bronquote:De populaire Amerikaanse lingerieketen Victoria's Secret wil de Europese markt verder gaan verkennen. Dat zei vice-president Martin Waters tijdens een presentatie voor aandeelhouders vorige week. Moederbedrijf Limited Brands overweegt een Europese webshop voor Victoria's Secret te lanceren en winkels te openen in het Verenigd Koninkrijk. Volgens Waters is het VK de 'fashion capital of Europe' en een perfecte locatie voor een flagship store van Vitoria's Secret. De zoektocht naar een geschikt pand is al gestart.
Europese webshopquote:Op maandag 9 november 2009 19:10 schreef Oblivion het volgende:
Alleen shippen ze meestal niet vanuit de UK, toch?
Dromen is leuk.quote:Op maandag 9 november 2009 19:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Kom maar op met die winkels en webshop. De prijzen graag redelijk houden, niet het dollarteken vervangen voor die van de euro.
Is dat een grap?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:51 schreef devlinmr het volgende:
Laat ze vooral in de US blijven. Spul ziet er niet uit en al helemaal niet anders dan de gemiddelde Hunkemoller en andere standaard shit.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:51 schreef devlinmr het volgende:
Laat ze vooral in de US blijven. Spul ziet er niet uit en al helemaal niet anders dan de gemiddelde Hunkemoller en andere standaard shit.
Ik heb het niet over de pasvorm. (heb ik als man geen verstand vanquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Is dat een grap?
Ik heb 5 BH's gekocht bij victoria's secrets en het zijn de fijnste BH's die ik heb. Veeeeeeeeeeel betere collectie dan de Hunkemoller heeft.
Maar ze verkopen wel meer dingen bij Victoria's Secret dan alleen ondergoed en bh's hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de pasvorm. (heb ik als man geen verstand van) Let alleen op het visuele, en dan blijf ik bij mijn standpunt dat het er niet specialer uitziet dan wat ik gemiddeld bij Livera/hunkemoller zie hangen. En dat is al niet veel soeps
En toch is het zeker wel specialer dan de hunkemoller, ze hebben er veel mooiere setjes. En het is veel betere kwaliteit.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de pasvorm. (heb ik als man geen verstand van) Let alleen op het visuele, en dan blijf ik bij mijn standpunt dat het er niet specialer uitziet dan wat ik gemiddeld bij Livera/hunkemoller zie hangen. En dat is al niet veel soeps
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |