Niet iedereen vind hetzelfde leuk hequote:Op zondag 6 maart 2005 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
'Portret' is een waardeloos onderwerp..
Gelukkig niet!!!!quote:
Nee, Portret is geen waardeloos onderwerp, JIJ vindt Portret een waardeloos onderwerp.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:19 schreef American_Nightmare het volgende:
'Portret' is een waardeloos onderwerp..
Mja, ik dus eigenlijk, maar goed, ik zei toch ook "ik vind"?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Portret is geen waardeloos onderwerp, JIJ vindt Portret een waardeloos onderwerp.
JIJ welquote:Op zondag 6 maart 2005 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, ik dus eigenlijk, maar goed, ik zei toch ook "ik vind"?![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik dus eigenlijk, maar goed, ik zei toch ook "ik vind"?En nee, ik ga geen foto's maken van MutZ PdH
Of nou ja... wel maken natuurlijk
Maar niet publiceren
Met dat "onderwerp" ben ik wel vaker "bezig"quote:
Teveel informatiequote:Op zondag 6 maart 2005 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met dat "onderwerp" ben ik wel vaker "bezig"
Ga toch weg. Dit gezeik hadden we vorige keer ook al toen het thema portret was. Er was toen een redelijke consensus (achteraf) dat beter van tevoren gezegd had kunnen worden dat van dieren geen portretten gemaakt worden.quote:Op zondag 6 maart 2005 11:37 schreef Ouwesok het volgende:
Ik hoop het eigenlijk niet, dieren kun je net zo goed portretteren als mensen. Bovendien kent het wedstrijdonderwerp geen beperkingen in de zin van waar dat portret van zou moeten zijn.
Eigenlijk niet, want blijkbaar weet je niet eens wat die smiley betekent.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou sjonge zegmag ik niet eens een suggestieve sigaarsmiley gebruiken?
![]()
Vind ik eigenlijk ook. Een portret is een foto van een mens en niet van een dier. Als je dit toelaat bestaat de helft van de inzendingen straks weer uit dierenfoto's.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ga toch weg. Dit gezeik hadden we vorige keer ook al toen het thema portret was. Er was toen een redelijke consensus (achteraf) dat beter van tevoren gezegd had kunnen worden dat van dieren geen portretten gemaakt worden.
Maar goed, misschien lever ik dan wel een portret in van een stuk hout. Of van een gebouw. Of een bloem, als het iets levends moet zijn.
netjes, lekker scherp op de ogen.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt. Wat vinden julile?
Leuk dat je de fotograaf in de ogen zietquote:Op zondag 6 maart 2005 13:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
Gisteren gemaakt. Wat vinden julile?
Ik ben geen prutser!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
Jaja....je bent gewoon een prutser dat je die PC niet aan de praat kreeg...nou niet opeens leuk en bijdehand gaan doen he![]()
Ik vind van wel.quote:
Sja is maar net hoe je 'm bewerkt denk ik.. Ik heb Dave's BW Action gebruikt.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Digitale zw/w foto´s vind ik toch niet zo mooi als analoge versies die daarna ingescanned zijn...
Stukken beterquote:
Heb ik geprobeerd, maar dan loopt die jas helemaal dicht, wat niet echt mooi is..quote:Op zondag 6 maart 2005 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stukken beter. Of je moet die zwartwit-versie wat meer contrast geven. Dat zou ook nog wel eens een verbetering kunnen zijn.
quote:Op zondag 6 maart 2005 13:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben geen prutser!Nu zit ik via een linux PC te posten omdat ik wat software probleempjes heb op mijn windoos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |