Hij was te duur voor RKCquote:Op dinsdag 8 maart 2005 03:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij RKC vond ik Olfers een prima verdediger. Ik vond het raar destijds dat hij weer bij Excelsior moest gaan voetballen.
Op den duur wou hij wil TD worden, dat is wat hij hier altijd verteld heeft. Hij wilt alleen eerst nog een paar jaar op het veld staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:47 schreef Yeahinho het volgende:
Vloet wil pertinent geen technisch directeur worden. Hij was hier op de nieuwjaarsreceptie van m'n amateurclub (zijn oude club) en toen vertelde ie dat ie diverse aanbiedingen (van o.a. NEC) had gehad om td te worden, maar hij zei op het veld te willen staan.
Hij heeft een huis gekocht in schijndel omdat hij daar vandaan komt en vanaf komend jaar toch niet meer bij Roda in dienst is. Niet omdat hij weer evt bij den bosch zou komen werken. Dat hij TD zal worden sluit ik helemaal uit.. vd Hoorn blijft hier nog wel even... Maar in een periode van nu en 5 jaar sluit ik niks uit..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk niet dat Vloet al teveel aanbiedingen zal krijgen en omdat hij een huis gekocht heeft in Schijndel lijkt me een TD-schap bij FCDB niet onwaarschijnlijk
Eventueel kan je ook werken met een constructie zoals PSV die heeft met een TD/coach
Precies. En dus wordt hij nu en ook volgend jaar nog geen technisch directeur van FC.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:20 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Op den duur wou hij wil TD worden, dat is wat hij hier altijd verteld heeft. Hij wilt alleen eerst nog een paar jaar op het veld staan.
Niet helemaal:quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:58 schreef TerroRobbie het volgende:
We krijgen een maand de tijd om een coach met de benodigde papieren aan te stellen..
quote:FC Den Bosch krijgt een maand tijd om een nieuwe trainer met de vereiste diploma's aan te stellen. De club ontsloeg afgelopen weekend trainer Henk Wisman.
Op dit moment hebben Jan van Grinsven, Wim van der Horst en Fred van der Hoorn de leiding over het eerste elftal van FC Den Bosch. Het drietal heeft echter niet de juiste papieren.
FC Den Bosch kan volgens directeur Jan Reker van de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal dispensatie krijgen tot het eind van het seizoen. Dan moet de club het wel eens zijn met oud-trainer Henk Wisman over de afwikkeling van zijn contract.
Zeg ook nergens dat hij TD word bij jullie. Zeg alleen dat hij volgens de geruchten een comeback als trainer van FCDB maakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Precies. En dus wordt hij nu en ook volgend jaar nog geen technisch directeur van FC.
Als trainer/coach in de voetballerij kun je niet echt je toekomst bepalen en als je dan een huis koopt(een zeer mooi huis zelfs) dan moet je toch vrij zeker weten dat je op rijafstand van Schijndel kan of gaat werken.quote:Hij heeft een huis gekocht in schijndel omdat hij daar vandaan komt en vanaf komend jaar toch niet meer bij Roda in dienst is.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
BEURDEN FCDB67
..........
robbiefcdb,sletje van fred:ZEG HET MAAR???]
die Beurden toch,ik kijk weer eens in het GB en het eerste wat ik lees
Dat is DG. Die is in Friesland geboren en heeft daarom ook een band met Heerenveen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:03 schreef Cruoninga het volgende:
Ik wist helemaal niet dat jullie elkaar leuk vonden.
[afbeelding]
Subtiele opmerking;DG rookt niet en die persoon welquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat is DG. Die is in Friesland geboren en heeft daarom ook een band met Heerenveen.
Cherry zei van wel tegen mij, maar ik heb er geen berichten van gelezen en heb ook geen zin om ze op te zoekenquote:En Lokeren heeft interesse in Vloet, maar dat is toch nog lang niet rond
Wat een figuur is het ook he......quote:Henk Vos naar Germinal Beerschot Antwerpen
10/3/2005 18:51
Henk Vos heeft op 36-jarige leeftijd dan toch nog een nieuwe club gevonden. De spits tekende tot het einde van dit seizoen bij BG Antwerpen.
Vorige week leek Vos al terug te keren in het Belgische voetbal, toen hij ging voetballen bij vijfdeklasser Nieuwmoer. Op de valreep zit er voor de routinier toch nog een acceptebale niveau in.
Vos kwam in het verleden uit voor RBC, PSV, Willem II, Eindhoven, Germinal Ekeren, Standard Luik, FC Metz, Sochaux, Feyenoord, FC Den Bosch, NAC Breda en TOP Oss. Bij die laatste club vertrok hij een paar maanden geleden omdat hij in de spits wilde spelen.
Ik zag al aan het lettertype dat deze van Réan vd Graanendoel wasquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Onze Rean heeft 't em weer geflikt
Gefeliciteerd!
Die zal wel veel boeiends te vertellen hebben...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:12 schreef DutchGooner het volgende:
Vanavond Wisman in voetbalinsite overigens
quote:Weer lachende” selectie reist morgen nagenoeg compleet fit af naar Tilburg
De eerste selectie lijkt weer in de sportieve lift omhoog te zitten. De eerste selectie trainde de afgelopen week vaak en pittig, met als slotakkoord een training in het stadion. Onder leiding van Jan van Grinsven en Wim van der Horst kwamen alle spelers het veld op, waar alleen Joost Volmer bezig was met een hersteltraining.
De overige blessure gevallen van de afgelopen weken (Paul Verhaegh, Paul Beekmans en Jochen Janssen) zijn weer fit genoeg om morgen mee te spelen. Voor Verhaegh liep het herstel van zijn blessure sneller als gedacht, waardoor de rechtsback weer aanspraak maakt op een basisplaats. Daardoor lijkt voor Steve Olfers weer een rol in het centrum van de verdediging weg gelegd, wat ten opzichte van de laatste bekerwedstrijd ten kosten zou gaan van Vincent Euvrard. Ook Janssen lijkt vanaf het begin mee te spelen.
Met het vertrek van Henk Wisman is er een hoop veranderd, zo concludeerde ook Wim van der Horst. “Er is natuurlijk nogal wat gebeurd de afgelopen week. We zijn vanaf maandag weer aan de gang gegaan en het eerste dat we zagen is dat de groep weer begint te lachen, weer wat vrolijker wordt en weer een begint te praten in de kleedkamer. Dat is eigenlijk ons eerste doel, om in ieder geval weer het plezier en de beleving terug te krijgen. Dat staat naast de wedstrijd van morgen, waar we natuurlijk wel mee bezig zijn. Eerst moeten we groep weer achterelkaar krijgen, dat is het allerbelangrijkste."
De interim-hoofdtrainer speelde zelf nog enkele seizoenen in Tilburg, maar dat maakt het geen speciaal duel voor de voormalig assistent-trainer. “Ik heb verder niets met die club. Het is een leuke club, maar Den Bosch is mijn club.” Van de huidige eerste selectie kennen Charlie van den Ouweland, Kris Mampaey en Mourad Mghizrat eveneens een Willem II verleden.
With great power comes great responsibility!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:26 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik ben blij dat Wisman opgerot is en dat Vloet niet terugkomt.
Mijn fotosoep is een subtiele onderstreping van het feit dat ik Vloet een HONDENKOP vind!
het is geen onaardige trainer, maar als ik terugdenk aan het 5-jaren plan voel ik me al supporter nog altijd genaaid door die gast!!
fuck voetbal insite, ik ga op de bank liggen en Spiderman voor de 5e keer kijken; topfilm!
Over het algemeen niet,voor de meeste wedstrijden kan je met een seizoenskaart meerdere kaarten kopen of er is vrije verkoop.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:07 schreef Hathor het volgende:
Doe dat, ben best wel nieuwsgierig. Het word trouwens sowieso tijd dat ik weer eens een keertje die kant uit kom. Een paar maten van mij hebben een seizoenkaart van M, als ik een keertje met hun mee wil, moet ik dan eerst een clubpas of zoiets aanvragen ?
Heb ik ook al aan zitten denken.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zit eens te denken he: die Snoei, is dat niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |