abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25564141
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:18 schreef Luni het volgende:

[..]

Welke wedstrijd wil je gaan?

Als je vroeg van te voren besteld sturen ze op, ik was de 1e x vrij laat dus daarom moest ik ze ophalen, en das best wel effe spannend.
Waren van plan Sunderland, maar blijkt dat een bepaald persoon dan niet beschikbaar is...
Daarvoor hebben ze alleen nog een thuiswedstrijd tegen Millwall, maar das tegelijk met joden thuis, en Coventry en das te kort dag om nog te regelen. Hopelijk een ander clubje meepakken dan maar.
quote:
Wotte: geen grote deal rond Mendes da Silva

18/3/2005 10:58

Volgens Mark Wotte, technisch directeur van Feyenoord, zal er nooit een megadeal rond NAC'er David Mendes da Silva plaatsvinden.
De Rotterdamse td laat in het AD weten zeer ontstemd te zijn over de eisen die NAC Breda stelt aan Feyenoord: of de hoofdprijs voor de middenvelder, wiens contract nog tot 2008 doorloopt, of een viertal Feyenoorders in ruil.

Volgens Wotte staat Mendes da Silva wel degelijk op het verlanglijstje van zijn club, maar heeft de komst van de 22-jarige voetballer naar de Kuip geen prioriteit.

'Verschillende spelers zijn verhuurd, met hen praten we eerst voor we verder kijken. Maar ik kan nu al zeggen dat Mendes da Silva geen speler is waar een uitgebreide deal uit zou kunnen ontstaan', aldus Wotte.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 13:48:06 #202
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25565241
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

en alle anderen van W natuurlijk ook. En inderdaad nu die kale kankerlul nog weg.
ik zie liever dat ze jou hier wegwerken op het forum vanwege jouw achterlijke teksten met ronduit schandalige scheldwoorden. Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club. Ook jij zal wel stoer idiote ziektes scanderen en andere idiote dingen zodat je denkt er dan bij te horen> Van mij mogen ze gasten zoals jij stenigen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25565458
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ik zie liever dat ze jou hier wegwerken op het forum vanwege jouw achterlijke teksten met ronduit schandalige scheldwoorden. Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club. Ook jij zal wel stoer idiote ziektes scanderen en andere idiote dingen zodat je denkt er dan bij te horen> Van mij mogen ze gasten zoals jij stenigen.
pi_25565492
quote:

[..]

Je moet eens de tijd nemen en je eigen reacties terug lezen, een zwarte speler van Feyenoord een aap noemen enz.
pi_25566918
In de nummer 14 van deze maand staat een interview met Mino Raiola, met een 'leuk' stukje over de handelswijze van v.d Herik
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:02:03 #206
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25567338
quote:

[..]

Het zusje van Loek is terecht.
A.M.A.B
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:41:20 #207
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_25568055
quote:

[..]

Alsof jij dat nodig moet zeggen. Als er hier één is die nooit zonder scheldwoorden of beledigingen haar punt duidelijk kan maken, dan ben jij het wel.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:46:42 #208
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25568171
quote:

[..]

Van mij mag jij de kanker krijgen.
The Most Incredible, Baby
pi_25568312
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Alsof jij dat nodig moet zeggen. Als er hier één is die nooit zonder scheldwoorden of beledigingen haar punt duidelijk kan maken, dan ben jij het wel.
Volgens mij is er niemand hier die dat beheerst........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25568527
quote:

[..]

Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club.
Dan ga jij toch lekker bij Heerenveen kijken ofzo.
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:08:32 #211
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_25568634
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:46 schreef RedGuy het volgende:

[..]

ik geloof niet dat jij beseft wat je allemaal zegt. Je bent een domme idioot en het zou rechtvaardig zijn als jij zou meemaken wat jij anderen wenst.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_25568959
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 09:43 schreef DivineJester het volgende:
ik lees het bericht nog eens op vi.nl, maar het gaat dan neit om verhuren, maar een "echte" ruil
[..]

Mijn moeder zei altijd: "Van ruilen, komt huilen".
Nou, De Ceulaer staan ze niet volledig af natuurlijk, anders hoef je hem niet aan te trekken. Overigens heeft Feyenoord alles al lang ontkend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25569003
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Bah wat erger ik me aan dit stukje, wat steken ze veren in hun eigen reet! De supportersverening zal ongetwijfeld hun best gedaan hebben, maar ik denk toch dat met name de vele reacties van supporters, de spandoeken en de actie op W Feyenoord heeft doen besluiten het eerder genomen besluit terug te draaien.
Mee eens. de FSV werd zelfs in eerste instantie over 'het hoofd gezien'.
Deze overwinning is voor een iedere die zich op welke manier dan ook heeft ingezet voor dit stompzinnige idee. Zulke teksten zijn niet nodig.

Al denk ik dat Feijenoord op langer termijn toch wel haar ideeen gaat uitvoeren. Selecteren wie waar wil gaan zitten doen ze toch wel..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_25569215
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:08 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ik geloof niet dat jij beseft wat je allemaal zegt. Je bent een domme idioot en het zou rechtvaardig zijn als jij zou meemaken wat jij anderen wenst.
Ga liever naar Relaties & Psychologie - zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Opge...

Goede zaak dat eindelijk zo een beslissing wordt terugedraaid! Ben bang dat die kale nog een jaartje of 5 blijft, maarja whats new. Stukje op LN van de metro (niet veel nieuwe informatie maar het komt wel steeds dichterbij), nog meer combi's enz enz, laat eens wat mensen beslissen die echt met voetbal te maken hebben!

Ben benieuwd naar LN boek nummertje 50....
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:52:22 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25569678
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:46 schreef RedGuy het volgende:
Kan het ff wat minder?
Lees even de policy?
Dit soort zaken zijn banwaardig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:53:06 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25569699
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:08 schreef yvette1982 het volgende:

Ook jij wat minder op de persoon spelen, graag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25569903
Kan het nu weer over Feyenoord gaan?
pi_25569997
Is er bij jullie ook iemand geselecteerd?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 18 maart 2005 @ 18:06:52 #219
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25570002
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:02 schreef Cart_man het volgende:
Het zusje van Loek is terecht.
Had Michael Jackson zijn kelder vergeten op slot te doen dan?

Overigens wel positief dat vak W gewoon blijft zoals het is, irritant is wel dat de FSV doet alsof het hun persoonlijke overwinning is!

Jorien!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 18 maart 2005 @ 18:12:29 #220
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25570135
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:02 schreef ferrarifreak het volgende:
Kan het nu weer over Feyenoord gaan?
Wat let je.
A.M.A.B
pi_25570308
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:06 schreef Suijk het volgende:
Is er bij jullie ook iemand geselecteerd?
Nee Hofs en Castelen spelen niet bij Ajax, dus vandaar.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 18:24:14 #222
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25570377
Boeiend!

Zolang ze maar spelen voor Feyenoord!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 18 maart 2005 @ 19:23:03 #223
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_25571485
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Boeiend!

Jij begrijpt het.

Ophoeren met het NL elftal.
A.M.A.B
  vrijdag 18 maart 2005 @ 21:19:18 #224
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25574126
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan het ff wat minder?
Lees even de policy?
Dit soort zaken zijn banwaardig.
Ok, maar yvette is erg irritant.
The Most Incredible, Baby
pi_25574159
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Boeiend!

Dat is waar
pi_25575259
quote:
17-03-2005: Japanse bond eist Shinji Ono gewoon op
[Bron: FR-Fans.nl]

Shinji Ono is door de Japanse bond opgeroepen voor het Wk-kwalificatieduel met Iran op 25 maart. De Japanse bond negeert daarmee dus het voorstel van Feyenoord om Ono pas op te roepen als hij volgende week voldoende blijkt. Feyenoord laat Ono de laatste weken weer rustig in zijn ritme komen. De Japanse bond verzekert echter dat zij de situatie rond de enkel van Ono niet zullen laten verergeren, en willen de speler sowieso in Japan zien.
zondag vond ik m weer fantastisch, temporiseren, steekballetjes, telkens aanbieden, maar dit gezeik altijd....is ie niet geblesseerd, zit ie wel weer met een jetlag.
pi_25575445
Daarom zie ik em liever vandaag dan morgen vertrekken.
pi_25576679
Ik denk dat de suggestie van NAC meer gedaan is onder het motto 'speltip acht, zet nooit te hoog in', maar dan anders.

Niet bepaald realistisch. Wat moeten we überhaupt met die gozer?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25583133
Ik denk dat je meer aan David Mendes da Silva hebt dan aan Hosam Ghali, heiden.
www.thuisuiteten.nl
pi_25585193
Als Ghali die domme dingen uit zijn spel haalt niet, dan is hij gewoon een beest.
pi_25586409
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat je meer aan David Mendes da Silva hebt dan aan Hosam Ghali, heiden.
Je hebt er misschien meer aan, omdat Mendes een meer controlerende rol kan vervullen, en dat is harder nodig. Buiten dat denk ik dat je beter Acuña kunt houden, dan wegdoen, en met veel moeite een speler van, volgens mij, hetzelfde niveau te halen.
pi_25586499
Acuña
pi_25586620
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:29 schreef ferrarifreak het volgende:
Acuña
Zo slecht was die jongen toch niet?
pi_25586638
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:29 schreef ferrarifreak het volgende:
Acuña
Redelijk goede middenvelder, ik vond dat hij het prima deed. Niet bijzonder, maar Mendes ook niet, dus waarom zou je moeilijk doen?

Hetzelfde geldt overigens voor een hoop andere aankopen en verkopen, zoals bijvoorbeeld Boutahar, een echte Feyenoorder uit de eigen jeugd, wegsturen, om vervolgens weer lui uit het buitenland te halen zonder toegevoegde waarde. En Boutahar zit straks in het buitenland en lacht Feyenoord uit, en gelijk heeft hij.
pi_25586644
Niet extreem slecht nee, maar eerder een speler voor een club als NAC of Roda JC
pi_25586675
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:35 schreef ferrarifreak het volgende:
Niet extreem slecht nee, maar eerder een speler voor een club als NAC of Roda JC
Net als Mendes dus. Dat is mijn punt, en niet anders.
pi_25586701
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Redelijk goede middenvelder, ik vond dat hij het prima deed. Niet bijzonder, maar Mendes ook niet, dus waarom zou je moeilijk doen?
Omdat het geen versterking is, Feyenoord wordt niet beter van hem, het is toch redelijk beperkte speler. Ik zie liever een Nederlandse jonge speler daar staan.
quote:
Hetzelfde geldt overigens voor een hoop andere aankopen en verkopen, zoals bijvoorbeeld Boutahar, een echte Feyenoorder uit de eigen jeugd, wegsturen, om vervolgens weer lui uit het buitenland te halen zonder toegevoegde waarde. En Boutahar zit straks in het buitenland en lacht Feyenoord uit, en gelijk heeft hij.
Boutahar?
pi_25586722
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Net als Mendes dus. Dat is mijn punt, en niet anders.
Mee eens, ik hoef Mendes ook niet te zien in de Kuip. Maar liever hem als Acuna, want Mendes is jonger en kan dus nog beter worden plus hij is Nederlands.
pi_25586799
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:38 schreef ferrarifreak het volgende:

[..]

Omdat het geen versterking is, Feyenoord wordt niet beter van hem, het is toch redelijk beperkte speler. Ik zie liever een Nederlandse jonge speler daar staan.
Bovendien is die Mendes gewoon een Ajacied, en dat blijft hij ook. Dan heb ik nog liever een buitenlander die de rivaliteit amper kent.

Maar eigenlijk zie ik nog liever dat er geen zinloze series transfers plaatsvinden, zonder iets toe te voegen aan de selectie.

Met Acuña weet je wat je hebt, en met Mendes is het nog maar de vraag of hij überhaupt aan spelen toekomt.
quote:
Boutahar?
Ja, ook zo'n speler die bij zulke transferseries betrokken was.

Nadat hij weg was scheen er een tekort een tekort aan middenvelders te zijn. Da's ook slim dan, om er een te verkopen.
pi_25586846
Sowieso moeten ze al die rotzooi van Rob Baan dumpen: Lurling, Dondé, v.d Berg, Schreuder, Acuna. En dan ben ik er vast nog wat vergeten, wat een tiefuszooi heeft die gast er toch ook van gemaakt
pi_25586891
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:44 schreef rotskibo het volgende:
Sowieso moeten ze al die rotzooi van Rob Baan dumpen: Lurling, Dondé, v.d Berg, Schreuder, Acuna. En dan ben ik er vast nog wat vergeten, wat een tiefuszooi heeft die gast er toch ook van gemaakt
Schreuder en v.d. Berg waren in pure wanhoop gehaald. Jean is een echte miskoop, al schijnt hij het niet slecht te doen in de Bundesliga (volg het niet zo).

Lurling heeft het gewoon niet gered, omdat hij mentaal zwak is. Dat kon je zien aankomen; althans, ik wel.
pi_25587086
Ik heb sowieso trauma's overgehouden aan sommige Feyenoorders van de afgelopen jaren. René Bot, Radoslav Samardzic, Jan Visser, Dos Santos, Somalia... om te huilen.

Maar goed, ik ben toch ook wel trots op een hoop ex-Feynoorders bij de Europese top.

Hopelijk krijgt Ajax morgen een flink pak slaag trouwens. Zou een mooi verjaardagscadeautje voor mij zijn.
pi_25587774
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 15:36 schreef rotskibo het volgende:
In de nummer 14 van deze maand staat een interview met Mino Raiola, met een 'leuk' stukje over de handelswijze van v.d Herik
Hier komt 'ie dan:

'Maar natuurlijk is er ook een kleine minderheid die daar moeite mee heeft. Die proberen je duidelijk te maken dat je vriendjes moet blijven, want anders zou dat weleens slecht kunnen zijn voor de relatie en het zakendoen in de toekomst'. En wie zijn die clubs dan wel? Raiola: 'Feyenoord kan er bijvoorbeeld helemaal niet mee omgaan als je kritiek uit zodra je voor je spelers opkomt. Als ik wat aan te merken heb bij Ajax of PSV, dan nodigt de leiding mij uit en luistert naar me. Ze gaan respectvol met je om en gebruiken kritiek of aanmerkingen om hun organisatie te verbeteren. maar als je iets aan te merken hebt op Feyenoord is de reactie: Hoe durf jij kritiek te hebben!? Jij komt De Kuip niet meer in en we nemen nooit meer een speler van je! Tja, dat is een heel volwassen houding, heel professioneel...Ik weet van scouts van Feyenoord dat de club van bovenaf opgelegd krijgt dat ze mijn spelers niet mogen inlijven. Als ze een kanjer zien, mogen ze daar niets mee doen.'

'Voor Mark Wotte vind ik dat heel vervelend', schampert Raiola. 'Hij is een professional die probeert zijn werk goed te doen, maar ook hij moet rekening houden met Jorien van den Herik. Want dát is de man die heeft bevolen dat er geen enkele speler van mij mag worden aangetrokken. Zo weet ik een geval dat Feyenoord op het punt stond een Braziliaanse voetballer van mij in te lijven, maar dat het door bemoeienis van de voorzitter, die dacht alles beter te weten, is afgeketst. van den Herik ging zelfs enorme bedragen bieden toen het dreigde te mislukken, terwijl hij hem voor veel minder had kunnen krijgen als hij het gewoon had overgelaten aan zijn eigen vakmensen. Ik snap dat soort dingen niet. Wie is van den Herik eigenlijk om dat te bepalen? Heeft hij soms de eigendomspapieren van de club, mag hij Feyenoord en iedereen die er werkt net zo behandelen alsof het zijn eigen auto betreft? Moet je je voorstellen dat een directeur van Shell een miljoenendeal laat lopen omdat hij toevallig wat persoonlijks heeft tegen iemand van de andere partij. Ik denk niet dat de aandeelhouders van Shell daar genoegen mee nemen. Maar bij Feyenoord wordt het zomaar gepikt. Het is de grootste club van Nederland, maar de topman kan er gewoon mee wegkomen als er in twaalf jaar maar twee titels en één Uefa Cup worden veroverd. Weet je dat ik dat zo ontzettend jammer vind? Feyenoord was vroeger altijd mijn club. Het zou alleen maar goed zijn voor het Nederlandse voetbal als ze er weer in slagen hun potentie waar te maken en weer echt een concurrent te worden van Ajax en PSV. Waarom kijkt die club niet eens een keer kritisch naar zichzelf'?

De spanningen tussen Raiola en Feyenoord dateren al vanaf halverwege de jaren negentig, toen de club spelers zoals henry van der Vegt, Robert Fuchs en Oscar Moens benaderde maar deze voor een toekomst elders kozen. 'En natuurlijk lag dat aan de spelers en aan die zaakwaarnemer', zegt Raiola cynisch. 'Leo Beenhakker noemde me in de pers zelfs "een of andere Luigi die zijn eigenbelang diende". Vind ik niet erg, maar opnieuw konden ze weer niet even zichzelf de vraag stellen of ze wat fout hadden gedaan. Toen Feyenoord even later Tomasz Rzasa benaderde, heb ik hem op het hart gedrukt zo lang mogelijk geheim te houden dat ik zijn zaakwaarnemer was. Dat deed hij ook tot het laatste moment. Feyenoord had uiteindelijk geen grote aanbieding voor Tomasz, in feite kreeg hij hetzelfde als wat hij verdiende bij De Graafschap. Het argument van Feyenoord was dat ze toch twijfels hadden, ze wisten niet of hij een topclub aankon. Daarom kwam er op mijn aandringen een clausule in het contract. Als Tomasz binnen een bepaalde periode zestig wedstrijden zou spelen, dan zou zijn contract opengebroken en aanzienlijk verbeterd worden. Feyenoord kon zich daarin vinden, maar we hebben nog een week gesteggeld over het woord aanzienlijk. Feyenoord stond erop dat het uit het contract ging, want wat was aanzienlijk? Maar ik voerde aan dat honderd gulden óók een verbetering was. "Vertrouw je ons niet?", kreeg ik te horen. De waarheid was dat ik dat inderdaad niet deed, maar uiteindelijk heb ik dat aanzienlijk toch maar laten schrappen. Ik had beter moeten weten. Toen Tomasz twee jaar later allang zestig wedstrijden had gespeeld in Feyenoord 1, bleef de club lange tijd passief. Totdat ze een handtekening van Tomasz nodig had in de zaak tegen Jerzy Dudek en Jon Dahl Tomasson. Tomasz moest toen net als alle andere buitenlanders tekenen dat hij genoegen nam met hetzelfde nettobedrag aan premies als alle andere spelers. Toen ik samen met Tomasz daarvoor bij van den Herik en Rob Baan (toenmalig technisch directeur, red.) moest komen, zag ik mijn kans schoon. Misschien kunnen we dan ook eens praten over die verbetering van het contract zoals dat eerder was voorgesteld, begon ik. Nou, dat was tegen het zere been. Hoe durfde ik dat op zo'n moment naar voren te brengen, dat was wel heel ongepast. Ik vond het eerlijk gezegd een heel goed moment, maar Tomasz voelde zich er ongemakkelijk bij, hij durfde niet goed. Toen heb ik het laten rusten. En wat denk je? Een maand later verhoogden ze het contract met Tomasz met een schijntje. Maar ik had geen poot meer om op te staan. Ik zie die advocaat van Feyenoord nóg met een triomfantelijk gezicht zeggen: "Ja, voor een burger is dat een aardige verbetering". Inderdaad, voor een burger wel, maar voor een voetballer die zijn geld in korte tijd moet verdienen was het marginaal. En gezien de voorgeschiedenis was het schandalig. Ik was woedend, ik heb van den Herik en Rob Baan de meest onbetrouwbare mensen in het Europese voetbal genoemd die ik ooit ben tegengekomen. Daar heb ik later bij Baan oprecht mijn excuses nog voor aangeboden. Ik besefte pas later dat het Van den Herik was die achter alle beslissingen zat.'
  zaterdag 19 maart 2005 @ 16:37:13 #244
32974 Xante
Levend en wel
pi_25589542
Blijkt maar weer eens dat Feyenoord gewoon van bovenaf de vernieling in wordt geholpen.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_25590370
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 14:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jean is een echte miskoop, al schijnt hij het niet slecht te doen in de Bundesliga (volg het niet zo).
Hij is 1 x ingevallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25591473
Van den Herik, de dictator van de Kuip. Zo blijkt maar weer eens.
pi_25591627
Hoewel ik niet echt heel veel waarde hecht aan de mening van een zaakwaarnemer..

Maar dit is toch wel langer bekend? Stalin aan de Maas..
"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:43:42 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25598562
Lucky
pi_25599265
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 22:43 schreef twi het volgende:
Lucky
Nu weet ik hoe jullie je elke week voelen
pi_25599307
Als je eens zag wat voor kans Bernardo Vasconcelos miste op de 3-2, toen RKC al met 10 man speelde. Het leek wel of hij gewoon wilde dat Feyenoord won.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')