Zo he, dat was acht, negen jaar geleden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:58 schreef cultheld het volgende:
Bouma
Nou, dat zal heus nog wel hoor. Wat stelt PSG dan voor?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax heeft echt niet de allure meer van een club als Liverpool, PSG, Tottenham Hotspur, Newcastle United, Deportivo la Coruna of Inter hoor.
Dat zeg ik toch ook niet? Er zijn genoeg jongens die niet eens PSV-waardig zijn, maar toch bij PSV spelen. Maar PSV heeft wel degelijk grote talenten in de opleiding zitten, maar die worden rustig gebracht.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:00 schreef Suijk het volgende:
Niet alles dat psv doet is goud, cultheld. Je draaft nu ook door.
Z'n echte doorbraak kwam pas in 2002/2003quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:00 schreef keeper het volgende:
[..]
Zo he, dat was acht, negen jaar geleden?
En spelers die zullen doorbreken tellen niet.
Zo doe je het wel voorkomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Er zijn genoeg jongens die niet eens PSV-waardig zijn, maar toch bij PSV spelen. Maar PSV heeft wel degelijk grote talenten in de opleiding zitten, maar die worden rustig gebracht.
PSG is een Franse subtopper met betere spelers en meer geld dan Ajax.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat zal heus nog wel hoor. Wat stelt PSG dan voor?
Ik zeg ook zeer zeker niet dat onze opleiding uitstekend is. Maar Ajacieden doen net alsof PSV alleen maar kan kopen, wat pertinent niet waar is. Toen Gerets nog trainer was bij PSV, is er een hoop talent verneukt, maar Hiddink pakt het allemaal veel slimmer en grootser aan, waardoor de aanstormende PSV-talenten wel degelijk kunnen gaan door breken. En laat Marcellis nou net een controlerende middenvelder zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zo doe je het wel voorkomen.
Ik dacht dat de psv'ers onderhand wel hadden geaccepteerd dat jullie niet zo van het opleiden zijn. Maakt niet uit, maar doe nou niet alsof de toekomst van Nederland in Eindhoven zijn basis heeft.
Op zijn positie ja, Takak speelt op een andere positie op het middenveld met hele andere taken.. dat zou iedere dwaas moeten inzienquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, want Takak speelde bij FC Zwolle!!!
Iedere dwaas kan inzien dat Maduro beter is dan Takak. Nu een tweede kans om een betere verdedigende middenvelder te vinden, buiten Davids, die nu ontbreekt?
Culthelden hebben de schijn altijd tegenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:08 schreef Suijk het volgende:
We zullen zien, vooralsnog heb je de schijn tegen, maar ik zou het eerlijk gezegd leuk vinden als dat een beetje lukt.
PSG is een matige middenmoter als je kijkt naar wat ze te besteden hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSG is een Franse subtopper met betere spelers en meer geld dan Ajax.
Dit jaar wel ja. Maar als je zo redeneert dan is Ajax een Europese kelder-club en dan is PSV een wereldclub.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSG is een matige middenmoter als je kijkt naar wat ze te besteden hebben
PSG is al enkele jaren niet meer wat het geweest is,tis bijna structureelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit jaar wel ja. Maar als je zo redeneert dan is Ajax een Europese kelder-club en dan is PSV een wereldclub.
Ik herinner met het PSG nog met die donkere keeper, L'ami of zo. Dát PSG was van grote klasse, ik begrijp alleen niet hoe dom ze de opbrengst van Ronaldinho uit hebben kunnen geven, want die club heeft behalve de spelers verder alles om mee te strijden om de titel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSG is al enkele jaren niet meer wat het geweest is,tis bijna structureel
Dat was een goed team maar is dat al niet weer onderhand 10 jaar geleden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik herinner met het PSG nog met die donkere keeper, L'ami of zo. Dát PSG was van grote klasse, ik begrijp alleen niet hoe dom ze de opbrengst van Ronaldinho uit hebben kunnen geven, want die club heeft behalve de spelers verder alles om mee te strijden om de titel.
Datzelfde geldt voor Ajax; Vergelijkbare clubs dusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was een goed team maar is dat al niet weer onderhand 10 jaar geleden?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor Ajax; Vergelijkbare clubs dus
Dat valt best mee, met die betere spelers. Pauleta, Rothen en dan houdt het best wel al een beetje op met PSG.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSG is een Franse subtopper met betere spelers en meer geld dan Ajax.
Takak is toch echt gewoon als verdedigende middenvelder opgeleid. Zou jij als PSV-fan moeten weten hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:12 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Op zijn positie ja, Takak speelt op een andere positie op het middenveld met hele andere taken.. dat zou iedere dwaas moeten inzien
Bernard Lama. Dat was wel een slechte keeper. Maar dat was rond 1995, de tijd dat Ajax de EC 1 won en toen dus beter was dan PSG, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik herinner met het PSG nog met die donkere keeper, L'ami of zo. Dát PSG was van grote klasse, ik begrijp alleen niet hoe dom ze de opbrengst van Ronaldinho uit hebben kunnen geven, want die club heeft behalve de spelers verder alles om mee te strijden om de titel.
Hoe ze zijn opgeleid zegt geen moer, was Bouma ook niet opgeleid als linksbuiten? Nu is hij één van Nederlands beste verdedigers zo niet dé beste.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Takak is toch echt gewoon als verdedigende middenvelder opgeleid. Zou jij als PSV-fan moeten weten hoor.
PSV-fan? Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Niet dan? Bij Zwolle was noodgedwongen, bij RKC speelt Yasar meer naar achteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |