abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 6 maart 2005 @ 18:53:32 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_25399794
Raar dat van der Laak stil staat. Ik had gehoopt dat het een nieuwe Nistelrooij of Luhrling zou worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 6 maart 2005 @ 18:57:24 #102
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25399858
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Raar dat van der Laak stil staat. Ik had gehoopt dat het een nieuwe Nistelrooij of Luhrling zou worden.

is niet gek,Wisman gebruikte hem verkeerd
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 6 maart 2005 @ 18:59:05 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_25399878
Hoezo verkeerd ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 6 maart 2005 @ 19:03:47 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25399938
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Hoezo verkeerd ?

Koen moet je in de spits zetten en nergens anders,hij heeft daar bijna niet gespeeld dit jaar
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 6 maart 2005 @ 19:08:01 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_25399990
Dat is idd niet slim.

Maar dan is het schandalig dat ie in de laatste wedstrijd werd gewisseld omdat ie op het middenveld faalde.

zondag 6 maart 2005 @ 19:40:59 #106
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25400396
volgens SS is er een kans dat de afgelaste wedstrijden,waaronder FCDB v Feyenoord,oop donderdag 17 maart worden ingehaald.

Lijkt mij niet,18 maart spelen we tegen Roda
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25401744
Hopelijk komt FCDB - Feyenoord op 17 maart en wordt FCDB - Roda uitgesteld, zou mij mooi uitkomen.

Ik (en meerderen met mij) zie Biyadat overigens als groeibriljantje. Ook Beekmans zie ik nog wel eens ver komen in de toekomst .
  zondag 6 maart 2005 @ 21:36:37 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25401992
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:18 schreef Yeahinho het volgende:
Hopelijk komt FCDB - Feyenoord op 17 maart en wordt FCDB - Roda uitgesteld, zou mij mooi uitkomen.

en ik hoop van niet,ik heb niet voor niets mijn verjaardag verschoven
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25402083
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en ik hoop van niet,ik heb niet voor niets mijn verjaardag verschoven
En waarom weet ik daar niks van?
  zondag 6 maart 2005 @ 21:43:23 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25402111
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:41 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

En waarom weet ik daar niks van?
omdat je toch niet welkom bent
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25402300
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

omdat je toch niet welkom bent
Daar zat ik al op te wachten .

Val er ons dan ook gvd niet mee lastig!
pi_25402336
Ik hoorde net dat Wisman ontslagen is. Lekker op tijd. Het kalf is al zowat verdronken. Er was geen geld voor een spits, maar wel geld om Wisman te ontslaan kennelijk.

Ik denk dat Fred beter z´n conclusies kan trekken en z´n spullen kan pakken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25402405
Biyadat vind ik een goede voetballer overigens. Dat we zo laag staan komt vooral doordat we 2 matige keepers hebben en geen goede spitsen.

vd Laak is erg overschat vind ik. Bij een ploeg als Roda of Utrecht komt hij op de bank terecht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25402512
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoorde net dat Wisman ontslagen is. Lekker op tijd. Het kalf is al zowat verdronken. Er was geen geld voor een spits, maar wel geld om Wisman te ontslaan kennelijk.

Ik denk dat Fred beter z´n conclusies kan trekken en z´n spullen kan pakken.
Fred heeft in principe weinig met het verslag van Wisman te maken hoor..
pi_25402606
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zijn jullie nog altijd blij met Fredje door zijn prestaties nu of zijn clubverleden? (Ik heb niet zo'n zicht op zijn functioneren nu)
Ik ben totaal niet blij met Fredje. Het is een geweldige vent, hij heeft echt wel het beste met de club voor en het was een geweldige voetballer voor de FC maar voor de functie die hij nu uitoefent is hij totaal niet capabel. Dat blijkt wel.
pi_25402726
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet blij met Fredje. Het is een geweldige vent, hij heeft echt wel het beste met de club voor en het was een geweldige voetballer voor de FC maar voor de functie die hij nu uitoefent is hij totaal niet capabel. Dat blijkt wel.
Waaruit blijkt dat dan..
  zondag 6 maart 2005 @ 22:21:36 #117
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25402745
aan de andere kant,waar koop je voor 2 ton,meer zal het ontslag van Wisman niet kosten lijkt mij,een eredivisie waardige spits?
Of welke spits wilde je dan huren dan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25402845
Het donny de groot en het "voor al die halven had je een hele moeten kopen" verhaal kennen we nu wel.. Maar dat is gewoon NIET reeel!
pi_25402870
Alsof De Graafschap en RBC kopen....die halen ook gewoon transfervrije spelers of huren goede spelers. ADO Den Haag doet dat ook. Die betalen echt geen transfersommen.

Dat Fred niet geschikt is voor deze functie blijjkt uit de matige selectie die er nu staat, de slechte positie op de ranglijst, het feit dat we weer ergens onder nul opnieuw kunnen beginnen en de manier waarop Fred heeft onderhandeld met spelers. Sonko bijvoorbeeld. Of bv Jochen Jansen die werd gehaald, terwijl er behoefte was aan een scorende spits. Het hele transferbeleid is het werk van Fred en ik kan er niet vrolijk van worden.

Ik houd m´n hart vast als ik denk aan volgend seizoen. Wat staat er dan? Als we degraderen komen we de eerste 3 a 4 jaar niet meer terug vrees ik en dat is dodelijk nu, met de nieuwe verdeling van de TV-gelden. Je moet er nu gewoon met pijn en moeite bij blijven en clubs als ADO Den Haag, RBC en De Graafschap hebben dat door. Fred niet, die sukkelt volgend seizoen liever vrolijk door met frotters als Moerad, Cales, Powel, Cas en een Uneken die zn beste tijd heeft gehad.

Ik hoop trouwens niet dat het ontslag van Wisman 2 ton heeft gekost. Wisman is geen geweldige trainer, maar je kan het hem niet kwalijk nemen dat 200% kansen keer op keer worden verprutst en dat er achterin geweldig wordt geblunderd door Uneken, van Strien en Mampaey.
pi_25402913
quote:
Op zondag 6 maart 2005 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Het donny de groot en het "voor al die halven had je een hele moeten kopen" verhaal kennen we nu wel.. Maar dat is gewoon NIET reeel!
Het is de harde waarheid. Als we een scorende spits hadden gehad, dan stonden we nu een paar plaatsen hoger. Zo is het gewoon, kijk maar eens naar de kansen die gemist zijn. Dat heeft met pech niets te maken, het is pure onkunde.

Er zijn karrevrachten spelers gehaald, maar ik zie liever kwaliteit ipv kwantiteit. Trouwens, spelers van het kaliber Cas, Cales, Powel, Biekman en Jansen moet je toch ook zelf kunnen opleiden....
  zondag 6 maart 2005 @ 22:57:08 #121
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25403342
Tis gewoon een moeilijke zaak.

Ik vindt dat een functie zoals Fred die bekleed door iemand ingevuld moet worden met clubliefde.
De situatie zoals hij nu is is het natuurlijk niet makkelijk voor Fred gezien de financiele mogelijkheden of beter gezegd,die er niet zijn.
Doordat er niets te besteden is moet je creatief zijn en dat is Fred niet.

Als ik er nu aan terugdenk springen de tranen mij in de ogen als je vorig jaar hoorden dat Jansen weg moest omdat ie te duur was,als je hem vorig seizoen kon betalen kon je dat zeker nu.
En ik ben er van overuigd dat hij er zeker 7 tot 10 in had geknald
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25404033
De situatie is zeker niet makkelijk. Er is niet veel geld en de meeste voetballers staan nu niet bepaald te watertanden als FCDB informeert, maar dat geldt voor wel meer clubs. Creativiteit is erg belangrijk in de situatie waarin FCDB verkeert idd.

Ik was niet echt een fan van Stefan Jansen, maar hij zou zeker met afstand clubtopscorer zijn geweest dit seizoen. Het is geen geweldige spits voor de eredivisie, maar wel beter dan we nu hebben. Dat hij te duur was lijkt me sterk, hij is gehaald op een moment dat de FC compleet aan de grond zat.
pi_25404208
Ik heb geen zin om weer een heel verhaal te gaan typen en zal het bij een aantal punten houden;

- RBC, Den Haag en de graafschap hebben allemaal minstens 2 x zoveel te besteden als wij.
-Sonko wilde gewoon onder geen voorwaarde degradatie voetbal spelen, dan houd het op.. Heeft niks met onderhandelen te maken. De graafschap wilde hem ook, maar dan zou hij nog liever voor ons spelen.
-Janssen blijkt inderdaad niet zo'n goalgetter te zijn.. Maar waren er op dat moment andere opties? Voor dat geld? Janssen heeft niet zo veel gekost.
-Van alle frotters/halve aankopen had je misschien 1 eredivisie waardige speler kunnen kopen.. En dan? Dan had je een selectie van 12 man..
- Powel en Biekman zijn vorig jaar gecontracteerd in de GGD en ook met het oogpunt op een langer verblijf in de GGD, we zijn op de laatste speeldag kampioen geworden weet je nog??. Waar ze het ook (met name powel) niet overdienstelijk deden. Bovendien schreeuwde half Den Bosch moord en brand toen het erop leek dat men powel helemaal geen contract had aangeboden..
-Wie had gedacht dat de beste speler van de GGD van afgelopen jaar het niveau van de HCE niet meer aan zou kunnen en blunders maakte? Ik niet, jij niet en Fred ook niet.
-Bovendien hebben we zeer veel pech gehad met Volmer die voordat hij hier kwam zelden geblesseerd was..
-Achteraf is het zeer makkelijk praten.. de beste stuurlui staan immers aan wal.. Maar noem eens een scorende spits die fc den bosch had kunnen aantrekken....
pi_25404547
1.RBC heeft 2x zoveel te besteden? Dat valt wel mee volgens mij. RBC geeft geen kapitalen uit, de Graafschap ook niet. Wel moet ik zeggen dat de publieke belangstelling in Den Bosch me tegenvalt. Als FCDB degradeert dan zitten er straks weer 2.500, bij de Graafschap bijna 4 keer zoveel in de GGD.
2.Niemand wil degraderen. Je moet spelers echter warm zien te maken voor je club, ook al willen ze er even over nadenken. IK kan me voorstellen dat spelers bedenktijd willen, je bij FCDB in de kijker spelen valt namelijk niet echt mee.
3. Er was behoefte aan een goalgetter. Janssen was dat niet en dat was bekend. Zoveel scoorde hij niet bij RKC. Ook al is hij niet duur, je hebt er niets aan. Elk dubbeltje dat hij kost is weggegooid want we hebben niets aan een speler als Janssen. Niet scorende aanvallers hebben we genoeg.
4. Een selectie van een man of 14 a 15 was beter geweest. 14 a 15 eredivisiewaardige spelers en daarachter wat rommel die we al hadden zoals Powel en Van Iersel. Dan hadden we zeker meer punten gehad.
5. We speelden vanaf het begin voor de titel. Halverwege het seizoen werd Kolk nog gehaald om de ambities kracht bij te zetten. Powel is een leuke speler om er bij te hebben in de GGD, maar niet om elke week in de basis te zetten.
6. Het verschil tussen de GGD en HCE is levensgroot. Uneken is ook een jaartje ouder geworden. Mampaey was vorig seizoen ook al een matige keeper.
7. Dat is pech inderdaad. Ik weet verder niet of dat een probleem is wat bij Volmer sinds dit seizoen speelt of al eerder heeft gespeeld, maar dit is pech. Net zoals met Euvrard.
8. Donny de Groot
pi_25404574
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

-Achteraf is het zeer makkelijk praten.. de beste stuurlui staan immers aan wal.. Maar noem eens een scorende spits die fc den bosch had kunnen aantrekken....
[inkopper] Donny de Groot
pi_25404779
Robbie.... jij bent de webmaster van bosschenaren.com ??
pi_25405409
Webmaster is een groot woord, site is van een maat van mij... Hij maakt de filmpjes en foto's en is voor 99% verantwoordelijk voor de inhoud van de site. Ik heb een beperkt aandeel in die site..Hoezo?
pi_25405521
Ik was even benieuwd wie jij precies bent....dacht dat jij die foto`s maakte en aangezien ik op `n foto sta gemaakt tijdens Ajax had ik het idee dat we in dezelfde bus zaten.... nu was die kans toch al vrij groot aangezien er maar 2 bussen gingen
pi_25405566
Volgens mij lees jij mijn bericht niet zo goed
1. Ja dat is zo, de club die de op 1 na kleinste begroting heeft ( weet zo niet meer of dat nou RBC of DTC was) was wel 2 x zo groot als die van ons. Bovendien heeft de graafschap in de winterstop nog flink wat geld losgeweekt bij sponsors, iets wat ons minder goed gelukt is. En bovendien hebben hun veel meer bezoekers en dus meer inkomsten daaruit. Wij vissen met een groot aantal vissers (RKC, top Willem2 etc) uit dezelfde vijver dan houdt het een keer op. Maarja dat kun je FvdH niet verwijten.
2. Sonko wilde PERTINENT NIET naar een degratiekandidaat, hij heeft nooit om bedenktijd gevraagd. Dit is onjuiste berichtgeving van de media geweest.
3.Je geeft geen antwoord op de belangrijkste vraag? Welke scorende spits hoorde op dat moment tot de mogelijkheden?
4. Er was geen geld voor 14 of 15 eredivisie waardige spelers PUNT
5. Tuurlijk moet je altijd de ambitie hebben om voor het hoogstmogelijk haalbare te gaan.. Maar in de 5 jarenplannen was toch echt nog een extra jaar ggd begroot...
6. Tsjah.. dat zijn de feiten..
7. ook feiten.
8.
pi_25405653
1. Dat argument gaat ook op voor RKC, die hebben zich wel omhoog weten te werken in de drukbeviste vijver. Geld bij sponsors losweken moet in een stad als Den Bosch ook te doen zijn. Ook een taak van het management. RBC geeft echt geen kapitalen uit, maar investeert in kwaliteit.
2. Makkelijk om het af te schuiven om de media. Zoals ik al zei zit niemand te springen om naar FCDB te gaan, je moet spelers juist warm maken. Alsof spelers wel staan te watertanden als RBC een belletje geeft.
3. Donny de Groot.
4. 14 eredivisiewaardige spelers moet te betalen zijn. Dan maar wat minder kwantiteit.
5. Niet alles is te plannen blijkt wel. Er stond een selectie die voor GGD begrippen top was. Het lijkt me dat je in je 5 jarenplan rekening moet houden met promotie. Zeker als je een goede selectie hebt in de verder matige GGD divisie.
pi_25405690
Wat heb je tegen Donny de Groot? Als we hem konden ruilen tegen Cas, Cales, Moerad, Jansen en Powel dan zou ik meteen een busje huren en die frotters naar Roosendaal rijden.
  maandag 7 maart 2005 @ 01:14:35 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25405797
Wiljan Vloet per direct terug naar Den Bosch??? Aldus radio 1...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25405829
1. Ik weet niet of je het door hebt.. Maar bij RKC zitten er nooit meer dan 5000 man... Er is ook wel iets losgeweekt maar geen 100.duizenden euros zoals bij de graafschap. RBC geeft in ieder geval meer uit dan wij, en kan spelers ook dus meer bieden. Als een speler moet kiezen tussen een aanbieding van fc den bsoch of RBC dan is de keuze snel gemaakt (rodriquez, loran) Heeft puur met geld te maken.
2. Dat is gewoon zo... Sonko wilde noch voor FC Den Bosch noch voor de Graafschap spelen, dan kun je hem warmmaken wat je wil maar het houd een keer op. En dat het geen duiventil is heeft Fred puur gezegd om meer rust in de spelersgroep te krijgen. En dat je spelers warm moet maken hoef je Fred echt niet uit te leggen hoor. En daar is hij echt niet slecht in.
3. Die wou RBC in de winterstop kwijt? Dacht het niet..
4. Niet dus.. alhoewel wat versta jij onder een eredivisie waardige speler?
5. Onzin, je hebt altijd de ambitie maar het heeft er niet altijd even hard ingezeten hoor.. We hebben vorig jaar slechts 6 minuten bovenaan gestaan.
pi_25405859
quote:
Op maandag 7 maart 2005 01:14 schreef DarkShine het volgende:
Wiljan Vloet per direct terug naar Den Bosch??? Aldus radio 1...
Verdere bronnen?
Ergens terug te luistern?
pi_25405891
1. Geld moet je losweken bij sponsors. Bij RKC en RBC zitten er net zo veel als bij FCDB, maar kennelijk zijn die clubs wat creatiever dan de FC. Zeker iets wat je het bestuur en management kan verwijten. Fortes heeft hier nooit in de picture gestaan volgens mij. Hoeft ook niet, Olfers is beter en jonger.
2. Dat duiventil verhaal.... de spelersgroep mag best weten dat ze er weinig van bakken en dat er nieuwe spelers bij moeten komen omdat we het met de huidige groep simpelweg niet redden. Ik vind Fred toch erg matig qua transferbeleid eerlijk gezegd.
3. Die hadden we moeten halen voordat RBC wakker werd.
4. Spelers als Olfers, Snoyl, Verhaegh, De Groot, vd Ouweland.... dat soort spelers die niet al te duur zijn.
5. We hebben wel constant bovenin meegedraaid. Uiteindelijk wordt de beste kampioen en dat waren wij.
pi_25406036
1. Kan natuurlijk ook een hele andere reden hebben... FC Den Bosch heeft aan het begin van de nieuwe competitie heel veel nieuwe sponsors binnengehaald (ook kwa sponsors waren we nagenoeg falliet. Deze hadden dus al aan het begin flink in de buidel moeten tasten. Het is logish dat ze dat een half jaar laten niet weer zo flink willen doen. Kun je ook niet van je sponsors verwachten vind ik. Bovendien hadden wij al de jojo reputatie..Dit zijn allemaal dingen waar de graafschap en RBC veel minder last van hadden.
2. tuurlijk mogen ze dat weten, maar rust in een groep lijkt me ook niet onbelangrijk.
3. Dat was dus niet de vraag , het ging erom dat jij Janssen een mis "aantrekking" vond dan vraag ik aan jou welke betere wel scorende spits ze op dat moment dan hadden moeten halen..
4. Daar kun jer dus geen 14 a 15 van betalen.
5. UIteindelijk ja.. maar waren we dat ook op het moment dat powel en biekman een contract werd aangeboden...nee toen was nog lang niet zeker of we uiteindelijkwel de beste zouden zijn..
pi_25406212
1. RBC was jarenlang niets, tot dat ze plotseling wisten te promoveren. De Graafschap heeft meer publiek en vooral een trouwer publiek.
2. 1 punt uit 15 wedstrijden. Met wat meer onrust was het vast niet slechter gegaan, met een spits er bij was het vast een stuk beter gegaan.
3. Op dat moment was het al aan de late kant, daar ben je het vast wel mee eens. Scoren is al heel het seizoen een probleem als je ziet wat voor kansen er gemist worden.
4. Dat kan wel. Daarnaast is degraderen altijd duurder dan 14 goede spelers.
5. De ambitie was er wel om te promoveren. Die ambitie is ook uitgesproken en Kolk werd gehaald om dat wat kracht bij te zetten. Kolk die ik overigens beter vind dan Cas en Cales.
  maandag 7 maart 2005 @ 08:39:07 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25407611
quote:
Op maandag 7 maart 2005 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Verdere bronnen?
Ergens terug te luistern?
Helaas niet.

Maar ik zet hem graag af in Den Bosch!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25408788
Wellicht speelt Joep vd Ouweland volgend jaar bij ons..

[ Bericht 13% gewijzigd door TerroRobbie op 07-03-2005 10:31:11 ]
pi_25408931
Hij wil wel bij Feyenoord, hopen voor jullie dat broer Charlie hem kan overhalen.
That's all folks!
  maandag 7 maart 2005 @ 10:49:29 #141
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_25409163
Het aantrekken van Jochen janssen is gewoon mismanagement. Als je goed scout, dan weet je dat hij snelheid tekort komt, weinig scoort maar wel goed een bal vast kan houden en kan kaatsen. Als je als FC Den Bosch steeds met je diepe spits op de middenlijn speelt, heb je daar dus geen zak aan. Je hebt meer aan een rappe jongen die steeds op het randje speelt. Natuurlijk zijn die er: Tim Janssen van PSV die nu bij Zwolle speelt was een betere keuze geweest lijkt me.

Ik vind dat Fred moet blijven. Hij doet wat ie kan met het budget dat ie heeft, ik vind het niet meer dan terecht dat ie daar geen concessies aan doet. Het is heel eenvoudig: als FCDB straks weer financieel in zwaar weer zou komen, dan doet de gemeente niks. Je moet zorgen dat je je hoofd financieel boven water houdt, want anders is de club gewoon weg. Dan maar liever in de Eerste Divisie.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25409338
quote:
Op maandag 7 maart 2005 10:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Het aantrekken van Jochen janssen is gewoon mismanagement. Als je goed scout, dan weet je dat hij snelheid tekort komt, weinig scoort maar wel goed een bal vast kan houden en kan kaatsen. Als je als FC Den Bosch steeds met je diepe spits op de middenlijn speelt, heb je daar dus geen zak aan. Je hebt meer aan een rappe jongen die steeds op het randje speelt. Natuurlijk zijn die er: Tim Janssen van PSV die nu bij Zwolle speelt was een betere keuze geweest lijkt me.

Ik vind dat Fred moet blijven. Hij doet wat ie kan met het budget dat ie heeft, ik vind het niet meer dan terecht dat ie daar geen concessies aan doet. Het is heel eenvoudig: als FCDB straks weer financieel in zwaar weer zou komen, dan doet de gemeente niks. Je moet zorgen dat je je hoofd financieel boven water houdt, want anders is de club gewoon weg. Dan maar liever in de Eerste Divisie.
Ze hebben inderdaad het verkeerde talent bij psv weggehaald... Ze hadden Janssen moeten halen en bakkal daar moeten laten.. Voor de rest ben ik het ook roerend met je eens!
pi_25409358
quote:
Op maandag 7 maart 2005 10:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Wellicht speelt Joep vd Ouweland volgend jaar bij ons..
Geweldige speler. Heel raar dat hij bij Excelsior niet is doorgebroken. Beter dan Charlie. Ik geloof dat hij in zijn laatste Willem II-jaar uitgeroepen werd tot beste speler van de jeugdcompetitie. Ik baal er nog steeds van dat Willem II hem heeft laten gaan. Dat zou een heel goede aankoop zijn van Den Bosch.
pi_25412181
Dat iemand bij Excelsior niet doorbreekt zegt me niet zo veel. Olfers zat daar ook op de bank, maar is zelfs voor de Eredivisie een prima verdediger. Ik hoop dan ook dat Olfers blijft. vd Ouweland lijkt me een goeie voor de GGD. Hij is in principe beter dan z`n broer, alleen moet het er even uitkomen. Gezien het feit dat Charlie is doorgebroken bij de FC, zal Joep vast wel interesse hebben om voor de FC te gaan voetballen.

Hij werd inderdaad uitgeroepen tot beste speler van de jeugdcompetitie. Daniel de Ridder werd 2e.
pi_25413841
Olfers zat vooral op de bank omdat Metgod zijn instelling niet vond deugen, want in het promotiejaar van Excelsior was Olfers prima bezig en zelfs uitblinker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25414487
quote:
Op maandag 7 maart 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Olfers zat vooral op de bank omdat Metgod zijn instelling niet vond deugen, want in het promotiejaar van Excelsior was Olfers prima bezig en zelfs uitblinker.
Klopt.. en daarna bij RKC heeft hij ook blijna alles gespeeld..

Verder zegt het mij, net als CMT, niet zoveel dat iemand bij Excelsior niet is doorgebroken. Ik denk dat hij een 100% versterking voor ons zou zijn..
pi_25414904
quote:
Op maandag 7 maart 2005 08:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Helaas niet.

Maar ik zet hem graag af in Den Bosch!
Hij komt niet...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 00:51:50 #148
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25420198
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij komt niet...
Jawel hoor, vrijdag de 18de. Komt die jullie 3 punten brengen, aangezien wij toch al de reputatie hebben om van staartclubs te verliezen...
Planning:
-
pi_25420948
Vloet heeft een huis in Schijndel gekocht dus wat dat betreft zou het logisch zijn maar hij kan beter wachten tot Fred stenen moet gaan koppen en dan kan hij TD worden en die houden het over het algemeen langer uit dan coaches.

De financieel directeur van RBC is wel opgestapt omdat hij vond/vindt dat er teveel risico´s worden genomen. Als FCDB hetzelfde doet en ze degraderen alsnog is het over en sluiten. RBC had verder het voordeel dat Aerts in een half seizoen al 5 punten pakt en met 5 aankopen erbij kun je zelfs de na-competitie(die ze met 2 vingers in de neus winnen) ontlopen

[ Bericht 0% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 08-03-2005 03:58:02 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25421821
Bij RKC vond ik Olfers een prima verdediger. Ik vond het raar destijds dat hij weer bij Excelsior moest gaan voetballen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')