halve omhaal.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:45 schreef Tomatenboer het volgende:
@ Erasmusch:
In mijn herinnering was het toch echt een kopbalmaar goed, weet vooral nog hoe gek ik werd nadat hij had gescoord
Nee, want dan had Dortmund 9 punten.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Had BD gewonnen, dan had Feyenoord niet naar de volgende ronde gegaan. 1-0 of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |