Waren van plan Sunderland, maar blijkt dat een bepaald persoon dan niet beschikbaar is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Welke wedstrijd wil je gaan?
Als je vroeg van te voren besteld sturen ze op, ik was de 1e x vrij laat dus daarom moest ik ze ophalen, en das best wel effe spannend.
quote:Wotte: geen grote deal rond Mendes da Silva
18/3/2005 10:58
Volgens Mark Wotte, technisch directeur van Feyenoord, zal er nooit een megadeal rond NAC'er David Mendes da Silva plaatsvinden.
De Rotterdamse td laat in het AD weten zeer ontstemd te zijn over de eisen die NAC Breda stelt aan Feyenoord: of de hoofdprijs voor de middenvelder, wiens contract nog tot 2008 doorloopt, of een viertal Feyenoorders in ruil.
Volgens Wotte staat Mendes da Silva wel degelijk op het verlanglijstje van zijn club, maar heeft de komst van de 22-jarige voetballer naar de Kuip geen prioriteit.
'Verschillende spelers zijn verhuurd, met hen praten we eerst voor we verder kijken. Maar ik kan nu al zeggen dat Mendes da Silva geen speler is waar een uitgebreide deal uit zou kunnen ontstaan', aldus Wotte.
ik zie liever dat ze jou hier wegwerken op het forum vanwege jouw achterlijke teksten met ronduit schandalige scheldwoorden. Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club. Ook jij zal wel stoer idiote ziektes scanderen en andere idiote dingen zodat je denkt er dan bij te horen> Van mij mogen ze gasten zoals jij stenigen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
en alle anderen van W natuurlijk ook. En inderdaad nu die kale kankerlul nog weg.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik zie liever dat ze jou hier wegwerken op het forum vanwege jouw achterlijke teksten met ronduit schandalige scheldwoorden. Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club. Ook jij zal wel stoer idiote ziektes scanderen en andere idiote dingen zodat je denkt er dan bij te horen> Van mij mogen ze gasten zoals jij stenigen.
Je moet eens de tijd nemen en je eigen reacties terug lezen, een zwarte speler van Feyenoord een aap noemen enz.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik zie liever dat ze jou hier wegwerken op het forum vanwege jouw achterlijke teksten met ronduit schandalige scheldwoorden. Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club. Ook jij zal wel stoer idiote ziektes scanderen en andere idiote dingen zodat je denkt er dan bij te horen> Van mij mogen ze gasten zoals jij stenigen.
Het zusje van Loek is terecht.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Alsof jij dat nodig moet zeggen. Als er hier één is die nooit zonder scheldwoorden of beledigingen haar punt duidelijk kan maken, dan ben jij het wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Van mij mag jij de kanker krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand hier die dat beheerst........quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Alsof jij dat nodig moet zeggen. Als er hier één is die nooit zonder scheldwoorden of beledigingen haar punt duidelijk kan maken, dan ben jij het wel.
Dan ga jij toch lekker bij Heerenveen kijken ofzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Gasten zoals jij maken dus alles kapot en idiote " stoere" paupers als jij zorgen voor een slechte uitstraling van onze mooie club.
ik geloof niet dat jij beseft wat je allemaal zegt. Je bent een domme idioot en het zou rechtvaardig zijn als jij zou meemaken wat jij anderen wenst.quote:
Nou, De Ceulaer staan ze niet volledig af natuurlijk, anders hoef je hem niet aan te trekken. Overigens heeft Feyenoord alles al lang ontkend.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:43 schreef DivineJester het volgende:
ik lees het bericht nog eens op vi.nl, maar het gaat dan neit om verhuren, maar een "echte" ruil
[..]
Mijn moeder zei altijd: "Van ruilen, komt huilen".
Mee eens. de FSV werd zelfs in eerste instantie over 'het hoofd gezien'.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Bah wat erger ik me aan dit stukje, wat steken ze veren in hun eigen reet! De supportersverening zal ongetwijfeld hun best gedaan hebben, maar ik denk toch dat met name de vele reacties van supporters, de spandoeken en de actie op W Feyenoord heeft doen besluiten het eerder genomen besluit terug te draaien.
Ga liever naar Relaties & Psychologie - zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:08 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij beseft wat je allemaal zegt. Je bent een domme idioot en het zou rechtvaardig zijn als jij zou meemaken wat jij anderen wenst.
Kan het ff wat minder?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:46 schreef RedGuy het volgende:
Van mij mag jij de kanker krijgen.
Ook jij wat minder op de persoon spelen, graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:08 schreef yvette1982 het volgende:
ik geloof niet dat jij beseft wat je allemaal zegt. Je bent een domme idioot en het zou rechtvaardig zijn als jij zou meemaken wat jij anderen wenst.
Had Michael Jackson zijn kelder vergeten op slot te doen dan?quote:
Wat let je.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:02 schreef ferrarifreak het volgende:
Kan het nu weer over Feyenoord gaan?
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Boeiend!
Zolang ze maar spelen voor Feyenoord!
Ok, maar yvette is erg irritant.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het ff wat minder?
Lees even de policy?
Dit soort zaken zijn banwaardig.
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Boeiend!
Zolang ze maar spelen voor Feyenoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |