quote:Op maandag 14 maart 2005 21:47 schreef Jane het volgende:
Hee verrek, het forum doet t weer!
Inderdaad, hij was maar een paar minuten retesnel, maar het begint ergens op te lijken iig.quote:
Ik hoop het. Het schijnt dat nog niet alle nieuwe servers in gebruik zijn genomen. Zo is de database server nog niet in gebruik. Dus het is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:27 schreef Z het volgende:
[..]
Inderdaad, hij was maar een paar minuten retesnel, maar het begint ergens op te lijken iig.
Waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, ik heb weer een nieuwe ronflonflonaflevering. En natuurlijk alweer doorgestuurd aan sebje.
Het forum is vooral down als ik thuis wil fokken!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het schijnt dat nog niet alle nieuwe servers in gebruik zijn genomen. Zo is de database server nog niet in gebruik. Dus het is nog even afwachten.
Als het forum bereikbaar is, gaat het over het algemeen vrij vlot. Maar de boel is regelmatig down.
die dingen hadden wij vroeger op het werk, slang door het raam naar buiten en een teringherrie dat ze maaktenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef julekes het volgende:
Prima dat het weer lente is, alleen een beetje jammer dat een straaltje zon automatisch de temperatuur hier oip kantoor doet stijgen met 20 graden C. Morgen tijdens infokwartiertje toch eens een verzoekje indienen voor mobiele aircoinstallatietjes of zoiets... Besataan dat soort dingen uberhaup:
Ik ga ook opzoekquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Soulseek heel lang laten aanstaan. Ik heb er nu 6.
niet ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:19 schreef Vork het volgende:
Nee zo'n huis schildert zichzelf niet. Helaas.
je zou misschien ook nog de winnaars erbij kunnen zettenquote:Op woensdag 16 maart 2005 06:58 schreef nipeng het volgende:
Ik heb een overzichtje gefabriekt van alle toernooien in muziek: Overzicht Toernooien in Muziek
Heb ik ze allemaal genoemd?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef Dwaalkever het volgende:
Toch jammer dat mijn naam dan weer wordt gebruikt voor een of andere signature zonder dat ik daar over ben ingelicht.
Voor je het weet sta je in het woordenboek.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:28 schreef Dwaalkever het volgende:
Toch jammer dat mijn naam dan weer wordt gebruikt voor een of andere signature zonder dat ik daar over ben ingelicht.
Check, dacht ik ook al aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:24 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
je zou misschien ook nog de winnaars erbij kunnen zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |