Juist niet de eerste, want behalve 1001 genres binnen anime, bestaan er even zoveel tekenstijlen. Een Dragonball Z is toch echt heeeeel anders getekend als bijvoorbeeld Spirited Away. Dat de japanse taal enigszins de plezier beneemt, daar kan ik nog wel een beetje in komen, maar van de films zoals die hier naar voren zijn gekomen, is ook altijd een engelstalige versie te vinden, dus dat kan je ook niet echt tegenhouden.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja ik heb er ook een hekel aan. Wordt ik nu voor de tweede keer gebanned?
Owja ik vindt Anime bagger omdat de tekenstijl me totaal niet aanstaat. Tevens irriteer ik me mateloos aan de Japanse taal. Ik vind dit goede argumenten, zeker de eerste.
Kijk, dat is pas gefundeerdquote:Op maandag 7 maart 2005 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel even vermelden dat ik anime niet per definitie rommel vind of dat ik het slecht vind, het doet me alleen vrij weinig.
Ach dat geeft niet hoor, we vinden je nog steeds aardig hier hoor.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
ik voel me erg vaak dom bij die films,
Gelieve mijn stuivers in je reet te douwen en op te sodemieteren, ipv het tournament te verstieren met je flamebaits. Oh sorry... cynisme.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:31 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding] Deze is voor forumschorum, [afbeelding] nog eentje voor weakling, [afbeelding] vijf hele centen zijn er ook voor hare (sorry maarten) en de laatste [afbeelding] mooie stuiver is voor jordy-b, of wacht, die krijgt er gewoon nog een! [afbeelding]
-knip-
Zie een post hierboven. Ik had ook niet echt de indruk dat je je er erg druk om maakte, net zoals ik trouwens. Maar er lopen hier af en toe behoorlijke frusten rond...quote:Op maandag 7 maart 2005 11:41 schreef Weakling het volgende:
En ook nog 5 cent voor jezelf, omdat je het allemaal zwaarder oppakt dan wij (nou in ieder geval ik) bedoelt heb ... je had zeker een slecht cijfer op school voor tekst interpreteren?![]()
Ik hoop dat dit niet aan mij was gericht. Ik ben namelijk hilarisch. Het is maar dat je het weet.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:06 schreef Jordy-B het volgende:
En dat er dan usertjes zijn die dat een goed moment vinden, en ook wel humor (hahahaha) om daar even in te gaan lopen kloten.
Dat dat je mening is, is prima, maar je uit je mening niet bepaald met sterke argumentatie. Gooi er cynisme (ik weet nog steeds niet waar je dat vandaan haalt, maar vooruit) en humor (?) doorheen, dan zal het wel goed zijn, ofzo? Is dat jouw manier van argumentatie?quote:Op maandag 7 maart 2005 15:16 schreef FremantleDockers het volgende:
Klik es op jouw username, en de mijne. Tel dan onzintopics. Hou dan op met zeuren.
Anime zuigt. Dat vind ik. Zo stem ik. Get over it.
Dat laatste omdat ik had opgemerkt dat je in de eerdere ronde niet op het paar met die film kon stemmen.quote:Over welke Japanse computertroep heb je het?
Trouwens tof dat je inmiddels Kiki's Delivery Service gezien hebt... Een origineel, handgetekend, Japans meesterwerkje...
Ja... echt een basis voor een goed gesprek....quote:Alle japanse troep. Alles. Troep. Rotzooi. Drek. Ongeinspireerd en gegenereerd met een overspannen amiga-kloon.
Tuurlijk heb ik niet naar je lijstjes gekeken! Wat boeit mij dat.
ps. Kiki's delivery service heb ik met een noodgang doorgespoeld zodat ik zonder bezwaard hart southpark (opgewerkte amerikaanse computertroep) naar boven kon stemmen. Weet niet meer wie er over zeurde, vast zo'n magna-freak.
Anime is zo'n verheven kunstvorm dat er alleen maar kritiek op mag gegeven worden mits die op onweerlegbare wijze is gefundeerd, beargumenteerd en gedocumenteerd?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:08 schreef Jordy-B het volgende:
...., maar die mening heeft totaal geen waarde als je die niet kan beargumenteren.
...
Go jordy!quote:
Nee, dat is niet iets wat speciaal voor animé geldt. Je moet al-tijd je mening kunnen onderbouwen. Zowel bij negatieve als positieve kritiek.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anime is zo'n verheven kunstvorm dat er alleen maar kritiek op mag gegeven worden mits die op onweerlegbare wijze is gefundeerd, beargumenteerd en gedocumenteerd?
Stel dat ik beweer dat ik wat van die dingen hebben gekeken en ik daarna beweer "Sorry, ik vind het allemaal maar kut". Als dit voor jou niet voldoende is om m'n mening te aanvaarden, dan is dat jouw probleem, niet het mijne.
Van wie moet dat? Van jou? Snap je nou nog steeds niet dat mensen op een online-forum zich niet tegenover wildvreemde gefrustreerde anime-pubers gaan verantwoorden? Ik stem op wat ik gezien heb, en hoe ik stem is mijn zaak. De mijne. En weet je jordy, ik vind anime gewoon kut.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:00 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, dat is niet iets wat speciaal voor animé geldt. Je moet al-tijd je mening kunnen onderbouwen. Zowel bij negatieve als positieve kritiek.
Hou dan je bek. Dan is er ook geen discussie.quote:Gewoon ongenuanceerd "ik vind anime kut" zegt niets en nodigt ook totaal niet uit tot iets van een discussie.
En nu is het klaar.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:22 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Van wie moet dat? Van jou? Snap je nou nog steeds niet dat mensen op een online-forum zich niet tegenover wildvreemde gefrustreerde anime-pubers gaan verantwoorden? Ik stem op wat ik gezien heb, en hoe ik stem is mijn zaak. De mijne. En weet je jordy, ik vind anime gewoon kut.
[..]
Hou dan je bek. Dan is er ook geen discussie.
omdat je mening geen waarde heeft, als je het niet onderbouwt. Dat is trouwens wat anders dan verantwoording afleggen (dat sloeg op de posts waarin je bewust aangeeft niet serieus te stemmen). Als jij zegt dat je animé kut vindt, is dat jouw mening, maar niemand kan daar wat mee... Waardeloos, dus.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:22 schreef FremantleDockers het volgende:
Van wie moet dat? Van jou? Snap je nou nog steeds niet dat mensen op een online-forum zich niet tegenover wildvreemde gefrustreerde anime-pubers gaan verantwoorden? Ik stem op wat ik gezien heb, en hoe ik stem is mijn zaak. De mijne. En weet je jordy, ik vind anime gewoon kut.
Zeg dan geen dingen als "Als wat meer respectabele ftr-users het fatsoenlijk aangekaart hadden was het wellicht wel een interessant gesprek geworden" als het van jou afhangt en niet van mij.quote:[..]
Hou dan je bek. Dan is er ook geen discussie.
Ik wou bijna vragen op wie je stemde, maar dat kan ik maar beter niet doen denk ik...quote:
Hoe bedoel je op wie ik stemde?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ik wou bijna vragen op wie je stemde, maar dat kan ik maar beter niet doen denk ik...
'Tis toch heftige liefde, die anime. Waarom zijn er nou nooit mensen die met dezelfde passie Olivier B. Bommel verdedigen? Als je begrijpt wat ik bedoel.
Anime Rules!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
een echte nuttige bijdrage
[Finale]Het Grote Animatie Films Tournamentquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:54 schreef Megumi het volgende:
1. Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away)(2001) vs. Akira (1988)
2. The Lion King (1991) vs. Shrek (2001)
Dat valt wel mee hoor. Alle stemmen van mensen die ik aardig vind tellen voor 10 en de rest voor 1.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:37 schreef Weakling het volgende:
Hopelijk een final met een goede verantwoording van de puntentelling, want die is nu een ietwat vaag naar mijn idee ...
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat valt wel mee hoor. Alle stemmen van mensen die ik aardig vind tellen voor 10 en de rest voor 1.![]()
Ik werk met gewogen stemmen. Dus iemand die één ronde gestemt heeft, die zijn stem telt voor één. Bij de 2e keer voor 2, bij 3 keer voor 3 en iemand die dus alle 7 rondes al trouw stemt die telt voor 7.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |