abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:24:53 #101
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25568999
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zullen we zondag zien, wanneer Maduro ene van Bommel helemaal uit de wedstrijd zal spelen
pi_25569160
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zelfs Takak heeft meer laten zien dan Maduro
Ja, want Takak speelde bij FC Zwolle!!!

Iedere dwaas kan inzien dat Maduro beter is dan Takak. Nu een tweede kans om een betere verdedigende middenvelder te vinden, buiten Davids, die nu ontbreekt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:34:11 #103
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_25569240
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Iedere dwaas kan inzien dat Maduro beter is dan Takak. Nu een tweede kans om een betere verdedigende middenvelder te vinden, buiten Davids, die nu ontbreekt?
Takak speelt bij rkc
Over maduro kan ik niet veel zeggen heb hem alleen zien spelen in een paar samenvattingen en of hij daar nou echt in opviel
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_25569327
Er staat toch ook speelde, vriend NERD?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:38:55 #105
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_25569357
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Ja, en ik zeg dat hij bij rkc speelt vriend..
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_25569376
Goede ondertitel, in dat geval.
www.thuisuiteten.nl
pi_25569383
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Omdat Maduro een speler van Ajax is, is hij automatisch beter dan een speler van een club, anders dan een top-3 club? De arrogantie Van Bommel voetbalde op z'n 21e ook bij Fortuna en zie waar hij nu speelt; Dat is de beste middenvelder van de HCE. Maduro kan wellicht een nuttige kracht worden voor Ajax, maar dat is hij vooralsnog niet eens. Dus Van Basten heeft z'n pik weer eens te lang in de darmkanalen van z'n oud-spelertjes laten hangen, want anders had hij die beslissing vast niet genomen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25569403
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Ja van Nistelrooy speelde bij Nooit Gedacht, dus?
pi_25569408
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:34 schreef N-E-R-D het volgende:
Over maduro kan ik niet veel zeggen heb hem alleen zien spelen in een paar samenvattingen en of hij daar nou echt in opviel
Dan heb jij zeker de live uitgezonden wedstrijd tegen ADO gemist. Tommie kwam er totaal niet aan te pas.
pi_25569448
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Omdat Maduro een speler van Ajax is, is hij automatisch beter dan een speler van een club, anders dan een top-3 club? De arrogantie Van Bommel voetbalde op z'n 21e ook bij Fortuna en zie waar hij nu speelt; Dat is de beste middenvelder van de HCE. Maduro kan wellicht een nuttige kracht worden voor Ajax, maar dat is hij vooralsnog niet eens. Dus Van Basten heeft z'n pik weer eens te lang in de darmkanalen van z'n oud-spelertjes laten hangen, want anders had hij die beslissing vast niet genomen.
Geen nuttige kracht? Volgens mij heeft Ajax alleen maar gewonnen sinds Hedje in het eerste een basisplaats heeft hoor. Je draait er ook om heen, door geen alternatief te noemen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25569450
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dan heb jij zeker de live uitgezonden wedstrijd tegen ADO gemist. Tommie kwam er totaal niet aan te pas.
Nou zal Roemenië bang worden zeg... Het supertalent 'Edje Maduro stopte Tommie v/d Leegte af; Die voetbalt binnen een jaar bij Real Madrid
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25569464
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Geen nuttige kracht? Volgens mij heeft Ajax alleen maar gewonnen sinds Hedje in het eerste een basisplaats heeft hoor. Je draait er ook om heen, door geen alternatief te noemen.
André Ooijer..
pi_25569470
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

denk jij dat takak beter is dan maduro?
pi_25569497
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:43 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

denk jij dat takak beter is dan maduro?
Takak voetbalt op een andere positie dan Maduro. Ik zeg niet dat Maduro niet goed kan worden; Hij zal ongetwijfeld talent hebben. Maar Takak gaat komend seizoen door breken bij PSV, want wat hij dit seizoen bij RKC heeft laten zien is af en toe fenomenaal geweest.
pi_25569559
fenomenaal? dat heb ik dan gemist. heb 'm wel een keer een fenomenale goal zien scoren.
pi_25569600
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:46 schreef jimjim1983 het volgende:
fenomenaal? dat heb ik dan gemist. heb 'm wel een keer een fenomenale goal zien scoren.
Ik formuleerde het wat verkeerd, maar ik doel uiteraard op zijn fenomenale assists, doelpunten en loopacties. Hij zou de opvolger van Van Bommel kunnen worden op de lange termijn.
pi_25569647
Nou nou, PSV verhuurt hem niet voor niets al voor de tweede keer.

En Ooijer is geen optie, die speelt daar nooit.
www.thuisuiteten.nl
pi_25569700
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Nou nou, PSV verhuurt hem niet voor niets al voor de tweede keer.

En Ooijer is geen optie, die speelt daar nooit.
PSV verneukt geen talenten, zoals Ajax dat veelvuldig presteert. Takak komt gewoon rustig binnen bij PSV en zal er over twee seizoenen definitief staan.
pi_25569723
PSV verneukt geen talenten!?? Klopt, het is goed van ze dat ze Huntelaar hebben laten gaan, anders was hij verneukt ja
  vrijdag 18 maart 2005 @ 17:55:18 #120
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25569740
Held..............................................................
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25569758
Wat is het laatste doorgebroken PSV-talent dan cultheld?
www.thuisuiteten.nl
pi_25569769
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:54 schreef JeroenV het volgende:
PSV verneukt geen talenten!?? Klopt, het is goed van ze dat ze Huntelaar hebben laten gaan, anders was hij verneukt ja
PSV zal nooit talenten verneuken, nee. Zo'n Hoogstrate, die heeft het voor zichzelf verneukt. En Huntelaar was gewoon te slecht aan het begin van het seizoen, want Vennegoor is op dit moment nog veel beter. Huntelaar doet eerst een paar jaar ervaring op bij Heerenveen en gaat dan naar Ajax of een Europese subtopper.
pi_25569806
Ajax is een Europese subtopper.
www.thuisuiteten.nl
pi_25569818
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Wat is het laatste doorgebroken PSV-talent dan cultheld?
Bouma; Takak zal de volgende zijn. Marcellis, Afellay, Bakkal, Tim Janssen en Robin Faber komen er ook.
pi_25569858
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:58 schreef methodmich het volgende:
Ajax is een Europese subtopper.
Ajax heeft echt niet de allure meer van een club als Liverpool, PSG, Tottenham Hotspur, Newcastle United, Deportivo la Coruna of Inter hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')