Hebben we toch nooit gezegdquote:Op maandag 7 maart 2005 00:03 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
dat het wel een exacte wetenschap is
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een leuke.. tis wel archief.. maar meeters weten hoe moeilijk het is het onderwerp goed op den gevoeligen plaat vast te leggen
Hahah...Ik ben heel vergevingsgezind hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Jij krijgt een boze Offy achter je aan in Emmen.
quote:Maar het is idd wel een mooie foto. Ze doet het best goed als model he
.
Als jij Vandale overhaalt niet zo bekrompen te zijn met de definitie van het woord "portret" in hun woordenboek, krijg jij punten als jij een dierengezicht instuurtquote:Op maandag 7 maart 2005 00:16 schreef fr.oosje het volgende:
wat een bekrompen gedoe zeg. jeetje lekker crea bea
Ah dus dieren moegn van jou wel?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben we toch nooit gezegd
Maar goed...op pagina's 2 en 3 staan wat interpretaties van het onderwerp. Die volg ik iig een beetje. Alles wat buiten die kaders valt, valt dus buiten het onderwerp wat mij betreft.
Van Dale? Over bekrompen gesproken?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als jij Vandale overhaalt niet zo bekrompen te zijn met de definitie van het woord "portret" in hun woordenboek, krijg jij punten als jij een dierengezicht instuurt
Haha goed punt.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:23 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Van Dale? Over bekrompen gesproken?
fo·to·gra·fie (de ~ (v.))
1 de kunst om door chemische inwerking van licht op een gevoelige plaat, resp. film, afbeeldingen van voorwerpen te maken
Oke iedereen die digitaal plaatjes maakt valt af in deze FOTO wedstrijd.
Kom op zeg
jammer, want die koe van je is echt superquote:Op maandag 7 maart 2005 02:24 schreef dubbellu het volgende:
<knip>
P.s: ik stuur zelf geen dierenfoto in, want ik heb al een ander idee anders had ik het zeker gedaan om de huilers hier te pesten, of maakt mij dat dan even kinderachtig![]()
Welterusten![]()
![]()
#2 en #3 zijn goed manquote:Op maandag 7 maart 2005 02:24 schreef dubbellu het volgende:
Haha, ik vind twee wel vet eigenlijk! geen heks eerder een doorgedraaide huisvrouw uit de jaren vijftig ofzoquote:Op maandag 7 maart 2005 07:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
#2 en #3 zijn goed man. Ik krijg alleen wel rillingen over mijn rug van #2
. Ze lijkt daar net een gemene heks
![]()
Ja. Het feit dat ze bij fotografie als woord niet bij de tijd zijn wil niet zeggen dat zij als geheel afdoen als woordenboek. Niet dat VanDale het altijd in mijn ogen correct heeft. Maar ik heb op dit moment geen ander woordenboek om een definitie uit te halen., maar de definitie is dat portret nou eenmaal het gezicht is van een persoon.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:23 schreef fr.oosje het volgende:
Van Dale? Over bekrompen gesproken?
fo·to·gra·fie (de ~ (v.))
1 de kunst om door chemische inwerking van licht op een gevoelige plaat, resp. film, afbeeldingen van voorwerpen te maken
Oke iedereen die digitaal plaatjes maakt valt af in deze FOTO wedstrijd.
Kom op zeg
Ja daag ik ga geen tijd spenderen aan een foto waarvan ik op voorhand niet weet of hji aan de regels voldoet?quote:Op maandag 7 maart 2005 02:24 schreef dubbellu het volgende:Dus zend die foto’s in en laat de organisatoren (van wie de regels wel duidelijk zijn)
quote:Op maandag 7 maart 2005 00:29 schreef fr.oosje het volgende:
een kunsternaar aan het woord:
<knip>
Een andere definitie:
Uh dus alleen iemands gezicht? Ach het is tenminste duidelijk.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het stamt uit het frans, en dat weer uit het latijn, van 'tekenen'. Maar de definitie van portret is gewoon de afbeelding van iemand's gezicht. niets meer, niets minder.
Hahahahaha ik dacht altijd dat fotografen ook kunstenaars waren?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kunstenaars zijn van die eigenwijze sukkels
deze?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:19 schreef Offy het volgende:
Ik vond zelf die andere foto die je van me gemaakt hebt leuker eigenlijk (of ben ik nu weer foto's door de war aan het halen? Portretmeet-fotosite werkt niet meer bij mij...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |