Grappig , zo'n opmerking over de rug van een klein kindquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee, dit is over een jaar of wat de nieuwe coming man van het CDA
Ymke link van de foto? Ik vind je portretten over het algemeen erg goed en kan er veel van leren. (of in ieder geval doen alsof ik ooit ook zo ver komquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Grappig , zo'n opmerking over de rug van een klein kind![]()
Kijk ff een pagina terugquote:Op zondag 6 maart 2005 00:43 schreef dubbellu het volgende:
Ymke, ook ik ben zeer benieuwd naar je foto![]()
Maargoedquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik verander nooit van mening
Je mag wat mij betreft best een opmerking over mij maken , mn fotos ,het gebrek van kwaliteit daarvan ed , maar om nu 'grappige' opmerkingen te gaan maken over het uiterlijk van een klein kind vind ik erg kinderachtig en wat mij betreft ook absoluut not done.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk ff een pagina terug
edit: hmmm....niet meer dus. Blijkbaar kun je tegenwoordig nergens meer een opmerking over maken
.
Ik hoop alleen dat we dit keer verschoond kunnen blijven van 'portretten' van dieren.quote:Op zondag 6 maart 2005 02:44 schreef Offy het volgende:
[..]
Maargoed
Ik vind de Vandale het veiligst:
porˇtret (het ~, ~ten)
1 afbeelding van het gezicht van een persoon => beeltenis, konterfeitsel
2 persoonsbeschrijving
porˇtretˇfoˇto (de ~)
1 foto met daarop de afbeelding van een persoon
Ik duik wel ergens een portret van jou op als je dat liever hebtquote:Op zondag 6 maart 2005 09:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat we dit keer verschoond kunnen blijven van 'portretten' van dieren.
Jammer...quote:Op zondag 6 maart 2005 07:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je mag wat mij betreft best een opmerking over mij maken , mn fotos ,het gebrek van kwaliteit daarvan ed , maar om nu 'grappige' opmerkingen te gaan maken over het uiterlijk van een klein kind vind ik erg kinderachtig en wat mij betreft ook absoluut not done.
foto komt dus niet terug , ga maar om je eigen modellen lachen
Dat vroeg ik me dus af..quote:Op zondag 6 maart 2005 09:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat we dit keer verschoond kunnen blijven van 'portretten' van dieren.
Ymke, je maakt je weer te druk.quote:Op zondag 6 maart 2005 07:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je mag wat mij betreft best een opmerking over mij maken , mn fotos ,het gebrek van kwaliteit daarvan ed , maar om nu 'grappige' opmerkingen te gaan maken over het uiterlijk van een klein kind vind ik erg kinderachtig en wat mij betreft ook absoluut not done.
foto komt dus niet terug , ga maar om je eigen modellen lachen
die valt buiten de definitie van de Van Dalequote:Op zondag 6 maart 2005 09:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk niet, dieren kun je net zo goed portretteren als mensen. Bovendien kent het wedstrijdonderwerp geen beperkingen in de zin van waar dat portret van zou moeten zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 09:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de G5 ben ik eindelijk niet meer de enigequote:Op zondag 6 maart 2005 10:58 schreef ceteetje het volgende:
Een goedemorgen allen![]()
Sinds een week gluur ik heel veel in "Fotografie". Heb altijd al wel foto's gemaakt, maar that was it. Nu wil ik er echt verstand van gaan (proberen te) krijgen. Heb ook sinds een week een nieuwe camera (Canon PowerShot G5).
Zal vast wel e.e.a. mis mee zijn? Zo staat er een stukje van mijn pa op; ze zat namelijk bij hem op schoot. Verder nog dingen die niet kloppen of beter kunnen?
Please be gentle!!!![]()
Soms welquote:Op zondag 6 maart 2005 12:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Snij je altijd een oog af in je portretten?
* belt 112 vastquote:Op zondag 6 maart 2005 12:03 schreef ceteetje het volgende:
Thanks Ouwesok. Ik zal m'n nichtje eens gaan kidnappen![]()
Flash...maak gewoon eens foto's van Mutzquote:Op zondag 6 maart 2005 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja trouwens, ik vind "portret" een dermate waardeloos onderwerp dat ik niet meedoe deze maand, sorry
WEER niet, nee
Bel maar terug, want ze is niet thuisquote:
'Portret' is een waardeloos onderwerp..quote:Op zondag 6 maart 2005 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja trouwens, ik vind "portret" een dermate waardeloos onderwerp dat ik niet meedoe deze maand, sorry
WEER niet, nee
Niet iedereen vind hetzelfde leuk hequote:Op zondag 6 maart 2005 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
'Portret' is een waardeloos onderwerp..
Gelukkig niet!!!!quote:
Nee, Portret is geen waardeloos onderwerp, JIJ vindt Portret een waardeloos onderwerp.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
'Portret' is een waardeloos onderwerp..
Mja, ik dus eigenlijk, maar goed, ik zei toch ook "ik vind"?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Portret is geen waardeloos onderwerp, JIJ vindt Portret een waardeloos onderwerp.
JIJ welquote:Op zondag 6 maart 2005 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, ik dus eigenlijk, maar goed, ik zei toch ook "ik vind"?![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik dus eigenlijk, maar goed, ik zei toch ook "ik vind"?En nee, ik ga geen foto's maken van MutZ PdH
Of nou ja... wel maken natuurlijk
Maar niet publiceren
Met dat "onderwerp" ben ik wel vaker "bezig"quote:
Teveel informatiequote:Op zondag 6 maart 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met dat "onderwerp" ben ik wel vaker "bezig"
Ga toch weg. Dit gezeik hadden we vorige keer ook al toen het thema portret was. Er was toen een redelijke consensus (achteraf) dat beter van tevoren gezegd had kunnen worden dat van dieren geen portretten gemaakt worden.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:37 schreef Ouwesok het volgende:
Ik hoop het eigenlijk niet, dieren kun je net zo goed portretteren als mensen. Bovendien kent het wedstrijdonderwerp geen beperkingen in de zin van waar dat portret van zou moeten zijn.
Eigenlijk niet, want blijkbaar weet je niet eens wat die smiley betekent.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou sjonge zegmag ik niet eens een suggestieve sigaarsmiley gebruiken?
![]()
Vind ik eigenlijk ook. Een portret is een foto van een mens en niet van een dier. Als je dit toelaat bestaat de helft van de inzendingen straks weer uit dierenfoto's.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga toch weg. Dit gezeik hadden we vorige keer ook al toen het thema portret was. Er was toen een redelijke consensus (achteraf) dat beter van tevoren gezegd had kunnen worden dat van dieren geen portretten gemaakt worden.
Maar goed, misschien lever ik dan wel een portret in van een stuk hout. Of van een gebouw. Of een bloem, als het iets levends moet zijn.
netjes, lekker scherp op de ogen.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt. Wat vinden julile?
Leuk dat je de fotograaf in de ogen zietquote:Op zondag 6 maart 2005 13:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt. Wat vinden julile?
Ik ben geen prutser!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Jaja....je bent gewoon een prutser dat je die PC niet aan de praat kreeg...nou niet opeens leuk en bijdehand gaan doen he![]()
Ik vind van wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |