abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:59:52 #151
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_25422691
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 03:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij RKC vond ik Olfers een prima verdediger. Ik vond het raar destijds dat hij weer bij Excelsior moest gaan voetballen.
Hij was te duur voor RKC
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25423187
Vloet wil pertinent geen technisch directeur worden. Hij was hier op de nieuwjaarsreceptie van m'n amateurclub (zijn oude club) en toen vertelde ie dat ie diverse aanbiedingen (van o.a. NEC) had gehad om td te worden, maar hij zei op het veld te willen staan.
pi_25423743
Van den Ouweland wil Feyenoord verlaten

Joep van den Ouweland, het jongere broertje van Charlie (FC Den Bosch), wil na dit seizoen graag vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder heeft een aflopend contract en komt uit in het beloftenelftal van de Rotterdammers.

"Ik wil gaan spelen en bij Feyenoord zie ik de kans daartoe niet. Er is al wat interesse, ik zie wel wat er verder komt", verklaarde Van den Ouweland in het Algemeen Dagblad.

Mogelijk vertrekt Joep van den Ouweland naar FC Den Bosch. De club waar zijn oudere broer Charlie nu nog speelt. Charlie van den Ouweland vertrekt echter na dit seizoen naar Roda JC.
_________________________________________________________________________________
Bron: Feyenoord.Netwerk.to

Schijnt echt een groot talent te zijn. Zou een klein lichtpuntje voor Den Bosch betekenen wanneer ze Joep op de loonlijst kunnen toevoegen.
B.S.U.R.
pi_25424408
Ik denk niet dat Vloet al teveel aanbiedingen zal krijgen en omdat hij een huis gekocht heeft in Schijndel lijkt me een TD-schap bij FCDB niet onwaarschijnlijk

Eventueel kan je ook werken met een constructie zoals PSV die heeft met een TD/coach
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:20:52 #155
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25424418
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:47 schreef Yeahinho het volgende:
Vloet wil pertinent geen technisch directeur worden. Hij was hier op de nieuwjaarsreceptie van m'n amateurclub (zijn oude club) en toen vertelde ie dat ie diverse aanbiedingen (van o.a. NEC) had gehad om td te worden, maar hij zei op het veld te willen staan.
Op den duur wou hij wil TD worden, dat is wat hij hier altijd verteld heeft. Hij wilt alleen eerst nog een paar jaar op het veld staan.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25425537
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk niet dat Vloet al teveel aanbiedingen zal krijgen en omdat hij een huis gekocht heeft in Schijndel lijkt me een TD-schap bij FCDB niet onwaarschijnlijk

Eventueel kan je ook werken met een constructie zoals PSV die heeft met een TD/coach
Hij heeft een huis gekocht in schijndel omdat hij daar vandaan komt en vanaf komend jaar toch niet meer bij Roda in dienst is. Niet omdat hij weer evt bij den bosch zou komen werken. Dat hij TD zal worden sluit ik helemaal uit.. vd Hoorn blijft hier nog wel even... Maar in een periode van nu en 5 jaar sluit ik niks uit..
pi_25426895
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Op den duur wou hij wil TD worden, dat is wat hij hier altijd verteld heeft. Hij wilt alleen eerst nog een paar jaar op het veld staan.
Precies. En dus wordt hij nu en ook volgend jaar nog geen technisch directeur van FC.
pi_25427775
We krijgen een maand de tijd om een coach met de benodigde papieren aan te stellen..
pi_25428148
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
We krijgen een maand de tijd om een coach met de benodigde papieren aan te stellen..
Niet helemaal:
quote:
FC Den Bosch krijgt een maand tijd om een nieuwe trainer met de vereiste diploma's aan te stellen. De club ontsloeg afgelopen weekend trainer Henk Wisman.

Op dit moment hebben Jan van Grinsven, Wim van der Horst en Fred van der Hoorn de leiding over het eerste elftal van FC Den Bosch. Het drietal heeft echter niet de juiste papieren.

FC Den Bosch kan volgens directeur Jan Reker van de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal dispensatie krijgen tot het eind van het seizoen. Dan moet de club het wel eens zijn met oud-trainer Henk Wisman over de afwikkeling van zijn contract.
pi_25432047
Ok.. Maar ik ga ervan uit dat er binnen nu en niet al te lange tijd een nieuwe trainer staat..
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:22:00 #161
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25432805
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Precies. En dus wordt hij nu en ook volgend jaar nog geen technisch directeur van FC.
Zeg ook nergens dat hij TD word bij jullie. Zeg alleen dat hij volgens de geruchten een comeback als trainer van FCDB maakt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25434353
quote:
Hij heeft een huis gekocht in schijndel omdat hij daar vandaan komt en vanaf komend jaar toch niet meer bij Roda in dienst is.
Als trainer/coach in de voetballerij kun je niet echt je toekomst bepalen en als je dan een huis koopt(een zeer mooi huis zelfs) dan moet je toch vrij zeker weten dat je op rijafstand van Schijndel kan of gaat werken.

En FCDB is dan een van de meest geschikte clubs voor hem en het lijkt me dat je meer kans hebt op een langer dienstverblijf als TD
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:45:17 #163
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25434498
Laat Vloet trouwens lekker wegblijven,die misselijke
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25434592
Wie had het meeste punten rond dit tijdstip Wisman of Vloet?
  woensdag 9 maart 2005 @ 03:27:42 #165
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25435994
Trouwens gewoon belachelijk.

FCDB v Feyenoord op woensdagavond 18.00 zetten.

Er weleens aan gedacht dat mensen moeten W.E.R.K.E.N?

Goed bezig kutbond
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25436007
Inderdaad, ik heb pas een paar keer een doordeweekse thuiswedstrijd van PSV gehad en die zijn dan nog in iedergeval om 19.30 zodat je wat tijd hebt om te eten en dergelijke(mits je niet al te ver woont)
pi_25437658
Vloet mag van mij best komen. Alles beter dan Wisman .

En het nieuwe tijdstip van FCDB - Feyenoord is ronduit kut .
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:54:01 #168
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25450597
BEURDEN FCDB67

..........

robbiefcdb,sletje van fred:ZEG HET MAAR???]

die Beurden toch,ik kijk weer eens in het GB en het eerste wat ik lees
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25451120
Vloet naar Lokeren
pi_25454485
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
BEURDEN FCDB67

..........

robbiefcdb,sletje van fred:ZEG HET MAAR???]

die Beurden toch,ik kijk weer eens in het GB en het eerste wat ik lees
pi_25456282
Die Beurden spoort echt niet...

En Lokeren heeft interesse in Vloet, maar dat is toch nog lang niet rond .
pi_25456393
Met hoeveel denken jullie te gaan verliezen van De Koningskinderen?
pi_25457038
Ik wist helemaal niet dat jullie elkaar leuk vonden.
pi_25457852
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:03 schreef Cruoninga het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jullie elkaar leuk vonden.
[afbeelding]
Dat is DG. Die is in Friesland geboren en heeft daarom ook een band met Heerenveen.
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:51:51 #175
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25458499
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:59 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Dat is DG. Die is in Friesland geboren en heeft daarom ook een band met Heerenveen.
Subtiele opmerking;DG rookt niet en die persoon wel

On-topic;
We sluiten het jaar af in de zwarte cijfers ipv de rode dus toch nog iets positiefs te melden
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')