is niet gek,Wisman gebruikte hem verkeerdquote:Op zondag 6 maart 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Raar dat van der Laak stil staat. Ik had gehoopt dat het een nieuwe Nistelrooij of Luhrling zou worden.
Koen moet je in de spits zetten en nergens anders,hij heeft daar bijna niet gespeeld dit jaarquote:
en ik hoop van niet,ik heb niet voor niets mijn verjaardag verschovenquote:Op zondag 6 maart 2005 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Hopelijk komt FCDB - Feyenoord op 17 maart en wordt FCDB - Roda uitgesteld, zou mij mooi uitkomen.
En waarom weet ik daar niks van?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik hoop van niet,ik heb niet voor niets mijn verjaardag verschoven
Fred heeft in principe weinig met het verslag van Wisman te maken hoor..quote:Op zondag 6 maart 2005 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoorde net dat Wisman ontslagen is. Lekker op tijd. Het kalf is al zowat verdronken. Er was geen geld voor een spits, maar wel geld om Wisman te ontslaan kennelijk.
Ik denk dat Fred beter z´n conclusies kan trekken en z´n spullen kan pakken.
Ik ben totaal niet blij met Fredje. Het is een geweldige vent, hij heeft echt wel het beste met de club voor en het was een geweldige voetballer voor de FC maar voor de functie die hij nu uitoefent is hij totaal niet capabel. Dat blijkt wel.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zijn jullie nog altijd blij met Fredje door zijn prestaties nu of zijn clubverleden? (Ik heb niet zo'n zicht op zijn functioneren nu)
Waaruit blijkt dat dan..quote:Op zondag 6 maart 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet blij met Fredje. Het is een geweldige vent, hij heeft echt wel het beste met de club voor en het was een geweldige voetballer voor de FC maar voor de functie die hij nu uitoefent is hij totaal niet capabel. Dat blijkt wel.
Het is de harde waarheid. Als we een scorende spits hadden gehad, dan stonden we nu een paar plaatsen hoger. Zo is het gewoon, kijk maar eens naar de kansen die gemist zijn. Dat heeft met pech niets te maken, het is pure onkunde.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Het donny de groot en het "voor al die halven had je een hele moeten kopen" verhaal kennen we nu wel.. Maar dat is gewoon NIET reeel!
[inkopper] Donny de Grootquote:Op zondag 6 maart 2005 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
-Achteraf is het zeer makkelijk praten.. de beste stuurlui staan immers aan wal.. Maar noem eens een scorende spits die fc den bosch had kunnen aantrekken....
Verdere bronnen?quote:Op maandag 7 maart 2005 01:14 schreef DarkShine het volgende:
Wiljan Vloet per direct terug naar Den Bosch??? Aldus radio 1...
Helaas niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verdere bronnen?
Ergens terug te luistern?
Ze hebben inderdaad het verkeerde talent bij psv weggehaald... Ze hadden Janssen moeten halen en bakkal daar moeten laten.. Voor de rest ben ik het ook roerend met je eens!quote:Op maandag 7 maart 2005 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Het aantrekken van Jochen janssen is gewoon mismanagement. Als je goed scout, dan weet je dat hij snelheid tekort komt, weinig scoort maar wel goed een bal vast kan houden en kan kaatsen. Als je als FC Den Bosch steeds met je diepe spits op de middenlijn speelt, heb je daar dus geen zak aan. Je hebt meer aan een rappe jongen die steeds op het randje speelt. Natuurlijk zijn die er: Tim Janssen van PSV die nu bij Zwolle speelt was een betere keuze geweest lijkt me.
Ik vind dat Fred moet blijven. Hij doet wat ie kan met het budget dat ie heeft, ik vind het niet meer dan terecht dat ie daar geen concessies aan doet. Het is heel eenvoudig: als FCDB straks weer financieel in zwaar weer zou komen, dan doet de gemeente niks. Je moet zorgen dat je je hoofd financieel boven water houdt, want anders is de club gewoon weg. Dan maar liever in de Eerste Divisie.
Geweldige speler. Heel raar dat hij bij Excelsior niet is doorgebroken. Beter dan Charlie. Ik geloof dat hij in zijn laatste Willem II-jaar uitgeroepen werd tot beste speler van de jeugdcompetitie. Ik baal er nog steeds van dat Willem II hem heeft laten gaan. Dat zou een heel goede aankoop zijn van Den Bosch.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Wellicht speelt Joep vd Ouweland volgend jaar bij ons..
Klopt.. en daarna bij RKC heeft hij ook blijna alles gespeeld..quote:Op maandag 7 maart 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Olfers zat vooral op de bank omdat Metgod zijn instelling niet vond deugen, want in het promotiejaar van Excelsior was Olfers prima bezig en zelfs uitblinker.
Hij komt niet...quote:Op maandag 7 maart 2005 08:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Helaas niet.
Maar ik zet hem graag af in Den Bosch!
Jawel hoor, vrijdag de 18de. Komt die jullie 3 punten brengen, aangezien wij toch al de reputatie hebben om van staartclubs te verliezen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |