Hij was te duur voor RKCquote:Op dinsdag 8 maart 2005 03:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij RKC vond ik Olfers een prima verdediger. Ik vond het raar destijds dat hij weer bij Excelsior moest gaan voetballen.
Op den duur wou hij wil TD worden, dat is wat hij hier altijd verteld heeft. Hij wilt alleen eerst nog een paar jaar op het veld staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:47 schreef Yeahinho het volgende:
Vloet wil pertinent geen technisch directeur worden. Hij was hier op de nieuwjaarsreceptie van m'n amateurclub (zijn oude club) en toen vertelde ie dat ie diverse aanbiedingen (van o.a. NEC) had gehad om td te worden, maar hij zei op het veld te willen staan.
Hij heeft een huis gekocht in schijndel omdat hij daar vandaan komt en vanaf komend jaar toch niet meer bij Roda in dienst is. Niet omdat hij weer evt bij den bosch zou komen werken. Dat hij TD zal worden sluit ik helemaal uit.. vd Hoorn blijft hier nog wel even... Maar in een periode van nu en 5 jaar sluit ik niks uit..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk niet dat Vloet al teveel aanbiedingen zal krijgen en omdat hij een huis gekocht heeft in Schijndel lijkt me een TD-schap bij FCDB niet onwaarschijnlijk
Eventueel kan je ook werken met een constructie zoals PSV die heeft met een TD/coach
Precies. En dus wordt hij nu en ook volgend jaar nog geen technisch directeur van FC.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Op den duur wou hij wil TD worden, dat is wat hij hier altijd verteld heeft. Hij wilt alleen eerst nog een paar jaar op het veld staan.
Niet helemaal:quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
We krijgen een maand de tijd om een coach met de benodigde papieren aan te stellen..
quote:FC Den Bosch krijgt een maand tijd om een nieuwe trainer met de vereiste diploma's aan te stellen. De club ontsloeg afgelopen weekend trainer Henk Wisman.
Op dit moment hebben Jan van Grinsven, Wim van der Horst en Fred van der Hoorn de leiding over het eerste elftal van FC Den Bosch. Het drietal heeft echter niet de juiste papieren.
FC Den Bosch kan volgens directeur Jan Reker van de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal dispensatie krijgen tot het eind van het seizoen. Dan moet de club het wel eens zijn met oud-trainer Henk Wisman over de afwikkeling van zijn contract.
Zeg ook nergens dat hij TD word bij jullie. Zeg alleen dat hij volgens de geruchten een comeback als trainer van FCDB maakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Precies. En dus wordt hij nu en ook volgend jaar nog geen technisch directeur van FC.
Als trainer/coach in de voetballerij kun je niet echt je toekomst bepalen en als je dan een huis koopt(een zeer mooi huis zelfs) dan moet je toch vrij zeker weten dat je op rijafstand van Schijndel kan of gaat werken.quote:Hij heeft een huis gekocht in schijndel omdat hij daar vandaan komt en vanaf komend jaar toch niet meer bij Roda in dienst is.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
BEURDEN FCDB67
..........
robbiefcdb,sletje van fred:ZEG HET MAAR???]
die Beurden toch,ik kijk weer eens in het GB en het eerste wat ik lees
Dat is DG. Die is in Friesland geboren en heeft daarom ook een band met Heerenveen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:03 schreef Cruoninga het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jullie elkaar leuk vonden.
[afbeelding]
Subtiele opmerking;DG rookt niet en die persoon welquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is DG. Die is in Friesland geboren en heeft daarom ook een band met Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |