De kleding vind ik persoonlijk minderquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef T1andonly het volgende:
De lingerie is mooimaar de kleding die ze hebben is ook niet mis
Tja, waarom op vakantie gaan als je ook in Nederland kan blijven?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:39 schreef Ano_Niem het volgende:
Waarom speciaal bestellen als in Nederland hartstikke mooie lingerie verkrijgbaar is???
Tja, sommige mensen vinden wat op internet wat ze mooi vinden... dat kan toch ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:33 schreef Ano_Niem het volgende:
Als ik naar boetiekjes ga, kan ik net zo goed mooie en bijzondere lingerie vinden van Valisere of Aubade, waar niet iedereen in loopt. En een groot voordeel: Ik kan het passen!![]()
Dat eerste setjequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:02 schreef schatje het volgende:
Ik heb vandaag 4 beeldige setjes ontvangen. Helemaal perfect. Ik ben er erg blij mee.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben eind januari naar LA geweest en achter het hotel zat een Victoria's Secret.quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:36 schreef snijder het volgende:
Was laatst nog in de USA en dacht een leuk een leuk ondergoedcadeautje voor vriendinlief mee te nemen.
Viel heel vies tegen deze keer. Echt alleen maar een hoerachtige collectie deze keer. Veel tre veel roze/rood en veertjes en (nep)bont.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:09 schreef _Cara_ het volgende:
Prachtige lingerie....een waar walhalla voor mij...![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mooie sletjes!
bronquote:Victoria's Secret reclamefilmpje
Het nieuwste reclamefilmpje van Victoria's Secret is uit! En die is weer enorm spectaculair... onder andere met Doutzen in de hoofdrol!
De regisseur van het filmpje is Michael Bay, bekend van grote films als Armageddon, Pearl Harbor, Bad Boys, Transformers en The Texas Chainsaw Massacre. Hij heeft alles waar hij van houdt in het filmpje verwerkt: mooie meiden, kleine outfitjes, heavy metal muziek en stoere 'gadgets' als motors en helikopters. Om niet te vergeten heftige explosies....
Dat vind ik ook wel een goede vraag ja! Sommige mensen raadde me bepaalde merken aan waar ik echt niets van pas (Marlies Dekkers), dus dat zou ook lastig zijn...quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:49 schreef loveli het volgende:
Met welk merk valt de pasvorm te vergelijken? Het is zonde om iets te bestellen wat voor geen meter blijkt te passen.
Ik ben zelf 70E, dat noemen ze daar 32DDquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:36 schreef kahlie het volgende:
Puntenslijpsel, weet jij toevallig hoe die BH's vallen? Ik draag nu meestal Aubade en Triumph vanwege m'n maten, maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo mooie BH's. Ze passen wel goed en dat is het belangrijkste.. maar oei oei! Mooie BH's!En ze zijn ook helemaal niet zo duur!
Nu zit ik op conversie sites te kijken, maar bij sommige sites is 70E een 32D, bij andere een 32DD... dus nou zou ik niet weten wat ik zou moeten bestellen? Iemand die me kan helpen? Alhoewel ik weet dat je nooit zeker kan weten of hij 100% goed zit.
P.S. op de 'size chart' van Victoria's Secret zelf bestaat 70E dus niet...
Thanks, je hebt ff PM.quote:Op maandag 14 december 2009 01:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben zelf 70E, dat noemen ze daar 32DDZe vallen fantastisch, vind ik zelf, vooral voor grote maten zijn ze mooi èn goed ondersteunend
Dan heb je makkelijkere maten dan ikquote:Op zondag 13 december 2009 13:31 schreef Lauwra het volgende:
Ebay.com mensen!!!
Ik heb een tijd terug deze bikini via een ebayer in duitsland gekocht
Ze hebben leuke dingen op de website maar de kwaliteit is wel een beetje om te huilen.
Ga op ebay kijken!!! en nee niet alleenmaar 2e hands het meeste is nieuw in verpakking.
Ja ik vond de kwaliteit en stof er ook errug mooi uitzien, maarja photo's en photoshop he...het valt tegen, misschien niet met alles. Maar ik had er meer van verwacht. Dunne stofjes, of stof waar heel snel de rek uit is. Ik heb wel makkelijke maken denk ik..geen grote boezem en maat 34/36. Maar veel duitse ebayers hebben een heel erg groot aanbod. En je kunt bij sommigen ook wel retour sturen als je het precies in dezelfde staat houdt. Kun je natuurlijk altijd over e-mailen. Succes!quote:Op maandag 14 december 2009 09:47 schreef kahlie het volgende:
[..]
Thanks, je hebt ff PM.
[..]
Dan heb je makkelijkere maten dan ikAls ik wereldwijd op Ebay zoek kom ik uit op 12 32DD BH's, allemaal in de VS. Dan kan ik beter via de winkel bestellen, want dan kan ik nog dingen retour sturen.
Wel zou ik willen weten wat er zo mis is met de kwaliteit dan? Het ziet er juist zo stevig en mooi uit en ze staat ook heel goed bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |