abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:59:52 #151
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_25422691
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 03:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij RKC vond ik Olfers een prima verdediger. Ik vond het raar destijds dat hij weer bij Excelsior moest gaan voetballen.
Hij was te duur voor RKC
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25423187
Vloet wil pertinent geen technisch directeur worden. Hij was hier op de nieuwjaarsreceptie van m'n amateurclub (zijn oude club) en toen vertelde ie dat ie diverse aanbiedingen (van o.a. NEC) had gehad om td te worden, maar hij zei op het veld te willen staan.
pi_25423743
Van den Ouweland wil Feyenoord verlaten

Joep van den Ouweland, het jongere broertje van Charlie (FC Den Bosch), wil na dit seizoen graag vertrekken bij Feyenoord. De middenvelder heeft een aflopend contract en komt uit in het beloftenelftal van de Rotterdammers.

"Ik wil gaan spelen en bij Feyenoord zie ik de kans daartoe niet. Er is al wat interesse, ik zie wel wat er verder komt", verklaarde Van den Ouweland in het Algemeen Dagblad.

Mogelijk vertrekt Joep van den Ouweland naar FC Den Bosch. De club waar zijn oudere broer Charlie nu nog speelt. Charlie van den Ouweland vertrekt echter na dit seizoen naar Roda JC.
_________________________________________________________________________________
Bron: Feyenoord.Netwerk.to

Schijnt echt een groot talent te zijn. Zou een klein lichtpuntje voor Den Bosch betekenen wanneer ze Joep op de loonlijst kunnen toevoegen.
B.S.U.R.
pi_25424408
Ik denk niet dat Vloet al teveel aanbiedingen zal krijgen en omdat hij een huis gekocht heeft in Schijndel lijkt me een TD-schap bij FCDB niet onwaarschijnlijk

Eventueel kan je ook werken met een constructie zoals PSV die heeft met een TD/coach
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:20:52 #155
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25424418
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:47 schreef Yeahinho het volgende:
Vloet wil pertinent geen technisch directeur worden. Hij was hier op de nieuwjaarsreceptie van m'n amateurclub (zijn oude club) en toen vertelde ie dat ie diverse aanbiedingen (van o.a. NEC) had gehad om td te worden, maar hij zei op het veld te willen staan.
Op den duur wou hij wil TD worden, dat is wat hij hier altijd verteld heeft. Hij wilt alleen eerst nog een paar jaar op het veld staan.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25425537
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk niet dat Vloet al teveel aanbiedingen zal krijgen en omdat hij een huis gekocht heeft in Schijndel lijkt me een TD-schap bij FCDB niet onwaarschijnlijk

Eventueel kan je ook werken met een constructie zoals PSV die heeft met een TD/coach
Hij heeft een huis gekocht in schijndel omdat hij daar vandaan komt en vanaf komend jaar toch niet meer bij Roda in dienst is. Niet omdat hij weer evt bij den bosch zou komen werken. Dat hij TD zal worden sluit ik helemaal uit.. vd Hoorn blijft hier nog wel even... Maar in een periode van nu en 5 jaar sluit ik niks uit..
pi_25426895
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Op den duur wou hij wil TD worden, dat is wat hij hier altijd verteld heeft. Hij wilt alleen eerst nog een paar jaar op het veld staan.
Precies. En dus wordt hij nu en ook volgend jaar nog geen technisch directeur van FC.
pi_25427775
We krijgen een maand de tijd om een coach met de benodigde papieren aan te stellen..
pi_25428148
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
We krijgen een maand de tijd om een coach met de benodigde papieren aan te stellen..
Niet helemaal:
quote:
FC Den Bosch krijgt een maand tijd om een nieuwe trainer met de vereiste diploma's aan te stellen. De club ontsloeg afgelopen weekend trainer Henk Wisman.

Op dit moment hebben Jan van Grinsven, Wim van der Horst en Fred van der Hoorn de leiding over het eerste elftal van FC Den Bosch. Het drietal heeft echter niet de juiste papieren.

FC Den Bosch kan volgens directeur Jan Reker van de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal dispensatie krijgen tot het eind van het seizoen. Dan moet de club het wel eens zijn met oud-trainer Henk Wisman over de afwikkeling van zijn contract.
pi_25432047
Ok.. Maar ik ga ervan uit dat er binnen nu en niet al te lange tijd een nieuwe trainer staat..
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:22:00 #161
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25432805
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Precies. En dus wordt hij nu en ook volgend jaar nog geen technisch directeur van FC.
Zeg ook nergens dat hij TD word bij jullie. Zeg alleen dat hij volgens de geruchten een comeback als trainer van FCDB maakt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_25434353
quote:
Hij heeft een huis gekocht in schijndel omdat hij daar vandaan komt en vanaf komend jaar toch niet meer bij Roda in dienst is.
Als trainer/coach in de voetballerij kun je niet echt je toekomst bepalen en als je dan een huis koopt(een zeer mooi huis zelfs) dan moet je toch vrij zeker weten dat je op rijafstand van Schijndel kan of gaat werken.

En FCDB is dan een van de meest geschikte clubs voor hem en het lijkt me dat je meer kans hebt op een langer dienstverblijf als TD
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:45:17 #163
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25434498
Laat Vloet trouwens lekker wegblijven,die misselijke
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25434592
Wie had het meeste punten rond dit tijdstip Wisman of Vloet?
  woensdag 9 maart 2005 @ 03:27:42 #165
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25435994
Trouwens gewoon belachelijk.

FCDB v Feyenoord op woensdagavond 18.00 zetten.

Er weleens aan gedacht dat mensen moeten W.E.R.K.E.N?

Goed bezig kutbond
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25436007
Inderdaad, ik heb pas een paar keer een doordeweekse thuiswedstrijd van PSV gehad en die zijn dan nog in iedergeval om 19.30 zodat je wat tijd hebt om te eten en dergelijke(mits je niet al te ver woont)
pi_25437658
Vloet mag van mij best komen. Alles beter dan Wisman .

En het nieuwe tijdstip van FCDB - Feyenoord is ronduit kut .
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:54:01 #168
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25450597
BEURDEN FCDB67

..........

robbiefcdb,sletje van fred:ZEG HET MAAR???]

die Beurden toch,ik kijk weer eens in het GB en het eerste wat ik lees
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25451120
Vloet naar Lokeren
pi_25454485
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
BEURDEN FCDB67

..........

robbiefcdb,sletje van fred:ZEG HET MAAR???]

die Beurden toch,ik kijk weer eens in het GB en het eerste wat ik lees
pi_25456282
Die Beurden spoort echt niet...

En Lokeren heeft interesse in Vloet, maar dat is toch nog lang niet rond .
pi_25456393
Met hoeveel denken jullie te gaan verliezen van De Koningskinderen?
pi_25457038
Ik wist helemaal niet dat jullie elkaar leuk vonden.
pi_25457852
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:03 schreef Cruoninga het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jullie elkaar leuk vonden.
[afbeelding]
Dat is DG. Die is in Friesland geboren en heeft daarom ook een band met Heerenveen.
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:51:51 #175
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25458499
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:59 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Dat is DG. Die is in Friesland geboren en heeft daarom ook een band met Heerenveen.
Subtiele opmerking;DG rookt niet en die persoon wel

On-topic;
We sluiten het jaar af in de zwarte cijfers ipv de rode dus toch nog iets positiefs te melden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25460832
quote:
En Lokeren heeft interesse in Vloet, maar dat is toch nog lang niet rond
Cherry zei van wel tegen mij, maar ik heb er geen berichten van gelezen en heb ook geen zin om ze op te zoeken
pi_25461078
En DG is iets groter dan die persoon . Maargoed, die sjaals schijnt Heerenveen bij elke wedstrjid te maken. En die gozer verzamelt sjaals en heeft er dus 1 gehaald.. De enige band die we met heerenveen hebben is dat we bij beide ontmoetingen miminaal een punt verdiend hadden maar met lege handen naar huis gingen.

En Lokeren en Vloet zijn nog niet rond..
pi_25461759
quote:
Henk Vos naar Germinal Beerschot Antwerpen

10/3/2005 18:51

Henk Vos heeft op 36-jarige leeftijd dan toch nog een nieuwe club gevonden. De spits tekende tot het einde van dit seizoen bij BG Antwerpen.
Vorige week leek Vos al terug te keren in het Belgische voetbal, toen hij ging voetballen bij vijfdeklasser Nieuwmoer. Op de valreep zit er voor de routinier toch nog een acceptebale niveau in.

Vos kwam in het verleden uit voor RBC, PSV, Willem II, Eindhoven, Germinal Ekeren, Standard Luik, FC Metz, Sochaux, Feyenoord, FC Den Bosch, NAC Breda en TOP Oss. Bij die laatste club vertrok hij een paar maanden geleden omdat hij in de spits wilde spelen.
Wat een figuur is het ook he......
pi_25471886
Schijt aan vos

Morgen op lekker weer na stilburg, 3 keer is scheepsrecht!
WE GAAN WINNEN
pi_25473278
Onze Rean heeft 't em weer geflikt

Gefeliciteerd!
pi_25473412
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Onze Rean heeft 't em weer geflikt

Gefeliciteerd!
Ik zag al aan het lettertype dat deze van Réan vd Graanendoel was .

vrijdag 11 maart 2005 @ 14:12:20 #182
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25473527
Vanavond Wisman in voetbalinsite overigens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25473750
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:12 schreef DutchGooner het volgende:
Vanavond Wisman in voetbalinsite overigens
Die zal wel veel boeiends te vertellen hebben...
quote:
Weer lachende” selectie reist morgen nagenoeg compleet fit af naar Tilburg
De eerste selectie lijkt weer in de sportieve lift omhoog te zitten. De eerste selectie trainde de afgelopen week vaak en pittig, met als slotakkoord een training in het stadion. Onder leiding van Jan van Grinsven en Wim van der Horst kwamen alle spelers het veld op, waar alleen Joost Volmer bezig was met een hersteltraining.

De overige blessure gevallen van de afgelopen weken (Paul Verhaegh, Paul Beekmans en Jochen Janssen) zijn weer fit genoeg om morgen mee te spelen. Voor Verhaegh liep het herstel van zijn blessure sneller als gedacht, waardoor de rechtsback weer aanspraak maakt op een basisplaats. Daardoor lijkt voor Steve Olfers weer een rol in het centrum van de verdediging weg gelegd, wat ten opzichte van de laatste bekerwedstrijd ten kosten zou gaan van Vincent Euvrard. Ook Janssen lijkt vanaf het begin mee te spelen.

Met het vertrek van Henk Wisman is er een hoop veranderd, zo concludeerde ook Wim van der Horst. “Er is natuurlijk nogal wat gebeurd de afgelopen week. We zijn vanaf maandag weer aan de gang gegaan en het eerste dat we zagen is dat de groep weer begint te lachen, weer wat vrolijker wordt en weer een begint te praten in de kleedkamer. Dat is eigenlijk ons eerste doel, om in ieder geval weer het plezier en de beleving terug te krijgen. Dat staat naast de wedstrijd van morgen, waar we natuurlijk wel mee bezig zijn. Eerst moeten we groep weer achterelkaar krijgen, dat is het allerbelangrijkste."

De interim-hoofdtrainer speelde zelf nog enkele seizoenen in Tilburg, maar dat maakt het geen speciaal duel voor de voormalig assistent-trainer. “Ik heb verder niets met die club. Het is een leuke club, maar Den Bosch is mijn club.” Van de huidige eerste selectie kennen Charlie van den Ouweland, Kris Mampaey en Mourad Mghizrat eveneens een Willem II verleden.

Verheagh, Beekmans en Janssen weer fit
En Olfers weer naar het centrum

[ Bericht 37% gewijzigd door TerroRobbie op 11-03-2005 14:33:11 ]
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:26:45 #184
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_25478248
Ik ben blij dat Wisman opgerot is en dat Vloet niet terugkomt.

Mijn fotosoep is een subtiele onderstreping van het feit dat ik Vloet een HONDENKOP vind!
het is geen onaardige trainer, maar als ik terugdenk aan het 5-jaren plan voel ik me al supporter nog altijd genaaid door die gast!!

fuck voetbal insite, ik ga op de bank liggen en Spiderman voor de 5e keer kijken; topfilm!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_25478456
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik ben blij dat Wisman opgerot is en dat Vloet niet terugkomt.

Mijn fotosoep is een subtiele onderstreping van het feit dat ik Vloet een HONDENKOP vind!
het is geen onaardige trainer, maar als ik terugdenk aan het 5-jaren plan voel ik me al supporter nog altijd genaaid door die gast!!

fuck voetbal insite, ik ga op de bank liggen en Spiderman voor de 5e keer kijken; topfilm!
With great power comes great responsibility!
pi_25487624
Vanavond spelen de volgende 11:

Mampaey;
Verhaegh, Uneken, Olfers, Snyol;
Mourad, vd Ouweland, Beekmans, Biyadat;
vd Laak, Jansen

Haemhouts maakte niks klaar tegen Willem II voor de beker. Terecht dat die eruit is dus. Verder is Schulp er dus uit en staat Olfers weer centraal . Een aardig team dit, en met op de bank spelers als Cas, Schulp en Euvrard mogen we niet klagen.

Heay Den Bosch!!
pi_25489390
NAC heeft ook interresse in Volders, dus weinig kans dat hij naar ons komt..
pi_25499404
Volgens mij zegt het veel dat er nog geen enkele DB supporter hier heeft gepost vanavond.
That's all folks!
pi_25499453
Sja, wat moeten we er nog over zeggen?
  Trouwste user 2022 zondag 13 maart 2005 @ 20:35:25 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_25509225

Maar we kunnen het nog redden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 14 maart 2005 @ 02:33:28 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_25510957
Cool, eindelijk iets gevonden van FC DB, werd is tijd.

Zal me ff voorstellen...min of meer....mijn naam is John en ik ben geboren en getogen in Den Bosch. Ik ben op mijn dertigste verhuist naar Utrecht waar ik inmiddels al weer zo'n 9 jaar woon. In het verleden ging ik altijd mee met Den Bosch, uit en thuis, en heb alle stadions in Nederland van binnen gezien (alle politiebureaus ook overigens). Vaste standplaats was Vak P, achter de goal, waar ik alle hoogtijdagen heb meegemaakt uit de periode Gillhaus, Scholten, Van herpen, van Eck, Van Der Horst...om maar ff een paar namen te noemen.

Nou heb ik laatst een telefoontje gehad van iemand uit die goeie ouwe tijd, en het schijnt dat er een soort reunie georganiseerd gaat worden, waarbij zo'n 100 jongens van het oude Vak P present zullen zijn. Toevallig iemand aanwezig hier die daar ook bij gaat zijn ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Trouwste user 2022 maandag 14 maart 2005 @ 07:54:20 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_25511508
Welkom Hathor. Hier zitten een paar echte die hard supporters waarbij ik mezelf overigens niet schaar. Volg het alleen nog via tv/radio/krant/teletekst. Vroeger net als jij wel alle stadions gezien en alle thuiswedstrijden bezocht. Misschien is de rest van dit voetbalforum ook wel iets voor je ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25511845
Vak P is van voor mijn tijd...
  maandag 14 maart 2005 @ 10:13:27 #195
117098 Hathor
Effe niet
pi_25511940
Nou en ? Die gasten zitten nu allemaal op M, dus je zal er best wel een stel kennen. Komt die rooie Heesakkers ook nog wel eens ? Ik heb gehoord dat ie nu al een tijdje in Nijmegen woont. Als ie dan maar niet naar NEC gaat, want dat is natuurlijk niet acceptabel.
  maandag 14 maart 2005 @ 21:57:16 #196
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25513103
Niets over gehoord maar zal eens navragen vrijdag
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 14 maart 2005 @ 22:07:32 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_25513382
Doe dat, ben best wel nieuwsgierig. Het word trouwens sowieso tijd dat ik weer eens een keertje die kant uit kom. Een paar maten van mij hebben een seizoenkaart van M, als ik een keertje met hun mee wil, moet ik dan eerst een clubpas of zoiets aanvragen ?
pi_25513418
Ik zit eens te denken he: die Snoei, is dat niks?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 14 maart 2005 @ 22:08:58 #199
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25513422
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:07 schreef Hathor het volgende:
Doe dat, ben best wel nieuwsgierig. Het word trouwens sowieso tijd dat ik weer eens een keertje die kant uit kom. Een paar maten van mij hebben een seizoenkaart van M, als ik een keertje met hun mee wil, moet ik dan eerst een clubpas of zoiets aanvragen ?
Over het algemeen niet,voor de meeste wedstrijden kan je met een seizoenskaart meerdere kaarten kopen of er is vrije verkoop.
Anders moet je maar even mailen,heb meerdere clubcards hier liggen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 14 maart 2005 @ 22:09:27 #200
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25513430
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zit eens te denken he: die Snoei, is dat niks?
Heb ik ook al aan zitten denken.
Geschikt persoon denk ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')