die pic was me in je eigen topic al op gevallen. vind hem erg mooiquote:Op zondag 6 maart 2005 23:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan is dit dus ook een portret.. (ook gisteren geschoten).
[afbeelding]
Nee vind ik ook niet. Maar als iedereen katten in gaat sturen dan stuur ik denk ik wel dit poesje in. Is een van m'n betere platen tot nu toe.quote:
Geef eens een heldere definitie dan?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet iedere foto waar een mens op staat is een portret.
Whaaaaaaaaaa....GAAFquote:Op zondag 6 maart 2005 23:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan is dit dus ook een portret.. (ook gisteren geschoten).
[afbeelding]
De achtergrond mag iets rustiger. Met de kleurbalans zou ik het rood er iets uithalen. Misschien ietsjes scherper? Leuke kop en blik. Kun je daar wat mee?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Nog iemand iets over de foto die ik plaatste te vertellen?
Jaquote:Op zondag 6 maart 2005 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Nog iemand iets over de foto die ik plaatste te vertellen?
Dank je! Ik hoop dat ik het Christan duidelijk kan makenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ja
Belichting leek me wel OK, maar het lijkt wel alsof er een gekke kleurzweem overhangt. Verder hadden z'n haren er helemaal opgemoetenen ik vind de blik niet echt voordelig
. Hij had gewoon door zijn glazen moeten kijken ipv eroverheen. Bij een oudere man was het weer wel leuk geweest, maar dan wat meer benadrukt.
Zo frontaal een foto maken vind ik eigenlijk niet zo geslaagd. Het model zou eigenlijk zijn / haar lichaam iets schuin moeten hebben. Waarom weet ik niet...zal wel gevoelskwestie zijn.
Oh ja...het standpunt zou ook iets lager mogen. Je hebt hem nu volgens mij van schuinboven gemaaktOp gelijke hoogte is beter denk ik
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je! Ik hoop dat ik het Christan duidelijk kan makenDie heeft de foto namelijk genomen. De eerste keer dat hij een camera in zijn handjes had.
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een goeie.. tis wel archief.. maar meeters weten hoe moeilijk het is het onderwerp goed op den gevoeligen plaat vast te leggen...
Hoe bedoel je fr.oosjequote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef fr.oosje het volgende:
Nou als ik jullie allemaal zo hoor wel dus?
Ik?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Jij krijgt een boze Offy achter je aan in Emmen. Maar het is idd wel een mooie foto
. Ze doet het best goed als model he
.
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
SerieusVoor een eerste keer vind ik het zeker niet slecht
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb hem alleen geholpen met vasthouden. Richten en afdrukken deed hij zelf
Ja, die mag hij vanaf nu weleens vasthoudenquote:
Hebben we toch nooit gezegdquote:Op maandag 7 maart 2005 00:03 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
dat het wel een exacte wetenschap is
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik wel een leuke.. tis wel archief.. maar meeters weten hoe moeilijk het is het onderwerp goed op den gevoeligen plaat vast te leggen
Hahah...Ik ben heel vergevingsgezind hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Jij krijgt een boze Offy achter je aan in Emmen.
quote:Maar het is idd wel een mooie foto. Ze doet het best goed als model he
.
Als jij Vandale overhaalt niet zo bekrompen te zijn met de definitie van het woord "portret" in hun woordenboek, krijg jij punten als jij een dierengezicht instuurtquote:Op maandag 7 maart 2005 00:16 schreef fr.oosje het volgende:
wat een bekrompen gedoe zeg. jeetje lekker crea bea
Ah dus dieren moegn van jou wel?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben we toch nooit gezegd
Maar goed...op pagina's 2 en 3 staan wat interpretaties van het onderwerp. Die volg ik iig een beetje. Alles wat buiten die kaders valt, valt dus buiten het onderwerp wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |